ابولفضل یه نظری بیا بده که چی شد این داداشت بعد از مدت ها افتخار داد برگشت بدونیم قضیه چیه . . . ما فکر میکردیم سر ارث همدیگه رو کشتین که . . .
راستی چطور شده به انجمن بغلی دیگه سر نمیزنی ؟!!!
نمایش نسخه قابل چاپ
ابولفضل یه نظری بیا بده که چی شد این داداشت بعد از مدت ها افتخار داد برگشت بدونیم قضیه چیه . . . ما فکر میکردیم سر ارث همدیگه رو کشتین که . . .
راستی چطور شده به انجمن بغلی دیگه سر نمیزنی ؟!!!
آی آی گریه کنین مسلمونا گریه کنین ثوابه
همون شب اول قبر که موقعه ی جوابه
همون روز محشر که حساب کتابه
ثواب این جمعه بی حسابه
( اشعاری بود از نوار خاله سوسکه )
-------------------------------
با این چه وضعشه . شنیدین می گن یه چیزی تا هست کسی قدرش رو نمی دونه وقتی نیست همه تازه می فهمن چیه . این همون قضیه هست . تا دیروز وزارت ارشاد بود همه فحشش می دادن می فتن وای چرا نمی زاره این بازی بیاد چرا داره جلوی آلبوم فلانی رو گرفته چرا به فلانی مجوز نمی ده اینا هیچ حالا دیگه بد بخت شدیم . چرا ؟ چون دیگه . وزارت ارشادی در کار نیست که به خواد بررسی کنه . گفت دیگه ما به هیچ چیز اجازه یانتشار نمی دیم تموم شد . چند وقت پیشا سیاوش قمیشی توی مصاحبه اش گفت من باور نکردم امروز ه تحقیق کردم دیدم بله . رفت بازی SD vs RAW 2009 رو بخرم یارو می ** اورجینال نیست فقط رایتی می گم اورجینال کی می یاد می ** دیگه تموم شد نمی یاد . اینم دوستم از اینترنت دانلود کرده نیم ساعت پیش آوورد یعنی (تهرانی ها می دونن ) من تمام خیابون ولیعصر و انقلاب و توپ خونه رو کشتم آخر توی یه مغازه که فکرشم نمی کردم پیدا کردم . دونه ای 2000 . حالا بگزریم . از همین الان تمام خواننده های ما دارن ویزا جور می کنن برن چون دیگه ارشادی نیست بخواد بهشون مجوز بده و دیگه نمی ده . حالا می خوایین بخونین می خواین نخونین . چندتا از خواننده های ما هم دارن ویزا می گیرن که برن اون طرف کنسرت بزارن و دیگه بر نگردن . اسمشون رو تمی برم . حال معین داره پشت گوشی به من می ** هادی برو لنگش کن . نمی شه عزیز من چی چی رو برو اورجینال بخر . من از کجا پیدا کنم که دیگه نیست . تمام بازی ها رو از توی بازار جم کردن . دوروغ نگم و نخوام گنده اش کنم شنیدم از چند وقت دیگه می خان یه طرح ضربتی بازرن بریزن توی مغازه ها و بازی ها روهم مثل فیلمها جمع کنن ببرن . تنها بازی که نمی برن فوتبال و بسکتبال هست . از همین الان به بازی های ماشین اعتراض کردن . فردا هم می خوان جلوی بازی های اول شخص رو بگیرن . چند روز هم هست دور و بر ما دارین می ریزن توی گیم نت ها و ببینن چه خبره . نمی دونم طرف شما هم هست یا نه ولی من 3 تاش رو به چشم دیدم . این چه وضعه شه من دیگه اعصابم ریخت بهم بازم می گم ولی بعدا الان تیک گرفتم .
