بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 28 از 61 نخستنخست ... 18262728293038 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 271 تا 280 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #271

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور Hamoon)

    به شدت علاقه مندم که مصاحبه ی هامون عزیز رو بخونم... فکر کنم چیز توپی از اب در بیاد... البته من سوالاتم رو برای ابولفضل خان پ.خ زدم که به قولی فیتیله پیچت کنیم نری از حالا فکر کنی, جواب سر هم کنی... گفتم که فکر نکنی واسه ما ارزش نداری...

    ممنون.
    موفق باشین.

  2. Top | #272

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور Hamoon)

    دوستان از نظر من مثل سینا جان از طریق پیام خصوصی سوالاتشون رو بیان کنن که هم جذاب تر باشه برای خواننده و هم هامون اینجا نیاد سوالات رو نبینه و جوابشو آماده نکنه

    خود من هم وقتی لیست سوالاتم کامل شد به ابولفضل پیام خصوصی میکنم

  3. Top | #273

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    892
    نوشته ها
    870
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور Hamoon)

    هامون كه هميشه فراريه معلوم نيست كي مصاحبه انجام ميشه !
    در كل منتظر سوالات من و معين باشيد !

  4. Top | #274

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور Hamoon)

    [align=center]از لا به لای مصاحبه با هامون :

    یکی از اشتباهاتم ناظم کردن آرش بود!!!

    سینا رو در این سمت خیلی قبول دارم!

    داوود نائب رئیس انجمنه ! تحول اینجا رو بیشتر مدیونه اونیم...

    مشکلات مالی و انجمن باعث شد با امیر ارین تگ تیم بشم!

    اگه کاربران زحمتکش فروم نبودن خیلی زودتر از اینها جمعش کرده بودم!

    تنها ادمینی هستم که با همه میسازم و مغروری از من نمیبینید!!

    من غیر مستقیم تو انجمن فعالیت میکنم....

    اسپانسرهای مجله نبودن کم میووردم! از مجله راضیم...

    اصیلتن جنوبیم...ولی ساکن کرج...

    دلیل برکنار شدن علیرضا هانتر بازی با احساسات کاربران بود!!

    اصلا دوست ندارم کسی رو از انجمن اخراج کنم!!

    بیشتر کارهایی رو که انجام دادم روی اصرار دوستان بوده....


    [/align]
    [align=center]دوستان فردا مصاحبه بصورت کامل در انجمن قرار داده میشه[/align]

  5. Top | #275

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور Hamoon)

    مصاحبه با هامون ..مدیر کل انجمن iranwwe .....
    یه بیوگرافی مختصر
    هامون محمديان پور متولد 20 تير 1370 شهر کرج يه برادر دارم که رفته سر خونه زندگيش يه خواهر مجرد هم دارم و خودم هم پشت کنکوري هستم
    سعی کن دانشگاه بیوفتی اهواز به محمد میسپارم هواتو داشته باشه اخه اونم اهوازه
    فاميل زياد دارم اهواز قسمت شد مياييم
    انشالا حالا تو دلم میگم میخوام نیای
    خوب اصیلتن خوزستانی درسته


    بله مسجد سليماني هستيم لر بختياري
    از کی اومدین کرج

    حدود 25 ساله
    خوب اخرین بار کی اومدی جنوب
    سال پيش بود که فقط مسجد سلميان بوديم
    شغل بابات
    معلم بازنشسته.
    یعنی الان فقط میشینه تو خونه
    آره کار خاصي نداره فعلا
    حقوق بازنشتگی اون قدرها زیاد نیست کفاف تون رو میده؟

    آره مشکلي نيست مادرم هم حقوق بازنشستگي داره

    چطور شد عشق کج شدی
    از همون بچگي به ورزشهاي رزمي علاقه داشتم برادرم يک بار يه سي دي از بيرون گرفت ما هم نشستيم ديديم علاقه مند شديم به اين ورزش
    و **** استارهای مورد علاقت به ترتیب
    JBL.Goldberg.Brock.HHH.
    جي بي ال رو از زماني ازش خوشم اومد که جي بي ال شد قبلش که
    جز گروه APA بودخوشم نميومد ازش بقيه هم از زماني که اومدن جز تراپلي اچ که از سال 2003 دنبال کردم بازيهاش رو

    از چه ویجگی اش خوشت میاد جی بی ال زیاد طرفدار نداره
    از تيپش شخصيتش قدرتش
    قدرتش واسش کلکل هم میکنی
    نه من زياد سر سوپراستار تعصبي نيستم
    دوستشون دارم اما کل کل نميکنم
    واسه کدومن بازی تحت تاثیر قرار گرفتی تا حالا اشک ریختی ؟
    زماني که برنامه اي به مناسبت ادي برگزار شد خيلي اشک ريختم باقي جريانات wwe نه اصلا ناراحت نشدم

    از کی وارد دنیای مجازی شدی
    1383

    با چی شروع کردی فکر کنم وبلاگ اندتیکر درسته

    اولين وبلاگي که زدم اگر منظورت هست وبلاگ طرفداران تيکر بود
    فقط دوست داشم يه وبلاگ داشته باشم
    و چی شد که یهو به سرت زد انجمن بزنی اونم انجمنی که تا الان سرپا مونده
    برخلاف خییلی ها موندی !


    من وقتي جمال انجمن رو بست و محمد هم انجمنش قطع و وصل زيادي داشت خودم به اين فکر کردم که ميتونم يه انجمن با مديريت خودم داشته باشم
    با يکي از دوستان که طرفدار راک بود صحبت کردم و ايشون هم قبول کرد که من رو کمک کنه در ساخت انجمن
    روزی که راهش انداختی به امروزش فکر میکردی ؟ یعنی فکر میکردی موفق شی

    هدفم اين بود که انجمن رو بهترين کنم اما فکرش رو نميکردم روزي به اين جا برسم
    قبول داری برای رسیدن به اینجا چقدر بچه های قدیمی و فعلی انجمن نقش داشتن

    خيلي چون ما يک انجمن بوديم انجمن هم فقط به دست يکي نميچرخه افراد زيادي بودن که ما رو کمک کردن يه سريهاشون الان بين ما نيستن يه سريهاشون هم هنوز براي انجمن زحمت ميکشن
    فکر میکنی دلیل اینکه اکثر بچه ها تو انجمن اینقدر زحمت میکشن برخورد نرم خودت بوده یا اونا به فکره چیزه دیگه بودن میخوام یه چیزی رو بگم من اون دفعه هم گفتم تا حالا حتی با تو یکبار هم صحبت نکردم و حتی از روی چت فهمیدم تو نسبتان با من همشهرذی هستی ولی از نظر من شخصیت هامون شخصیت بزرگ و قابل تقدییریه تو برخلاف خیلی ها که ادمین هستند هیچ وقت خودت رو نمیگیری برای کاربرانت
    و خودتو عینه ما میدونی

    اصلا امير جان من اينجور آدمي نيستم شما نميتوني ادميني پيدا کني که بشينه به يه سري بازي call of duty رو بکنه يا مثلا ادميني رو نميتوني پيدا کني که مثل من اينقدر راحت با کاربراش چه داخل فروم چه بيرون فروم صحبت کنه
    من خودم رو مثل بقيه ميدونم به هر جا که برسم صحبت کردنم همينطور هست

