بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 30 از 61 نخستنخست ... 20282930313240 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 291 تا 300 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #291

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور Hamoon)

    ديدم فقط تنكس براي تشكر از دكتر آقايي و رييس بزرگ هامون كافي نيست گفتم يه تشكري هم اينجوري كرده باشم.مصاحبه بسيار عالي بود و كامل فقط اون تيكه حامد و ابراهيم زيادي طولاني شد ولي به هر حال خيلي جذاب بود و خوندني هر دوتون خسته نباشين...

  2. Top | #292

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3356
    سن
    31
    نوشته ها
    211
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور Hamoon)

    من خیلی با مصاحبه حال می کنم لطفا ادامه بدین
    امضای ایشان
    [size=large][align=center]روی آینه می نویسم نام تو را
    تا تو باشی قهرمان فردا
    آری تو هستی Champion دنیا
    نام تو هست دیو باتیستا[/align][/size]

  3. Top | #293

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    458
    سن
    34
    نوشته ها
    1,154
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور Hamoon)

    اول از همه از هردو عزیز بابت یک مصاحبه عالی تشکر میکنم اما یخورده براتون قضیه رو تا اونجایی که به من مربوطه باز کنم تا خدایی نکرده کسی براش شبهه ای باقی نمونه

    قضیه رفتن من 2 دلیل اساسی داشت :1-دخالت در بخشی که من مدیر بودم 2-قطع اینترنتم

    در طول مدتی که چه در اینجا و چه در جاهای خارجی مدیر بودم به هیچ مقامی اجازه دخالت نداده ام و نمیدم و شاید یک سوء تفاهم پیش اومد زمانی که امیر در بخش مدیران اومد و برای اخبار هفتگی بین همه تقسیم وظایف کرد قصدش محبت بود اما برداشت من چیز دیگه ای بود چون از نظر من اینکار یعنی اینکه 3 مدیر وقت(خودم.علیرضا.بهنام)صلاحی ت نداریم که سایرین باید بیان بنویسن اونهم در شرایطی که من تو اون مقطع کارم رو با جدیت داشتم دنبال میکردم و این برای من چیز جالبی نبود

    اما درباره پست جدیدم

    باید بگم که من و هامون خارج از دنیای نت خیلی رابطه ی نزدیکی داریم باور کنید که روزها و ساعتها با هم نشستیم و عوامل ناکامی انجمن رو بررسی کردیم زمانی که من اینجا شروع کردم شاید از جمع الان تا اونجایی که یادمه (از مدیرای فعلی)ابوالفضل .من . حامد.سینا و هامون بودیم و سایر کادر از کسانی هستند که بعدها به جمع ما پیوستند تو زمانی که انجمن خیلی حساسیت روش بود این تیم دست به دست هم+کاربرای قدیمی انجمن رو به اینجا رسوند

    پست جدید من لطف برادر عزیزم به من بود(هامون) ما هرزمان که با هم هستیم ساعتها می نشینیم درباره عوامل مختلف پیرامون انجمن صحبت می کنیم و همین اتحاد رمز برتری ما هستش من فکر نمیکنم این پست چیز گزافی برای من باشه.ساعاتی که من برای این انجمن لایو نوشتم نمونش همین دیشب همه خواب بودند.من این انجمن رو مثل برادرم و مثل هامون که واقعا برادرمه دوست داشتم بوده زمانایی که هامون کار داشته و من جاش اومدم با یوزرش میخوام بگم انقدر ما با هم اتحاد داریم.در مورد اینکه چرا من به هامون مشاوره میدم در جابجایی مدیران باید بگم به جرات میگم هیچ نفری مثل من از این انجمن و عواملی که باعث صعود و نزولش میشه شناخت نداره و هامون هم یکنفره نمیتونه حواسش رو به همه جا جمع کنه بنابراین من وظیفم میدونم که پیشنهادی که به ذهنم میرسه رو به او بگم.

    و خدا شاهده که در داخل انجمن بین هیچ نفری فرق نمیزاره با من بیرون انجمن خیلی صمیمیه اما کمی کم کاری من باعث شده 2 بار من رو از مدیریت برداره یا حتی حامد رو.میخوام بگم که تو کارش برخلاف این جلوه صمیمیش جدیه و دیسیپلینش جدیت در کار با چاشنی خوش برخوردیه

    خودش رو نمیگیره که این بزرگترین امتیازه واقعا من یسری افراد رو میبینم که از کشتی کچ روز نمیفهمن و تو باد گذشته خوبشون خوابیدن و میان لفظ قلم حرف میزنند و فکر میکنند کی هستند خندم میگیره من تو دیکشنری عقل خودم به اونا میگم فسیل بسته ها.اما هامون با همه یه دست و خاکیه

    رو حرفش حرف نمیزنم چون معرفتش به من ثابت شدس و وقتی ازم چیزیو بخواد از جون مایه میزارم چون برام خارج نت مایه گذاشته.


    چنین انجمن موفقی نیاز به یه مدیر بزرگ و موفق داره که اینطور بمونه پس بدونید که هامون مدیریتش چقدر قوی و موفق بوده که 2 سال هست که انجمنش تاپ هست و همه میان و میرن اما این هامونه که موندگاره با یسری جوان و بنگرید و ببینید با وجود تغیییر 60 درصدی کادرش نسبت به 2 سال پیش اما همچنان انجمنش یدست و برتره


    اینکه میگن کم کار هست بی انصافیه اون به فکر راحتی کاربرانه سال گذشته 4 بار سرور تغییر داد سر اینکه کاربران می گفتن سرورها دان میشه خوب اگه به فکر خودش و جیبش بود بالغ بر بالای 100 هزار تومان هزینه نمیکرد به خدا اگه همین افراد منتقد حاضر باشن نصف این پول رو هزینه بی برگشت کنند

    یا علی

  4. Top | #294

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    2979
    سن
    33
    نوشته ها
    422
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور Hamoon)

    [align=center][size=small]خیلی لذت بردم از این مصاحبه ها و پستها....

    بله مدیره این سایت واقعا کارش بیسته....

    اما نکته ای برام پیش امده اینکه جریان این مدیره ازامایشی چیه؟؟؟ما که میدونیم اخرش این مدیره ازمایشی مدیر میشه پس....(البته منظوره بدی ندارم)

    اما از صداقتتان جناب هامون خوشم امد

    [/size][/align]

  5. Top | #295

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور Hamoon)

    نقل قول نوشته اصلی توسط undertaker_alib
    [align=center][size=small]خیلی لذت بردم از این مصاحبه ها و پستها....

    بله مدیره این سایت واقعا کارش بیسته....

    اما نکته ای برام پیش امده اینکه جریان این مدیره ازامایشی چیه؟؟؟ما که میدونیم اخرش این مدیره ازمایشی مدیر میشه پس....(البته منظوره بدی ندارم)

    اما از صداقتتان جناب هامون خوشم امد

    [/size][/align]
    سلام دوست خوب
    در مورد مدیر آزمایشی عرض کردم یه بار خدمت دوستان که ما تا حالا یه مدیر ازمایشی داشتیم اونم پوریا بوده
    ایشون رو من قصد داشتم مدیر کنم اما بقیه مدیران گفتن که فعلا تجربه پوریا کمه و نباید زود این کار رو انجام بدی منم دوباره ایشون رو طلایی کردم تا انشاالله چند وقت دیگه
    یا علی
    خداحافظ

  6. Top | #296

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور NO FEAR)


    از لابه لای مصاحبه با معین :

    [size=small]یکی از دلایل اصلی علاقه به کشتی کج این بود که خودم از بچگی رزمی کار میکردم!
    ادم وقتی مزدوج میشه خود به خود از نظر عقلي و رفتاري بزرگ و قوي تر ميشه...
    اولين چيزي كه در رفتار و اخلاق بايد بدونيم اينه كه به اعتقادات ديگران احترام بزاريم!!
    منو و ابوذر با هم اومدیم ولی پیشنهاد اینجا رو ابوالفضل داد!
    من بزرگي دل معین rip و محبتش رو تحسين ميكنم. خيلي دوسش دارم. فوقالعادست..
    بیشتر بازی کشتی کج رو دوست دارم تا استوری لاین!!!
    ديدم دارم از شخصيت اصليم دور ميشم.. اصلا اون شخصيت شوخ رو تو انجمن دوست نداشتم..!
    زياد خودمو تو مشکلات انجمن دخالت نميدم سكوت میكنم تا مشكلات حل شه...
    كتاب گفت گو با خدا منو تكون داد..زندگیم از این رو به اون رو شد!!
    یه زمان فعالیت میکردم برای بنر ساختن..ولی استعداداي خوبی هست كه نيازي به من نيست
    ..[/size]

  7. Top | #297

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور NO FEAR)



    مصاحبه با معین مددی ...پیشکسوت انجمن

    در حاشیه مصاحبه :

    ساعت 8 شب ابوالفضل با معین تماس میگیره تا قرارو ردیف کنه... ....
    الو الو سلام ...
    الو سلام داش معین ..چجوری... خوبی غاز من
    سلام داداش ..خوبی عزیزم..دلم تنگ شده بود برات... ( معین طوری صحبت میکرد انگار یه عاشق داشت به عشقش لاو میداد...)
    فدات شوم داداش ...
    خوبی ممد خوبه...همه خوبن...
    اره همه خوبن ممدم هی نفسی ازش در میاد..همین الان جلو روم نشسته یه تشت گذاشته جلو روش و عینه گاو میخوره...
    هه هه هه داداش من امشب مهمون دارم..اگه دير اومم منو ببخش
    داش معین اگه نمیتونی امشب مشکلی نیست
    نه داداش
    اگه امشب مصاحبه نكنم تا اخر هفته ديگه نميتونم
    اخه تو اين هفته و هفته بعد مراسم بستگانمونه...نمیرسم بیام...
    ایول مبارکه
    جومه ویلی چاپی چقد قشنگه
    سر خیابون عضدی رشت چقدر قشنگه
    اب از خیابون میارم با چشم کوروم
    اب از دریای خزر میاروم سیلو میشوروم...
    پيش بيني ها رو واسم اس ام اس كن من واست جوابشو بفرستم داداش
    ممنون داداش
    ما رو باش داریم برا کی شعر میگیم...داداش من دارم ترانه میخونم تو به فکره توتوتی !!!
    راست میگی داداش..ببخش یه لحظه فکر کردم صدا اهنگ داره از توی تلفن میاد...
    انشالله واسه شما داداش...
    چی واسه من داداش ؟
    همین دیگه ..زن و زندگی و خونه بخت ...
    داداش یجور میگی خونه بخت انگار من ترشیده شدم تو خونه که برم خونه بخت داداش حالا درسته خیلی زشتیم!! ولی خداشاهده از محمود فکری که بدتر نیستیم عینه هاچ زنبور عسله!!
    داداش اختیار داری ...
    نوکرتم داش معین توسروری ...ولی بازم میگم هیچ اشکالی نداره امشب نمیتونی بعدان...
    نه میام راستی در مورد ابوذر و معين و اينا نپرسيا
    اتفاقا داداش سوال 1 اینه
    نه داداش شلوغش نكن
    حالا چه کنیم
    ولش كن
    کی رو ول کنم ؟
    منو ول کن ...
    مگه تو کجایی ؟
    من الان پشتتم
    کار نداری دادا...
    فدات شم عزیز ..


    ----------------------------------------------------------------------
    یه بیوگرافی مختصر
    معين مددي
    متولد 1364.11.16خانواده چهار نفري
    بچه دوم خانواه.يعني بچه آخر..يه خواهر بزرگتر از خودم دارم...بابا بازنشته كارخانه نساجي
    الان مشغول چه فعالیتی .ودانشگاهو...
    بابا الان 5 سال كه افتاده تو كار توزيع لوازم خانگي... منم با اون كار ميكنم
    من سال آخر دانشگام ... شغلمم شغل پدرمه.رشتمم *ژئومورفولوژي/دانشگاه آزاد رشت
    ژئومورفولوژي هم از شاخه هاي جغرافياي طبيعي به معني شناسايي اشكال زمين
    به جغرافيا علاقه زيادي دارم.. به خاطر همين اولين انتخابم رو تو اون زمان همين رشته زدم
    یعنی پس فردا بخوای بری تو این شغل نون در بیاری باید کجا بری ؟
    شهرداري ... تمامي ايستگاهاي جغرافيايي... تمامي كارهاي برنامه ريزي شهري

    سوفوری
    رشته ما به تمامي امور مربوط...اگه كار بلد باشي.. تو هوا ميزننت.اگه كار بلد نباشي بايد تو خونه بشيني بگي كار نيست

    چطور به کشتی علاقه پیدا کردی
    من كلا خودم از بچگي رزمي كار ميكردم.. از 6 سالگي كارته كار ميكردم
    هنوزم ورزش رزمي كار ميكنم.. ولي كشتي كج رو از طريق بهنام باهاش بيشتر آشنا شدم همون بهنام وبلاگ طرفداران تريپلچ. بهنام پسر خيلي خوبي بود.. و علاقش و استعدادش تو اين رشته فوق العاده بودچند بار بهم سيدي داد و ما هم افتاديم تو خطش
    وسوپر استارهای مورد علاقه

    باتيستا ... تريپلچ... كرت انگل.... استون كلد... گلد برگ
    جذاب ترین بازی که دیدی

    خيلي... بار ها شده...
    این که گفتی خیلی یعنی گریه هم کردی؟
    نه هرگز گريه چرا
    از بین بازیها اونی که هنوز بشه بازم نگاش میکنی و خسته نمیشی کدوم بازیه مثلان من بازی باتیستا و تریپل تو قفس
    من يه مسابقه رو خيلي دوست دارم.... اونم مسابقه اسمكدان و راو
    نميدونم واسه چي سالي هستش ولي مسابقش 6 به 6
    هموني كه خونه ما با هم ديده بوديم
    خيلي دنبالش گشتم.. بالاخره معين ريپر زحمت كشيد بهم دادش
    بیشتر با بازی علاقه مندی یا استوری لاین و داستانهاش

    داستاناش زياد واسم جالب نيست.. به خود درگيري ها علاقه مندم


    چطور شد که به نت اومدی ..یه توضیح مختصر بده
    من 5 سال پيش سيستم خريدم.. يعني كامپيوتر
    يه روز دختر عمم اومد خونه ما و تو اينترنت رفتن رو بهم ياد داد.. و كار با ياهو مسنجر
    همين...