داش اب.لفضل ادامکه بده .[hr]
آی آی گریه کنین مسلمونا گریه کنین ثوابه
همون شب اول قبر که موقعه ی جوابه
همون روز محشر که حساب کتابه
ثواب این جمعه بی حسابه
( اشعاری بود از نوار خاله سوسکه )
-------------------------------
با این چه وضعشه . شنیدین می گن یه چیزی تا هست کسی قدرش رو نمی دونه وقتی نیست همه تازه می فهمن چیه . این همون قضیه هست . تا دیروز وزارت ارشاد بود همه فحشش می دادن می فتن وای چرا نمی زاره این بازی بیاد چرا داره جلوی آلبوم فلانی رو گرفته چرا به فلانی مجوز نمی ده اینا هیچ حالا دیگه بد بخت شدیم . چرا ؟ چون دیگه . وزارت ارشادی در کار نیست که به خواد بررسی کنه . گفت دیگه ما به هیچ چیز اجازه یانتشار نمی دیم تموم شد . چند وقت پیشا سیاوش قمیشی توی مصاحبه اش گفت من باور نکردم امروز ه تحقیق کردم دیدم بله . رفت بازی SD vs RAW 2009 رو بخرم یارو می ** اورجینال نیست فقط رایتی می گم اورجینال کی می یاد می ** دیگه تموم شد نمی یاد . اینم دوستم از اینترنت دانلود کرده نیم ساعت پیش آوورد یعنی (تهرانی ها می دونن ) من تمام خیابون ولیعصر و انقلاب و توپ خونه رو کشتم آخر توی یه مغازه که فکرشم نمی کردم پیدا کردم . دونه ای 2000 . حالا بگزریم . از همین الان تمام خواننده های ما دارن ویزا جور می کنن برن چون دیگه ارشادی نیست بخواد بهشون مجوز بده و دیگه نمی ده . حالا می خوایین بخونین می خواین نخونین . چندتا از خواننده های ما هم دارن ویزا می گیرن که برن اون طرف کنسرت بزارن و دیگه بر نگردن . اسمشون رو تمی برم . حال معین داره پشت گوشی به من می ** هادی برو لنگش کن . نمی شه عزیز من چی چی رو برو اورجینال بخر . من از کجا پیدا کنم که دیگه نیست . تمام بازی ها رو از توی بازار جم کردن . دوروغ نگم و نخوام گنده اش کنم شنیدم از چند وقت دیگه می خان یه طرح ضربتی بازرن بریزن توی مغازه ها و بازی ها روهم مثل فیلمها جمع کنن ببرن . تنها بازی که نمی برن فوتبال و بسکتبال هست . از همین الان به بازی های ماشین اعتراض کردن . فردا هم می خوان جلوی بازی های اول شخص رو بگیرن . چند روز هم هست دور و بر ما دارین می ریزن توی گیم نت ها و ببینن چه خبره . نمی دونم طرف شما هم هست یا نه ولی من 3 تاش رو به چشم دیدم . این چه وضعه شه من دیگه اعصابم ریخت بهم بازم می گم ولی بعدا الان تیک گرفتم .
داش اب.لفضل ادامکه بده .
امروز شاهد حضور رييس جمهور مقتدر كشورمون يعني مهندس , اختر شناس , دكتر جراح محمود احمدي نژ(ج)اد در استان مازندران بوديم !
شبكه 5 ما از ديشب تا امروز صبح كليد كرده بود كه در فلان مكان ها به استقبال رييس جمهور عزيزمان برويم !
خب امروز صبح كه بيدار شديم كه عازم مدرسه بشيم نگاهي به ساعت انداختيم كه ديديم ساعت 10:30 رو نشون ميده :4: از قرار معلوم خانواده منو بيدار كردن ولي دوباره به خواب رفتم ! خلاصه نزديك هاي 11 زديم شبكه 5 ديديم برادر محمود در حال سخنراني هست ما يه به به گفتيمو شروع به تماشاي ايشان كرديم حرف هاي بسيار آموزنده اي ميزد گفتيم جاي بچه ها خاليه! در سخن آخر محمود عزيز فرمود: از بچه هاي ****** Iranwwe نهايت سپاس و قدرداني را براي حمايت از من به عمل مياورم! واسلام.. و مردم شعار مي دادند: امير آقايي حيا كن احمدي نژاد رو رها كن
محمد هوگنه !! واسه همچین كلیپی بهتر بود بیشتر توصیه می كردی! مرد حسابی این چی بود آخه!! یه لحظه فكر كردم اومد تو صورتم!!
