سوم ریاضی -معدل:19.46
سوم ریاضی -معدل:19.46

بابا بیخیال شید
چه خر خونی ریخته ه ه ه ه ه ه ه!!!!

17.87
آقا دروغ گو دشمن خداست(خنده)
اگه اینجوریه من شدم 19.99
سلام بچها من هم میگم از همه شما بی سواد تر هستم![]()
[quote=ali_ghadiri moghaddam]
سلام علي اقانوشته اصلی توسط Animal Batista
من هم انساني ميخونم البته فارق التحصيل شدم
الان هم پشت كنكورم و دارم ميخونم براي كنكور![]()

من پارسال با معدل 18.87 دیپلم ریاضی گرفتم
امسال پیشدانشگاهی ترم اول شدم 8.51 چهار تا درسم تجدید شدم
همش تقصیر رپ بود(اشک تمساح دارم میریزم)
قربون خودم برم من تو تیزهوشان دوم راهنمایی معدلم شد 98/19 =20خدا کنه امسال هم همینجوری بشه
![]()
وای این تاپیک ماله کیه!!! حدودا 2 سال از عمرش میگذره.!نوشته اصلی توسط love kelly
در ضمن زیاد قربون صدقه خودت نرو راهنمایی کلا کلاسش با دبیرستان فرق میکنه !!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)