    و بعده ها اومدی تو وبلاگهای کشتی کج و دوستیت با ابوالی
    اره.. اول با وبلاگ رفيقم بهنام آشنا شدم
    تو بخش نظرات اون با وبلاگ تو كه وبلاگ طرفداران باتيستا بود آشنا شدم..
    بيشتر از اينكه وبلاگ رو دوست داشته باشم
    خودت رو دوست داشتم و فقط به خاطر خودت و اخلاق خوبت ميومدم وبلاگ
    بيشتر از اينكه وبلاگ رفيق قديميم و همشهريم بهنام برم وبلاگ تو ميومدم
    بچه ها خوبي هاي تو رو نديدن... فكر ميكنن من الكي تعريف ميكنم.. چون اصلا اخلاقت تو انجمن فرق ميكنه
    ولي اگه ميدونستن چقدر دل بزرگي داري.. چقدر مهربون و با معرفت و با وجودي.. چقدر صداقت داري...
    خيلي خيلي خيلي بارها خستم از دنياي نت واسه هميشه برم و ببوسمش و بزارمش كنار.. تنها دليل نرفتنم تو بودي...

    الان رو میز غش میکنم از خجالت
    فکر میکنی منو و تو چه اشتراکهایی داریم که اینقدر بهم وابسته ایم
    اصلا تعریف دوستی از نظرت چیه؟


    اينكه خجالت ميكشي اينم از بزرگيته.. خصوصيات آدماي خوب و مهربون اينه
    من هميشه گفتم كه دوست خوب دوستيه كه به تفاوتهاي دوستش احترام بزاره
    دوست خوب هرگز به دوستش بي احترامي نميكنه ... و يكي از نكات مهم در دوستي پايدار نگه داشتن احترام طرف مقابل
    هميشه گفتم واسه اينكه يه دوست خوب داشته باشي بايد خودت يه دوست خيلي خوب باشي يكي از دلايلي كه هميشه براي هم دوستاي خوب بوديم اين بود كه احترام همديگر رو نگه داشتيم با هم خيلي شوخي كرديم ولي هرگز بي احترامي با هم نكرديم
    من يادمه هر وقت واسه هم زنگ ميزديم جوري عاشقانه با هم صحبت مي كرديم و مي كنيم كه هر كس ندونه فكر ميكنه پشت تلفن يه دختر هست
    من محبت و مهرباني رو به هر چيزي ترجيح ميدم
    معین پسریه که خیلی اطرافیان و دوستانش رو نصیحت میکنه و همیشه هم نصیحتات بدرد امثال ماها خورده..این یه ویجگی مثبت در توهه.. ا؟چطور تونستی این شخصیت رو در خودت بوجود بیاری.

    مثل همون جمله اي كه ميگه هيچ شمشير و دشمني عليه محبت و مهرباني وجود ندارد
    تو لطف داري داداش... آره همينطوره.. هميشه سعي ميكنم به ديگران انرژي مثبت بدم...
    من خودم ادم منفي گرا.. بودم.. اگه بخوام از خصوصيات منفيم بگم باور نميكنين
    ولي روزي خودم خسته شدم.. داشتم تو خيابون ميرفتم كه تو كتابخونه چشمم به كتابي به نام گفت گو با خدا كه نويسندش نيل دونالد والش هست افتاد
    اون كتاب زندگي منو عوض كرد و از اون موقع سعي كردم همه چيزو خوب ببينم و خودمو با هر شرايطي وقف بدم.. عشق بيدون قيد و شرط رو منشاء زندگيم قرار دادم
    تو زیاد نصیحت میکنی نصایح بزرگترات در تو اثر داشته؟

    خيلي.... هميشه سعي ميكنم حرف بزرگترام رو گوش كنم..
    حتي اگر حرفاشون اشتباه باشه با احترام به حرفاشون گوش ميكنم..
    يادت باشه... يكي از خصوصياتي كه ديگران رو جذب ميكنه اينه كه هميشه خوب به حرفاشون گوش بدي و به حرفاشون احترام بزاري...
    معین خیلی بزرگ منشه ...معین وقتی اسمش بیاد همه بهش احترام میزارن...چون بزرگ فکره...شاید حتی اسم منم بیااد میگن بابا این خوب خل و چله با نوشتارش ولی معین ادمیه که میتونه ادمها رو با نصایح درست راهنمایی کنه
    تو از ادمهایی نیستی که بگی کو..ن لق مردم تو دوست داری
    همه رو دوست داشته باشی


    داداش اينو يادت باشه بزرگي آدما به حرفاشون نيست.. به عملشون..
    من ديدم كه تو توي زندگيت عمل كردي
    به همه چيز.. به خصوصيات اخلاقي.. صبور بودي... مهربون بودي... بخشنده بودي... و اينه كه خيلي عاليه... و همچين كسي نزد همه محبوبه
    بابا داداش این مصاحبه توهه الان بچه ها میگن ابوالی سفارش خودشو به معین کرده
    نه داداش.. هرگز... من حقيقت رو ميگم.. ميتوني مصاحبه رو ادامه بدي تا بچه ها متوجه بشن كه من حقيقت رو ميگم
    داداش بیایم یکم بحث در انجمن از اول بگو چطور به انجمن راه پیدا کردی

    والا دقيقا يادم نيست.. فكر كنم از طريق تو آشنا شدم..
    و اومدی به جای اقا ابوذر از دوستان صمیمیت درسته
    منو ابوذر با هم اومديم درسته من اون موقع بلد نبودم از نام كاربري انجمن خارج شم.. يعني منو ابوذر از يه نام كاربري استفاده ميكرديم
    معین رو من میخوام به 2 قسمت تبدیل کنم
    قسمت 1: معین تو انجمن با خصوصیات شوخ طبعی و .. قسمت 2: بعد از یک دوره بلند مدت که نبودی تو انجمن وقتی اومدی دیگه زیاد شوخ طبع نبودی و بالعکس
    اون خصوصیت اصلی و بارزت رو دقیقان در انجمن داری پیاده میکنی راهنمایی و نصیحت
    یکم در مورد این دو مورد توضیح بده


    راستش يه مدت شوخ بودم... ولي ديدم دارم از شخصيت اصليم دور ميشم.. و اصلا اون شخصيتم رو تو انجمن دوست نداشتم..
    هرچند من آدم شوخي هستم.. ولي نه تا اون حد... خودت بهتر ميدوني... من انگشت كوچيكه تو هم نميشم من كلا آدم شادي هستم و ميگم و ميخندم ولي هرگز دوست ندارم خنده و شوخي من با مسخره كردن ديگران ، يا فرد يا آدم خاصي باشه.. يا مسخره كردي اعتقادات مردم يا هر چيزي كه به گروهي يا نژادي توهين كنه دوست دارم خنده و شوخي ها اخلاقي باشه و باعث ناراحتي كسي نشه.. در واقع همه لذت ببرن
    تو انجمن بیشتر در چه قسمتهایی میچرخی

