سلام
من اول یه سوال داشتم4:
1-چرا منو پوریا هیولاییم50؟4بنده خدا تورو یبار سرکار گذاشتیم اونایی که چند بار سر کار رفتن چی باید بگن؟4
اینم نقد من:
من از عید87 تا 23 خرداد حدود 10 ساعت کلا نت اومدم اون موقع من فقط یه پست از کیان دیده بودم اونم تو تاپیک عکس های رسلمنیا.اشنایی زیادی باهاش نداشتم تا تو تابستون که بیشتر اشنا شدیم4.چقدر روزای خوبی بود تابستون .بهنام کچل ,معین هایپ(جدیده و جنبه تبلیغاتی داره),ارمان.
کیان واسه بخشت دانلود تا قبل از این که قانون جدیدش رو بزاره خیلی زحمت کشید و بعد از گذاشتن اون قانون زحمتش رو 2 شایدم بیشتر کرد واقعا کم نزاشت.حالا هم با دستیار جدیدش باربد فرعون ترکاندن.
واسه بخش دانلود هیچ چیزی کم نزاشته و جای قدر دانی داره.
از نظر اخلاق هم بی نظیره4(ببین چیه بهنام میگه پسر خوبیه اذیتش نکنین).تو انجمن زیاد تو تاپیکا نظر نمیده ولی باز هست تو انجمن(منظورم اینه که هر روز میاد).
حاشیه سازی

جونه من اون دفعه نترسیده بودی؟؟چرا هی قطع میکردی4)
به شخصه براش یا برات (هرکودوم بهتره)ارزوی موفقیت میکنم75.
در اخر هم ,هم از هایپ تشکر میکنم به خاطر مساحبه و ادیتش و از کیان هم به خاطر اینکه معین رو تحمل کرده4.
علاقه مندی ها (Bookmarks)