اون وقت منم ميگم
من اگه نباشم كي تو رو ميبره قلعه رودخان ( به سبك كامران هومن بخونش)![]()
اون وقت منم ميگم
من اگه نباشم كي تو رو ميبره قلعه رودخان ( به سبك كامران هومن بخونش)![]()
این بهمن مُرد !!! الان پنج روزه هی می خوام باهاش مصاحبه کنم سایت نمیاد باز نگین چرا دیر مصاحبه میکنی . . .
در جواب کیان هم بگم ، بهنام پس از 1 ساعت چت و 2 ساعت مکالمه تلفنی که باهاش داشتم سر آخرگفت فکر مصاحبه کردن با من رو از سرت بیرون کن ، حالا آدرس خونش رو به هادی وقتی گفتم میفهمه ...
[align=center]کی نوبت من میشه ؟؟؟
تاپیک داره عالی پیش میره ... ممنون معین جان !!! [/align]

معین من میخوام مصاحبه را حتما بخونم. تا فردا بزار![]()
ساسان هنوز مصاحبه ای انجام نشده که من بخوام فردا بذارم ... فعلاً هم که بهمن نیست حتی اگه امشب هم مصاحبه انجام بشه یه 2 روز طول میکشه تا وقت کنم ویرایش کنم و انجمن بذارم
چه حال سوسكي اي ميده ميبيني اين همه ادم علافن تا چرنديات تورو بخونن تا بيكاري مفرطشون يكم كم بشه
ايشالا تا فردا مصاحبه رو انجام ميدم
معين اومد كه اومد نيومد چيز لقش![]()
خوب من به خاطر نبودم تو این چند روز متوجه مصاحبه میلاد عزیز هم نشده بودم الان مصاحبه رو خوندم
مصاحبه ی خیلی بود و میلاد رو عکسش رو از یکی از بچه ها که گفته نگمگرفتم
ماشاالله بدن خیلی خوبی هم داره و معلومه باشگاه بهش ساخته
آفرین هم بهت میگم به خاطر اینکه به درس اهمیت میدی
انشاالله هم همیشه در این انجمن شاهد حضورت باشیم
یا علی
خداحافظ
طبق معمول همیشه هامون منظورش پوریا بود![]()
دوستان مصاحبه با بهمن انجام شد و به زودی از لا به لای مصاحبه رو قرار میدم
بهتون قول میدم یکی از خنده دار ترین مصاحبه ها رو که تا به حال دیدین رو به زودی می خونید !!
از لا به لای مصاحبه با بهمن عباسی
- یه دفعه وقتی داشتم از عابر بانک پول میگرفتم از باشگاه خبرنگاران جوان باهام مصاحبه شد تو خیابون !!!
- توی استار های منفورم رقابت شدیدی بین جان سینا و هلک هوگن هست
- به نظر من قوانين اسپم رو بايد در مورد ساسان بر دارين ، تو تاپیک جام ملت ها حتی با تیم هایی که به ما ربط هم نداشتن کل مینداخت !!!
- رابطه خودم رو با آیدا تکذیب می کنم ، شایعه ای بوده که فقط دو درصدمردم دنیا پخشش کردن
- منو ساسان و آرمان و عرفان قبل از اینکه سینا ناظم بشه حریفای تمرینیش بودیم
- دلم میخواد هامون و سینا بیشتر تو انجمن پست بدن به خدا هیچی از مدیریشون کم نمیشه
- بی شرف ترین کاربر سایت : مجیدی لشلیشک نکینین !!!!
دوستان انشالله فردا یا پس فردا شب مصاحبه کامل در تاپیک قرار میگیره
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)