RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
یکی از بهترین بارهایی بود که استادیوم رفتم !!!! نه بخاطر نتیجه بلکه بخاطر حواشییش !!
در راه !!
پس از رسیدن به میدان آزادی با سیستم ***تخیلی brt ... دویدم و دویدم به مینی بوسی رسیدم !!!!
سوار مینی بوس شدیم و اماده رفتن شدیم که یک دختر ( به این که دختر بود یا *** شک دارم ) به مردا گفت : این مرده پول های منو گرفته و نمیده .... در حالی که تا چند دقیقه پیش با هم بودن .... بعد زنه رفت که به پلیس بگه که مرده از پشت !!! پرید!! و انداختش زمین !! و خواست بخوابه روش !!! نه ببخشید یه لگد زد پهلوش ..... راننده مینی بوس ما هم غیرتی !! پرید پایین ... رفت جلو .... یهو یه زنه گفت : خاک به سرم صدای پای قیصر میاد !!! عینه ضربات مشت شان به برت هارت در رسلمنیا 12 !! مشت .. پشت ! .. مشت ...هیچی دهن پسره جر خورد و خون راه افتاد !!! پسره هم عصبانی کیف دختره را دزدید رفت :12:
..........
در استادیوم :24:
دویدم و دویدم به جایگاه نرسیدم !!! بجاش روبروی اسکور برد رسییدم !! :26:
1 ساعت تا بازی :28: خودمون را با انواع موج ها اعم از مکزیکی ، پرتغالی ، ایرانی! ، امریکایی، موزی ! اناناسی ! قبرسی :4: ، شمالی ، بندری ، قزوینی ! ، ترکی ، عربی ، انگولایی ، امازونی ، پانامایی ، باله!! ، بریک !، کوبایی ، الجزیره ای ، دوبی ، تهرانی ، قمی ، هیئتی ، کلیسایی ، تفرشی ، رومی ، گول ، توتن ، تراوین !! ، و ویگاندایی !! مشغول کردیم .....
1 ثانیه تا بازی :28: و شروع ....... یا زهرا ، کریمی ریوالدو ، یا علی مدد ، درد ورم !! ، پفی یوز !! ، دیوث، بی ناموس و توپ تانک فشفشه داور ما *** (بخاطر پنالتی ) ....
نکات اخلاقی نیمه اول : اواسط نیمه بود که برادران مردمی نژاد ! دو پسر یکی ابنه ای و یکی ** را گرفتن ...اونجور که مقامات میگن بخاطر اینکه در دستشویی با هم .. اهم اهم ... بله !! بازداشت و توسط چوب نیم سوخته بازجویی شدن !! تماشاچیان بغل جایگاه طی حرکت عظیم مردمی با کاغذ عدد 8 را مرتبا درست می کردند و خب وقتی من یک همچین حرکت انگلابی را دیدم ..!!! ریوالدو در نیمه اول عملا ** خاصی نخورد بجز اینکه یبار از کریمی دریبل خورد ... یبار نیکبخت و یبار محمد به روح امام راحل *** !! با تکل ... بله !!! نکات غیر اخلاقی و بد !: تلخ : تلخ ترین وقت وقتی بود که یک بچه 10 ساله از سیگاری سیگار خرید و کشید ....... خدمتی دیگر از دولت خدمت گذار :17: بعد از پنالتی چنان نارنجکی زدن که پلیس ها خودشون را خیس کردن !!! و عملیات تعویض لباس رو و زیر هر دو با هم در ملاء عام انجام شد .
نیمه دوم :
بعد از این که آبی به دست و صورت زدیم و خودمون رو تخلیه کردیم .. میام تا ادامه ی گزارش را انجام بدهیم .. 1 ثانیه تا نیمه دوم و شروع :28: حمله حمله حمله ، ببر بیرون **** !! ، پرسپولیس حمله حمله حمله وایییی واییی واییییییی !!! این تکی بود جمعی نبود و منم نگفتم !! بلکه توسط یکی از تماشاگر نما ها گفته شد : بچه ها این جا قزوینی نداریم !! نه خیر !! اخه نیگا کنید این ازبکا ها را ... همشون سفیدن :55: چه قمبلی هم دارن !!!! اواخر نیمه : دنیزلی برگرد به تیمت ... ویگاند ا ریده به تیمت ... !! ** ننت ویگاندا .... ** ننت انصاری فرد و شعر معروف توپ و تانک و سماور !!!
نکات نیمه ی دوم :
واقع یکی از بدی های ما ایرانی ها همینه ... به این دقت کنید ... کریمی یک نفر را دریبل میزنه ... دمت گرم .... توپ را از کریمی می گیرند .. ******* کریمی ... تاسف و تاسف .... خدمتی دیگر از دولت خدمتگزار !!! تعداد مردمی نژادی اومدن تا از سربازان یاد بگیرند که در حالی که صد هزار نفر می خواهند ** چطوری کنترل خودت را حفظ کنی !!!! اواخر نیمه بخاطر تکرار نشدن حادثه ی صندلی یگان ویژه با اسلحه ی ... سوسک کش معروف 007 !! وارد شدن و اعلام کردن !! حرکت به سمت توالت ممنوع !!
هر کی خم یا کاملا دولا شه باهاش کاری نداریم !!! هر کی تلمبه بزنه!! در جا تیر خلاص !!!
در راه برگشت :
دویدم و دویدم به اتوبوس انقلاب رسیدم !! جاتون خالی یه ساندیس مفتم خوردم :24:
در عقب اتوبوس عده ای جوانک بودن و طبل و دهل هم داشتن و مدام بندری میزند و اخر سر بنا به اصرار ما و راننده به دلیل باخت و همزمانی با ایام شهادت حضرت فاطمه این شعر را خوندن :
عباس ( انصاری فرد ) نبودی ببینی ، ویگاندا تیم ما را ***** کرده !!!
در ضمن یادم رفت بگم در استادیوم تنها یک لیدر بود که اونم بلند گو داشت !! از اول تا اخر گفت یا زهرا !! اخرش گفتیم یه خورده جو را عوض کن و اونم گفت :
تیم تیم مردانه !!!!!
یا علی مدد !!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
دوستان تا شنبه همین هفته به دستور رهبر عظیم الشعن سایت از بحثهای سیاسی در این تاپیک حذر کنید و خواهشا دیگه بحث نکنید همون برید سر فوتبال تا شنبه مشخص می شه که قراره چی بشه بزارید رهبر بزرگ خودشون بیاید چون طی صحبتی که من باهاش داشتم گفت متنفرم که بحثهای انتخاباتی به اسرار کشیدده بشه اسرار مهم تر از این بچه بازی هاست
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[align=center]سلام به همه دوستان گل
آقا دیروز توی مغازه نشسته بودم که دیدم گوشیم داره زنگ میزنه...
دیدم نوشته میر حسین...همونکه همه دختر پسرا خودشون رو واسش ج*ر میدن...
گفتم:جونم مهندس؟
گفت:سلام مجید جون خیلی نوکرم:7:
گفتم:چاکرم میر حسین...امر کن...
گفت:مجید جون امروز که میای آزادی؟
گفتک:چه خبره؟
گفت:بابا یه پارتی کوچولوی 2 هزار نفره قراره یا سد ممد و چندتا دکتر و بازیگر بگیریم که تو هم بیای دیگه همه چیز حله...
گفتم:بابا تو که میدونی من چقدر گیر و گرفتارم؟چک و مغازه و ...
گفت:تو بیا من خودم چکات رو پاس میکنم...
گفتم:اخه اگه من بیام که دیگه کسی به مهمونات توجحهی نمیکنه و همه یک صدا میگن:مجیید مجید مجید:4:
گفت:خداییش الآن که فک کردم دیدم راست میگی...پس یه قولی بهم میدی؟
گفتم بگو جیگر طلا:4:
گفت:عکسای امروز رو فردا((یعنی امروز))بذار تو انجمن تا بچه ها ببینن:4:
گفتم رو چشم...امری دیگه نداری؟
گفت:قربونت برم...کاری باری؟
گفتم:خدافس...
خوب منم جون مهندس ازم قول گرفته بود عکسهای دیروز رو واستون میذارم...
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] :4:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] :4:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] :4:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اینم یه روسری با طرح ******* موسوی
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خوب دوستان اینم از عکسها...از لینک زیر هم میتونید ببینید هم میتونید دانلود کنید...
پیشنهاد میکنم حتما ببینین فائزه هاشمی رفسنجانی چه چیزی در مورد احمدی نژاد میگه من که کف خون بالا آوردم:23:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
خود انتخابات یه طرف طرفداران میر حسین موسوی هم یه طرف :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
آقا من براي هميشه از اينجا ميرم.ببخشيد اگه كسي رو ناراحت كردم.خداحافظ همه.[hr]
در ضمن،اينجا ديواري هم كوتاه تر از ما پيدا نميشه و هركسي كه خواست ميتونه از ديوار ما بره بالا.اميدوارم كه اين پستهاي آخرم حذف نشه.دم ناظم سايتگرم.خيلي مرده به خدا.مردانگي رو ازش ياد بگيرين و همچنين مرام و دوستي و احترام رو.:34:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
عارف جان ببخشید من دخالت میکنم ولی یه تاپیک بستن این حرفا رو داره؟
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
والا من هم تو یاهو بهش گفتم ولی گوش نمیکنه خو این اگه بوشهری بود دیگه چه میکرد ولی من برشمیگردونم .
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
بچه خواهشا این کلیپ و ببینید و قضاوت کنید.درباره رییس جمهور دکترتون که مردم خر فرض کرده نشون می ده که قبل از انتخابات چجوری میاد می ** اصلا مگه مشکل جوون های ما موی سرشون یا لباس پوشیدنشون؟؟؟اصلا این چیزا به من و شما چه بگذارید هر جور می خواند باشند ما باید به فکر برقراری امنیت و اقتصاد و بیکاری باشیم(منظورش رسوندن تورم به 25 درصد هست) بعد هم زمان صحنه هایی از امنیت و ازادی که پس از انتخاب شدن ایشون تو دولتش درست کرده رو نشون میده.
http://www.justupit.com/get.php?id=1fcffe7bc4205d2deb593572504707ed
صفحه که باز شد رو گزینه download file now کلیک کنید.
یا
http://www.4shared.com/file/108540063/9a6f3b7b/nejhad.html
همه دانلود کنند.رای دادن به محمود یعنی توهین به شعور خودمون(می ترسم با این حرف هایی که اینجا زدم بیاند منم ....)
یا علی
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
بنده بايد اعتراف كنم كه سوء تفاهمي پيش اومده بود و برطرف شد.از اقايوني كه ناراحت بنده شدند پوزش ميطلبم:4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
از برگشتنت خوشحاليم اندي جان :4: . . . ه ببخشيد عارف جان