اقا یه توصیه ایمنی هم كنم ...فقط به كساییكه بهشت و جهنم رو قبول ندارن!!
دو حالت داره: یا بهشت و جهنم حقیقت نداره یا داره!!
حالت اول كه هیچ .....هر چقدر خواستید بخورید و بیاشامید.....ولی اگر حالت دوم وجود داشته باشه با توجه به توصیفاتی كه من از جهنم خوندم توصیه ای بر گرفته از فیلم مارمولك ...جایی كه پرویز پرستویی به پسره روحانی روستا داره ...برای خودم و بقیه دارم:
بخورید و بیاشامید ولی اصراف نكنید!!!
=======================================
داش معین رایتر نرفتن من به انجمن بقلی دلیل داره !
۱. من وقتی ببینم جایی که هستم نمیتونم اون چیزی رو که میخواهم عرضه کنم نتونم خوب و جفت و جور انجامش بدم ..بیخیالش میشم...فکر میکنم با نرفتنم هم خودم رو راحتتر کردم هم دوستان اونجا رو...چون اگه ادامه میدادم یه چیز بزن برو تحویلشون میدادم!!
۲. برخلاف اون چیزی که فکر میکردم اونجا از لحاظ اقلیمی و بچه هاش محیط سردی بود! یعنی مهمترین اصل که حس رفاقت و صمیمیت بود! بین دوستانمون نبود..البته معدود داشتن توشون یه چند نفری ...ولی خیلی ها شون بخاطر پست و مقام اونجا عضو شدن! و ارسال رو نخونده میومدن تشکر میکردن!!!
۳..بچه هاش هم اکثرشون کم سن و سال بودن سر از ارسالات مادرنمیوردن ! مثلان یه روز به یکی از امیرها چند خطی به طنز گفتیم...۱ ساعت بعدش همون امیره اومده میگه با من بودی یا با این یکی امیر !!! من سر در نیووووردم بیشتر توضیح بده ( اخه قربونت برم ارسال طنز که دیگه توضیح بیشتر نمیخواد!!)
۴. نبود امثال معین ها امیرها فربدها سیناها ووو اونجا سخته!!!!!!!!!!
۵. من ۱ هفته انجمن بی بی سی بودم از شانس بسته شد وقتی بسته شد غصه خوردم چرا زودتر از اینها عضو نشدم!!! بخاطر چی بود بخاطر درک و گیرایی امثال جلال و رفقا بود!!!!
ولی چند نکته :
۱.ادمینی که اونجا داره رو اگه ما داشتیم بهترین انجمن تاریخ ایران رو داشتیم ٬! از لحاظ رسیدگی به انجمن میگم نه خلق و خوی !
۲. کاربرای وظیفه شناسش وظیفشون رو بخوبی انجام میدن! مثل ما نیستن که یه روز معین بزاره فردا حامد پس فردا بهنام(اسم ها رو همینطوری گفتم) !!! یا مثل اون یکی نیستن ۱ روز بیاد ۶۰ روز نیاد!!! ووقتی روز یک میاد میشه مدیر روز ۶۰ که میره از مدیریت میره کنار .دوباره روز ۱ میاد میشه مدیر ۶۰ روز بعد برکنار میشه.....
۳.چیزی که همیشه در داوود شاخص ترین و یکی از بهترینهای عضو این انجمن دیدیم! والا یا ما رو اوس گیر اورده یا درس خونی زیاد پاک مخ این بچه رو تعطیل کرده!!! که یه روز بخاطر چند تا حرف مغرور از ۴ نفر میگه خداحافظ دیگه ۱ دقیقه هم تو انجمن نمیمونم! و فرداش میاد میگه سلام نت نداشتم شرمنده !!!
۴.زنده باد معین نو فیر
۵. عادت به بچه های اینجا شده جزو برنامه های زندگی من !!! نمیدونم پس فردا وقتی شوهر کنم چطور بیام؟!! تازه بزودی داریم خر میشیم!!!!
و دیگر هیچ ..خودتون تجزیه و تحلیل کنید ....اگه دوست داشتین نظر هم بدید ..البته نظر ندید چون هر وقت میگم نظر بدید نظر نمیدید ..میخوام ۱۰۰ سال سیاه نظر ندین!!!!
---------------------------------
در مورد محمد هوگن ! داداشمه همیشه تو هر زمینه باهاش اختلاف داشتم و دارم...یه چیزی که محمد داره و من ندارم وسواسه !!!
خونه دوم من کامپیوتره!! خونه دوم محمد دستشوییه !!
من هفته ای ۳ بار میرم حموم هر دفعه ای که میرم به مدت ۱۵ دقیقه میمونم ...اگه بخوام محاسنم رو بتراشم این مدت به ۲۰ دقیقه حداکثر تا ۲۲ دقیقه طول میکشه
محمد روزی ۱ بار رو میره حموم...بعد از اتمام خود ارضاییش !! با شامپو صدر صحت و واجبیل :۴: خودشو اصلاح میکنه
من شام خوردنم ۱۰ دقیقست ممد ۲۰ دقیقه !!
من ساعت ۳ میخوابم ممد ۱۱ ...صبح من ساعت ۷ بیدار میشم ممد ۱۱!!!!!
و الی اخر این تازه یه چشمش بود ادامه دارد
==========================================
پهلوان و همسر گرامیش
http://media.farsnews.com/Media/8708/ImageReports/8708181693/18_8708181693_L600.jpg
===========================================
معمولا ایا میدانستیدهای زیادی به چشم دیدیم...ولی امشب من ایا میدانستیدهای جالبتری به چشم دیدم بخونید!!
آيا ميدانستيد كه بلندترین بادگیر جهان در یزد به ارتفاع ۳۴ متر قرار دارد.
آيا ميدانستيد كه جویدن آدامس هنگام خرد کردن پیاز مانع از اشک ریزی شما می شود.
آيا ميدانستيد كه يک نوع پشه( امیر ؟) وجود دارد که در ثاتيه هزار بار بال ميزند.
آيا ميدانستيد كه اثر لب و زبان هر کس همانند اثر انگشت آن منحصر به فرد است.
آيا ميدانستيد كه رشد کودک در بهار بیشتر است.
آيا ميدانستيد كه بلندي شترمرغ( فربد) به دو متر و نيم و وزنش به ۹۰ کيلو ميرسد.
آيا ميدانستيد كه ۸ دقیقه و ۱۷ ثانیه طول می کشد تا نور خورشید به زمین برسد.
آيا ميدانستيد كه ظروف پلاستیکی تقریباً ۵۰۰۰۰ سال در برابر تجزیه مقاومند.
آيا ميدانستيد كه تنها قسمتی از بدن که خون ندارد قرنیه چشم است.
آيا ميدانستيد كه حس بویایی مورچه(ساسان) با حس بویایی سگ(بدون شرح) برابری می کند.
آيا ميدانستيد كه کرم های ابریشم ( معین رایتر های ابریشمی)در ۵۶ روز ۸۶ برابر خود غذا می خورند.
آيا ميدانستيد كه زمان بارداری فیل( عرفان بارسا) به دو سال می رسد.
آيا ميدانستيد كه در یک سانتی متری پوست شما ۱۲ متر عصب و ۴ متر رگ و مویرگ است.
آيا ميدانستيد كه موش ( سینا) دو پای آفریقایی از میدان دید ۳۶۰ درجه برخوردار است.
آيا ميدانستيد كه مغز انسان (داش هادی) تنها ۲ درصد از وزن انسان را تشکیل می دهد ولی ۲۵ درصد اکسیژن دریافتی بدن را به تنهایی مصرف می کند.
آيا ميدانستيد كه آب دریا بهترین ماسك صورت است.
آيا ميدانستيد كه چشم انسان معادل یك دوربین 135 مگا پیكسل عمل می كند.
آيا ميدانستيد كه 90% سم مار( مرتضی) از پروتئین تشكیل شده است.
============================================
داش امیر بزودی تحلیلات خودمون رو از سفرریاست جمهوری به مازندران همیشه سر افراز رو تشریح میکنیم...ولی من اگه جاتو بودم میرفتم میدیدمش با گوجه میزدم وسط کلش!!
داش هادی این پروژه رایتری خیلی وقته که تو ایرون پدید اومده..نمیشه هم کاریش کرد ...فقط ادم دلش میسوزه واسه اون کسانی که رویس این برنامه کار کردن...
یا حق
خيلي جالب بود ابولي...
باز مثل هميشه ه ما رو خندوندي هم يه چيزايي ياد گرفتيم...
ما مخلصيم داداش
مزایای بد حجابی دختر خانم ها و مانکن بودن خیابون
-تغییر کاربری دستمال سفره و دم کنی به روسری و صرفه جویی در پول و پارچه
۲-بچه مطرح شدن خروس و دارکوب به علت مد شدن مدل موی خروسی و بالا رفتن
قیمت خروس در حد گاو
۳-بالا رفتن بی سابقه فروش گن های لاغری سونا بلت در حد کمپانی مایکروسافت
به علت پوشیدن مانتوهای بدن نما و خوش هیکل بودن ۹۰٪ دخترای ایرانی (روم به
دیوار مورچه خاک به گور)
۴-تولید نیروی برق و الکتریسیته و از راه اشعه تولید شده زلف دختران ایرانی در حد
نیروگاه بوشهر
۵-قوی شدن چشم مردان ایرانی در حد تلسکوپ و گسترش زبان فارسی خصوصا این
ضرب المثل((یه نگاه که حلاله))
۶-کاهش نرخ بیکاری افراد شاغل در شغل های شریف خفاش شب ...عنکبوت..اتو
زنی..تاکسی مرسی..مدیریت خانه عفاف
۷-ایجاد بازار کار برای دختران ایرانی به عنوان حوری در بهشت و دوبی
۸-پر شدن اوقات فراغت برادران همیشه در صحنه بسیج و برخورد با خانمها
۹-پیداش شدن خیلی میلیون جنیفر لوپز که استعداد انها سالها زیر مانتوی گشاد
هدر میرفت
۱۰-افزایش فروش انواع گریس و متعلقات به علت نیاز دختران برای پوشیدن و دراوردن
مانتوهای چسبان
۱۱-پیدا شدن دو نقطه برجستگی جدید اضافه بر برجستگیهای قبلی دختران ایرانی
نظیر دانشگاه و اشپزی
۱۲-تکامل چشم مردان ایرانی و قابلیت چرخش در ۳۶۰ درجه برای دید زدن حداکثر
داف ممکن
فداي همگي ..
در اینکه این انجمن بهترین جو صمیمیت و دوستی رو داره شکی نیست ، هیچ جایی مثل اینجا نمیشه ابول . . . مطمئنم شاید 3 -2 نفر بوده باشن که پست های اسرار تو رو تو wweir همیشه کامل خونده باشن در کل تصمیم درستی گرفتی که بیخیال اون جا شدی . . .
راستی هالوینو دیدی آخر یا نه ؟
این svr هم بیچارگی ای داره واسه خودش . . . هادی رفته خریده میگه عکس رو خود سی دی بازیش از باتیستا و آندرتیکر و ... اینهاست در حالی که عکس باید از تریپل اچ و شان مایکلز باشه . . . واقعا باید تاسف بخوریم که چنین بازی هایی به دستمون نمیرسه ! سینا باز ببین این شرایطو باز کنسول نخر !! ما اینجا داریم واسه خود بازی له له میزنیم اون اونور بازی دم دستش هست کنسول نمیگیره
ابول اینو خیلی با حال اومدی :11:
من ساعت ۳ میخوابم ممد ۱۱ ...صبح من ساعت ۷ بیدار میشم ممد ۱۱!!!!!
بازی svr که اصلا اورجینال نداره تو ایران
بازی اورجینال شما بخواید من دارم اما گرونه
شما حاظرید پایه این بازی 70 هزار بدید؟ بازی اورجینال قیمتش به پول ایران حدود 70 هزار اینا میشه
واسه همین بازیهای که به دست ما میرسه تو ایران به هیچ وجه اورجینال نیست مگر سفارش بدی برات بیارن که همانطور که گفتم قیمتش بالا در میاد
داوودم ابوالفضل جان رفته بود
به خاطر حرفهایی که بهش زده بودن دخالتهایی که تو کارش داشتن
اما من خودم به شخصه هفته پیش باهاش صحبت کردن حضوری و مجبورش کردم که به فروم برگرده چون ما به اینجور افراد نیاز داریم
بابا من خودم به شخصه همین PS2 رو هم که دارم رد می کنم بره یه XBOX360 می گیرم خلاص همه چیز رو هم جواب می ده . حالا حالا هم هم دارن واسش بازی می سازن .
داش هامون من نسخه اورجینال طلاییGold بازی های SVR رو دارم یعین من پین و با SVR خالی با 2006 و 2008 رو دارم این یکی رایتی هست . تازه معین این رایتی هم مال تو چیه بابا آندرش جادو گر هست فینلی رو زامبی می کنه بعد بهش دستور می ده این کار کن بعد جادو گری می کنه مسخره ولی در کل گرافیک بازی و هوش مسنوعی و کیفیت کاراکتر هاش عالی هست من اینجوریش رو ندیده بودم مخصوصا قدرت کنترلی که به کاربر می ده رو ولی نه از خیلی جاهاش هم خوشم نیومد مثل اون راهی به راسومنیا ولی بگزریم اینجا اسرار بازی نیست که .
-------------------------------------------------
توصیه ی این هفته من همه برین برنامه فوتوشاپ cS4 رو بگیرین که وحشتناکه قدرتش فوقولعاده است و می تونین طرح 3 بعدی بزنین اصلا یه پا 3dsmax هست واسه خودش . بعد هم برین واسه این ففته چندتا فیلم خوب ببینین مثل فارستگامپ یا مرد سیندرلا یا ذهن زیبا که حال کین یه خورده تو حس باشین . هالووین چیه آدم حالش به هم می خوره از اون کارگردان رو باید با ماشین تو خیابون زیرش کرد تا دیگه چیزی نسازه .
تکنولوژی های نو در حال متحول کردن زندگی انسانن، دیدن بعضی ایده ها مطمئنم می کنه که انسان در سالهای آینده چه قدر راحت تر زندگی خواهد کرد، مثلا ببینین این محصول تولید شده توسط هوندا، عجب ایده جالبی داره.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[size=large]با دوچرخه هوندا راه رفتن را بدون خستگي تجربه کنيد[/size]
تقریبا تا کنون هیچ شرکتی نتوانسته در ساخت گجت های مربوط به حرکت و حمل و نقل به پای شرکت هوندا برسد. جالب است که در ساخت وسایلش تا آنجا که می تواند به راحتی انسان و سهولت استفاده و تاثیر آن محصول در افزایش کیفیت زندگی افراد توجه می کند.
هدف اصلی هوندا از ساخت این وسیله کمک در راه رفتن به افرادی است که در کار روزانه زیاد راه می روند یا بر اثر بیماریی و ناتوانی قادر به راه رفتن نیستند. این دستگاه از یک عدد صندلی شبیه صندلی دوچرخه ساخته شده که دارای دو عدد بازوی حرکتیست. هر یک از بازوها به کفش فرد بسته شده و با روشن شدنش راه رفتن خیلی راحت تر از قبل امکان پذیر میشود.
این گجت به کمک سنسور ها و اهرم های حرکتی بسیار حساسش احساسی شبیه رکاب زدن دوچرخه را برای افراد ایجاد می کند و با القای این حس در افراد پاها را به گام بر داشتن مجبور میسازد. انعطاف پذیری این دستگاه نیز آنقدر است که با طول گام هر فرد سازگاری داشته و احساس خستگی را برای افراد به دنبال ندارد. به گفته یکی از مهندسین طراح هوندا , با این وسیله استرس و فشار عصبی افراد در زمان ایستادن و قدم زدن از بین می رود و راه رفتن را راحت تر خواهند کرد. این محصول در یکی از کلینیک های طبی ژاپن نیز مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته و به زودی به بازار ارایه خواهد شد.
===============================
این مطلب رو حتمان تا اخر بخونید تا غرورتون جریحه دار بشه...برای این باید دلتون بلرزه نه برای خسرو دیوری بی ناموس
[size=x-large]بی شرمی ماموران اماراتی فرودگاه دبی علیه مسافران بیگناه ایرانی
فاجعه رفتار تکان دهنده ماموران فرودگاه دبی با مسافران و گردشگران ایرانی[/size]
بی شرمی ماموران اماراتی فرودگاه دبی علیه مسافران بیگناه ایرانی
ماموران فرودگاه دبی به دلیل انچه دریافت گزارشی مبنی بر احتمال حمل مواد مخدر توسط یکی از مسافران ایرانی پرواز تهران – دبی در ( پنجشنبه 14 شهریور )ضمن رفتاری بسیار شدید و وحشیانه اقدام به بازرسی و لخت کردن تمامی 152 نفر مسافران این پرواز اعم از زن و مرد نمودنند
به گزارش شاهدان عینی که خود هم از مسافران این پرواز نیز بوده اند پلیس دبی پس از نگهداری 4 ساعته تمامی مسافران در فرودگاه دبی ( به صورت سراپا ) و سپس گنترول گذرنامه ها انها تمامی مسافران را اعم از زن و مرد و کودک را به سالن بازرسی ویژه هدایت کرده اند
در سالن ویژه بازرسی فرودگاه سالن شماره 2 فرودگاه دبی از همه خواستنند تمام لباسهای خود و حتی لباسهای زیر خود را دراورند و اقدام به بازرسی مسافران این پرواز که اکثرا خانواده ها هم بودنند نمودنند
همچنین در پی گستاخی پلیس فرودگاه امارات تمامی زن ها و دختر ها را توسط پلیس مرد کاملا برهنه کردنند و حتی از فرو بردن دست در درون اندام تناسلی بانوان و دختران هم کوتاهی نکردنند
شاهدان عینی از فریاد و گریه و شیون زنان و دختران ایرانی در سالن بازرسی 2 حکایت میکنند که تمامی فضای سالن شماره 2 فرودگاه دبی را پر کرده بود
یکی دیگر از شاهدان این پرواز میگویید که زنان و دختران را پس از بازسی وحشیانه از سالن بازرسی به سوی سالن خروجی فرودگاه دبی هدایت میکردند در حالی که به انها حتی اجازه نداده بودنن لباس های زیر خود را هم به تن کنند و در حالی انها را یکی یکی ازسالن بازرسی ویژه خارج میکردند که زن ها و دختران گریه کنان فقط لباسهای خود را در دست داشتنند و نه بر تن !
یکی دیگر از مسافران زن این پرواز میگویید که در اثر برخورد وحشیانه و خشن پلیس دبی در حال بازرسی بدنی از مسافران دختر بکارت یکی از دختران ایرانی پاره شده است و فریادها و گریه های این دختران و زنان در فرودگاه و متعاقب ان اعتراض شوهران و خانواده های دیگر ایرانی بازرسی شده باعث شد که پلیس فرودگاه با باتوم اقدام به ضرب و شتم وحشیانه تمامی مسافران دربند در سالن بازرسی را به همراه داشته باشد
از طرفی در نهایت بعد از 3 ساعت از بازرسی ویژه بدنی تک تک مسافران ایرانی مشخص شد که هیچ یکی از انها هیچ مورد خلافی به همراه نداشته اند و ماموران فرودگاه دبی عمدا و فقط به خاطر ارعاب و تحقیر ایرانیان عازم دبی این حرکت زشت و بدور از انسانیت را انجام داده اند
واکنش سفارت جمهوری اسلامی در دبی :
پس از مراجعه حضوری چندی از مسافران ایرانی به سرکنسولگری جمهوری اسلامی در دبی ابتدا از ورود این افراد به ساختمان کنسولگری جلوگیری به عمل امد ولی پس از ورود چند نفر و باز گو کرد واقعیت ماجرا برای مسئولان جمهوری اسلامی در دبی به انها قول داده شد که پیگیر ماجرای اتفاق افتاده شوند
همچنین یکی از 3 نفر از دختران که با جراحت ... مواجه شده بودنند برای اثبات موضوع به پزشکی قانونی ارسال شد که حقیقت ادعا اثبات شود
از طرفی بعضی از خبرنگاران رسانه های گروهی با معاون سرکنسولگری جمهوری اسلامی در دبی قرار مصاحبه گرفتنند که ایشان از پذیرفتن خبرنگاران خودداری کردنند و با تعجب فراوان ایشان خطاب به مراجعه کنندگان تمامی ماجرای اتفاق افتاده را تکذیب کردنند و گفتنند موضوع مهمی اتفاق نیفتاده و ماجرای گفته شده فقط شایعه است !
ولی یک روز بعد از تکذیب ماجرا توسط کنسولگری ایران در دبی - سفارت جمهوری اسلامی در ابوظبی با تایید ضمنی خبر برخورد وحشیانه ماموران فرودگاه دبی با مسافران ایرانی و پاره شدن بکارت یکی از دختران 15 ساله این ماجرای را یک اقدام عادی در فرودگاه دبی خوانند ولی گفتنند که در این زمینه با فرمانده پلیس فرودگاه دبی صحبت و موضوع پیش امده را بررسی کرده اند
ولی در نهایت افزودنند که ما هم نسبت به این موضوع بخصوص لخت کردن زنان و دختران توسط پلیس مرد و متعاقب ان ضرب و شتم مسافران ایرانی انهم در چنین فضا و شرایطی اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه در این زمینه اقدام بیشتری از دست ما ساخته نیست زیرا این موضوع در اختیار و صلاح دید ماموران فوردگاه دبی میباشید . چه خوش گفت شاعر که ..!!
[size=medium] شیر شتر خوردن و سوسمار/ عرب را به جایی رسیده است کار
که تاج کیانی کند آرزو/ تفو بر تو ای چرخ گردون تفو [/size]
وقتی که مامور دولت خودمون با باتوم میوفته به جون یه زن و دختر از اینا چه انتظاری دارین؟؟
بای
صحبت مامور بازی شد گفتم یک خبر رو به گوش دوستان اسراری خودمون برسونم
امروز تو تاکسی نشسته بودیم که یه پیرمرد صحبت شیرنی و این چیزا شد یک قضیه واقعا بدی رو تعریف کرد برامون . . .
این قضیه مال 4 - 3 روز پیش بودش ، توی شیرنی سرای شهرمون که بزرگترین شیرنی سرای مازندرانه یک اتفاق خیلی بد واسه یکی از کار کنان جوونش میوفته
قضیه این جوری بود که گویا یه خانم همچین خوشگل مشکل و خوش هیکل همراه با سگش میاد تو شیرنی سرا و قصد شیرنی خریدن داشتش و بعد از اینکه میره تو صف صندوق واسه تصفیه حساب اون کسی که مسئول صندوق بود به علت خوش تیپ و خوش قیافه بودن این زنه ، از دو نفر زودتر بهش شیرنی میده و نفر جلوئیش شاکی میشه چرا بهش زودتر شیرنی دادیو از این حرفا . . .
اون پسر جوون بدبخت بیچاره از همه جا بی خبر در جوابش میگه مگه نمیبینی احمدی نژاد همراه این زنست ؟ (منظور به سگه!) بعد مرده هم میگه احمدی نژاد کیه ؟ یعنی چی ؟ پسره هم به سگه اشاره میکنه . . . بعد هم مرده از صف شیرنی میره بیرون و کلاً تا یه ربع غیبش میزنه و بعد از اینکه برمیگرده دوباره به شیرنی سرا ، دو نفر هم همراش هستند و به دست این پسر کارگره دستبند میزنن و میبرنش . . . و گویا این یارو که توی صف بود از اطلاعاتی های فعال بودش !
واقعا دلم به حال پسره سوخت . . . نمیدونم چه بلایی سرش میارن
حالا بدبختی اینجاس واسه پدر مادرش که هر چی به هر مرکز انتظامی زنگ هم میزنن اصلا اونا به پدر مادرش نمیگن که بچشون کجاست هی میگن فلان مرکزه اینجا نیست و همینجوری ردشون میکنن . . .