    من خبرهاي داغ كشتي كج.... اخبار راو و اسمكدان.. اخبار پي پي وي... و بخش گفتگو گوناگون
    این که شد همش

    خوب یه مدت تو انجمن بنر ساز بودی جریانش رو میگی که میخواستن ببرنت مسابقات بنر جام جهانی

    قهرمان كه نشدم... ولي خب ديگه الانم اگه بخوان ميتونم تو اين بخش كمكشون كنم.. ولي ماشالله ديگه اينقدر استعداداي خوب تو انجمن هست كه احساس ميكنم نيازي به من نيست.. اگه نيازي داشتن در خدمتم
    با کیا تو انجمن بیشتر صمیمیمی تری


    اول از همه كه خودت
    بعدشم داداشت محمد هوگن و فربد وو امیر ارین عزیز كه دوستاي قديمي هستن
    ولي از بچه هاي خود انجمن داوود، سينا ، حامد ، علي ، هامون ، معين . پویان، عرفان و علیرضا از دوستاي خوبم هستن همشون ماهن
    تو معمولان تو مباحث انجمن و مشکلاتش زیاد خودتو دخالت نمیدی ..برعکسه من...بیشتر سرت به کار خودت گرمه...
    یه توضیح


    نگاه داداش گلم... اگه احساس كنم تو مسئله كه ميتونم كمك كنم حتما نظرم رو ميگم.. ولي وقتي ببينم احتياجي به نظرم نيست زياد خودمو دخالت نميدم
    سعي ميكنم سكوت كنم... تا مشكلات حل شه...
    تو که بدتر از من عشق مدیریت نیستی ...روزی که قرار به انتخاب ناظم بود ...خیلی از ماها دوست داشتیم خودت بشی ولی بازم خودت علاقه ای نشون ندادی البته با هامون
    اون زمان میگفتن تو شوخی الان که شوخ نیستی
    ولی کم فعالیتت که قبول دارم
    چرا نخواستی ؟


    راستش داداش گلم اولا من موقعيتم جوريه كه نميتونم هميشه نت بيام
    يك روز ميام يه بار يه هفته نميام
    آخه چطور ميتونم ناظم باشم ؟


    نمیشه راست میگیا

    تو در انجمن بحث هایی راه انداختی و همگی خوشمون اومدئ ...ولی بجز چند نفر زیاد استقبال نمیکنن...چرا؟
    ایا همون کم سن و سالی دلیله؟


    آدما جذب مسائلي ميشن كه دوسش دارن.. وقتي به مسئله اي علاقه نداشته باشن سمتش نميرن...
    نه كم سن و سالي... نگاه آدما به زندگي فرق ميكنه... بعضيا زياد دنبال اينجور حرفا نميزن و علاقه اي ندارن.. يه جورايي پشت گوش ميندازن... فرار ميكنن... ولي هر جا برن
    نميتونن از اين مسائل تو زندگيشون فرار كنن.. چون باهاش برخورد ميكنن
    باتوجه به اخلاقیاتی که از تو سراغ دارم فکر نکنم زیاد در مورد مدیریت و ادمین حرف زیادی داشته باشه و مثل خیلی ها که منتظر مصاحبه ان تا گله کنن از جمله خودم ..ولیحرف خاصی در مورد مدیران و ناظمان نداری ایا حرفی داری در موردشون بزنی؟


    اولا بگم كه هيچ آدمي كامل نيست... از خود من گرفته تا همه اعضاي اين انجمن... اگه ميخواي بگردي دنبال يكي دو ايراد از اين مديرا و ناظما ، آره ميتوني پيدا كني
    ولي اين دليل بر بد بودن اونا نيست و دليل بر اين نيست كه كارشون رو خوب انجام نميدن
    بزرگترين مديرا و معونا اشتباه ميكنن.. اين بنده خدا ها هم آدمن...
    ولي در كل من از همشون راضيم... هامون يه مدير نمونه.. سينا يه ناظم خوب.. حامد يه معاون عالي.. و مديرا هم يكي از يكي بهتره


    وقتی اول مصاحبه میگم معین بزرگ منشه واسه اینجای حرفات بود!
    همین !



    نظرت در مورد پدیده داوود چیه؟

    حرف نداره.. اون پسر خيلي خوبيه.. من كلي صحبت ميكنم... داوود پسر فوق العاده خوبيه... اون هنوز خيلي راه داره... من بهش افتخار ميكنم... و خيلي هم دوسش دارم
    معین تا کی تو انجمن فعاله؟
    اول بايد بگم كه تا هر وقت كه خدا بخواد..ولي اگم بخوام جواب قطعي بدم نميدونم.. تا خدا چي بخواد...
    سعي ميكنم تا موقعي كه اينترنت در دسترسم هست فعال باشم
    من تصمیم قطعیم این بود عید برم اونم بخاطر نبودن تو ولی وقتی اومدی تا وقتی باشی هستم

    ميگم كه داداش.. دوستي منو تو فراتر از دوستي نتي..تو اينجايي. تو قلبم.. من با خاطرات تو زندگي ميكنم..
    سوال دیگه ای از انجمن نیست چون سوالی نیست دلیلش اینه معین فراتر از انجمنه....! یکی از بچه هایی که تورو خیلی دوست داره معین rip ...
    از کی میشناسیش و دلیل اونقد دوستی اون چیه من بهش حسودیم میشه تورو دوست داره اینقد... میترسم چشمت کنه مارمولک


    نه داداش .. اين حرفو نزن.. من هم عضو كوچيكي از همين انجمنم..

    اولين بار من چند تا تم خواستم از يه مدل گوشي كه تهيه كردنش خيلي سخت بود.. ولي معين عزيز زحمت كشيد و واسم تهيش كرد... بعد از اونم چند تا كار ديگه واسم كرد و خيلي خجالت زدم كرد.. مثلا واسم كلي سيدي و دي وي دي فرستاد... اونم يه روزه و مجاني... من بزرگي دلش و محبتش رو تحسين ميكنم.
    خيلي دوسش دارم.. فوق العادست....

    داداش ک ونم میسوزه چرا اینقد دوست داره ؟ فقط باید من تو رو دوست داشته باشم من اگه زن بودم معینو میکشتم

    محبت داره داداش
    یکم از خصوصیات اصلیت بگو
    زود رنجی ایا و...


    نه نيستم داداش... رنج يكي از خصوصياتي كه خدا قرار داده.. رنج ساخته تصور انسان.. خودتي كه تصميم ميگري رنج ببيني يا نه... من آدم زود رنجي نيستم..
    خصوصيت اصليم رو نميدونم.. نميخام تعريف كرده باشم.. بزار ديگران قضاوت كنند...
    صد در صد نقص دارم... انسان پر از نقص... سعي ميكنم اصلاحشون كنم.. موردي يادم نمياد كه بهش اشاره كنم..
    من میخوام اینو بگم : وقتی تو انجمن بگن معین چطوره..100 نفر شاید 98 تاش بگن معین خوبه چرا چون خوب بوده

    --------محبت دارن... همه بچه هاي انجمن خوبن.. ما اينجا بد نداريم.. اصلا كسي بد نيست... بد ساخته ذهن آدماست
    معین قاطی مرغا شد ..معین قبل از مزدوجیت با الان فرق زیادی مسلمن کرده درسته دیدت به اینده چطور شده ؟

    موقعي كه وارد دنياي متاهلي ميشه.. يعني احساس مسئوليت ميكني به كس ديگه اي خيلي بزرگ ميشي واقعا راست ميگن كه ازدواج نيمي از عقل انگار خود به خود داري از نظر عقلي و رفتاري بزرگ ميشي و قوي تر ميشي

    حالا به عنوان تنها فرد متاهل سایت نظرت در مورد این چیه ؟ زود زن بگیریم یا دور
    اولا بستگي به نگاه خودت داره... دير و زود نداره.. بايد ديد كي نگاهت به زندگي خوش بينانه و مثبت... چون توصيه ميكنم هرگز با نگاه منفي ازدواج نكنين... زندگي شيريني خاص خودش رو داره يه چيز در مورد عشق بهتون ميگم
    اگه وقتي عاشق كسي شدين يا دوسش داشتين وقتي عاشق شدين و احساس كردين كسي رو د.وست دارين به ته ته قلبتون رجوع كنين.... ببينين آيا به غير ازاون كس ديگه اي رو دوست دارين آيا دوست دارين با دختر ديگه برنامه داشته باشين يا دوست باشين
    يا اگه يه دختر تيكه سر راهتون قرار ميگيره بهش چشم دارين به ته دلتون رجوع كنين.. اگه ديدين اينطوره. بدونين اين عشقتون عشق واقعي نيست بلكه حوس... يه حس زودگذر ولي وقتي واقعا كسي رو خواستين... و عاشقش بودين عاشق باشين.. عشق به شما انر*ژي ميده.. اراده ميده... روحيه براي ادامه زندگي
    اين عشق واقعي.. عشق واقعي هرگز غم و غصه ندارهئ .عشق واقعي هرگز به خاطر عشقش دل كسي رو نميشكونه و از كسي دلخور نميشه.. عاشق واقعي همه رو دوست داره.. همه كسو در اين راه اون عشقش بهش كمك ميكنه تا به كمال برسه
    پس من به همتون ميگم كه عاشق باشين.. هدف ما از زندگي چيه ؟ مگر چيزي جزء عشق هست..؟ چيزي جزء خوشبختي هست ؟ عاشق باشين و اين حس و لذت رو پيدا كنين
    عشق های واقعی به هم نمیرسن این فرضیه درسته؟حقیقته یا فکر میکنیم؟ یه پرانتز (من هنوزم که هنوزه عشق اولمو دوست دارم نمیدونم ازدواج کنم با یکی دیگه این از سرم میپره که مطمئننن میپره چون باید بپره )
    نظرتو بگو


    نه اين فرضيه رو قبول ندارم...
    عشق و دوست داشتن يك مسئله هست.. و عشق ورزيدن يك مسئله جدا... وقتي ياد گرفتي چطور عشق بورزي ميتوني واسه هميشه عشقت رو داشته باشي... عشق ورزيدن غير اصولي دو زوجي رو كه خيلي هم همديگرو دوست داشته باشن دور ميكنه
    اينو بدون تو ميتوني بازم عاشق باشي و با كس ديگه اي اين لذت رو بچشي.. اول بايد خودت اين رو باور كني.. من اينكارو كردم و موفق شدم.. باور كن ميتوني عشق جديدي داشته باشي و در كنارش هميشه با عشق زندگي كني..
    اينو بدون عشق مخصوص فرد خاصي نيست.. عشق شامل همه ميشه.. همه كس.. همه چيز...
    كسي كه عاشق واقعي ميشه همه چيز و همه كس رو دوست داره
    عشق كمك ميكنه به خدا نزديك تر شي
    عشق كمك ميكنه لذت در خود بودن و با خدا بودن رو بچشي...
    عشق اول و آخر همه چيزه...

    همیشه از خدا گفتی میونت با خدای خو.دت چطوره ..

    خدا تو تك تك لحظه هاي من وجود داره
    خدا جزئي از من و من جزئي از اونم
    چند وقته خوب پيداش كردم.. خيلي باهاش نزديكم خدا رو بايت در درونت جست جو كني.. خيلي ها رو ميشناسم كه نماز ميخونن ولي هنوز نميدونن واقعا خدا چيه... خدا كجاست.. ايا به حرفاش عمل ميكنن من به خدا اعتقاد كامل دارم ... و همين خدا بهم ياد داده كه هيچكس بد نيست و همه آدما حتي پر عيب ترينشون قابل دوست داشتن هستن
    و اگه كسي رو نميتونم دوست داشته باشم مشكل از منه نه اون
    چرا ادمها وقتی مشکل دارن یاد خدا میوفتن اکثران
    چرا ما ادما اکثران سست ایمانیم


    آره... اين يكي از دلايلي كه آدما تو لحظات سخت زندگيشون كسي رو جزء خدا ندارن... اونه كه ميتونه ارومشون كنه...ولي اي كاش ميتونستيم هميشه ياد اون باشيم.. تو همه شرايط به همه حرفاش گوش كنيم..
    من با بعضی ها در مورد خدا حرف میزنم یا بهم تهمت ظاهر پرستی میزنن یا خودشونو به بیراه میزنن چرال ادمها همه چیز رو خیلی وقتا میبینن و تمجید میکنن ولی خدارو نباید شکر کنن بابت نعمتاش ... همیشه وقتی گیرن از خدا میخوان وقتی هم نمیشه میگن خدا ندادطلبکارم میشن!!


