بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 53 از 61 نخستنخست ... 3435152535455 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 521 تا 530 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #521

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Phenom )

    من همین الآن مصاحبه رو خوندم
    مصاحبه زیبایی بود و آموزنده
    بهمن جون واست آرزوی خوشبختی میکنم و امیدوارم که در تمام مراحل زندگیت موفق و پیروز باشی

    من فقط یک جایی مصاحبه واسم مبهم بود و نفهمیدم؟((- بی شرف ترین کاربر سایت : مجیدی لشلی شک نکینین !!!!))

    من چیکاره بیدم؟
    کاربر مقابل از MaJiD HetFieLd عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Phenom (03-17-2011)

  2. Top | #522

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Phenom )

    شرمنده یه مقدار دیر رسیدم !
    بهمن یکی از خنده دار ترین افراد فرومه
    واقعا وقتی پستاشو میبینم نا خود آگاه خندم میگیره - همیشه یا با معین درگیره یا آرمان -
    ولی تا اونجایی که میشناسم پسر گلیه - منم خیلی قبولش دارم -
    در ضمن اگه خواستی اسپم بدی بخش ما هست در خدمتیم
    مخلصیم ...
    کاربر مقابل از Xtreme عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Phenom (03-17-2011)

  3. Top | #523

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Phenom )

    از هر دو استاد جيگر و عزيز مرسي مي كنيم...
    خوب بهمن خان كه ديگه جزو تيم ابوالفضل و هادي هستش و براي همين هيچ بحثي توش نيست و سرور ماست و ما هم تا تهش چاكرشيم دربست.
    فقط اون عكسي كه پاي قليون هادي ازت گرفته بود خدايي جون بهمن ته تيريپ خوف بود من كه همش وقتي پستاتو ميخونم اون عكس مياد جلوي چشمم
    کاربر مقابل از Goldberg The Man عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Phenom (03-17-2011)

  4. Top | #524

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Phenom )

    اااااااااا با اینم مصاحبه کردین چه جالب
    حاج بهمن فحش خارجی می دی فکر کردی من نمی فهمم خودتی عزیز
    حالا زنگ می زنم می گی سر کلاسم ساعت 8 شب کی سر کلاسه که تو بای
    جونم داش معین مددی ؟ بله ؟ هان ؟ ااااا!!!!! راست می گی از اون کلاسها آخ ببخشید اصلا حواسم نبود بهمنم آره
    باشه بهمن سر کلاس بودی
    نامرد تو نمی خواد واسه معین متالیا بفرستی هنوز به قولت عمل نکردی اون روز تو ماشین گفتم کشتی کج بده گفتی همه تیکر دارها رو برات سوام یکنم می فرستم کو ؟ چرا نمی بینم
    ------------------------------
    در کل بهمن خیلی آدمه چیزی هست این چیزه چیه یادم رفت بابا این چیزه دوتا زیرشه می ره تو سوراخ آره دیگه همون که دوتا داره می ره تو سوراخ ای بابا یادم رفتم ای بابا آهان یادم اومد دوشاخه برق آره مثل همون می مونه
    اگر این وری بزنیش خوب کار می کنه اگر اون وری بزنیش بد کار می کنه
    خلاصه خیلی گله البت از خلی
    ما که خیلی دوسش داریم
    هنوز آدرس نداده واسش متالیکاها رو بفرستم بنده خدا تازه یه کنسرت قدیمی گیر آرودم واسه ون موقع که معین هنوز انگیزه بوده خیلی قشنگ بود گرخیدم خیلی جوونن .
    با شه داش بهمنی ایشالا همیشه موفق باشی
    با آرزوی از همون دعاهایی که واسه همه می کنم
    ( بر معین لعنت )
    کاربر مقابل از legendarp عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Phenom (03-17-2011)

  5. Top | #525

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Phenom )

    رفقا همه لطف دارن مخصوصا اون جوونك هلندي
    ( راستي اين پنير دانماركي تو هلند هم پخش ميشه؟ )

    ضمنا اين كه فرق من و معين رو حتي اگه اوايلش هم بوده تشخيص ندادي حقته احمد نجار ماچت كنه

    -=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    خيلي باحاله وقتي مجيد ميگه مصاحبه اموزنده بوده
    دوس دارم ببينم اين جوان رند از مصاحبه ما چي ياد گرفته؟
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    دمت گرم باربد جون حالا من خنده دارم؟
    يه حالي من از تو بگيرم دل و قلوه ت حال كنه
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    علي جون شما سرور مايي اين حرفا چيه؟
    سرور من نباشي ولي خداييش سرور هادي و معين كه هستي نيستي؟
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    جناب قضب الدين خان من اگه بخوام بپيچونم اصلا گوشي رو بر نميدارم نه اينكه خالي ببندم
    خداييش سر كلاس اخلاق اسلامي بودم
    ادرس هم نميدم
    بايد دوباره بيايي

  6. Top | #526

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Phenom )

    روال مصاحبه قبلاً 30% زندگی شخصی و غیره بود ، 70% انجمن و کشتی کچ

    از این به بعد 50% زندگی شخصی ، 50% کشتی کچ و انجمن موضوع مصاحبه میشن تا از نزدیک با بچه ها ، اخلاقاتشون ، خانوادشون و ... آشنا بشیم ، اما نفر بعدی که میریم سراغش کسی نیست جز


    [align=center]مدیر بخش دانلود - Extreme [/align]

  7. Top | #527

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور Extreme )

    تازه مصاحبه بهمن رو خوندم.
    خیلی قشنگ بود.یه حالی به معین داد.

    معین همین 70 به 30 خیلی بهتره.

    راستی بهمن من واقعا زود جوش نمیارم.
    حرف غیرمنطقی بشنوم بی جواب نمیزارم.
    سعی هم میکنم خیلی محترمانه جواب بدم.

    امیدوارم تا زمان بازگشتم مصاحبه باربد عزیز هم انجام شده باشه و اون هم خوب از آب دربیاد.

  8. Top | #528

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور Extreme )

    ما واقعا دوستت داريم حاجي ارمين ايشالا خوار و مادر كنكور رو به عزا بنشوني

  9. Top | #529

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور Extreme )

    به نظر من 40 % - 60 % بهتره

  10. Top | #530

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور Extreme )

    این تاپیک تنها بهونه ای هست که ما بتونیم از نزدیک با ویژگی های اخلاقی و ... بچه ها آشنا بشیم ، کشتی کچ رو میشه همیشه از پست دادن و غیر فهمید اما من با سینا موافقم زندگی شخصی هم میتونه خیلی جالب باشه

    الان مثلاً شما ها میدونین من شب تا صبح پام جورابه و هیچوقت درش نمیارم ؟ یا مثلاً میدونین اگه یکی پیش حامد غذا بخوره دهنش رو صدا بده خیلی بدش میاد ؟

    این چیزا هم خیلی میتونه جالب باشه برای بچه ها ...

صفحه 53 از 61 نخستنخست ... 3435152535455 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد