حاجی نامردارو میگیرن...!!!!!
تا تهران میای نه خبر میدی بیایم تهران ببینیمت نه افتخار دادی بیای کرج باشه عموجون این رسمش نبود به مولا حاج ابوالفضل!!!!!!!!!
موفق باشی و شادکام و تندرست در کنار خانوادت
یا علی
نمایش نسخه قابل چاپ
حاجی نامردارو میگیرن...!!!!!
تا تهران میای نه خبر میدی بیایم تهران ببینیمت نه افتخار دادی بیای کرج باشه عموجون این رسمش نبود به مولا حاج ابوالفضل!!!!!!!!!
موفق باشی و شادکام و تندرست در کنار خانوادت
یا علی
باز خوب شد خبر مرگش رو نیووردی ! بمیرم واسه امیرم ..طفلی خیلی جک و جون تصادفم کرده ..میدونم الان.داره مثل مرغ بال بال میزنهنقل قول:
نوشته اصلی توسط I Am Legend
هی بهش توصیه کردم التماس کردم در هنگام رانندگی از هیزی بپرهیز !! ولی به گوشش نرفت تا تصادف کرد
بچه ها واسه سلامتی امیر جون دعا کنید :34: :30:
حامد اقای جی تی اس اسم داره اسمشم سعید اقا است ...من باهاش صحبت میکنم انشاالا درست میکنه ...
===================================
دمت گرم که حرفای دلت رو اومدی اینجا گفتی ...من یجورایی رو ارسال دادن عرفان حساسم برام خیلی مهمه ..البته ارسالش نه خودش!!!البته ارسالش در مورد استقلال رو نه خودش رو قبول دارم !!نقل قول:
تو هنوز زنده ای ابوالفضل ؟؟؟ من خبر تصادفتو شنیده بودم .خبر رسیده بود جان به جان آفرین تسلیم شدی تو اراک ... جات خالی 7 روز و 7 شب ما اینجا جشن و سرور راه انداختیم . سمبوسه میدادیم برو بچز . از اون سمبوسه ها که خیلی دوست داری
ولی ابوالفضل بابت اون مسئله خیلی ازت دلگیرم.اصلا یهو یه پارچ آب سرد انگار ریختی رو هیکلم . اعصابم تا شب بهم ریخته بود به جون دایی
چون این تاپیک ، تاپیک حرف دل هست اومدم بگم ما هم هستیم تو سایت
عرفان من که بهت گفتم دلیلش رو ...انشالا طی سفری که به کانادا خواهم داشت با همدیگه یه ملاقات میکنیم :23:ما و چه به کاندا .. ببخشید منظورم شوشتر بود که فاصلش با اهواز چیزی حدود 10 دقیقه است :27: ..
راستی عرفان به امیر قلعه نویی ما گیر نده که کلاه کاسکتمون میره تو هم !! ما که میدونیم شما لنگ پرستان مقابل ما کیسه حمومیها چگونه 3 سال تو قوطی بودین تو بازیهای دربی روبروی امیر !!!!
-----------------------------------------------
اما یه بحث کوچولو در مورد استقلال قلعه نویی و پرسپولیس امروز
.واقعا این جو غلو گونه هوادارا بعد برد و باخت ها هم بسیار كلیشه ای هم حال به هم زن! البته تبدیل به عادت شده در وجودمون !!اینكه بعد از یك برد همه واسه داشتن قلعه نویی بهم تبریك میگن و بعد از باختن یكی رسما از تیم نا امید میشه و اینقدر خودزنی میكنی كه با اطمینان از عدم نتیجه گیری دم میزنه و ریشاشم گرو میذاره و بقیه هم با همین ساز مشغول رقصیدن میشن تبدیل به واقعیت تاسف آوری شده!!
امیر قلعه نویی اشكال كارش در اینجاست كه هنوز هم در جریان بازی انعطاف تاكتیكی نداره ممكنه تعویض های خوبی بكنه اما [size=large]پایان رافت[/size] شو تا آخر تو بازی نگه میداره تا روی اعصاب منو شما راه بره! متاسفانه از تجربه ملیش و تجربه اون سال قهرمانی هم در این راستا دروس لازمه را نگرفته! ما همیشه یك چند بازی پرت داریم و از اونجایی كه سال پیش پرسپولیس با 11 مساوی و 5 باخت قهرمان لیگ میشه امیر هم مطمئنه كه با این اشتباهات قهرمانی از دست نمیده و از آزمون و خطا را در بازیهای ابتدایی ترسی به دل راه نمیده( چیزی كه در ابتدا خلافش به نظر میمومد من خودم به شخصه مطمئن بودم در بازی با پگاه تركیب تازه ای را خواهیم دید یا حداقل علیزاده خیلی زودتر تعویض میشه) اتفاقی كه با ناباوری نیافتاد! از دقیقه 65 با علامت تعجبی بازیو نگاه میكردم! واقعا علیزاده واسه چی 90 دقیقه تو زمین روی اعصاب بود؟ عرض كردم كه همون اعتقادی كه علی پروین به پایان رافت داشت انگار تا اینجا قلعه نویی به علیزاده داره! فقط توفیرش در اینجا بود كه پایان رافت هرزگاهی در امر گلزنی موفق هم نشون میداد:27:
تنها نكته امیدوار كننده در این بین زرنگی و رندی امیر قلعه نوییه! كه میدونه چه جوری با جریان خودش همساز كنه درسته گهگاهی با تلف كردن یك بازی به خودش میاد كه باید و 100 بایدم این خصیصه را اصلاح كنه اما حسن قلعه نویی كه بنده نوعی را هم علاقمند به كارش كرده همین تیز هوشیه وگرنه كوچینگ قلعه نویی بر پایه و سیستم فوتبال فیزیكیه مثل علی پروین, با این تفاوت كه قلعه نویی زودتر از خر شیطون پائین میاد چون دقیقا به یاد داره تاریخ با پروین چه كردالبته چاشنی امیدوارم را هم پایان بخش برنامه میگیم!!....
====================
اما ارتش سرخ رو امروز تیمی ابتدا ضعیف دیدیم اما رفته رفته داش کریم به داد رسید ...لنگی ها با هم ایوال ایوال داش کریم و ایول
در نیمه اول پرسپولیس كمی سردرگم بازی كرد اما با این حال چند موقعیت گل خوب داشت كه تنها از یكی از اونا استفاده كرد..
در نیمه دوم بالانس این تیم تیم عالی بود و تیم خیلی روان منسجم بازی كرد..نكته قابل توجه دوندگی بازیكنان پرسپولیس تا دقیقه 94 بود که نشون از انگیزه زیاداینها داره ..........فراموش نکنید ارتش سرخ خیلی دور شروع به کار کرد با افشین قطبی ولی میبینیم بهترین روند رو داره طی میکنه .. هر چند.دفاع پرسپولیس هنوز به هماهنگی لازم نرسیده و در ضد حملات خیلی اسیب پذیره...
تو بازی امشب نیمکت قوی پرسپولیس باعث شد جریان بازی عوض شه و پرسپولیس در عرض چند دقیقه كار پاس رو تمام كرد و یك بار دیگه پرچم لنگ بر قله لیگ افراشته شد...
هر چند بزودی میکشیم پرچم رو پایین به قول یاس
ما میریم بالا میریم بالا هموطن
میریم بالا ابی دل :9:
وعده ما هفته نهم
توالتهای ورزشگاه ازادی !!!!!
تا یادم نرفته دوست عزیزی به من پ خ زد که اجازه دارم اینجا عکس و ارسال بزارم ...به ایشون گفتیم مگه این تاپیک ارث ننه بزرگ منه که از من اجازه بگیری ...تاپیک مال همست و همه باید داخلش ارسالهای خوب و گاهی اوقات مثل من بلند بالا داشته باشیم که به کیفیت کار کمک کنه
پس بیاید به دست هم ایران رو کنیم ویران و بعد اباد !!!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mr.DMN
ای قربون تو شاه پسر داوود برم ..(راستشو بگو تو خود داوودی یا همون بدلش که چند روزی اینجا عضو بود :15:)
والا ما اینجا اعلام رسمی کردیم ولی کسی به چپشم حساب نکرد ...انشالا سری بعد عزیزم....
اقا من یه سوال در مورد summer slam دارم میخوام همینجا مطرح کنم داوود روشنمون کن !!
