چیش رو متوجه نشدی حاجی؟نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
چیش رو متوجه نشدی حاجی؟نوشته اصلی توسط ABOLFAZL

منم نفهمیدم , یعنی پدر شما به رحمت خدا رفته ؟
متاسفانه بله
ايشالا دست تقدير سايه هيچ پدر و مادري رو از سر بچه هاشون كم نكنه

مصاحبه بوهالی بود دم جفتتون گـــرم !
منم این بهمنو اون اوایل خیلی نمیشناختم ولی به خاطر متال بودنش و پست های جفنگش توجه ادمو جلب میکنه ! این اواخر هم که انگار باز از زیر بوته سبز شده و خوبه که باز اومده ! جایه اسپمای 21 عیارش خالی بود !
همچنین خیلی جالب بود که دریافتیم استــین هم بالا زده ! ای کلک
در اخر هم از معین تشکر میکنم ( جمله خز :4) برای بهمن هم ارزوی موفقیت دارم !
کاربر مقابل از The Enigma عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Phenom (03-17-2011)
مصاحبه رو خونده بودیم...پسته قبل هم دچار شک و شبهه شده بودم در مورد پدر خدابیامرز بهمن. و خیلی هم ناراحت شدم که چرا تو این مصاحبه به این مورد هیچ توجه ای نشده ولی به کشتی کج اندازه موهای ارمان !اشاره شده!!
جا داره تسلیت بگم به بهمن عزیز..هیچ وقت دوست نداشتم کسی رو ببینم که بدون والدینش باشه..یعنی خودمو سریع جاش میذارم و حالشو درک میکنم..نمیدونم به چه علت فوت کرده...حتی دلیل فوتش رو حتی از خود ندیدن 2 تا سوال و جواب کوچیک کنن...
مصاحبه وصال موقعی که بهم گفت پدر نداره تا 10 دقیقه نتونستم باش مصاحبه کنم!
بهرحال معین جان دست و قلمت درست ..ولی اینجور میخوای مصاحبه کنی همین فردا از سمتت استعفات میدم!!! یکم بیش از اینکه به انجمن و کج میپرداختی به زندگی ادما برس گوش کوب!!! البته شاید بهمن جان نخواست به این مورد اشاره بشه که بازهم براش احترام قائلیم..ولی همیشه دوستان رو شریک خودت بدون بهمن جان...انشالا سایه مادر گرامیت سالها سال بالا سرت باشه!!
در مورد رفتار بهمن...بهمن بچه شوخیه ولی زیاد از استعدادش استفاده نمیکنه..در ضمن اونجور که من شناختمش ادمی نیست که خودشو تو چشمه همه کنه..مصل خیلی از بزرگمردای سایت میاد و میره از کسی هم توقعی نداره و زیاد هم براش مهم نیست چی میخوادئ بشه تو انجمنش...یه کلام مدیر پدیر رو *** مرغ تو شرتشم حساب نمیکنه!!!!
اینکه بهمن به نکته ها توجه میکنه ستودنیه... بهمن همسنه منه....دمش گرم..چند بار هم از بچه ها تلفنشو خواستم بهم ندادن!!! گفتن مزاحمشی!! تو انجمن هم میاد و میره..از همکاران سابق من در بخش متال بوده...قبلان تو 2 صفحه اول تاپیک متال با هم همکاری داشتیم!!! اطلاعاتش هم بالاست... هر چند خودشم بکشه به اطلاعات رپی من نمیرسه!!!
انشالا تو زندگیش با خانم عزیزش که جای خواهر منو داره خوشبخت بشه و بزودی هم صاحاب یه کاکل زری بشه!! بالاخره نمیریمو یکی از بچه ها رو بینیم بچه داره!!!
انشالا همیشه موفق باشه....
معین نون !! مم شو قبلان گفته بودم..در ضمن از گله ام دلگیر نشی قربونت برم داداش گلم.....میخواستم تجربه ات بیشتر بشه بالاخره من از تو 4 تا سوتین و خ ایه بند بیشتر جر دادم!!!
یا علی ...
کاربر مقابل از amir-aghaei عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Phenom (03-17-2011)
خیلی حال دادین(معین و بهمن!)!!!
مصاحبه ب جالبی بود!حالا نفر بعدی کیه به سلامتی؟!![]()
کاربر مقابل از The Basted عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Phenom (03-17-2011)
دوستان شرمنده كردن
مخصوصا همه شون
كيان كه از اون اولش هم نادون بودو در عين حال عزيز دل
ولي حاجي بحثش جداست
ابوالفضل خدايي نور چشم انجمن واسه اينكه بفهمين چرند نميگم ياد بيارين اون موقع كه يه مدت رفت
چه حالي داشتيم؟
حاجي من هميشه دوستام رو از خودم ميدونم
اينا شده خونه دومم
به خدا شب هر چقدر خسته باشم اگه بتونم حتما ميام اينجا
صد بار گفتم هزار بار ديگه هم ميگم قدر پدر مادرتون رو بدونين جاشون با هيچ چيزي پر نميشه
راستش در مورد اومدن و رفتنم من خداييش اگه بتونم كمكي به بچه هاي سايت كنم از هر لحاظ كه باشه خيلي لذت مي برم
خدا شاهده انگيزه راه انداختن تاپيك موسيقي متال هم همين بوده
ولي در مورد دودول طلا يا كاكل زري يا .... خيييييييييييييييلي زوده بذار اول بتونيم خودمونو جمع و جور كنيم بعد
در اخر جا داره تشكر كنم از ابوالفضل چون اين تاپيك خيلي بيشتر از اون چيزي كه فكر كنين مفيده
اگه انتظار دارين از معين هم تشكر كنم سخت در اشتباهين اون مفت خور كه كاري نكرد نصف مصاحبه من داشتم ور مي زدم اونم داشت تو Wc فضا نوردي ميكرد يا داشت سفره رو مي بلعيد
کاربر ابوالفضل !!!! من قصد داشتم تمامی جزئیات رو ذره بینانه در مصاحبه قرار بدم از جمله در باره پدر بهمن و نامزدش و غیره که خود بهمن گفت لازم نیست به اینا زیاد بپردازیم چون دلم میخواد بچه ها من رو مثل خودشون ساده ببینن و من رو خودی بدونن که حکایت از روح بزرگش داره !! تو یاد بگیر که فقط بلدی طبقه بالای مغازه با سر عمه هات تخمه بشکونی !!!
بهمن روح پدرت شاد قبرش نورانی باد حتماً اگه بود به داشتن چنین پسر گلی مثل تو اقتخار می کرد
اما یک سری توضیحات درباره بهمن ، این پسر تخصص عجیبی در تیکه انداختن داره!!! نمیدونم چجوری!! اصلاً هر چی بگی یه چیز بارت میکنه تو مصاحبه دهن ما رو صاف کرد من هم مجبور شدم تو ویرایش چند تا تیکه بهش بندازم که نباشه جواب بدهاما گذشته از اینا برین تاپیک آهنگش رو نگاه کنین چقدر واقعاً دلسوزانه آپلود میکنه و فقط به عشق شما ها میذاره انجمن که این هم از دیگر ویجگی های خوب بهمنه ، باز بگین بهمن بده !!!
در ضمن من تمامی تایمی که WC بودم فقط 2 دقیقه بود همچین میگین انگار هر نیم ساعت میرفتم دستشویی که . . . یک انقلابی هم به پا کنین این ناظم شوالیه با هامون میر بیشتر پست بدن تو انجمن خیلی خوب میشه ...
حرف دیگری نیست , فعلاً هم واسه مشخص کردن نفر بعدی زوده ... تا چند روز دیگه اعلام می کنم
یا حق
بچه ها ما یه ارسالی تو گوناگون گم کردیم هر چی میگردیم پیداش نمیکنیم نمیدونید کجاس؟؟
به یابنده یک دستگاه پجو 2001 تحویل میدیم با راننده!!
-------
r i p چرا میزنی.بزار هادی بیاد برات دارم ...به من میگی کاربر ابوالفضلتو منو تحقیر کردی....مگه من کاربرم چیم از تو کمتره که ارشدی ..مگه مال من استخونیه که مال تو گوشتیه؟!!!....
یادت نره روزی رو که وارد انجمن شدی بهت گفتن باید 13 سال به بالا باشی واسه ثبت نام...بعد ازت پرسیدن به ناموس مملکت فش نده ..دکمه تایید رو زدی ..اومدی بت گفتن یه اسم بزار گزاشتی..خوب همه اون کارها رو من هم کردم..یعنی بدون هر جفتمون یه زمان کاربر صفر کیلومتر بودیم..
دیگه چرا اینطوری فخر میفروشی نمیدونم دلیلش چیه!! خیلی بدی!!خیلی کلنگی...اصلا خیلی مایلی کهنی!!!
ولی این تیکه کاربر ابوالفضلت یجورایی انجمن رو لرزوند مخصوصان اون علامتایه بعدش!!! میخواستی بگی من دولت تعیین میکنم!! بشین سرجات...
.بهت توصیه میکنم بری تو همین گوناگون بگردی یه پست دادم دنبالشم میگردم چند تا شعار انقلابی علیه توهه بخون تا جیگرت حال بیاد....قابلتو نداشت البته...وظیفمونو انجام دادیم در قبالت...
-------
بهمن داداش شما چوب کاری میکنی...عزیزی واسه ما....همین معینو میبینی طفلی داشت سکته میکرد...این یعنی اینکه واسه هم میمیریم... منم شبها از 11 تا 3 هم آنم..شاید یک دو روز نتونم ارسال کنم ولی طوفانی میدم..بالاخره تو زحمت میکشی یه قسمت..معین یه قسمت.هادی یه قسمت..اخبارگو ووو.....
این رفاقتها و صمیمیتهاست که باعث شده هیچ وقت اینجا رو ول نکنیم! همون چیزی که من میخواستم...
یا علی....
کاربر مقابل از amir-aghaei عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Phenom (03-17-2011)
به به, به به.
یادمه اوایل من فرق بین معین و بهمن رو نمی دونستم... راستش, جفتتون تو یه دوره فعال شدین, جفتتون هم طرفدار اندرتیکر بودین, جفتتون هم اخلاقتون شبیه به هم بود. ولی الان تفاوت ها بارز ه اقا بارز ه!
کلاّ بهمن بچه ی خیلی باحالیه... پیشنهاد می کنم بیشتر در انجمن پست بده, چون با پست هاش لبخندی بر لبان ما پدیدار می شه... خلاصه خستگی از تن مون در می ره.
در مورد کم پست دادن خودم هم بگم:
راستش, من کل روز بیرونم... یا مدرسه, یا ورزش یا سر کار, اخر شب که می رسم خونه, خسته و کوفته هستم که حال پست دادن ندارم... ولی اگر موضوع جالب باشه, مطمعن باشین من هم پست می دم... ولی هر وقت می یام اکثر موضوعات کشتی کجی هستند که من علاقه م رو بهش از دست دادم. واسه همین تو این تایپیک ها پست نمی دم. اسرار التوحید هم که شده چت روم و تایپیک فوتبال و نیازمندی ها و ...
خلاصه این که شما موضوعات درست و حسابی وسط بکشین, ما با کله شیرجه می زنیم وسط بحث!
The Phenom: اون موقع ها واسم جالب بود سينا كه انگار چوب لباسي قورت داده بود چطور ايدا ازش خوشش اومده
اخه هویج, فکر می کنین همه مثل خودت دست و پا چلفتی ان... مثل اون داوود که دستش به گوشت نمی رسید می گفت بو می ده... می گفت من از دختر خوشم نمی یاد! گوز ملق با چند تا دختر رابطه داشتی که خوشت نمی یاد؟
ولی غیبتش نباشه, ایدا خیلی دختر عصبی ایی بود... از یه چیزیش خوشم می یومد, اگر گفتین چی؟ .... نه... به غیر از قیافه ش... افرین... من تو کف بودم چون از معدود دختر هایی بود که من می شناختم که موسیقی متال و هوی متال و دث متال گوش می داد... همینش قابل تقدیر بود!
یه پیشنهاد دارم:
اگر می شه مصاحبه ها رو یه کم بیشتر به زندگی اجتماعی و اگر دوست دارن, خصوصی افراد بکشونین... از عقاید مذهبی, سیاسی افراد بپرسین, نه تومبون هوگن چند تا گل داره!
در کل بهمن ادم خون گرم و رفیق باز و باحالی هست... من خصلت های بدش رو ندیدیم...
ممنون.
موفق باشین.
کاربر مقابل از The Dark Knight عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Phenom (03-17-2011)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)