    تو ادم مهربان و نکویی هستی من حتی متوجه اینم که تو شاید دلت هم نمیاد کسی رو بن کنی

    امیر جان شما ميتوني تعداد کساني رو که من تا حالا بن کردم رو بري ببيني فکر نکنم 15 تا بشه دلم نمياد کسي رو اخراج کنم سعي ميکنم هميشه با صحبت کردن قضيه رو حل کنم اهل اخراج نيستم

    میخوایم بیایم به روز اول تو با کسانی شروع کردی مثل علی اف جی ای
    که حتی به ناظمیت هم رسوندیش و در ادامه با حضور داوودها و سیناها انجمن پیشرفت قابل ملاحظه ای کردطوری رونق پیدا کردکه انجمنتهای دیگه دقیقان راه مارو رفتن اون روزای اول چی شد که تصمیم گرفتی این اشخاص رو برای معاونت و ناظمیت انتخاب کنی
    اگه توضیح بدی ممنون میشیم
    تو از انجمن جمال با چه کسانی به انجمن خودت اومدی

    من خوب انجمن جمال بودم در اين انجمن تصميم گرفتم که بيوگرافي بنويسيم و قرار ب/15 اين کارم انجام دادم تا زماني که اين فروم بسته شد من به فروم محمد رفتم اونجا يه مدت مدير بيوگرافي بودم و بعد مشکلاتي پيش اومد که فروم دوباره از نوع نصب شد و.. که من خودم فروم زدم وقتي که من فروم زدم کاربراني مثل FGi حامد هادي پوريا آرش فرشيد و.. به انجمن ما اومدن و هر کدومشون با توجه به شناختي که ازشون داشتيم بهشون وظايفي داديم که کارهاي انجمن تقسيم شده باشه

    همه اینها از دوستان صمیمی خودت بودن؟
    بله اين ها دوستان صميمي بنده بودن جز حامد و آرش که بعد از يک ماه از اومدن انجمن باهاشون صميمي شدم کم کم دوستان زيادي به ما پيوستن

    تو مسئله داوود با اف جی ای یه توضیحی بده :
    ببين امير داوود و علي با هم بحث داشتن دعواشون شده بود که داووداز انجمن رفت بچه هادرخواست داشتن که داوود برگرده و همه کاربران دوست داشتن که داوود بياد دوباره
    وقتي که داوود برگشت علي بهش برخورد به من گفت من ديگه نميام فروم

    به يک شرط
    بري يه تاپيک بزني همه بيان بگن علي نرو علي نرو
    من اين کار انجام دادم
    بچه ها هم همين کار رو کردن بعد من گفتم که خوب حالا برگرد
    شرط دوم مونده گفتم چي؟ گفت من رو بايد ادمين کني وقتي که اين صحبت رو کرد من گفتم که نه اين کار رو انجام نميدم بعدش ايشون من بهش دو روز بعد گفتم نميخواهي بياي انجمن؟
    گفتن که نه نميام منم ايشون رو کاربر کردم و بعدش که رفتن جاي ديگه فعاليت کردن

    علی پیشه خودش احساس میکرده تو به داوود بیش از اون بها دادی
    ولی با حرفای تو معلومه یکم علی با خودش مشکل داشته اینکه شرط و شروط بزاری از نظر من اصلان درست نیست
    والا داوود اینقدر جوونمرد بود بخاطرماها برگشت
    بدون هیچ شرطی ولی این کار علی اشتباه بود باخاطر اینجور سمتها فعالیت کنه
    خوب بگذریم چی شد که یه دوره به فکر ادغام کردن انجمنها افتادین به اتفاق چند تا ادمین؟

    از من دعوت شد که تو يک کنفرانس شرکت کنم براي يکي شدن انجمن ها
    من هم فتم صحبتهايي شد که در اين روز اين ساعت بيا کنفرانس کسي که بهترين انجمن رو داشته اون وقت هيچ وقت نميادفرومش رو ببنده از اول شروع کنهاشخاصي بودن که از فرومشون نتيجه نگرفته بودن خواستن از اعتبار ما سو استفاده کنن که خدا رو شکر کاربراناجازه اين کار رو ندادن
    در واقع باید تحسینت کنم که تو اون برهه با کاربران در میون گذاشتی

    کساني بودن که اسم نميبرم میگفتن بيخيال کابران انجمن رو از اول بزني مجبورن بيان
    و خواستن يه جواراي ما رو خر کنن البته اين رو بگم اين جريان که من ميگم ماله چند ماه بعد از رفتن انجمن BBC بوداما خود بنده زماني پيشنهاد يکي شدن رو به BBC دادم
    زماني که حدود 5 ماه ازفعاليت ما ميگذشت و 2 ماهي از فعاليت جناب BBC
    بعد از علی شما احمدرضا رو به عنوان ناظم انتخاب کردی
    بله احمد رضا هم از کساني بودکه از روز اول هم پشتيبان مالي ما بود و هم زحمت کش در انجمن ايشون رو ما مناسب اين سمت ميدونستيم
    زحمت کش در انجمن ؟ میشه بپرسم کجای انجمن فرضان بخاطر پشتیبان مالی نباید یه سمت هل بدیم به یکی
    ايشون در بخش دانلود ما رو کمک ميکردن
    نه اينطور نبود ما بعد از اون جريانات تصميم گرفتي م اين سمت رو به کسي بديم که سنش نسبت به بقيه زياد باشه اولي احمد رضا بود بعد حسين بود که انصراف دادن
    و مانستر کين که گفتن کاربر باشن بهتره واسه همين احمدرضا هم قبول کردنما هم ايشون رو ناظم کرديم ملاک اصلي ما بالا بودن سن بود نسبت به اشخاص ديگر
    اما بجز یه مقطع ما که ناظمیتی از ایشون ندیدیم یعنی نظامن اون با نظام الان سینا و یا حتی علی اف جی ای یکی بود؟
    علتش اين بود که ايشون فروشگاهي هم داشتن بعد از مدتي سرشون به شدت
    شلوغ شد و نميتونستنبه انجمن برسن و خودشون اومدن استعفا رو تو انجمن دادن
    و ناظم شد ارش ! توضیح میدی
    آرشاز روزي که ما ناظم نداشتيم مدام ابراز علاقه ميکرد که ميتونه ناظم انجمن باشه يه سري پيشنهادات ازش ديديم که گفتيم ايشون مناسب اين سمت هستنو تصميم گرفتيم ايشون رو ناظم کنيم
    یعنی چون زبون داشت تونست سزیع السیر ناظم بشه اما معین و سینا بخاطر بی زبونی باید بی خیالش میشدن...
    من نگفتم زبون داشت گفتم يه سري پيشنهادات داد و يه سري کارها رو ديديم که ميگه ميخواد براي فروم انجام بده ما هم گفتيم شايد بتون در اين بخش موفق باشه
    من میگم انتخاب ارش یکم عجله صورت گرفت ببین هامون جان تو سمت ناظم ما شاید نداریم ما باید بدونیم طرفمون میتونه کارش رو انجام بدهاما ارش با اینکه اونهم یه مدت واقعان خوب کار میکرد ولی مثل بقیه شدو شان خودشو از درجه ناظمیت با اون
    تاپیکها پایین اورد