    بايد اينو بدونيم كه ما هر چي داريم از خدا داريم همه ما ذراتي از ذات اون هستيم
    اگه ابولفضل خوبه و مهربونه در واقع اين ذره اي از خدا هستش كه داره خودش رو جلوه ميده...همه خوبي ها از خدا منشاء ميگيره
    حتي ما بايد شاكر بدي هاي ديگران هم باشيم چون اگه بدي ديگران نباشه نميتونيم خوبي رو به معناي واقعي بفهميم.. اگه ترس نباشه نميتونيم عشق رو بفهميم.. اگه رنج نباشه نميتونيم آرامش رو بفهميم.. اگه زشت نباشه نميتونيم خوب رو بفهميم.... پس هميشه در هر حال بايد شاكر اون بود..
    معین یک مسلمانه ...با یهودی و زرتشتی و کافرش راحت ارتباط برقرار میکنی ؟ فکر کنم به عقایدش زیاد احترام میزاری ..ولی من راسیتش با اینکه به چیزهای دیگه ادمهخا احترام میزارم ولی به سایر دین ها کاری ندارم... ..خودمم نمیدونم چرا اینگونه ام...یکی ضد پیامبر من حرف میزنه اتیش میگیریم میخوام منفجرش کنم
    مثل همون جریان پارسال با چند تا از کاربران سایت
    تو اسرار اگه یادت باشه


    نگاه داداش گلم... همه ماها انسان هستيم.. همه ماها توسط خدا خلق شديم.. و هدف همه ماها پرستش ذات يگانه...
    اولين چيزي كه در رفتار و اخلاق بايد بدونيم اينه كه به اعتقادات ديگران احترام بزاريم...
    هيچكس حق نداره به اعتقادات ديگران توهين كنه.. حتي اگه مطمئن باشه غلط
    ولی هستن ادمهایی که به مسلمین امامان و پیامبران توهین میکنن این منو رنجور میکنه


    ميتوني پيشنهاد و راه درست رو بهش بدي و به قول معروف امر به معروف كني ولي با مسخره كردن و توهين شديدا مخالفم چون در اين صورت ميتونيم بگيم خدا و دينت رو هم نفهميدي
    اونا هم اشتباه ميكنن... اشتباه رو نبايد با اشتباه پاسخ داد
    اين تعصب تو رو نشون ميده.. و اينكه خيلي ايمان داري.. ولي نبايد اشتباه رو با اشتباه پاسخ دادخدا مارو به زمين نفرستاده كه سر پيامبر و دين و كتاب بجنگيم بايد ديد چطور ميتونيم به اون نزديك تر شيم
    من میخوام داداش اینو بگم : ادم وقتی یه وسیله میگیره و یا هر شی و حتی همین سیستم اول از همه میری راهنمای اون وسیله رو میخونی که بفهمی چطور باش کار کنی تا راهنما رو نخونی سر در نمیاری ...در مورد خدا هم همین صدق میکنه ..خدا پیامبران و امامان رو فرستاد که مارو راهنمایی کنن پس چرا پیروی نکنیم؟؟؟؟ اینه که من برام همیشه مهمه ...و دوست ندارم کسی به پیامبرو امامم حرفی بزنه چون اونا کتاب راهنمماشن ..دقیقان مثل قران که خدا فرستادش

    داداش گلم حرفاي تو رو كاملا قبول دارم.. ولي اين بدون راه هاي رسيدن به خدا يك راه نيست و فقط دين اسلام نيست.. خدا همين يك راه رو قرار نداده.. خيلي مسير ها هست كه ميتونيم باهاش به خدا برسيم ولي اينو بدون كسي كه به پيامبرا و اما و كتاب قرارن و اعتقادات مردم توهين ميكنه هيچ چيز از خدا نفهميده
    منم میدونم میگم نباید توهین شه...
    تو به من میگی بخاطر ایمانت داری از خدا و پیغمبر دفاع میکنی این کار من اشتباهه؟
    چون تو گفتی که اشتباه اونا رو من دارم با اشتباه جواب میدم

    تو ميتوني از پيغمبرت دفاع كني... تو ميتوني از امامت حمايت كني
    همه اينا خوبه... ولي نه با رفتار تند و بداينو بدون يه رفتار درست و صحيح خيلي بيشتر كمك ميكنه تا طرف اشتباه خودش رو بفهمه با پاسخ هاي متين و رفتار متين ميشه هر كسي رو جذب كرد.. همون كاري كه خودت هميشه تو وبلاگا ميكردي
    بگذريم از اين بحث ..از بچگی بگو...

    من موقعي كه بچه بودم پدرم يه كارگر بود توي كارخونه كار ميكرد.. يه كارگر شريف و با ايمان وضع ماليمون ضعيف بود بدون رو در وايستي حتي بيشتر لباساي من رو ديگران واسم تهيه ميكردن يعني لباس كهنه ديگران رو ميپوشيدم از بچگي باشگاه ميرفتم
    خيلي شر بودم... هر روز دعوا .. هر روز شر بازي تا دوران جواني عاشق يه دختري شدم كه داستانش رو نوشتم تا مدت ها هميشه شرمنده خانواده و اطرافيان بودم از مردم خجالت ميكشيدم همه به من به عنوان پسري كه.......... نگاه ميكردن
    اعتماد به نفسم پايين بود.. فكر ميكردم هرگز نميتونم موفق بشمولي كتاب گفت گو با خدا منو تكون داد... تصميم گرفتم با خدا يه زندگي جديد رو آغاز كنم از همون موقع هم كار ميكردم هم درس ميخوندميك سال رفتم انبار بلور چيني و فقط صبح تا شب بار جا به جا ميكردمكم كم كار رو ياد گرفتم پيشرفت كردم و الانم صبح و شب با ارادهو با اميد به زندگي كنار كسي كه خيلي دوسش دارم يعني نامزدم زندگي ميكنم
    كنار خانوادم.. كنار خانواده خوبم.. كنار مردمي كه همشون به من لطف دارن و الان احساس ميكنم همشون منو دوست دارن چون من از ته قلب همشون رو دوست دارم..
    معین همیشه با دوستان خوب گشته ...خودم از نزدیک دیدمشون ...فکر کنم تو دوست پیدا کردن تبحر داری ...
    مثلان من با 100 نوع ادم از قبیل معتاد و ادمکش و چاقو کش دوستم
    ولی اکثر رفقای معین مثل خودشن

    آره... باور نميكني.. به دوستام افتخار ميكنم.. همشون با وجود.. با معرفت و مهربون.... يكيش خودت
    دمت گرم رفیق معتاد نداری بش پول بس بدی

    نه... رفيق معتاد ندارم... خدا رو شكر رفيقام همه سالمن ولي به رفيقام خيلي شده پول قرض بدم
    چرا هیچ وقت نخواستی بری دنبال ادمهای فرضان هوس باز و عرقی و سیگاریو...
    مثلان داداش تو از اینهمه رفیقی که دارم جزو 5 نفر سالمهایی


    نگاه داداش... ما تو سن جووني با هزار جور اين آدما برخورد كرديم البته الانم جوونيم
    ولي منظورم سن بلوغ ولي الان يه جايي رسيدم كه ديگه دوستام رو انتخاب كردم.. يعني ديگه گلچين شدن و بهتريناشون از نظر خودم دوستامن
    سعي ميكنم با بهتريناشون بگردم... كسايي كه خاكي افتاده و با معرفت باشن...
    نظرت در مورد افتادن دنبال ناموس مردم چیه چیزی که الان از هر 10 نفر 8 تاش دنبالشن چرا سریع باید به این راه بیان جوونا


    اصلا اين كار درست نيست.. اگه بخوام توضيح بدم خيلي مفصله و از حوصله همه بچه ها خارج... ولي اينو بگم كه اينكار درست نيست جدا از ناموس مردم اينكارا انسان رو از خدا دور ميكنه... انساني كه دنبال نفس بره خدا رو فراموش ميكنه


    ما تو انجمن ادم زید باز و هوسی زیاد دارذم ممکنه به شون بربخوره به *** پسر معین که بر میخوره نه داداش

