RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اوه اوه يا علي اومد دوباره!!!
خوش امدي بابا....ماشالله معلوم نيست تو با فيروز كريمي چه ارتباطي داري كلا طرز بيانتان عينه هم هست....
خدايي بايد جدا از عيدي به من بابت داماديم يك تبريك ويژه هم بدي
حالا ميخوام عروسيم دعوتت كنم بيا و ....اره تازه ميخوام از اين شورتكي جان سينا به عنوانه خوننده رپر استفاده كنم
تازه ميخوام بگم اين يارو كيه ....چي چي مانكن بياد و اهنگ شارميدا هست و يا تارميدا كي نميدونم.... رو بخوانه!!
ولي واقعا جاتون خالي بود.....من فقط عاشقم پست بدي بخندم!!!
اميدوارم 200 سال ديگه در اوج سلامتي بيايي بالا سره قبر من و همونجا بگي علي عيدت مبارك
اينم يك شعري كه نه ...شر از ساسي مانكن:
بيا برگرد جون من اينقدره اطفاري نشو......به جز مانكن نرو با كسي همبازي نشو.....
ابولفضل جان خوش امدي قدمت رو چشمه جان سينا و بچه هاي انجمن
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
سلام ابولی جان .
روز تولد را با برگشتنت بهترین روزهای تولدم شد.
خوشحالمان کردی.
باید از فربد ( کین :9: ) هم تشکر کرد. گفت تو این چند روزه خبرهایی است :4:
با تشکر .
بای.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
البته ساسان روز تولدت با مرگ همسر امام و همچنین بازگشت ابوالفضل هم با همین رویداد همزمان شد و از دست هر دوی شما به خاطر این مرگ شاکی هستم:4:
البته جا داره تا فحشی هم خدمت مسئولین بدیم که فیلمهای محبوبی رو به خاطر این مرگ قطع کرده اند.
کم مونده بود مردان آهنین رو هم قطع کنن.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
سلام به بچه های انجمن...عید همگی مبارک..سال خوب همراه با جیب پر پول داشته باشین...
تنها بودم تو خونه.. ویندوز کامپیوتر رو به التماس داداشم بعد از عمری عوض کردم .اخه خودش بلد نیست :11:..
ابوالفضل و خونواده رفتن عید دیدنی منم هم که اینجور جاها نمیریم هیچ وقت!!.گفتم یه سری به اینجا بزنم و تجدید میثاق کنم با ارمانهای ولایت و امامت انجمن!!!
خوبین که انشالا...
مردک سید علی اینقدر خره که حد نداره..یارو رئیس جمهوره یه کشوره پیام تبریک گفته میاد میگه شما با دقلکاری و نیرنگ صحبت میکنی..تا کی باید بمونیم و گوش بدیم این چرندیاتو .( نکته : ننگ بر برنامه زنده اقای داور و حزبش!!!)
..................................
یـوم الله نوروز مبارک !
در اینجا پیام تبریک تعدادی از دلبندان گمنام امام زمان به مناسبت نوروز در زیر می آید :
***** کرباس فروش : والا ما نیم ساعت خوابیدیم پا شدیم دیدیم یه ور لپمان ماچ مالی شده جای رژ لب قرمز روش مانده یک کف دست .
فورافاطی خانم ام ابیها را صدا کردیم دیدیم او هم بدتر از ما آقا حالا نماچیده کی بماچیده شده .!
من البته بعداً به این مسئله که کی این وسط حاضر شده امّ ابیهای ما را ماچ بکند از طریق مطبوعات آزادی که دارم حتماً رسیدگی میکنم . تو همون حالت گفتم
ای هوار تقلب صورت گرفته . رای ها را دوباره بشمرید تا خودم را جر نداده ام . فاطی امّ ابیها گفت پدر جان انتخابات خرداد سال بعد است امروز نوروز بوده به گمانم توطه ی خاتمی باشد برای از میدان بدر کردن تو که برای من و عمه کوکب خیلی مهمی!!! .
بهرحال ما سر حرفمان هستیم . پنجاه هزار میدهیم برای هر کسی که ما را در خواب ماچ کرده باشد . هر نامردی هم که این فاطی طلا امّ ابیها را ماچ کرده اگر تا فردا مریض شد نگی نگفتی . این اگر ماچیدنی بود ما خودمان اینجوری نبودیم که نسبت شرعی هم داریم !
................................
محمود اشی مشی : جا دارد تا به فضل الهی بمناسبت این پیروزی بزرگ که در سه سال گذشته یوم ا...عید نوروز ملی شده خدمت ملت سهمیه بندی شده ی ایران مراحل ساخت ******* امید را کاملاً توضیح بدهم زیرا در حماسه ۲۲ بهمن توضیح دادیم ظاهراً ملت خوب خر فهم نشدند که این توضیحات چه ربطی به حماسه حضورشان دارد .
این ******* عین مایوی زنانه دو تیکه است اینجوری که یک تیکه اش که بدست متخصصان داخلی در سه سال گذشته ساخته شده پیچ میشود توی یک تیکه ی دیگرش که بدست متخصصان داخلی در سه سال گذشته ساخته شده بعد جمعا با سه تا آچار از طریق نانوت کنولوجی جوش میشود به یک لوله که بدست متخصصان داخلی در سه سال گذشته ساخته شده
و در ان ذرات بن یا دین که قبلادر آزمایشگاهپیشرفته ای جراحی شده بدست متخصصان داخلی میرود فضا و البته ما در دولت دهم که این یکی حضرت عباسی بدست متخصصان داخلی در صدد اعزام فضانوردان مومن و متعهد به فضا هستیم و امیدواریم روزی برسد که پیشرفت فن آوری به حدی برسد که بتوانیم آنهائی را که میفرستیم فضا یکجوری دوباره برگردانیم زمین
----------------------------------------------
خاله خاتمی : این اتفاق فرخنده این نوروز باستانی (صدای دست و سوت) و این طراوت تاریخی ایران زمین که به آن سپندارمذگان گفتمان میشود را (صدای دست) به دانشجویان سرافراز و قشر جوان و خصوصا زنان ناز ایرانی (صدای دست و جیغ) تبریک عرض نموده امیدوارم روزی برسد که با حفظ شئونات اسلامی و تکیه بر آرمانهای رفیع بنیانگذار بتوانم روی ماه شما عزیزان را از زیر در ملاء عام ببوسم . (صدای دست و سوت و جیغ چند نفر هم غش کردند)
بیائید در این روز با مهربانی بجای فحش خواهر مادر به هم گل بدهید . من بر حسب وظیفه ی سنگین الهی خود (صدای دست و سوت) .(نیم ساعت صدای دست) (نیم ساعت دیگر صدای دست) ... بدانن ... (یک ساعت دیگر صدای دست) ... بدان ... (یکساعت و نیم دیگر صدای دست) بدا ... (دو ساعت دیگر صدای دست) ... بد ... (دو ساعت و نیم دیگر صدای دست) ... ب ... (در اینجا سخنرانی خاتمی تبدیل به تظاهرات شده نصف میدان انقلاب آتش میگیرد خاتمی پس فردا در محل قتل تجمع کنندگان پریروز میرود یک کمی گریه میکند !)
راستی مجید جون شنیدم حاجی شدی زیارتت قبول داداش گلم...:7:
تا بعد
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ایول ایول...داش ابولو ایول...:13::13::13:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اقا خاطره بگم با حال
دوشنبه بود رفتيم كنسرته كاخ سعد اباد و از قبل بيليطها رو رزرف كرديم:كنسرته بهنام علمشاهي و علي اصحابي و احسان قيبي و ماهان و رامين بيابك
اقا به من و دوست دخترم گفتند شما جدا بياييد و .....
خونه محل ما هم پيروزي هست و حالا فكر كنيد نزديك عيد و شلوغي وحشتناك و بگير و بگير...
پرايد رو از ددي گرفتمو و ماشين رو روشن كردم و بي كواهينامه كه البته زوده بخوام بگيرم و كه
قربونش برم همون ميدان امام حسين ماشيني كه هيچ گاه خراب نميشد خراب شد....
داشت كنسرت دير ميشد و منم ديدم ماشين نيست و ....
سواره اتوبوس شديم ...واي چه ضايع بازاري بود...ابروم جلو دوست دخترم رفت!!
رسيديم ميدان وليعصر به دختره گفتم بيا با ماشين بريم اما گير نميامد براي تجريش...سوار
اتوبوسهاي تجريش شديم!!!اقا مگه ميريسيديم!!!4 ظهر راه افتاديم و كنسرت هم ساعت 7 بود و تا ساعت يك ربع به 7 هنوز نرسيده بوديم به اونجا و حالا فكر كنيد چه دهني از من به***رفت چون هر 3 ساعت رو وايسادم و بدبختي اين بود هر موقع جا خالي ميشد بشينم تا ميشستم يك پير مرد ميومد و اي بابا هي بلند شو...عجب ها!!!يك پير مرد بدبخت هم هي بغل من خروپوف ميكرد و منم هر 3 دقيقه بيدارش ميكردم و ميگفتم اقا كي ميرسيم!!
تا اخر يك ايستگاه منوده بود من دوست دخترمو پيدا كردم و از پارك ملت تا تجريش دستشو گرفتم و همراه اون پير مرده فقط دويديم.....حالا اينقدرم پياده روها شلوغ بود....يك لحظه من احساس كردم تو سينه هاي خانومي هستم كه بهش گفتم ببخشيد خانوم...حالا الان بدو كي ندو.....5 دقيقه به هفت رسيديم به ميدون تجريش و يك دربست ميدان دربند و بعدم كاخ و بعد اقا رفتم تو چه داف هايي .......از در اومدم تو لباسهاي عيدمم پوشيده بودم.....فكر كنم اگه دوست دخترم نبود 17 تا شماره ميدادم...يه زنم بود خيلي شبيه ماريا بود...مخصوصا از نوع عقبش:11:
اقا منو بگي فقط ديد ميزدم.....چه جيگرهايي....چه خوشگلايي.....چه داف هايي....چه مانكن هاي.....همونجا گفتم خدايا ما رو امشب بي نصيب نكن
رفتيم تو كنسرت و بعده 1 ساعت تاخير مجري برنامه جناب فرزاد حسني وارد شدند و اعلام كردند از 5 تا خواننده فقط 3 تاشون مجوز خوندن دارند:
ماهان.اصحابي.علمشاهي
15 هزارتومان هم از ما گرفتند....
ادامه دارد كه فوقوالعاده مخصوصا موقع برگشت با مزه است...براتون تعريف ميكنم...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
امثال تو هستن که جامعه رو به گند میکشن.:4:
یه دوست دختر کنارشه داف مردم رو دید میزنه.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط R . I . P
نا سلامتی مجید از اسطوره های وبلاگ دوستان بوده هرکی اونجا قلم میزده دست کمی از ابول نداره
دیگه باید حاج مجید صدات کنیم ... ایشالله که برگشتی کمتر اسپم بدی تو تاپیک ها :4:
معین جون از اون حرفها بودا،من کی اسپم میدم:4:شوخی میکنیا،آهان دروغ سیزده گفتی ناقلا؟:4:
سلام به همه دوستان گل
از همه دوستان عزیز تشکر میکنم و از راه دور میبوسمتون:7:حال کردینا:4:
خوب بحمدالله ابوالفضل هم که برگشت و روحیه کاربران رو به وجد آوورد:5:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
بهمن جون حالا منو شناختی یا به همین زودی منو فراموش کردی؟:12:
اون SMS رو که دادی و نوشته بودی((دهنت سرویس حالت رو میگیرم))تا خوندم فقط تا ده دقیقه میخندیدم:11:
بهمن من همینجا اغراق میکنم من هیچ کاره بیدم و معین خائن منو اغفال کرد:16::4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
دوستان من يه اي دي 4Shared فردي به نام حسن رو هك كردم . كي ميخواد توش پر موزيكه . هر ميخواد پ.خ بده مرسي.
بنده هم بازگشت باشكوه ريش سفيد سايت رو مي تبريكم !!!!!:4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
در پي ظهور مجدد مرجعيت اعلاي كاربران ايران دبليو اي،دفتر حضرت آيةالله العظمي حاج شيخ علي گلدبرگي از مراجع تقليد بيانيه اي از طرف معظم له به مناسبت اين روز تاريخي منتشر كرد كه متن كامل آن به شرح ذيل مي باشد:
بسمه تعالي
بازگشت شكوهمند،سلحشورانه،پر افتخار و عزتمند جناب مستطاب،اعلم العلماء،افضل الفضلاء،افقه الفقهاء،اعظم العظماء،عارف كامل و سالك واصل،زعيم حوزه،فخر المحققين و قرة عين المومنين،استاد الفقهاء و المجتهدين،ثقةالاسلام،مقام عظماي ولايت تامه و مرجعيت عامه حضرت آيةالله العظمي علامه حاج شيخ ابوالفضل بيات-دامت بركاته و افاضاته و ظله العالي-را به برادران طلبه و مدرسين حوزه علميه ايران دبليو اي و عموم برادران ايماني و ارزشي،آحاد مردم و مقلدين شريف پيرو خط ايشان تبريك و تهنيت عرض نموده از پروردگار متعال مسئلت دارم همه ما را در پيمودن راه نوراني آن مرجع عاليقدر ياري و نصرت فرمايد ان شاءالله تعالي...
و السلام علي من اتبع الهدي
الاحقر علي الگلدبرگي
دوم شهر فروردين سنه يكهزار و سيصد و هشتاد و هشت خورشيدي
*معاونت اطلاع رساني كانون هوادارن حضرت آيةالله العظمي بيات با همكاري دفتر مرجع عاليقدر آيةالله العظمي گلدبرگي-حفظه الله-*