RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
[align=center]
سلام.
گفت*وگو با دکتر مینو محرز متخصص بیماری*های عفونی درباره بیماری آنفلوانزای خوکی
چرا در ایران در این رابطه کمتر اطلاع*رسانی می*شود و طبق چه آماری شما معتقد به اطلاع*رسانی ضعیف هستید؟
من مدت*هاست که در این کمیته مشغول به فعالیت هستم کمیته*ای که از متخصصان زبده*ای در کشور تشکیل شده است و تا
کنون به جز جراید و البته رادیو آن هم به مقدار اندک که قابل ارزیابی نیست اطلاع*رسانی دیگری نداشتیم مثلاً باید بگویم که سیما
در این رابطه هیچ فعالیت دلسوزانه*ای انجام نداده است.
اما در بعضی از برنامه*ها پزشکان در این رابطه صحبت کرده*اند.
اشتباه آنها هم در این اقدام است. هر پزشک عمومی که نمی*تواند راجع به این بیماری در تلویزیون صحبت و اطلاع*رسانی کند. پس این کمیته برای چه تشکیل شده است.
به نظر می*رسد که اطلاع*رسانی زیاد هم در بین مردم ایجاد رعب می*کند.
متأسفانه دیدگاه مسئولان صدا و سیما هم بر این پایه است و برای همین منظور تا جایی که امکان دارد از اطلاع*رسانی جلوگیری
می*کنند. آنها از وحشت مردم نسبت به بیماری وحشت دارند غافل از آنکه نا آگاهی برای مردم مضر*تر است و عواقب آن
می*تواند مخرب*تر باشد. این شکل درستی برای هدایت این جریان نیست و در این صورت نمی*توان منتظر اخبار خوب و خوشایندی
بود. توصیه می*کنم که رسانه*ها سر عقل بیایند این اولین وظیفه رسانه ملی است که متأسفانه از پس آن به خوبی بر نیامده است
در مورد مدارس چه؟ اطلاع*رسانی به دانش*آموزان که نیاز به اسباب رسانه ملی ندارد.
من مطمئن هستم که در این رابطه تا کنون فعالیت*های بسیاری صورت گرفته است. امیدوارم که وزارت بهداشت درمان و آموزش
پزشکی با آموزش و پرورش همکاری کرده باشند و اطلاع*رسانی کنند. آموزش مهمترین راه برای کنترل این بیماری است اما نظر
من بیشتر روی آموزش و اطلاع*رسانی تلویزیون است که بیشترین تأثیر را می*گذارد و همگان از این آموزش بهره می*برند.
تعطیلی مدارس کمک به کنترل این بیماری می*کرد؟
نه این اقدام اصلاً اصولی نبود و من نمی*دانم چرا چنین سخن خامی به زبان آمده است. اگر والدین احساس کردند که فرزندشان
حتی علائم یک سرماخوردگی ساده را دارد. نگذارند که از خانه بیرون بیاید و با کمک گرفتن از نیروهای امدادی کمیته کشوری
آنفلوآنزا درصدد رفع نگرانی بر آیند. در صورتی که معلمان هم شاهد بیماری دانش*آموزی در یک کلاس یا حتی یک نیمکت و ردیف
شدند آن را تعطیل کنند و در این رابطه واقعاً نیاز به آمدن اجازه و یا بخشنامه*ای نیست.
خانم دکتر این بیماری چگونه در ایران شیوع پیدا کرد؟
شروع این بیماری در ایران طبق تحقیقات و نظارت ما از حج بود. متأسفانه بسیاری از زائران با این بیماری از اقصی نقاط جهان
حتی از آمریکا و اروپا به این سفر می*آیند و حاجیان ما هم از همین طریق این بیماری را به ایران منتقل کردند. با اینکه ما نظارت
کامل براین بیماری داشتیم. اما نمی*توانستیم از ورود حاجیان به خانه خود هم جلوگیری کنیم.
در حال حاضر آخرین آمار مبتلایان چند نفر است و وضعیت آنها چگونه است؟
گرچه سازمان بهداشت جهانی تأکید دارد که آمار مبتلایان را هیچ کشوری فاش نکند اما باید بگویم که در ایران این تعداد به 400 نفر
می*رسد یعنی دقیقاً 400 نفر به این بیماری مبتلا هستند.
این پیشنهاد سازمان بهداشت جهانی به خاطر جلوگیری از رعب و وحشت است؟
می*تواند این هم باشد. سازمان بهداشت جهانی معتقد است که این بیماری در تمام دنیا شیوع پیدا کرده و خواهد کرد و هیچ
کشوری هم نمی*تواند از آن دور باشد به هر حال عامل این بیماری ویروس است و جلوی پیشرفت آن را نمی*توان گرفت
اما نمی*توان تنها عاملین این بیماری در ایران را تنها حجاج دانست به هر عده بسیاری هم از کشورهای دیگردر ایران رفت آمد
دارند.
اما بسیاری از بیماران ما عاملینی از حج داشته*اند گرچه بالای 60 در صد بوده*اند اما می*توان 40 درصد مابقی را به مسافرین از
کشور*های دیگر نسبت داد.
کمیته کشوری آنفلوآنزا با توجه به مطلع بودن ازدر صد بالای عاملان از حج چه تمهیداتی برای متوقف کردن آن اندیشیده*اند؟
همانطور که می*دانید در ماه مبارک رمضان با توافق سازمان*های زیربط و وزرات بهداشت حج عمره متوقف شد و این اقدام خود
دلیلی بر کنترل این بیماری به شکل چشمگیری دراین ایام بود که خوشبختانه نتیجه آن کنترل شیوع بیماری بود گرچه در حال حاضر
بازهم این تعداد از بیماران خود می*توانند ناقلان اصلی باشند اما امیدوارم با آموزش بتوان از این فاجعه جلوگیری کرد
در ایران چند در صد از بیماران از بین رفته*اند؟
شاید کمتر از زیر یک درصد در جهان از این بیماری نتوانستند جان سالم به در ببرند و این نشان می*دهد که عموم مردم در جهان
نسبت به بیماری*ها نحوه انتقال آن، نحوه پیشگیری ومقابله مطلع*تر شده*اند و با شیوع انواع بیماری*ها باز هم مرگ و میر
چشمگیری نداریم. این آمار در ایران هم صادق است.
اما به نظر می*رسد کنترل بسیار سختی دارد؟
در حال حاضر در ایران با تشکیل این کمیته کشوری آنفلوآنزا که جمعی از متخصصان درآن عضو هستند سعی شده است تا حتی
الامکان با آموزش جلوی این بیماری گرفته شود و امیدواریم که در این راه رسانه*ها نیز ما را یاری نمایند
به طور کلی راه کنترل این بیماری برای هر فرد چیست؟
ما توصیه می*کنیم تا جایی که امکان دارد. با یکدیگر تماس نداشته باشند به خصوص از طریق دست دادن که مهمترین عامل است.
علائم مشکوک را دریابند و به محض آنکه مشکوک به بیماری شدند در خانه بمانند و از آن بیرون نیایند در ایران هم مانند کشور*های
دیگر تدابیری اندیشیده شده است تا بیماران در خانه مداوا شوند و برای آنان پزشک و بیمار فرستاده شود وزارت بهداشت در حال
حاضر این آمادگی را دارد که از این طریق بیماری را کنترل نماید خلاصه آنکه بهترین راه پیشگیری این بیماری بهداشت فردی است.
کافیست تا هرکس حواسش را به سلامتی خود معطوف دارد.
[/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
[align=center]
به نام خدايي كه هستي را با مرگ ، دوستي رابي رنگ ، زندگي را با رنگ ،*عشق را رنگارنگ ، رنگين كمان را هفت رنگ ، شاپرك را صد رنگ ...و من را دلتنگ دوستان آفريد ...
سلام خدمت دوستان .......معروفترین تاپیک انجمن...واقعا جایست که ادمی میتونه راحت حرف بزنه....از بدیها و زشتی ها گلایه و از خوبی ها به نیکی یاد کنه...
==================
انجمن در حال حاضر در شرایط کاملا عالیست...چون حتی با شروع مدارس هم با حضور چند پدیده و تاپیکهای خوبشان اصلا نبودن چند مدیر احساس نشده برای همین که میگم:
IWE The Best News,Music,Image,Download,Game,And More
:4:
راستی تا میتونید سوالات طوفانی از پژمان بپرسید...:4:
اقا داربی نزدیکه!!!میشه تحلیل کوتاهی کرد که شانس استقلال خیلی بیشتره اما دربی متفاوته....امیدوارم صمد مرفاوی سر
بلند از ازمون بزرگ بیرون بیاد..........
امیده استقلال به ساق ها و هنره میدان گردی جانواریو و هوش و جنگندگی حسین کاظمی و سرعت و تکنیک و سانترها حیدری
و امدگی مجیدی و تیزهوشی صید صالحی و مدافعین سمجش و دروازبان بزرگش است....
استقلال یک خوبی دیگری هم نسبت به قرمز ها داره!! رفاقت!!!!!!
بله وقتی استقلال گل میزنه همه نیمکت منفجر میشه.....