    ايراد نداره... اين نظر ماست.. اونا هم زندگي خودشون رو دارن

    اگه پسرت یه روز با یه دختر بپره عکس العملت چیه بش
    مثل من از *** اویزونش میکنی؟البته من سعی میکنم بزارم ازاد باشه بالاخره دل داره جوونه ..باید تجربه کسب کنه


    نه داداش... مطمئن باش ميشينم باهاش صحبت ميكنم.. چون ياد گرفتم صحبت كردن بهتر از هر تنبيه و جرو بحثيسعي ميكنم از همون اول رو خصوصيات اخلاقيش كار كنم كه كار به اينجا نكشه
    خوب یکم از اصیلت و قومت صحبت کن گیلک و کلن شمالی ها

    من نميدونم مردم چي در مورد گيلاني ها و رشتي ها ميگن..... ولي يه زره صحبت ميكن در موردشون تا كسايي كه حداقل منو قبول دارن با صداقت در موردش باهاشون صحبت كنم
    مردم رشت خيلي خيلي آدماي مهربوني هستن..... همشون خاكي و هر چي دارن ما رفيقا و خانواده شون بعضي ها ميگن رشتي ها بي غيرتن... و واسشون جك ميسازن... ولي رشتينا بر عكس خيلي غيرت دارن ولي بعضيا فرق بين غيرت و فرهنگ رو اشتباه گرفتن تو رشت هيچوقت يه پسر با دختر فاميلش ازدواج نميكنه؟ ميدوني چرا
    چون به خدا قسم همه پسرا دختراي فاميلشون رو مثل خواهراي خودشون ميدونن
    غير ممكنه يه پسر رشتي هرگز به خانواده دوستش چشم داشته باشه و توهين كنه
    ظاهر دختراي رشتي هم به خاطر فرهنگشون...
    يكي از دلايلي كه فرهنگ رشتيا تو اين زمينه بالاست اينه كه تو شمال كشور از همون اول زن پا به پاي مرد كار ميكرد .. در كنار همسر در مزرعه... در شاليزار.. در باغ چاي.. از همون موقع زنا تو باغ ها كار ميكردن...به خاطر همين مرداي رشتي براي زنا احترام خاصي قائلن..

    معین همیشه از اینکه ایرانی بوده به خودش بالیده در موردش توضیح بده
    صد در صد
    من به ايراني بودنم افتخار ميكنم.. به تاريخ ايران... به گذشته ايران.. ولي همين الان هم به مردمش افتخار ميكنم.. همين الانم دوسش دارم.. مردم.. قوم ها ... ما بايد يكي باشيم... قوم نجات و ظاهر و زبان تفرقه اي كه ميخان بين ما بندازن
    یکم از اوقات فراغت خودت بگو اهله بیرون رفتن و پارک و سینما؟


    با بچه ها ميريم كافه سنتي يا كوه... يا دريا... يا هر فضاي سبزي
    هر موقعيتي گيري بياريم يه قليون و كتري و دم و دستگاه بر ميداريم ميريم يه جا دور هم
    ورزش تفريح ديگه منه... زياد اهل سينما نيستم... اينترنت و كامپيوترم خوبه
    ولي در كل ما هم مثل خودت زياد وقت بيرون رفتن رو نداريم..
    معین همیشه یادمه حتی تو وب دوستان هم که بودیم میگقت
    به نت دل نبندین دنیای مجازی توضیحی میدی


    منظور از دل نبستن اين بود كه يه سري از بچه ها فكر ميكردن ما تا ابد كنار هم هستيم و خيلي همديگرو ميرنجوندن...
    ولي اين دوران تموم ميشه و شايد 90 درصد اين جمع ديگه هرگز تو نت نيايم يا شايد ديگه هرگز همديگرو نبينيم پس بيايم اين مدت كوتاهي كه دور هم هستيم بهم احترام بزاريم و همديگرو دوست داشته باشيم
    مثل ساده وبلاگ دوستان الان جز منو و تو و یکی دو تای دیگه
    کی از اونجا موند؟


    اهله اهنگ و ترانه
    گوش ميكنم
    من که عاشق معین ام
    هامون هم همینطور.... یه پسر عمو دارم اونم همینطورو...دختر برادر عمم که تازه به دنیا اومده هم معین رو دوست داره.. یکی از فامیلهای دوست بابام اونم همینطور همه دوسش دارن معین مددی رو


    ايران : وطن
    آمريكا : كشور سياستهاي خودخواهانه
    مادر : رفيق بي كلك
    پرسپوليس : رقيب سنتي
    هامون : مدير نمونه
    امير آرين : دوست با معرفت قديمي
    سينا ناظم : پسر فوقالعاده مودب
    حامد : حرف نداره...
    معين رايتر : با معرفت
    هادي : ابولفضل 2 تو انجمن
    فربد : خداي ادب
    عرفان : محشر
    آرمان. : عزيز
    علي گلدبرگ : پسر خيلي دوست داشتني و با معرفت
    شايان : مودب
    كيومرث : آقا ، گل ، مودب ،
    عليرضا : دوست خوبم ، ستاره سهيل
    علي : مدير زحمت كش
    داوود : صبور ، مودب ، پر از اراده
    امير آقايي : هر چي از خوبياش بگم كم گفتم... فقط ميتونم بگم دوسش دارم


    کلام اخر
    بچه هاي عزيز
    به خدا تك تك شما يه جايي تو گوشه كنار قلبم دارين.. همتون رو از صميم قلب دوست دارم...
    شماها همتون بهترين هستين و براتون آرزوي بهترينا رو دارم... اميدوارم هميشه در زندگيتون موفق باشين... خدا هميشه پشت و پناهتون...

    یا علی
    =========================================

    نقد حاج ابوالفضل از مصاحبه معین:

    خیلی برام راحته نقد کردن معین! دوستی و رفاقت منو و معین به الانها برنمیگرده...به زمانهای تیرو کمون برمیگرده!!! ولی راسیتش معین از نظر من جای نقدی نداره.تو مصاحبه خودم هم قبلان گفتم ..شخصیت و منش معین یه چیزی فراتر از این انجمنهو به خودم اجازه نمیدم توصیفش کنم.....
    حرمتی که معین اینجا داره رو برای من هیچ کس نداره.البته سوئتفاهم نشه ..منظورم اینه که حساب معین از بقیه دوستان جداست.......منی که تو هر مصاحبه از خیلی از دوستان اشکالاتی پیدا میکردم ولی تو مصاحبه معین پیدا نمیکردم ...واقعیتش اینه که تازه خیلی وقتها در خیلی از موارد این معین بوده که منو راهنمایی کرده...چندین بار راهنمایی هاشو گوش نگرفتم از همون ناحیه ها ضربه خوردم...
    حاضرم باهاتون شرط ببندم مشکلی داشتین اگه با معین در میون بزارید...و اون بهتون راه چاره رو گفت اگه گوش کردین بازی رو بردین...اینو حاضرم قسم بخورم..!
    معین هر چقدر هم ازش تعریف کنم برای خودم کمه....و جونمم براش میدم!
    معین تو انجمن احترام زیادی بهش گذاشته میشه....من واقعان از بچه ها ممنونم که ادمهای خوب و با تقوا و درستکار رو از ادمهای دیگه خوب تشخیص میدن....و ازتون میخوام بیشتر با معین اشنا بشید تا از شخصیت و منش و اقایی این پسر مطلع بشید.....
    میگم مصاحبه دارم ...اگه سوالی دارین بپرسین...اما میبینم هیچ سوالی نیومده..این منو خوشحال کردو.به این نتیجه رسیدم معین از خودش هیچ ضعف و نقدی به جا نذاشته تو این مدت...و همه بچه ها یه احترام دیگه براش قائلن!! ....
    وقتی میبینم یکی میگه حاجی زود مصاحبه رو ردیف کن..میبینم معین رایپر میگه ابوالی تروخدا زودتر مصاحبه کن منتظرم...خودم تا اخر خط میرم که فقط من نیستم که مهر معین رو تو سینه ام دارم!!! خیلی از بچه های انجمن ادم شناس و قدرشناسن....
    در یه کلام..معین سرامد همه است از نظر من...چون خیلی چیزها رو توزندگیش رعایت کرده که شخص بنده هیچ وقت رعایت نکردم!
    منتظر نقدتون هستم...
    الان 4 نفر میان میگن ممنون و ختم کلام !!!

    یا حق



  8. Top | #298

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور NO FEAR)

    مصاحبه ی عالی ای بود واقعا لذت بردم
    هر چی بگم کم گفتم
    معین یک انسان بسیار با مهر و محبته در این هیچ شکی نیست ، من از صمیم قلب دوسش دارم
    فقط همون 1 روزی که باهاش چت کردم ، فکر کنم اردیبهشت ماه بود به اخلاق نیکش پی بردم و واقعا از دوست بودن با چنین کسی افتخار میکنم

    البته من اگه میدونستم دوستی من با معین انگیزه قتل در ابولفضل بوجود میاره سعی میکردم ارتباطمو قطع کنم ولی خدا رو شکر که ابولفضل زن نیست ...

    دست هردوتون درد نکنه مثل همیشه یک مصاحبه عالی دیگه بود

    برای هر دو تون آرزوی سلامتی و خوشی میکنم
    انشاالله این دوستی تون تا آخر عمر پایدار بمونه و قدر این لحظات رو بدونین

  9. Top | #299

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور NO FEAR)

    اولاً از ابوالفضل عزیزم ممنون بابت این مصاحبه قشنگ
    اما نقد من از معین عزیز:
    به نظر من معین یک پسر با وقار و با شخصیت و بسیار قابل احترامه. من به نظراتش همیشه احترام می گذارم و با بیشتر نظراتشم موافقم. خیلی خیلی دوستش دارم و از دور روی ماهش را می بوسم هر چند که این حرفا را هیچ وقت به خودش نگفتم (تریپ آندرتیکر ) اما عوضش اینجا جلوی همه اعتراف می کنم که مثل ابوالفضل دوستش دارم و براش همیشه آروزی سلامتی و موفقیت می کنم و امیدوارم در کنار خانم عزیزش همیشه سلامت، شاد و خوشبخت باشه.
    در مورد اینکه نباید به نظرات دیگران بی احترامی کرد و همیشه با آرامی و با منطق با افراد باید صحبت کرد حالا از هر دین، قوم، نژاد و عقیده کاملاً موافقم با معین جان و نظرم هم در مورد تعصب اینه که تعصب تا اندازه ایش خوبه اما اگه زیاد بشه بنیان بر اندازه. نمونش تعصب مذهبی که باعث جنگهای مختلف مذهبی در قرون وسطی شد و هزاران هزار انسان جان خودشون سر فرعیات از دست دادند در حالی که همه بنده های خدا بودند. یا تعصب وطنی که باعث بروز دو جنگ جهانی شد که در نتیجه فقط نزدیک به 80 میلیون نفر سر هیچ و پوچ و سر اینکه که برتره کی پست تر کشته شدند. تعصب اندازه و حدود داره و من با این حرف معین عزیز موافقم.
    صحبت از معین ریپ شد. من خیلی دوستش دارم. پسر فوق العاده آقایی هستش و من مثل برادرم دوستش دارم خیلی به من محبت داشته. البته همه بچه های انجمند گل و خوبند و من مخلص همشون هستم.
    در آخر باید بگم معین مددی خیلی خیلی دوستت دارم و بهت و خانواده محترمت درود می فرستم که همچین گلی را تربیت کردند. روی پدر زحمتکش و مردانه شما را می بوسم و به تک تک انگشتان کارگریشون گل اهدا می کنم.
    ابوالفضل از شما هم بازم ممنونم

  10. Top | #300

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور NO FEAR)

    اول از ابولفضل ، داداش گلم تشكر ميكنم...

    هميشه بايد تو كارات طنز باشه... به خدا اون اول چت كردنمونو ديدم كلي خنديدم.. خودت ميدوني چرا....

    بعدشم داداش من ازت خيلي خيلي ممنونم.. و به من محبت داري عزيزم...

    بزار يه چيزي واست بگم..
    داداش ميدوني چيه... همه ماها يه اخلاق قشنگ و خوب داريم.. اونم محبت و مهربوني... تو وجود همه ماها ...
    دقت كني حتي اون الياس خدا بيامرزم كه خيلي بد اخلاق بود بعضي موقع ها مهربون ميشد...
    آدمي رو همه دوست دارن كه سعي كنه تو اكثر موقعيت ها اين ذات مهربونش رو نشون بده...
    يعني آدمايي كه اون محبت درونشون هميشه جوشان باشه... اون موقع همه دوسشون دارن...

    خود تو هم هميشه اينطور بودي... يادت رفت توي وبلاگ همه از محبت بالاي تو ميگفتن.. چقدر با همه مهربون بودي... اونجا همش حرف از ابولفضل بود..
    داداش تو ماهي عزيزم ....



    معين جان منم خيلي دوست دارم قربونت برم... تو پسر خيلي خوب ، با معرفت ، و صادقي هستي... من مطمئنم تو با اين دل پاكت در زندگيت موفق ميشي ...
    عروسيت منو دعوت ميكني ؟



    قربون فربد گلم برم... فربد جا بعد ميگم خداي ادب ميگي نه...
    بچه ها به خدا تو زندگيم پسري مود تر از فربد عزيز نديدم.. حدود دو سال هستش كه ميشناسمش... يعني تو تموم اين مدت كوچكترين بي احترامي از اين پسر من نديدم.. هر وقت با هم تلفني صحبت ميكنيم در تمام مدت زمان صحبتمون كاملا با شخصيت و با احترام صحبت ميكنه...
    من واقعا اين شخصيتت رو تحسين ميكنم داداش گلم... فربد جان منم براي تو و خانوادت آرزوي سلاتي دارم عزيزم...
    اينو بدون منم خيلي خيلي دوست دارم ...

صفحه 30 از 61 نخستنخست ... 20282930313240 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد