با تشکر از همه دوستانی که نظر دادن همچنین از معین عزیز هم تشکر کنم پستهای این صفحرو هم میخواستم تنکس بدم که نشد.به هر حال امیدوارم تا اینجای کار برای انجمن مفید بوده باشم.حرفهای زیادی زده شد که معین ویرایش کرده بود والا من همه کسانی که لطف داشتن به من رو اسم برده بودم هرچند که خیلیهارو هم یادم نیومد به هر حال ممنون.
آقای سربال اساسین نظر جالب دادن امیدوارم همه اینجا طرز برخورد با تازه وارد رو رعایت کنیم و بدونیم که هیچکی حق مالکیت نباید داشته باشه(به غیر از هامون) همه ما جمع شدیم که با هم حرف بزنیم و سرگرم شیم و این حق هر انسانی هستش.
من به خاطر کنکور دیگه شاید خیلی خیلی به ندرت بیام فروم جا داره خداحافظی نصفه و نیمه و موقتی از همتون بکنم اما قول میدم وقتی از حوزه کنکور اومدم خونه پست هزارو یک شب با داستانهای بمب آپ بشه
جا داره از حامد به خاطر امضای قشنگش تشکر کنم.
باز هم از همه تشکر میکنم امیدوارم همگی سال خوبی داشته باشید(توام با چمپ شدن رندی)
بای تا بعد...







) همه ما جمع شدیم که با هم حرف بزنیم و سرگرم شیم و این حق هر انسانی هستش.
پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)