و البته امیده پیروزی به هنره کذانچار و زیرکی رضایی .و تکنیکه شیری و توانمندی بائو و البته و صدا البته کریم هست...از
نوروزی و اشمیتین ارفی هم نمیشه به راحتی گذر کرد...عدال کلاه کج هنوز مچ نشده و بادامکی هم که....
============
امروز 6 مهر ماه مصادف با شب تولده اقای ********** است.....تولدت مبارک .....امیدوارم همانگونه که ما خوبیهای تو را به
چشمامون دیدیم ..از کمک به تمامی خوانوداه های بعد نا ارامی ها و ......دشمنات هم ببینن...ما همیشه دوست داریم.....ما
همیشه با تو هستیم....امیدوارم کشورم پیروز همه چیز باشد.....هیچ جا برای ما ایران نمیشه....ایران که کوروش و داریوش
و ...را داشته...و همینطور امام ***** رو......
=======================
راستی خبر عجیب:
جزئیات دستورالعمل دانشگاهها/
تعطیلی7 روزه کلاس دانشگاهها دراوج آنفلوآنزایA/ تغییرقوانین غیبت دانشجو
معاونت سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری معاونت دانشجویی این وزارتخانه و معاونت دانشجویی
وزارت علوم راهنمای مراقبت و کنترل بیماری آنفلوانزای نوع A (خوکی) را به مراکز دانشجویی سراسر کشور ابلاغ کرد.
اهداف اختصاصی در دانشگاهها و مجتمع های خوابگاهی برای مراقبت و کنترل بیماری آنفلوانزای نوع A
(خوکی) شامل افزایش آگاهی دانشجویان، اساتید و کارکنان در زمینه بیشگیری و مقابله با آنفلوانزا، کاهش موارد ابتلاء مرگ و
میر و عوارض ناشی از پاندمی، کاهش گسترش بیماری در بین دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاهها و حفظ و نگهداری
سرویسهای ضروری دانشگاهی و جلوگیری از تعطیلی کلاس های درس است.
دراین راستا کارگروه مقابله با بحران آنفلوانزا در سطح ملی تشکیل و کار خود را آغاز کرده است و برای محیط های دانشجویی،
موظف به انجام وظایف زیر شده *است:
* آموزش دانشجویان، اساتید و سایر کارکنان در خصوص رعایت موازین بهداشت عمومی با تأکید بر موازین بهداشت فردی و
جمعی جهت پیشگیری از آنفلوانزا
* تهیه و تأمین اطلاعات و دستورالعمل *های لازم برای روسا و مدیران و مسئولین بهداشتی دانشگاهها
* تهیه و تدوین برنامه آموزشی براساس مراحل پاندمی جهت تداوم فعالیتهای آموزشی با استفاده از تکنولوژی *های مناسب و کارآمد
کارگروه مقابله با بحران پاندمی آنفلوانزا دارای یک کمیته فنی است که وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آن کمیته عضو هستند.
در پاین برای همه از جمله بر و بچ IWE ارزوی موفقیت دارم....ما همیشه با هم هستیم
یکی برای همه و همه برای یکی::::
موفق و سربلند و پیروز باشید
اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می كند... بگذار پایان تو را غافلگیر كند درست مانند آغاز.
[/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
سلام.
امروز اولين روز بود رفتيم دانشگاه. استاد سكته زده بود تعطيلي :53:
باي :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
این چند روز میخواستم بیام از دوران مدرسه خاطره تعریف کنم ، مریض بودم اصلا حال تایپ کردن نداشتم...
اولین خاطره مربوط میشه به سال اول راهنمایی ، زمانی که دم به دقیقه دفتر بودم!!:4: هر روز هم مدیرمون زنگ میزد خونمون به بابام میگفت که مثلا من شلوغ کردم!!
یه روز مثل همین روزا مریض بودم و مدرسه نرفتم! داشتم تلویزیون نگاه می کردم که یهو تلفن زنگ زد! بابام تلفن رو برداشت ، مدیر پشت خط بود به بابام گفت: آقای میره ای این آغازاده شما خیلی بی انضباطی می کنه ، الانم دفتره!!:55:
بابام بهت زده به مدیر گفت: دیوونه شدی آقای بسطامی! الان پسرم خونست داره تلویزیون نگاه می کنه!!! دیگه مدیر هیچی نگفت قطع کرد!:55:
سال دوم دبیرستان ، یه پسره بود خیلی خودش رو پیش مدیر و معلم ها لوس می کرد و به قول معروف پاچه خوارشون بود!!:26: یه بار اومد به من و یکی از دوستام گفت فیلم س*ک*س میخوام:4:!! من و دوستام هم تصمیم گرفتیم بذاریمش سرکار!:14:
فرداش یه فیلم هندی براش آوردیم و بهش دادیم!! این نامرد هم تا سی دی رو از دست من گرفت رفت و به ناظم داد و گفت که فلانی فیلم س*ک*س آورده مدرسه!!
