RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
این چنذ(چنددیگه قدیمی شده) وقت اخیر همش تو نخ بازیهای ملتهای اروپا بودیم و کمتر به تاپیک نورانی خودمون سر میزدیم...
الان که وارد شدم ...دیدم یه عنکبوت با تارهاش تاپیک رو پینه بندی کرده...
جارو رو اوردیم و محکم بر سرش کوبوندیم ..اما جا خالیس داد و جارو ما نخورد به ایشون...
با کمک بچه های امداد تاپیک رو از حشرات موزی و ویروسی پاک کردیم و یه نوشته بشت اماده کردیم از مسابقات جام ملتهای اروپا با چاشنی هواداران تیمها وخواهرای عزیزمون تو این مسابقات......
که شما رو به دیدن این متن در پست بعد که میشه صفحه بعد دعوت میکنیم...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
تو این چنذ وقته که اینطرفا نیومدیم اتفاقات خاصی افتاده...
1- شخصی پیدا شده به اسم پالیزدار و كلی مسایل مالی سران این مرز و بوم رو افشا كرده...اقای پالیزدار می گن 123 تا پرونده داره كه كلی متهم درشت مرشت داره...حوصله ما و شما نمی كشه كه همش رو مرور كنیم ولی هر كی علاقه داشت می تونه بره مطالعه كنه!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
2- باراك اوباما این پسر بچه خونگرم اهوازی!! تونست هیلاری رو بزنه كنار و نامزد دموكراتها شه...به نظر دموكراتها برنده نهایی باشند و مك كین جمهوری خواه ره به جایی نمی بره....
اصولا ما نه دموكرات هستیم و نه جمهوری خواه ولی این دموكراتها یه جاذبه ای دارند كه موجب می شه كمی بیشتر مورد توجه باشند!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
==============================
3- از رخدادهای دیگه این چند وقته همین جام ملتهای اروپای خودمونه! اصلا تا وقتی جام ملتهای اروپا هست دیگه همه چیز رو باید تعطیل كرد رفت!
به شخصه خیلی علاقه دارم جام ملتهای اروپا رو از نزدیك ببنیم...امسال كه سرباز وطن بودیم ولی دوره بعدی انشالله در خدمت هستیم.
فقط كمی در انتخاب تیم محبوب برای هواداری مشكل دارم....باید همه شرایط رو سنجید بعد تصمیم گرفت!
هلند!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
فوتبال هلند یه فوتبال شناور و دوست داشتنی...اصولا هلندی ها خیلی ترگل مرگل و علاقمند به گل هستند!! می گن خوشبو و معطر و موطلایی هستند. به قول قدیمیها نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم!!!
به هر حال هواداری از فوتبال هلند از بالاترین هیجانات فوتبال جام ملتهاست....مخصوصا اینكه امكان داره در یك بازی 3-4 گل بزنند و جشن مضاعفی در كنار تماشاگران هلندی به پا كنیم!!!
روسیه!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
روسها امسال با حذف انگلیس خیلی امیدوارانه به جام امدن ولی متاسفانه باخت بدی به اسپانیا دادند....روسها هم هیكلهای ورزشی و تنومند و سفید مفیدی دارن. یه فوتبال قدرتی و مبتنی بر قدرت بدنی!! این فوتبال از بهترین نوع فوتبالهاست...من به شخصه اگر به جام ملتهای اروپا رفتم حتما سری به هواداران روسیه هم خواهم زد!
یونان!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
این نفر وسط چقدر اشناست؟؟؟انگار تو باغ فرودس دیدمش
امسال تا قبل بازیها طرفدار یونان بودیم....دوست داشتیم مثل دوره گذشته فوتبال محكمی رو ارائه بده. هواداران یونان از هواداران با كلاس فوتبال اروپا محسوب می شند...هرچی باشه ارشمیدس و افلاطون اقای اخلاق دوره های ابتدایی جام ملتهای اروپا در صده های گذشته هستند!
به هواداران یونان احترام می گذاریم ولی بعید می دونم دوره بعدی به جمع هواداران یونان بپیوندیم!
اسپانیا!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اسپانیا امسال از دستمون در رفت! بزرگترین اشتباهم این بود كه اسپانیا رو دست كم گرفتم! اگر با دقت تر این تیم رو زیر نظر داشتم باید امسال هوادار اسپانیا می شدم. ولی به هر حال 4 سال اینده بدون شك یكی از بازیهای اسپانیا رو باید برم ورزشگاه!!
ایتالیا!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اصلا فوتبال ایتالیا یه طرف ...هواداران این تیم هم یه طرف! بدون در نظر گرفتن مسایل فنی باید طرفدار فوتبال ایتالیا بود و حتما سری به جمع هواداران این تیم زد!!!!
دوقلو فرانسه و رومانی!!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
صد در صد باید هوای این دو تیم رو داشت!!
البته فرانسه كه دلیل نمی خواد!!چون به طور مادرزاد ادم هواداره این تیم میشه با دیدن هواداران خونگرمش که در سرما و گرما به یاری این تیم میپیوندیم ما !!!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
...اما رومانی!
رومانی فوتبال شناور و خوبی رو از سال 1994 به بعد به نمایش گذاشته...خدابیامرز حاجی !!
حالا اخرش نفهمیدیم حاجی بود هاگی بود یا هاچی!! ولی فوتبال نوینی رو با مربی خودش چی چی ریتسكیو!!! دنبال می كرد! رومانی هم قابلیت این رو داره كه ما هوادارش باشیم.
احتمالا بین رومانی و فرانسه طرفدار یكدومشون می شیم!!
http://images.alice.it/sg/sportuni/upload/tif/0000/tifo9.jpg
http://images.alice.it/sg/sportuni/upload/tif/0000/tifo8.jpg
لهستان
تیم بینوایان....
خوب ميدونم آنچنان چنگی به دل نميزدن
ولی میگن اگه میخوای تو اروپا بری زن بگیری از لهستانیا بگیر زنای خوب و خونه داری دارن!!!...تضمين ميکنم که پتانسيل هواداريشون خيلی از اين بالاتره...وای بوقتی که بلقوه بشه::27:
حرف کم اومد ما هم هستيم
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/CENTER]
سایر تیمها هم به نوبه خودشون این قابلیت رو دارند كه طرفدارشون بشیم..از سوئد خوشمان نمیاد چون دیگه بیش از اندازه به حاشیه و ..اهمیت می دن!! حالا تركیه و پرتغال و المان رو هم باید بررسی كرد ...تا 4 سال اینده که میخوایم بری برای تماشای مسابقات وقت بسیار است. یه تصمیمی می گیریم
والسلام...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
هر دفعه میایم تو این تاپیک شارژ میشیم :4: مرسی ابولفضل جان!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
دمت گرم عوم ... خداییش هلندیه از همه خوشگل تر بود :> :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
گل گفتی فقط چرا چکی ها رو نگفتی که تو این چند ساله یکی از هجومیترین تیمهای دنیا بودن همیشه تو دورهای مقدماتی زیاد گل میزدند من تیم رومانی رو هم خیلی دوست داشتم به خاطر دونفر یکی حاجی یکی هم دن پترسکیو!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ممنون دستت درد نکنه ابولفضل خیلی باحال بود...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اقا من طرفدار همشونم
:4:
دمت گرم ابوالفضل
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
من طرفدار .. همه طرفدارام :4: .. همشون رو دوست دارم :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
آهای کجایید؟،سر تیم چک را بریدند،
آقای ابوالفضل خان یعنی چک از لهستان هم کمتر بود!!!!!!!!!!
درر ضمن من فکر میکنم سناتور مک کین رییس جمهور آینده ی ایالات متحده هست!!!!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
عکس اخریه طرفدار های پرتغالن یا جای دیگه؟
راستی من هم شانس رئیس جمهوری رو با اوباما می دونم...شانس بیشتری نسبت به جمهوری خواه ها دارن!
ممنون.
موفق باشین.