    همانطور که يه مربي بعضي وفتها با خريد بعضي بازيکنان اشتباه ميکنه ما هم با ناظم کردن آرش اشتباه کرديم
    واشتباه بعدیتون ناظم 2 بود که با مصاحبه ای که انجام شد
    حق رو به حقدار دادی درسته

    فشارها رو من زياد بودهمه ناراحت بودن از اينکه سينا ناظم نيست بنده خودم
    به اشتباه خودم پي برده بودم و به دنبال بهونه بودم که سينا رو ناظم کنم بهونشم اومد دستم
    میگفتن شما بخاطر دوستی دیرینه با ارش تو رودرباسیش قرار گرفتین اره
    اشتباه به عرضتون رسوندن چون اگر به دوستي ديرينه بود من حامد رو ناظم ميکردم
    خوب من میخوام اینو بگم
    داوود و حامد و سینا, در حقیقت یک گروه کاربری هستند یا سه نام و رنگ متفاوت که وظیقه هاشون با هم قاتی نشه... این عناوین کاربری رو خودت به داوود و حامد دادی, ولی سینا اعتراض کرد و گرفت... یه توضیحی بده ...
    خوب شاید اگر سینا هم جزو دوستان صمیمی تو بودخیلی زودتر از اینها شده بود درسته

    سينا قبل از ناظم بودن هم مدير بودن نميگمدوستي زيادتاثير نداره اما اينقدر هم نداره که شما ميگي
    اما من میگم داره من انجمن بزنم معاون انجمنم میشه معین چون دوستمه نمیتونوم کسی روتا معین مونده بزارم
    خوب اين نظر شماست
    از بین 4تا ناظمی که داشتیم از کار کدوماشون واقعان خشنودی
    سینا
    حتمان میگی ای کاش زودتر اتز اینها شده بود درسته
    سينا رو من در اين سمت واقعا قبول دارم البته سينا هم اوايل تجربش کم بود اما الان واقعااين سمت بهش مياد
    چی شد که با امیر تگ شدی یه توضیح کامل بده همه چیز رو بگو شرح وضایف ووو...
    میخوایم ذهن اکثر کسانی کهدر مورد امیر بد فکر میکنهع برگرده اونم از زبان تو

    مدتي بود که بحث يکي شدن دوباره افتاده بود بين انجمن ها يه مدت بود
    که دوباره بحثيکي شدن انجمن ها افتاده بود چند وقت بعد مشکلات فروم 2 برابر شد و منم به خاطر ناتواني مالي مجبور شدم انجمن بو جمع کنم و يه php-nuke بريزم با امير تصادفي صحبت کرديمو ايشون موافقت کردکه فرومش رو جمع کنه و به ما بپيونده
    مدتي با Nuke کار کرديمکه کاربران اصرار زيادي داشتن که انجمن برگرده
    بنده هم انجمن رو برگردوندم و نوک رو جمع کردم با توجه به اينکه امير هم اومده بود با ما
    ايشون هم ادمين شدن و کار ما شروع شدببينيد نامردي هست که بگيد اميرکاري براي انجمن نميکنه ايشون هم در داخل فروم واقعا زحمت ميکشندرسته کار اصليشون شاپ هست ما تو انجمن هم با دانلود هايي که ميزارن نظارت هايي که دارن کمک زيادي به ما ميکنن
    من میخوام اینو بگم کاری که امیر تو انجمن میکنه رو حتی هامون هم نمیکنه
    اپلود و فعالیت

    بله البتهبنده فعاليت هام مستفيم نيست غير مستقيم هستبراي مثال تمامي هزينه هاي سايت رو بنده ميدم يامشکلاتي کهبراي انجمن پيش ميادتعميرش با بنده هست فعاليت اميرمستفيم هست فعاليت بنده غير مستقيم
    دقیقان و زياد به چشم نمياد
    اینو که میدونیم تو نباشی یعنی فرومی نیست الان کلن هزینه ای که میدی چطوره؟؟
    من الان ماهانه هزينه هاست رو ميدم 14 روز ديگه بايد پول دامنه هاي سايت رو بدم
    و تعميرات داخلي انجمن مثل تعمير تشکر و اينها هم هزينه هاي خودش رو داره
    تا الان خدا رو شکر بهم فشار نيومده اگر اسپانسرهاي مجله نبودن واقعا اذيت ميشدم در پرداخت هزينه هاي انجمن
    اسم از مجله اومدتوضیح کاملی دربارش بده
    بنده خودم خيلي دوست داشم که روزي مجله داشته باشمبا صحبتهايي که با عرفان عزيز داشتيم ديديم ميشه يه مجله اي داشته باشيم و وقتي ديديم توان اين کار روافرادي مثل حامد داوودبهنام معين داريم تصميم گرفتيم که اين کار رو انجام بديم و افتخار ما اين هست در ايران و کلا به صورت فارسيبه نام IRANWWEثبت شدو اين افتخاري هست براي انجمن
    از شماره هاش و فروشش هم بگو راضی کننده بوده
    شماره اول هم خدا رو شکر فروش خوب بود
    البته به شدت من ضرر کردم شماره دوم مجله هم تا اين هفته انشاالله کار چاپش تمام خواهد شدو پخش خواهد شدخدا رو شکر بد نبود
    تو شماره اول با عرفان کار کردین ولی این شماره فکر نکنم درسته ..مشکلی پیش اومد بینتون
    اين شماره هم عرفان عزيز ما رو کمک ميکنه
    نه مشکلي پيش نيومده ايشون ميگن که توان اين کار رو ندارنو با خواهش ما قبول کردناين شماره رو چاپ کنن
    و شماره بعد ؟به فکرش هستی

    100 درصددقيقا مثل فروم هست ما دقيقا بعد از عرضه شماره 2 کار رو روي شماره 3شروع ميکنيم
    این شماره 2 قیمتش چنده همینجا یکم تبلیغش کنتیم
    با هزينه پست 8 هزار
    ok
    [hr]
    میخوایم عملکرد مدیرها رو برامون نقد کنی
    اول از همه داوودخوب توضیح بده در موردش

    داوودواقعايکي از بهترين کاربران نجمن بوده از زماني کهفروم زده شدهتا الان دليل اصليشم
    اين هست که ماتا قبل از اومدن داوود چيزي به نام اخبار لايو نداشتيم اخبار کوتاه نداشتيم حواشي نداشتيمنقد و بررسي نداشتيم نه تنها ما هيچ انجمني در ايران اين چيزها رو نداشت کلمه اي به نام اختصاصي نداشتيماما داوود با اومدنشهمه اين ها رو مد کرد و باعث پيشرفت شد
    نائب رئیس انجمن سمتیه که به داوود داده اید
    به علت اينکه ايشون کمک هاي زيادي از همه نظر به ما داشتنم صلاح دونستيم سمتي به ايشون بديم بنده خودم ايشون رو نايب ريس کردم و ايشون با وصل شدن ADSL از چند روز ديگه در خدمت فروم خواهند بود
    من یادمه شما چند ماه پیش پسی از رفتن داوود به وصال در تاپیک مدیران گفتی انجمن ما رو کاکل یه نفر نیست و همه هستند ..اما خودت تو اسرار اذعان کردی که رفتی با داوود صحبت کردی چون بهش نیاز داشتی

    ببينيد اصرار دوستان هم کم تاثير نداشت حامد.بهنام و معين اصرار داشتن که من حضوري با داوود صحبت کنم و علت برکناريش رو بدونم تا قبل از صحبت من با داوود فکر ميکردم حق با ماست اما وقتي باهاش صحبت کردم ديدم که داوود هم حق داشته و با اصرار من ايشون به فروم برگشتن
    خوب این بار اول نیست یکی دوبار اینطور شده فکر نمیکنی یکم لوس بازیه ...اخه تا تقی به توق میخوره داوود میگه بای بای ...و تو میری میاریش فکر نمیکنی خودت رو داری کوچیک میکنی شاید!!
    نه اينطور نيست امير جان تقي به توقي نيست وقتي به ايشون وهين ميکنن ببينيدبه ايشون در تاپيک صندلي داغخيلي توهين شده کاربران زيادي به ايشون اهانت کردن
    پي ام هاي ضد ايشوندر ياهوو دخالت در کارشون
    خوب این یه چیز طبیعیه بخاطر محبوبیت و. علمش در بخش اخبارمعلومه دشمن زیاد داره
    اون نباید اینگونه رفتار کنه

    ببين امير جانم اين اسمش تقي به توقي نيست به من هم اگردر يک بخش اينقدر حرف بزنن ناراحت ميشم اگردر کار منم دخالت کنن ناراحت ميشم اسم اين رو نزار تقي به توقي

    خوب به منم حرف زدن به حامد که دیگه احتیاجی به گفتن نیست اینقدر حرف زدن تا حالا شده این بچه بگه خدافظ من غلط بکنم پامو یه دقیقه نمیزارم تو انجمن
    خلاق با اخلاق فرق داره لطف داري شما امير جان امااخلاق با اخلاق فرق ميکنه
    خوب دیگه این میشه همون کلام اولم لوس بازی!!تقی به توقی هم همینه...به حامد به عرفان وبه خیلی ها نسبتها داده شده اما ما نباید بخاطر علمی که داریم اینقدر خودمونو ارجح بدونیم
    این بار اولش نیست که بگیم
    !

    خوب ديگه ببين امير جان شما داري وارد بحث هاي تو در تو ميشي اينها رو شما بايد در وقت ديگه از خود داوود بپرسي من همينقدر که ميدونمرو گفتم
    . من دارم اینو میگم هامون نباید دوستانش رو بیشتر از دوستاش بخواد .. دوستانش میشه دوستهای صمیمیت دوستانت هم میشن امثال منو و سینا و به هر حال بگذريم .
    بگذریم
    چرا قبلا کاربر ها فحاشی می کردند بدون تبعیض باهاشون برخورد می شد ولی حالا کاربرای قدیمی رو هیچی بهشون نمی گیم و کاربران جدید رو به اشد مجازات محکوم می کنیم؟
    کاربرخدا رو شکر الان با اضافه شدن کنترل پنل به مديران
    ديگه فرقي بين کاربر نميزاريم اگر هم من بزارم مديران نميزارن چه پير انجمن فحاشي کنه اخراج ميشه چه يه تازه کار
    این حرفت قبول داری پس این جواب رو بهم بده
    چرا؟
    حامد وقتی مدیر گالری بود, با پوریا کارشون به فحاشی می رسه, حدود 3 هفته اخراج می شه, ولی الان وقتی HHH تایپیک سراسر فحش باز می کنه, محرومیتش از 5 به 1 روز کاهش پیدا می کنه

    من دوست ندارم انجمنم تو حاشيه باشه حس کردم
    اگر با عرفان صحبت کنم و محروميتش رو کم کنمبه اشتباهش پي ببرهو اينطور هم شد و من به نتيجه رسيدماصلا يادم نمياد حامد 3 هفته اخراج شده باشه اون زمان که حامد بن شد به درخواست پوریا بود درسته 1
    هفته که بود فکر کنم من اصلا اين کار رو نميکنم اگرم هم شده باشه مثل بقيه يه روز يا دو روز بوده فکر نکنم يک هفته هم نبود زير 5 روز بود با خود حامد هم حرف زدم گفتم که اين کار رو کردم که بقيه کاربران
    مبادا روشون باز بشه وگرنه خودم اصلا دوست ندارم کسي رو اخراج کنم چه برسه به اينکه بيام 2 هفته يکي رو اخراج کنم
    شما چرا به مدیران اخبار, اختیارات اخراج و اخطار رو دادی؟
    چون بخش اخبیار بخشیه که بیشترین درگیریها ممکنه پیش بیاددرونش ..کسی در تاپیکهای گوناگون دعوایی پیش نمیاره ولی اونجا لازمه...
    color=#0000CD]در مورد بخش گالری ؟:[[/color]
    بخش گالری هم مدیر توانایی داره...ارمان بخوبی کارش رو انجام میده...و دوستان دیگر هم کمک حالش هستند...
    بخش اخبار :
    بهنام .معین . حامد واقعان زحمات زیادی میکشن و ازشون ممنونم....ما کاربران توانایی داریم ..
    :بخش موزیک
    وصال خودش استعفا داد و کاربر شدن...
    :بخش گوناگون و مدیرشدن امیر اقایی
    داوود پیشنهاد مدیریت شما رو دادن ...و بخوبی از وظیفش برمیاین...چون گفته بودین تا بهار بیشتر نمیمونین..گفتیم با خاطره خوشی اینجا رو ترک کنین..
    .بابا حالا ماگفتیم از خداتونه بریم..اگه میخواید بریم رک بگید ناراحت نمیشیم..

    چرا بخش ورزشی برداشته شد ..

    بخاطر اینکه تاپیکهای اخبار تو ارسالهای ورزشی گم میشد....
    شما انجمنتون سیاسیه ؟ورزشیه؟اجتماعیه؟
    ورزشی

    خوب این درست نیست در انجمنی که صرفان ورزشه ..بخش ورزش نباشه...برای حل این چنین مشکلاتی به نظر من یک مدیر لازم بود ...شما اگرطبیعتان یک مدیر برای این بخش میزاشتین و بارسیدگیهای بسیارش هیچ وقت اونطور نمیشد ..برات مثال میزنم...یادت هست که یه زمان اخطار میدادی تاپیکهای گوناگون داره بیش از حد میشه ...اینها مال زمانی بود که مدیر نداشت ..اما الان چنین چیزهایی در بخش گوناگون نمیبینیم...نه اینکه بگم من مدیرشم ..نه ولی وقتی یه مدیر بالاسر یه تالار باشه...اون تالار نظم پیدا میکنه...و هرج و مرج نداره...ولی چون بخش ورزش مدیر نداشت ...به اون روز دچار شد ..البته من مطمئنم باز هم دوستانمون که علاقه زیادی به ورزش ندارن ..مثل سینا و حامدو... به شما فشار اوردن که این بخش رو بردارین ..اما این کارتون اشتباه بوده..چون انجمن به چنین بخشی نیاز داره و ما مجبور نمیشیم بحث های فوتبالی رو بیاریم تو اسرار التوحید ...که سینا بیاد بگه بمون بحثو فوتبالو بیخیال!!!!!!!

    حالا سعی میکنیم برش گردونیم....

    :چی شد که سمت معاون انجمن رو بالاخره عوض کردین
    اینهم بخاطر اصرار دوستان بود ...پوریا بخاطر اینکه نمیومدن ما تصمیم گرفتیم که حامد که خیلی زحمت کشیده بودن رو به جاشون بزاریم ...
    الان سمت حامد چه جوریه؟
    حامد هم مثل یک ناظم باید به بخشها و انجمن رسیدگی کنه...
    ..فکر میکنم میخواستی حامد رو بکنی ناظم 2 ولی از حرف و حدیث های بعدی بیخیالش شدی
    چنین تصمیمی رو نداشتم ...چون فایده ای نداره....
    ....شما قبلان گفته بودی سمت ناصر و پوریا تا ابد میمونه..ولی
    بله .ناصر بنیانگذار این انجمن بوده ولی ما به علت اینکه حادثه ای و خطری انجمن رو تهدید نکنه ..ایشون رو کاربر کردیم...چون ایشون بیشتر از بنده کارایی داشت ..من ادمین بودم ..ایشون **** ادمین...
    در مورد پوریا هم ...خودشون تازه از این طرح استقبال کردن و گفتن کسی رو به جاشون بزاریم....و خودشون هم دیگه اینجا نمیان..جایی دیگه مشغول شدن....
    ..اساس کاربر طلایی شدن چگونه است
    بله .کسانی که فعالیتهای زیاد و مثمر ثمری انجام بدن کاربر طلایی میشن و اگرفعالیتشون کم بشه...برکنار میشن ..
    مثل ممدرضا توکلی
    بله ممدرضا از کاربران بسیار متین و اقای انجمنه ....

    دلیل کاربر شدن هانتر چی بود؟
    ایشون بخاطر بازی با احساسات کاربران ...من باشون دعوا کردم وحرفهایی زدن که نباید میزدن...جریان از این قرار بود روزی که اون تاپیک رو زدن به داوود در چت گفتن فقط میخوام بچه ها التماس کنن تا برگردم..من هم با اصرار از داوود پرسیدم و حقیقت برملا شد و به شدت برخورد کردم...ایشون هم به من فحاشی کردن...

    ....عجب من چنین جریانی رو نمیدنستم
    بله داوود با اصرار من این مسئله رو بیان کرد...
    یکم در مورد بلاکی صحبت کنیم...ابراهیم از کسانی بوده که بن شده و تا الان هم بنه!!!
    ابراهیم برای چی بلاک شد:؟؟؟

    براي اينکه يه سري تاپيکها زد و به مديران توهين کرد
    اما میگفتن بخاطر مشکل با یک نفر بودخوب این محرومیت باید ابدی بشه؟؟
    ايشونيه تاپيک زدنو شروع کردن به حرف و توهين به مديران ما هم ايشون رو اخراج کرديم
    اخراجم ما وقتي ميکنم ميزنيم چند روز که براي ايشون دايمي هست
    نمیفهمم ..چرا دائمی ..یعنی اومده فحش ناموس گذاشته؟
    فحش ناموس نزاشته اما توهين کردن مستفيم
    اگه ایشون یکبار اینکارو کرد...مرتضی علنی کار همیشش بود ولی بالاخره بعد از مدتها بن شد
    به ادمين
    بدون دليل باعث اخراج دايمي ميشه مرتضي هم يوزرهاي زياديش بن ميشد اما ايشون هي عضو ميشدن و دوباره تاپيک ميزدن
    به نظر تو مرتضی فرد گناهکارتریه یا ابرراهیم؟
    هر جفت
    چون جفتشون يه کار رو دقيقا انجام دادن هر دو نظم انجمن رو بر هم زدن و هر دو هم کاربر دزدي ميکردن
    ابراهیم ای دی درست میکرد؟ مگه انجمن داشت ؟
    براي انجمن ديگه اين کار ميکرد مثل مرتضي که براي انجمن ديگه اين کار رو ميکرد
    مرتضی یه مساله ای بود که به چشم معلوم بود ولی ابراهیم 1 بار اینکارو کرده و این برخورد خیلی سنگینه بلاک ابدی
    واسه کسانیه کهفحش و..اینکارو کنن,ولی شاید اگر
    بلاک 1 ماهه 2 ماهه بود ایشون ز مواضعش برمیگشت و معذرت خواهی هم میکرد
    چون من دیده بودم حتی بچه هایی مثل ام ارتوکلی و سیناهم رسمان تقاضا داشتن برگرده ولی مورد مخهالفت قرار گرفت قبول کن یکم سخت گرفتی این موضوع رو
    قتل که نکرده بوده...دیگه بدتر از مرتضی نبود پی ام فحش بزاره به انجمن و واسه ما گور خر درست کنه

    يه لحظه
    سخت که گرفتم اما کسي که اين تاپيک رو ميزنه انتظار داريد من چيکار کنم؟ http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=3617 http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=3630
    هامون جان این یه مشکل شخصی بوده که به انجمن هیچ ربطی نداشته ...اما میگم این کار و بلاک واسه یه ماه بس بود..دوست ما احتمال زیاد از کرده اش پشیمون میشد ...
    شما خودت اذعان داری دلت نمیاد هیچ کس رو اخراج کنی و سعی میکنی نکنی
    ولی این اخراج کردن ابدی واقعان یه نوع حالت پدر کشتگی داره عرفانی که یه تا|پیک فحش باز میکنه یا ارمان خونشون از ایشون رنگی تره اون مو.قع انجمن تازه چند ماهی بود تشکیل شده بود و چه بسا اگه الان این اتفاق میوفتاد شما بخاطر سابیقه اش مثل اینها برخورد میکردی

    ايشون نظم تاپيکهاي ديگه رو هم به هم زدن اشتباه نکن انجمن چند ماهي نگذشته
    حدود يک سال از اومدن انجمن گذشته بود
    من در همون تاپيک اول به ايشون گفتم ديگه تاپيک نزن و مشکلت رو بيرون از انچجمن حل کن اما ايشون گوش نکردن همچنين ايشون از طريق چت بارها و بارها به بنده تيکه انداختن و قصد داشتن کاري کنن که من بهشون فحاشي کنم
    بیالاخره میخوای قبول کنی که واسه این کار بلاک دائم نداریم..من تو چند و چون بلاک نیستم..ولی میدونم بلاک دائم واسه کسیه که فوران بزنه و مرتکب جرایم زیادی بشه...

    گوش کن امیر جان ايشون فقط تو انجمن از اين کارها نکردن ايشون به من پي ام مميدادن من رو عصبي ميکردن ميخواستن کاري کنن که من بهشون فحاشي کنن
    کنم و از صفحه عکس بگيرن بزارن تو فروم هاي ديگه و آبروي ما رو ببرن که خدا رو شکر
    موفق نشدن چرا چون من مدتي ايشون رو ايگنور کردم و دفعات بعد هم که پي ام ميدادن
    سعي در عصبي کردن من داشتن جواب پي ام هاشون رو نميدادم براي همين کسي که اينطوري کار ميکنه بايد دايمي اخراج بشه اصلا ربطش به عرفان نده عرفان يه کاري کرد پشيمون شداونم با من نه با يه کاربر تازه کارکه تو انجمن بهش فحش داده بود نه بيرون
    اما ايشون مشکلشون بيرون فروم بود اما خواستن جو انجمن رو به هم بزنن
    بابا جون من نمیگم چرا بن کردی ولی میگم بن ابدی یکم اغماز انگیزه...الان فکر میکنی باهاش روبرو بشی بازم مثله قدیمشه؟
    اون موقع صلاح بوده که اخراج بشن آدمها تغيير ميکنن
    مننم همینو میگم با شما دعوام بشه اما 4 سال ديگه پشيمون باشم


    ايشون هر موقع اومدن گفتن من از کارم پشيمونم ما ايشون رو از حالت بن در مياريم
    در غير اين صورت هرکس بياد بگه بنش رو در بيار من اين کار رو نميکنم به کسي هم اجازه نميدم

    ما نه اختیاری داریم نه میتونیم اختیاری بدیم ولی تو ثابت کردی ادم توصیه پذیری هستی ! اینو تو خوده مصاحبت هم ثابت کردی
    در اون زمان با اعصاب من ور ميرفته و ميخواسته از پشت بهم خنجر بزنه
    بابا منم میگن اون زمان حقش بوده حقش بوده که اخراج دايمي بشه
    شما ميگي ايشون تغيير کرده خوب مني که1 ساله با ايشون نه چت کردمنه حرفي زدم
    نه خبري ازشون دارم از کجا مطمعن باشم ايشون تغيير کردن؟مرتضي هم هي ميگفت من تغيير کردم دوباره پس فردا خرابکاري ميکرد
    بابا جون مگه ادمها میخوان تا ابد یه شکل باشن...شما اخلاق و خوی حامد الان رو با حامد 1 سال پیش یکی میدونی تو همین تاپیکی که الان تو بهم دادی چند ت از بچه ها
    از جمله خودماومدیم به حامد بدوبیراه گفتیم اون زمان از چشم ما اون خطا کار بوده
    ولی الان چرا دیگه از جور ماجراها نمیبینیم حتی نمیبینیم یه درگیری سادهعچ
    پیش بیاد من میگم ادمها زود تغیرر پیبدا میکنن


    چه اصرايه که ايشون از بن در بيان؟ايشون مثل يه زن طلاق داده ميمونن طلاقش داديم رفت

    .من اصلان کاری به اسم و شخص ندارم اصلا باور کن
    خبری هم از ایشون ندارماخرین باری که ایشون رو دیدم تو انجمن خودم بود که
    مدت عضویتش 2 روز بود یبعنی دیگه نیومد بعدشم پسر عمویه من نیست که بخوام طرفشو بگیرم ..وحتی نمیدونم ساکن کجاست..شاید در کل 3 ساعت باش چت کردم...

    .
    خوب خوب خوب
    گفتي از کجا ميدوني که ايشون رفتارشون نسبت به من تغيير کرده؟ شايد از من بيشتر متنفر شده باشه
    شاید باشه شاید نباشه ...ولی اون ابراهیمی که با من 8 ماه پیش چت کرد فکر نمیکنم
    چنین ادمی باشه

    اون موقع که توفکر میکنی با ما اينطور بودفکرم نکنم
    کسي که اينطوري با ما درگير شده باشه نسبت به ما نظرش عوض شده باشه

    بهرحال این مسئله رو به عهده بینندگان عزیز(تریپ فردوسی پور ) میزاریم
    نه من وکیل اونم نه برادرمه ونه حضور اون تو انجمن نفعی برای ما داره اونم یه کاربره مثل همه

    خوب حالا که ميخواهي نظر رو بزاري به عهده کاربران بزار اين رو هم بگماقاي کاربرشما اگر آدمين بودي من با شما درگير ميشدم تو فروم شما من رو اخراج ميکردي
    و وقتي تو چت من شما رو تحريک ميکردم که بهم فحش بديد که عکس بگيرم بزارم فروم ديگه که آبروتون بره حاضر به بخشش بوديد؟
    منم خطاب به کاربران میگم ایا چنین اتفاقی باید باعث بشه که تا اخر عمر به یه نفر به چشم منفی نگاه کنیم و اونو عینه سم و قاتل بدونیم ؟؟ایا نخوایم قبول کنیم که
    گذشت زمان ادمها رو عوض میکنه والسلام



    iran ba USA مشکل داره 30 ساله مشکل داره گذشت زمان چرا مشکل رو برطرف نميکنه؟
    چون اين دو کشور از هم متنفرن

    شما سیاست رو با روح ادمی یکی میدونی امریکا میگه ایران بمب اتم نداشته باتش
    آمريکا از ايران بدش نمياد اما با جمهوري اسلامي مشکل داره ایران میگه امریکا به تو ربطی نداره خوده ایرانیها همیشه میگن مردم امریکا خوبن ولی سیاست مندارانش...

    ايشون هم با انجمن مشکلي نداره با من و حامد مشکل داره

    ...ولی این برخورد قاطع و قهر قهر تا قیامت یکم بچگانست ..این میشه یه کینه کینه ای که هیچ وقت نخوایم پاکش کنیم اون موقع نمیتونیم راحت باشیم...
    البته خواص ادمیه شاید چون من شخصان اینطوریم همه رو به چشمم اینطور میبینم
    منی که کسی که1 سال تمام فحش ناموس بهم داد وقتی دیدمش ماچش کردمبا شما خیلی فرق میکنم که یک نفر رو بخاطر مشکلات یه مقطع و احیانن تحریک اطرافیانش
    بخوایم بلاکالعمرش کنیم

    من نميدونم چرا بيشتر صحبت ما درباره اخراجيهاي فروم هست؟
    چون این یک مصاحبه نقدی هست .. تو مصاحبه نمیتونیم بیایم بگیم خوب یه خاطره از روز اولت بگو از تولدها و امیر قاسمی و باقسامی داخل انجمن بگو باید خیلی از چیزها روش بشه چون اساسش از روز اول بنا بود

    پس اگر شما با آرين مدير سايت satsat مصاحبه کني که بيچاره رو ميکشي

    بابا هامون جان اخه برای من سخته ببینم تویی که حتی دلت نمیاد کسی رو اخراج کنی چطور باید اینطوری واسه کسی دیگه تشنه خونبشی

    من مرض ندارم کسي رو اخراج کنم ايشون با من مشکل داشتنقصد بر هم زدن نظم انجمن رو داشتن منم ايشون را اخراج کردم
    ... من میگم این مشکل مقطعی بوده....و احتیاجی به یهع عمر کدورت نداشته
    همین خیلی داریم این بحث رو طول میدذیم بهتره بیخیالش بشیم...چون عقایدمون تو این قسمت یکمن متافاوته...نه تو میخوای قبول کنی که گذشته ها گذشته ..نه من میتونم قبول کنم که نباید با یه نفر تا اخر عمر قهر باشی
    هامون چرا باید همیشه واجه تمبل برای تو بکار بره....

    من خیلی کارها رو غیر مستقیم انجام میدم ولی چون مثل ادمینهای دیگه جایزه نمیدمو و تاپیک نمیزنم تمبل شناخته میشم...

    اما وقتی شما حتی به خودتون زحمت نمیدین یه انتخاب برترینها رو راه بندازی ..حق بده!! چرا من باید بیام برترینهای سایت رو بزنم ...اونم یه چیز تشریفاتی ..

    من این حرفتون رو قبول دارم میگم اشتباه کردم..و تصمیماتی داریم...

    سال 2009 نزدیکه شما میتونی بهترینهای 2008 رو بزاری ..والا 4 تا سی دی بفرستی بدست این نوجون و جوونا هیچی نمیشه..یه تنوع ..
    بله ما در نظر داریم در سال 2009 برترینهای سال رو راه بندازیم و تقدیر کنیم...

    میخوایم یه فلاش بک بزنم..البته من میخوام همین الان بپرسم خندم میگیره...
    یادمه گفته بودین قراره اقای علیرضا امیر قاسمی بیاد تو سایت...

    بله ...من و اقای امیر ارین با این ای دی چت کردیم و ایشون هم در برنامشون اسم از اینجا اورد...حتی همون ای دی رو برنامشون زده بود...
    اره یادمه تاپیک گلبارون و پرچم بارون و خوشامدگویی براش راه انداختین.. منم پشت بندش اومدم گفتم ان مرد امد ان مرد با اسبش امد
    ولی مسائله چت راست بود از اینکه نیومدن حتمان وقت نداشتن....
    ...یکی دیگه هم اومده بود که براش سرودست میشکوندین.. مثل اینکه با ای دی به نام نامرئی عضو شده
    اقای سیاوش اریا ...ایشون هم صحبت از چند تا سایت کردن که اسم مارو هم اوردن که من لینک دانلودش رو تو انجمن گذاشتم..میتونین ببینین..

    اره بچه ها به مرز جنون رسیده بودن...همه جیغ میکشیدن از خوشحالی ..یادمه سینا تاپیک زده بود هر کی تونست اسم سیاوش اریا رو تو انجمن پیدا کنه از طرف امیر ارین یه تک پوش و شرت جایزه داره

    بهرحال!

    تا کی به انجمن ادامه میدی :
    تا وقتی که بتونم...و سعی میکنم حالا حالاها باشم....

    بحث انجمن به پایان رسیده....بریم به زندگی خودت...
    هامون تا حالا عاشق هم شده

    بله من عاشق زندگیمم..
    ای بابا شما هم همتون اینطورید .یکی تون نیست مثله منو و امیر ارین عاشق باشیم ..البته من یه عشقی الالن دارم..گربه کوچمون!!!
    هامون اهله فیلم اهنگ

    بله فیلم هم میبینم...ترانه هم طرفداره معین و cascada هستم...
    ...اهله سیاست
    ای دنبال میکنیم..ولی سیاست پدرومادر نداره...
    ...هامون رابطه ات با خدای خودت؟اهله نماز و روزه هستی
    خهوبه...روزه نمیگیریم ولی نمازم رو همیشه میخونم....
    ..تو خونه با کی راحتتری
    با مادرم...
    تیپت چیه؟
    تيپم؟ساده من يه شلوار لي دارم که برا داداشمه ماله 15 ساله پيشه اون 2 ساله پامه
    که اول راهنمایی تنمه اول راهنمايي تا زانوم بودکتوني هم ماله داداشمه
    موهامم بکسري هست
    بده بزاریمشون موزه لباساتو!! شرتت هم حتمان مال عموته

    نه اون ديگه ماله خودمه
    البته اين رو بگم خداروشکر من لباس خوب دارم اما رو نميکنم معمولا جاي مهم که برم
    ميپوشم اما تو کوچه همينايي که گفتم رو ميپوشم
    اره در واقع خودش مدونه عزیزه واسه همینه مگریزه
    فوتبالی ؟

    طرفدار پرسپوليس هم هستم 2 آتيشه خيلي اين تيم رو دوست دارم و از استقلال و سپاهان متنفرم منم خیلی دوسش دارم اهله رفاقت هم هستی بری بیرون و گرزدش
    ما 25 ساله تو يه محليم يعني جامون رو عوض نکرديم با اين محل بزرگ شدم همه مثل داداشمن و خيلي صميمي هستم باهاشون
    کلام اخر :
    از همه دوستان تشکر میکنم که به انجمن خودشون میان و اینجا زحمت میکشن ...اگر این بچه ها نبودن من خیلی زودتر از اینها اینجا رو تخته کرده بودم...ولی ازتون ممنونم...
    برای همگی ارزوی موفقیت دارم....

    یا علی


    ===================

    نقد حاج ابوالفضل :

    من وقتی که مصاحبه رو خوندم یه ایراد در هامون دیدم.. ..تو نشون دادی برای حرف کاربرانت خیلی ارزش قائلی ...تو مسائله داوود..خودم..و و چند تای دیگه به صراحت گفتی اصرار دوستان اصرار دوستان بوده...ولی شده که با عقل خودت تصمیم اخر رو بگیری؟
    هامون ثابت کرده تا بهش چیزی رو نگن خودش به فکر نیوفتاده..این یه نقص کوچکه که باید خودش بتونه هلش کنه..چون ممکنه همین رلی ..بعده ها تو زندگیش تاثیر بزاره و مدام همسر محترمه و خانواده بهش کارهارو گوشزد کنن...

    این عملکرد تو انجمن که مدام تو مصاحبه هم دقت کنید اسم ازش اورد میشه یه نوع توصیه پذیری
    من میگم این عمل رو ترمیم کن...سعی کن گاهی اوقات خودت تصمیمات جدی بگیری
    مثلان اذعان نکنی به سفارش این بوده یا اون بوده مثلان چرا باید داوود به تو بگه ابوالفضل رو مدیر کن چرا باید بچه ها بگن ناظمو وردارچرا خودت زودتر از اینها دست به کار نمیشدی چرا باید بچه ها بگن داوود رو بیارالبته بهش حق هم میدم...
    بالاخره ادمینی خیلی مشکلات داره و ادم مگه مغزش چقدر کشش داره
    این یه بخش نقد بود ..بخش دیگر به شخصیتش برمیگرده ..تو مصاحبه هم ذکر کردم هامون بزرگ منشه..و از همه مهمتر بامعرفت و خونگرمه با همه هم میسازه (این رگ جنوبیشه) و خودشو نمیگیره....اما اما اما
    هامون ثابت کرده هنوز راه و روش تشکررو که یک امر ساده و عامیانه در جامعه هست رو هنوز باید و شاید یاد نگرفته ..نه اینکه بلد نباشه نه! ولی اون خاصیت گفتنش و به زبون اوردنش رو نداره ...خودش هم قبول کرد و گفت ...یعنی وقتی داوود تو مصاحبش میگه حاجی دستت درد نکنه و اینهمه از ما تشکر میکنه ..با ایشون خیلی فرق میکنه....
    این نقدهای مهمی بود که من متوجه شدم..
    در مورد بلاکی...خوده هامون یه جا در مورد ایراهیم گفت در مسنجر (ایشون رو مدتی اینگور کردم)پس شمایی که واسه اینگور یه مدت در نظر گرفتی در انجمن هم باید یه مدت در نظر میگرفتی ..چه بسا به معذرت خواهی میرسیدین....چیزی که ابراهیم دیدیم..این پسر حتی ای دی هم درست نکرد که مثلان بیاد باز مشکل بیافرینه..پس نشون میده هامون زیادی روش حساس شده این البته نظر من بود....
    در مورد ناظمیت هم هامون نشون داد که حرف حق رو میزنه و اشتباهش رو میگه و میپذیره....همینطور که پذیرفت در برترینهای سایت کم کاری کرده ...
    در مورد سایر بخشها هم اگر من حرفی زدم که دوستان دلگیر شدن ببخشن چون هدفم روشن شدن خیلی از قضایا بود و من یکم (((سختگیرتر )))صحبت کردم و از دوستان بامعرفتی چون داوود عزیز که خیلی دوسش دارم و چون دوسش دارم یه سری نقیصه هاشو میگم .حامد جز جیگر زده گلم...عرفان .ارمان و سایر دوستان گلم هم معذرت میخوام....
    از نظر من هامون یه پسر ایده ال با کمی نقص های کوچک و قابل ترمیم .....


    ...یه عذر خواهی هم کنم ..روزی که مصاحبه کردم...وقتی کوپیش کردم..فردا که قصد ویرایش داشتم 80 درصد داشتم و 20 درصد مصاحبه رو از دست داده بودم ..بخاطر یه مشکل کامپیوتری ..که مربوط به کلام اخر و توصیف خلاصه دوستان بوده....منتظر نقد دوستان هستیم.ولی نقد کنید انصافن....


    یا حق

  6. Top | #276

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور Hamoon)

    این رو اضافه کنم که
    امیر قاسمی رو امیر جان اشتباه زدن چرا چون این بود قضیه:
    من با ایشون چت کردم در یاهو ایشون قبول کردن که بیان فروم و سوال بچه ها رو جواب بدن ما هم تاپیک زدیم که ایشون بیان مدتی بودن اما چند وقته بعد دیدیم که آیپی ایشون برای ایران هست و ما کلا سر کار بودیم
    اما من مشکوک به این هستم امیر آرین با همین آیدی که من چت کردم صحبت کرده بود و تبلیغش رو در تپش دیده بود

  7. Top | #277

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور Hamoon)

    مصاحبه ی بسیار جالبی بود و لذت بردیم با حدود زیادی با هامون آشنا بودم .
    اگر مشکلی هم تو انجمن پیش اومد تا اونجایی که بتونم کمکش میکنیم و کم نمیزارم .
    در ضمن ابولفضل جان رفتن داوود لوس بازی نبود هر کسی برای خودش یک شخصیتی داره و دوست نداره کسی شخصیتش رو خرد کنه و کسی که هنوز معنای کمله ی اختصاصی و انحصاری رو نمیدونه و سیکل هم نگرفته میره پشت سر و جلوی داوود حرف میزنه انتظاری نمیشه ازش داشت از نظر من هیچ لوس بازی ایی هم در کار نبود و این باید درسی باشه برای ما که برای کسی که برای فروم زحمت میکشه ارزش قائل بشیم نه برای کسی که تمام پست هاش اسپم است و رو حساب رفاقت های آبکی تو چت و نت ازش طرفداری میکنیم .
    یک موضوع دیگه هم هست که ابولفضل خان شما هر دفعه موضوع اخراج اف جی ای و اخراج شدن کاربرهای عهد قاجار رو میپرسی به نظرم همه میدونن قضیه چی بوده و علاقه ایی هم نخواهند داشت که بدونن .
    در هر صورت برای هامون آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر جا که هست موفق باشه .

    در مورد اون دو تا لینکی هم که هامون داد مخصوصا این لینک http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=3617&page=1 بسیار خجالت زده شدم نه از رفتار خودم چون کاملا ساختگی بود این عکس و بعدا هم خود آقا ابراهیم اعتراف کردن که کارشون اشتباه بوده ولی رفتار عده ایی از کاربرها که ادعای گندگی و بزرگ سالیشون میشه واقعا شرم آور است و بدون تحقیق شروع به فحاشی کردن به ما میکنند این آفا هم یک جوری فیلم بازی میکرد که همه باورشون شده بود که این فوش ها رو من دادم در حالی که من روحمم خبر نداره و آقا ابراهیم طی چتی که باهاشون داشتم بهم گفته بودند که حالتو میگیرم و آبروت رو میبرم و با زدن این تاپیک خودشون رو نشون دادند . تنها کسی که خیلی محترمانه و با منطق حرف زد همین آرش خودمون بود که اینقدر پشت سرش حرف میزنید و با مدرک دهن همه رو بست . یک مشکلی هم که ما داریم تو انجمن اینه که هر کس که سنش بالاتر است انتظار داره که زور بگه و همه جلوش دلا راست بشن رو حساب اینکه سنشون بالاتر است که نمونش همین تاپیک بود که لینکش را دادم و همه میگفتن شما ببخش شما بزرگتری این بچه بوده این خامی کرده داداش قتل که نکردیم اینطوری میکنید . حداقلش اینه که من اگر یک کسی بزرگتر از خودم باشه و بخواد زور بگه تو روش وای میسیم هیچ بزرگتر و کوچکتری هم حالیم نیست هر کس هم که محترمانه صحبت کرد ما کوچکشیم . اتفاقا خوب شد این تاپیک رو دیدم چون نظرم نسبت به بعضی ها 180 درجه فرق کرد و با اینکه سنشون بالا هستش عین بچه 10 ساله حرف زدن .

    در کل مصاحبه خوبی بود تاپیک جالبی است و به خوبی حقایق نمایان می شود .

  8. Top | #278

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    892
    نوشته ها
    870
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور Hamoon)

    با عرض خسته نباشيد. مصاحبه خوبي بود و با بعضي از مسائل انجمن بيشتر آشنا شديم ! ولي در مورد بلاكيت و از اين حرف ها زياد بحث شد و ميتونست در مورد مسائل ديگه بيشتر سوال بشه !
    هامون تيپت خيلي آشنا ميزنه

  9. Top | #279

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور Hamoon)

    با تشکر از هامون و ابولفضل عزیز که وقتشونو گذاشتن برای این مصاحبه ...

    از لابه لای مصاحبه یک چیز مهم اشاره شد که هامون واقعا ادمینی است که بین کاربر و خودش فرق نمیزاره . و در کل کارش درسته
    و دیگر هیچ ... با تشکر از هر دو



  10. Top | #280

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور Hamoon)

    کاربر حامد ! معاون فعلی !
    شما داری هامون رو نقد میکنی یا مارو بازخواست میکنی که چرا این سوال و اون سوال رو پرسیدم!چرا بحث های قدیم رو پیش کشیدم!!! هر چه از نظر هر کی گفتم نظر شخصی خودم بوده و نه کسی دیگه..شما نمیخواد وکیل وسیع کسی بشی!!!
    بشین 5 ساعت چت کن. دهن خودتو سرویس کن واسه اقایون بعد با اظهار نظرات قشنگ خودشون خوب خستگی مارو در اوردن!!!
    دستتون درد نکنه ما باشیم دیگه من بعد مصاحبه کنیم
    یا علی

صفحه 28 از 61 نخستنخست ... 18262728293038 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد