بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 43 از 61 نخستنخست ... 33414243444553 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 421 تا 430 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #421

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )

    دست هایپر درد نکنه بابت مصاحبه !
    ----------
    کیان یکی از بهترین و با شخصیت ترین و پاک ترین بچه های انجمن هسـتش که هیچ وقت سعی نکرده خودش رو بیاره تو چشم ( بر عکس خودم ) و بر خـلافی که این همه زحمت میکشه , متاسفانه بچه های انجمن ما قدرش رو نمیدونن ! ( یکمی هم تو مصاحبم توضیح دادم )
    خـیلی ساکته و به نظر من یکم بیشتر تو بحث ها شرکـت کنه بهتره چون بالاخره مدیر یکی از بخش های مهم سایت هستش ( با این که هیچ وقت تو کار اصلی خودش دریغ نمیکنه ) نه بخاطر پست , بـخاطر این چیز های دیگه ... !
    سایت هم که یادش بخیر دقیقا شب همون موقع میخواستم به کیان بگم پاشو بیا Wwerjb که حامد نبود تا ازش بپرسم , فرداش اومدم بگم کیان پاشو بیا سایت گفت رفتم وب نریمان منم هر چی از دهنم در اومد بارش کردم تا بالاخره اومد !
    خداروشکر هم که همه جوره وضعیتش خوبه ... !
    برای کیان و خانواده ی محترمش آرزوی موفقیت دارم .

    چرا به معین میگین جاکـــش ؟ فکر کنم یکی دیگه ( عرفان ) هم تو مصاحبه اش گفته بود . بدبخت پسر خوبیه که !
    پوریا جان این جـاکش بر میگرده به اوایل تابستون که بهنام این تیکه رو روی پیشونیه معین هک کرد و البته به شوخی میگیم به معین !

    بازی ها رو میره میخره ، کات میکنه ، با فتوشاپ براشون عکس میسازه ،
    البته فکر میکنم بازی هارو کیان دانلود کنه !

    خوش باشید !

  2. Top | #422

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1306
    نوشته ها
    1,571
    تشکر
    123
    تشکر شده 182 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )

    هرچند این اواخر کپی رایــت Wwe بیشتر شده و لینکا بلاک میشن من دانــلود میکنم ! ( اون 5-6 ماه پیش بود میخریــدم )

    در باره کلمه مقــدس جاکــش هم بگم همه 100% از روی دوستی و رفاقت اینو به معین میگن , یه جورایی مفهومش اینه که خیلی گلی داش معین ( این بشر فقط دفعات معدودی به من میگه کیان , بیشتر منو ازگل صدا میکنه ! )

    بقیه دوستان هم نظرشونو بگم پاسخ تک تک نظرات دوستان میدم !

  3. Top | #423

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )

    سلام.

    مصاحبه جالب و زیبایی بود.

    از معین و کیان عزیز به خاطر این مصاحبه و وقتشون را گذاشتن سپاسگزاریم.

    بای ...

  4. Top | #424

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )

    راستی معین چرا از خود مدیر شدنش و اتفاقات قبل از اون نپرسیدی؟
    تعریف این موضوع میتونست جذاب باشه.
    به دلیل بی تجربگیت بخشیدمت.
    حالا کیان جان خودت همینجا توضیح بده.

  5. Top | #425

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )

    ار معين عزيزم تشكر ميكنم كه داره جا پاي مرحوم دكتر آقايي ميذاره كم كم...
    كيان عزيز هم فقط ميتونم بگم كارش خيلي سخت و طاقت فرساست كه حوصله زيادي ميخواد،خودش هم خيلي پسر آروم و خوب و با اخلاقيه در كل كارش درسته...ايشالا هميشه موفق باشي كيان جان.

  6. Top | #426

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    2979
    سن
    33
    نوشته ها
    422
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )

    سلام مصاحبه داغ و مفصل و تا حدودي با نمكي بود...ممنون از معين و كيان (البته خان)

    كيان پسره گليه و بسيار اروم و زحمت كش....من درست چند وقته پست ميدم اما 1 سال هست هواسم به همه چيز هست....

    واقعا مظلوم ترين و در عين باهوش ترين و البته زحمت كش ترين مدير هست ميدانيد چرا؟

    چون بخش دانلود واقعا سخته دانلود كن و بعد كات بده و بعد اپ كن و بعد....


    واقعا كيان و باربد كارشان عاليست و زوج شاهكاره دانلود هستند

    بخش اخبار هم كه مثلث طلايي هستند مثله پوريا و ارمين و معين خان (تازه حامد خان وبابك عزيز و البته اگه بعضيها خولستند ما هم كمكشان خواهيم كرد)

    زوجه طلايي ساسان و ارمان هم كه شاهكاره....

    ______

    اما خوده كيان ميخوام بگم كيان جان هيچگاه اينقدر در مورده همه دخترا بد قضاوت نكن برو حالشو ببر و....شوخي كردم

    اما در مورده دانلود واقعا كيفيت كارت عاليست ممنون

    راستي هم فقط اندر تيكر يادت باشه اول اون.....


    _____

    چقدر جاي ابولفضل خان خاليست (البته معين داغ مصاحبه كد) اما به ابولفضل خان واقعا عادت كرديم


    به هر حال دست سرنوشت و خواسته خدا بود و فقط يك راه بازگشت ابولفضل خان وجود داره:

    اونم خواست خداست و هيچ جوري نميشه جز دعا به درگاه خداوند كه از همه خواهش ميكنم دعا كنيم دوباره ابولفضل خان به جمع ما پپيونده


    ببخشيد اگه پر حرفي كردم

    كيان جان هميشه سلامت و موفق باشي ما رو هم دعا كن


    بازم ممنون معين خان روانيتم خيلي جالب بود....

    فقط بگو نفر بعدي كيست!




    ___________
    راستي جمله زيباي اليور كان يادم رفت:

    براي بدست اوردن ارزوها با همه بايد جنگيد حتي عزيزان

  7. Top | #427

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1306
    نوشته ها
    1,571
    تشکر
    123
    تشکر شده 182 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )

    خوب جواب نظرات دوستانو بدم

    مصاحبه خوبی بود از معین تشکر نمیکنم ولی از کیان تشکر میکنم4

    معین درست حرف بزن 1 بار دیگه به من توهین کنی از سمتت برکنارت میکنما؟234

    راستی گله ای که در مصاحبه های قبل از ابوالفضل داشتم از معین هم دارم 27

    دختر بازیتو گل گفتی کیان 5 7
    این داش امیــد سالی یه بار تو اسرار پست میده مفقود میشه

    ممنون از نظرت ایشالا همیشه موفق باشی !

    سلام
    من اول یه سوال داشتم4:

    1-چرا منو پوریا هیولاییم50؟4بنده خدا تورو یبار سرکار گذاشتیم اونایی که چند بار سر کار رفتن چی باید بگن؟4

    اینم نقد من:

    من از عید87 تا 23 خرداد حدود 10 ساعت کلا نت اومدم اون موقع من فقط یه پست از کیان دیده بودم اونم تو تاپیک عکس های رسلمنیا.اشنایی زیادی باهاش نداشتم تا تو تابستون که بیشتر اشنا شدیم4.چقدر روزای خوبی بود تابستون .بهنام کچل ,معین هایپ(جدیده و جنبه تبلیغاتی داره),ارمان.
    کیان واسه بخشت دانلود تا قبل از این که قانون جدیدش رو بزاره خیلی زحمت کشید و بعد از گذاشتن اون قانون زحمتش رو 2 شایدم بیشتر کرد واقعا کم نزاشت.حالا هم با دستیار جدیدش باربد فرعون ترکاندن.
    واسه بخش دانلود هیچ چیزی کم نزاشته و جای قدر دانی داره.
    از نظر اخلاق هم بی نظیره4(ببین چیه بهنام میگه پسر خوبیه اذیتش نکنین).تو انجمن زیاد تو تاپیکا نظر نمیده ولی باز هست تو انجمن(منظورم اینه که هر روز میاد).
    حاشیه سازیجونه من اون دفعه نترسیده بودی؟؟چرا هی قطع میکردی4)
    به شخصه براش یا برات (هرکودوم بهتره)ارزوی موفقیت میکنم75.

    در اخر هم ,هم از هایپ تشکر میکنم به خاطر مساحبه و ادیتش و از کیان هم به خاطر اینکه معین رو تحمل کرده4.
    از عرفان عزیز هم به خاطر نظرش تشکر میکنم ! ما کوچـــیکتیم هیولـــا !

    عرفان جون به تو که نگفت هیولا ! تو دوست هیولایی ! ولی فکر کنم اون یه بار رو ناراحت شدیا کیان جون ! ( شرمنده ) .

    نقد :

    کیان جان خیلی پسر خوبیه متاسفانه تا چند وقت پیش نمیشناختمش زیاد ولی تاپیک ROH رو بهونه کردم و بهش پیغام خصوصی دادم و تو یاهوو هم با هم صحبت کردیم پای تلفن هم باهاش حرف زدم ، پسر خوبیه ! نظرت در مورد دخـــتر بازی رو قبول دارم بدجوری هم موافقم . ولی یه سوال دارم ! چرا به معین میگین جاکـــش ؟ فکر کنم یکی دیگه ( عرفان ) هم تو مصاحبه اش گفته بود . بدبخت پسر خوبیه که ! در ضمن اون حرف معین رو هم قبول دارم عرفان مثل اسب نجیبه البته دزد هم هست ! تو مصاحبه ام افشا میکنم آقا عرفان ! . در ضمن شهادت امام حسن عسگری تسلیت باشه ( از بس تو تلوزیون گفتن دارم گــُه گیجه میگیرم ! )
    ---------
    Thnx To Moein RIP For Interview
    اخه عرفان هیولـــا به اون نجیبی چرا رفیق توئه ؟ ( شوخی )
    نظر لطفته پوریا جان ایشالا همیشه موفق باشی !

    مصاحبه قشنگی بود.کیان جان رو بیشتر شناختیم.
    فقط معین تغییر اسم کاربرها رو هم سوال کن که بعضیاش دلایل خوبی داره.
    من نفهمیدم چرا مثلا همین کیان اسمش رو عوض کرده؟
    [تصوير: f9htqof9jqnfbe5foy2.jpg]
    ممنونم ارمیــین جان ایشالا بیشتربا هم اشــنا میشم ! نام کاربری رو هم معیــن گفت چرا عوض کردم

    مصاحبه ی بسیار خوبی بود ... کیان واقعا برای بخش خودش زحمت میکشه !
    شما خودتون حساب کنید ... بازی ها رو میره میخره ، کات میکنه ، با فتوشاپ براشون عکس میسازه ،
    3 ساعت آپلود میکنه ، توی انجمن ویرایش میکنه ولی وقتی تاپیک میزنه کمتر از همه بهش تنکس میدن ...
    خب صد در صد این باعث دلسردی میشه ... اینم باید بگم که زحمت کیان 100 برابرمن ارزش داره ...
    با این سرعت ایران آپلود کردن کار هر کس نیست ... از هر دوتون تشکر میکنم ... مصاحبه جالب ولی کوتاهی بود ...
    ممنون ... خداحافظ .
    یـــا ایها الذین امنـــو بدارید قدر این دوست مصری را ! باربد جان ممنون از نظرت ایشالا همیشه موفق و پیروز باشی !

    حالا بریم سراغ نقد خودمون ، ای ابوالفضل کجایی که همیشه میومدی نقد مینوشتی 10 حالا من باید جات بنویسم ...

    من کیان رو از عید میشناسم و جداً میگم پسر بسیار خوش خلق و با اخلاقیه درسته که ساکته و فقط انجام وظیفه میکنه در انجمن اما بدونید هیچوقت من ازش کمکاری ندیدم ، یکی از سخت ترین پست های انجمن رو داره که به چشمی بسیاری از دوستان نمیاد و خیلی هم که از تاپیکش دانلود میکنن زحمت حتی یه تشکر خشک و خالی هم به خودشون نمیدن

    کیان در زمینه آپلود و دانلود واقعاً محشره و واقعاً دیگه تو کار و مدیریت خودش استاد شده ، واقعاً میگم کیان مثل برادرم میمونه در کمترین زمان ممکن بدهکاری ای که باهاش دارمو صاف میکنم4


    کیان برات آرزوی موفقیت میکنم ایشالله همیشه تو انجمن باشی و همه از وجودت لذت ببرن

    جمله ای از طرف ابول : عجرت با آقا
    از معیــن عزیز هم تشکر میکنم که وقتشو برای مصاحبه گذاشت ! این حیف نون واقعا تو دل همه جا داره ! ایشالا همین فردا بترکـــی !

    کیان یکی از بهترین و با شخصیت ترین و پاک ترین بچه های انجمن هسـتش که هیچ وقت سعی نکرده خودش رو بیاره تو چشم ( بر عکس خودم ) و بر خـلافی که این همه زحمت میکشه , متاسفانه بچه های انجمن ما قدرش رو نمیدونن ! ( یکمی هم تو مصاحبم توضیح دادم )
    خـیلی ساکته و به نظر من یکم بیشتر تو بحث ها شرکـت کنه بهتره چون بالاخره مدیر یکی از بخش های مهم سایت هستش ( با این که هیچ وقت تو کار اصلی خودش دریغ نمیکنه ) نه بخاطر پست , بـخاطر این چیز های دیگه ... !
    سایت هم که یادش بخیر دقیقا شب همون موقع میخواستم به کیان بگم پاشو بیا Wwerjb که حامد نبود تا ازش بپرسم , فرداش اومدم بگم کیان پاشو بیا سایت گفت رفتم وب نریمان 4 منم هر چی از دهنم در اومد بارش کردم تا بالاخره اومد ! 11
    خداروشکر هم که همه جوره وضعیتش خوبه ... !
    برای کیان و خانواده ی محترمش آرزوی موفقیت دارم .
    ارمان جان ممنون , وظیفته ( شوخی )

    ای یادم نمیره اون روز گفتی کیان خیلی لاشی هستی با خودم گفتم این چش شده ؟

    ایشالا همیشه زیر سایه پدر و مادرت موفق باشی !

    از بقیه دوستان عزیز ساسان , علی , برادر گولدبرگ و تمام دووستان عزیز تشکر میکنم و براشون ارزوی وفقیت دارم .

  8. Top | #428

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )

    من تازه مصاحبه کیان جان رو خوندم
    واقعا کیان پسر خوبی هست و زحمت کش و به دور از حاشیه که واقعا زوج بسیار عالی در بخش دانلود با بربد عزیز رو تشکیل دادن که کاملا هم مشخص هست با هم مشکلی ندارن
    خدا رو شکر جوونم هست فعلا کیان و حالا حالا ها در خدمتشیم تو انجمن
    قربان شما
    خداحافظ

  9. Top | #429

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    959
    سن
    34
    نوشته ها
    563
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )

    واقعا مصاحبه ی زیبایی بود از هر 3 طرف قضیه تشکر میکنیم
    کیان جان پسر بسیار گلیه و کارش رو هم به نحو احسن انجام میده با توجه به مسولیت سختی هم که داره ولی همیشه در کارش موفق بوده. کیان جان خسته نباشی بابت زحماتت ممنونیم ازت انشاالله همیشه موفق و پیروز باشی.
    --------------
    معین Who's Next?

  10. Top | #430

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )

    منم مصاحبه رو خوندم موفق باشی داش کیان تو اسرار بیشتر ببینیمت
    --------------------
    الهی بری زیر تانک معین دستت درد نکنه
    -----------------
    موفق باشین مصاحب کوتاه خوبی بود

صفحه 43 از 61 نخستنخست ... 33414243444553 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد