به شدت علاقه مندم که مصاحبه ی هامون عزیز رو بخونم... فکر کنم چیز توپی از اب در بیاد... البته من سوالاتم رو برای ابولفضل خان پ.خ زدم که به قولی فیتیله پیچت کنیم نری از حالا فکر کنی, جواب سر هم کنی... گفتم که فکر نکنی واسه ما ارزش نداری...
ممنون.
موفق باشین.




پاسخ با نقل قول






واسش کلکل هم میکنی
منم پشت بندش اومدم گفتم ان مرد امد ان مرد با اسبش امد



علاقه مندی ها (Bookmarks)