من همین الآن مصاحبه رو خوندم
مصاحبه زیبایی بود و آموزنده
بهمن جون واست آرزوی خوشبختی میکنم و امیدوارم که در تمام مراحل زندگیت موفق و پیروز باشی
من فقط یک جایی مصاحبه واسم مبهم بود و نفهمیدم؟((- بی شرف ترین کاربر سایت : مجیدی لشلیشک نکینین !!!!))
من چیکاره بیدم؟![]()








پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)