مین اونت این ppvکدوم بازیه ؟ ممکنه بازی هل این سل باشه ؟ یا حتما باید مین اونت سر کمربند باشه
بازم متشکر از لطفت داوود عزیز
با اجازه آقا ابوالفضل اين عكس رو ميزارم :4:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
امروز صبح با ذوق و شوق برای تمدید دفترچه خدمت سربازی رفتم میدون سپاه تهران یه نامه هم از یکی از سرهنگهای سپاه داشتم که توش سفارش ما رو کرده بود واسه بار دوم بود که میخواستم تمدید کنم ساعت 7:30 از خونه زدم بیرون رسیدیم به ایستگاه اتوبوس سوار شدیم منتها اتوبوس از شدت جمعیت داشت میترکید!رسیدیم مترو سوار مترو شدیم در مترو از زور شدت جمعیت علاقه مندان مشتاق به مترو بسته نمیشد و نفس هم نمیشد بکشی! رسیدیم ایستگاه امام حسین پیاده شدیم از اونجا رفتیم میدون سپاه ساختمان شهدای گمنام اونجا با خواهش و تمنا ازشون موفق شدیم بریم تو ساختمان موبایلمون رو هم طبق معمول گرفتن .من میخواستم برم پیش سرهنگ تاج بند ولی سرهنگ افتخار نداد ما خودشو ببینیم بلکه افتخار داد ما معاونشو زیارت کنیم نامه ای که توش سفارش کرده بودن تاریخ اعزام ما رو بندازن عقب رو دادیم به معاون که بده به سرهنگ معاون رفت تو اتاق سرهنگ ما هم خوشحال بودیم گفتیم به خاطر اون نامه دیگه خدمتمون میافته عقب ولی دیدم معاونش اومد بیرون گفت سرهنگ با عقب افتادن خدمتت موافقت نکرده یعنی اون نامه هم کشک!به خاطر این که غیبت داشتم ما چند روز دفترچمون رو دیر فرستادیم به خاطرش 90 روز اضافه خدمت واسمون بریدن ای خدا از سر باعث وبانیش نگذره!از ساختمون با حالت ناراحتی خارج شدیم یه دفعه دیدم یکی با لحن بدی داره میگه کجا کجا؟؟؟؟ صداش هم مثل شمر بن زالجشن بود برگشتیم دیدیم قیافش هم مثل گروهبان گارسیاس و درجه گروهبانی داره ! ما داشتیم راه رو اشتباه میرفتیم یهو این اقا جو گیر شد به ما گفت کجا کجا؟؟؟ من تودلم بهش گفتم:(ای زهر ما رو کجا تو هم وقت گیر اوردی؟)ولی به خودش گفتم خیلی ببخشید!!ابچه هایی که تاریخ اعزامشون تو اون روز بود توسط گروهبان گارسیا مثل اسیرای جنگی جمع شده بودن دو تا عقل کل هم پیشاپیش کچل کرده بودن!ما از ساختمون رفتیم بیرون تازه یاد این افتادیم که ای دل غافل خدمتمون برج 6 غیبت هم که داریم دانشگاه پیام نور هم که میخوایم امتحان بدیم خیر سرمون گلر استقلال نوین هم که هستیم پس به خاطر این خدمت لعنتی باید درس و فوتبال و بی خیال شیم؟؟؟باید مفت مفت واسه دولت ونظام کار کنیم؟دو سال از زندگی عقب میافتم ولی کاش مفت نبود یه پول درست حسابی هم بهمون میدادن ولی خاطرات خدمت یه چیز دیگست .........................
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mr.DMN
حالا اینکه خوبه ، آقا واسه ما اس ام اس داده که عرفان جات خالی . اومدیم زیارت کردیم و رفتیم :25: :25:
یعنی داشتم خودمو خفه میکردم:26:.گفتم رفیقای مارو نگاه کن.آقا اومده قم .زیارت کرده .حالشم کرده . بعد اس ام اس داده عزیزم بای:10::16:
ولی عیب نداره ... ابوالفضل همیشه عزیزه
امید جان یا رابینسون!! خیلی جالب و ماهرانه بود ...هر چند حاج حسین با جریان دوپینگش زد تو حال ما ایرانی ها ...المپیک شروع شده و نفرات ایرانی یک به یک دارن از دور کنار میرن .امروزم اونی که زیاد بهش امید داشتیم نا امید مون کرد! ارش میر اسماعیلی جوون مازندرانی!!
حاج حسین دوپینگی گدوخ یاداخ اقلادیش کجایی که یادت چخ سنه !!
چند تا عکس از المپیک .و حسرت ما اریایی ها ...حتما میگید چرا حسرت بعد از عکسها میگیم!!!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
22 بهمن 22 بهمن روز ازادی ما !!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ارباب کیم هووان !! تو فکره اینه چطور امراطور دریا بشه!!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
فاطی کماندویه ایرانی!!!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
لطفا لامپ اضافی خاموش !!
اما گفتیم حسرت جریانش اینه ..حدود سال 1987 بود بازیهای اسیایی تو ایران برگزار شد! و اون زمان چینی ها وقتی وارد استادیوم ازادی شدن وقتی با استادیوم روبرو شدن مات و حیرت زده مونده بودن که اینجا کجاست!!! اما حالا ما به چینی نشکن ها میگیم ایا اونجا کجاست!!!!!!!!!!
=====================================
امیرجی بی ال مکتب نامه رو خوندیم .هم خندیدیم هم گریدیم ! از دست اقایون بالا دستی !! اون تیکه ذلجوشن خنده ما رو به اسمان برد!!ولی خیلی نگرانتم باید بری کلاغ پر .از جلو نظام .خیلی زرنگ باشی بشی میوه فرمانده ..البته انگاری اشنا زیاد داری پس نونت تو روغنه!!اینم بگم رفتی سربازی اونو.قفت میفهمی ما تو یگانمون چه زجری زیر این خانومهای خط مقدم میکشیدیم!! بهرحال رفتی که هیچ نرفتی حضرت فیل رو که دیدی قسمت چپش رو به پایین نگاه کن!!!
ولی حرف از اقایوون شد یاده یه چیز افتادم
میگن وقتی برق میره آدم یاد 4 نفر میفته ... پدر و مادر ادیسون ، خواهر و مادر احمدی نژاد ... تو تهران وقتی برق میرفت که بیشتر ما یاد پدر و مادر ادیسون میفتادیم ، ولی روزی که از مسافرت برگشتم ساعت 12 خسته و کوفته از مسافت طولانی سفر رسیده بودیم، سرمونو گذاشتیم بخوابیم برق رفت و عجیب ما فقط یاد خواهر و مادر یارو افتادیم!!!
========================================
عرفان جا بازم گیر دادی !! گفتم که اگه تنها بودم حتما بیشتر وایمیساتم !! فقط صبای قم !!!
لباس کاروان ایران به عنوان زیباترین لباس در مراسم افتتاحیه انتخاب شده.
شنیدم با تمام خواهش و التماسی که ملت از احمدی نژاد کردن تا دوره ی دیگه کاندید نشه,خودش به رای اوردنش تو دوره ی دیگه امیدواره...
ممنون.
موفق باشین.
ابوالفضل جان ما اگه پارتی داشتیم که 90 روز اضافه خدمت نداشتیم چیزی که زیاده سرهنگ و دکتره جنگه! ولی به من گفتند اگه دیرتر از موعد مقرر بری بازم اضافه خدمتت همونه یعنی بیشتر نمیشه ولی موندم اگه این کارو بکنم دانشگاه پیام نوراگه قبول بشم رام میده یا نه ؟؟؟؟ در مورد کلام اخرت که گفته بودی من بعد قطعی برق یاد خواهر مادر طرف میافتم من باید خدمتت بگم که دل به دل راه داره منم موقع ایستادن تو ایستگاه اتوبوس و ظهرها به خاطر گرمی هوا و شبها به خاطر تاریکی بعد از قطعی برق به شدت یاد خواهر و مادرطرف میافتیم!! ولی هیچ وقت مثل اون روزی که یک ساعت ونیم تو ایستگاه اتوبوس منتظر اتوبوس موندم یاد خواهر و مادر طرف نیافته بودم.................
خب منم بعد از غیبت و تق و لقی زیاد برگشتم!!!!
ما که وقت نکردیم افتتاحیه رو ببینیم اما اونایی که دیدن نوش جونشون!!!!
نکته ی عجیب این مسابقات مشکل آپاندیس علیرضایی بعد از همگروهی با یکی از شنا گران اسراییلی بود،
شانس اوردیم که در دوچرخه سواری فردی از اسراییل حضور نداشت وگرنه احتمالا احد کاظمی و بقیه هم با ایدز یا سرطان میگرفتند!!!!!
در آخر باز هم گل کاشتی حاجی!!!!