حالا من و یکی از دوستام رو بردند دفتر و بازجویی!:25: ما هم قسم میخوردیم این فیلم هندیه!! ما اصلا تو این خط فکری نیستیم!:4:
از آخر ناظممون میخواست نصیحتمون کنه میگفت: عزیزان! اگه فیلمی هم دارید خونه نگاه کنید نیارید مدرسه!:27:حالا خودمونیم فیلمش قشنگه!:55:
ما هم فقط میخندیدیم و بعدش هم رفتیم سر کلاسمون! ولی از اون روز به بعد ناظم با من و دوستم خیلی خوب رفتار میکرد! فکر کنم قزوینی بود!:4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
ساسان هم مثل سیا شانس داره :11:
حالا راستشو بگو استاد سکته کرده بود یا سکتش دادید ؟
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
چطورید اسراریها! فردا یه مهمون ویجه دارم ..دارم پست میکنم فردا که میاد خونمون این پست رو میبینه و به من و پستم نمره میده! این پست خیلی میتونه سرنوشت زندگی منو عوض کنه...عجب پستی بشه این پست!!
به نظر شما کسی که این پست رو میخونه کی میتونه باشه؟
الف) مدیر مجله اشپیگل آلمان
ب) یکی از بهترین دوستان عمرم از چندسال پیش
ج) هاجیه خانوم
د) دکتر محمود احمدی نجاد :32:
========================================
شجره نامه...
تاریخچه پیدایش داربی از نگاه حاج ابوالفضل !! :
پرسپولیس پنجاه و خورده ای سال پیش همزمان با تولد علی پروین به دنیا امد!!!! طق روایتی علی پروین را در گهواره با لنگ می پوشاندن!!! هنوز شش ماهش نشده بود كه مامان نصرت!!! از زبان این نوزاد چهل كیلویی كلمه پیسپوسیس!!! رو شنید...البته 20 سال بعد مامان نصرت فهمید كه پیسپوسیس یعنی چی!!!
در ان روزگار چند جوان داش مشتی در حمامی مش سیف ا... در میدان قیام در حال استحمام بودن كه با صدای بلند اواز می خواندن.....این چند جوان كه لنگ به دور خود بسته بودن با اوازهای خود باعث ناراحتی عده ای جوان ارام كه در چند متر انطرف تر مشغول كیسه كشی بودن شدن!!!!
یكی از جوانهای كیسه كش كه بعد ها به نام دانایی فرد معروف شد جلو امد و از گنده اعضای لنگ به دوش خواست صدا رو خفه كنند!!! اما این جمله به مذاق یكی از اعضای جوان لنگ به دوش خوش نیامد و با یك ضربه كف گرگی جوان كیسه كش رو به سمت دوستانش پس فرستاد...همین امر موجب نزاع دسته جمعی دو طرف شد به نحوی كه طبق شهادت استحمام كنندگان محترم...در این نزاع افراد از فحشهای بسیار ضایعی استفاده كردن و از همان ابتدا اجناس دست به نقد!!!! حواله قوم و خویش اطرافیان شد...
در انتهای نزاع وقتی حسابی دو طرف از خجالت هم در امدن .....برای رو كم كنی اخر گنده های دو طرف برای كل آخر نزد هم امدن و اعلام كردن هفته آینده یه مسابقه كشتی می ذاریم و روتون رو كم می كنیم.....
هفته بعد قرار مسابقه گذاشته شد .....بروبچ و لات و لوتهای محترم دور هم جمع شدن ....جوونهای لنگ به دوش با دوبنده قرمز و جوونهای كیسه كش با دوبنده ابی پا به میدان گذاشتن...(( تا قبل از این مسابقه در مسابقات كشتی ...كشتی گیران با شلوارك كشتی می گرفتن ...و جامعه كشتی این ابداع رو مدیون این جوونهاست...)
خلاصه در این مسابقه كشتی كه جنبه كل كل و زور ازمایی بود....دو تیم در 12 وزن با هم مسابقه دادن كه 6-6 مساوی شدن....این دو دسته مدام با هم كشتی می گرفتن و مساوی می شدن....تا اینكه تصمیم گرفتن برای اینكه برنده معلوم شود....به مسابقات دیگر روی بیاورن....این امر باعث شد در رشته های دیگر از جمله تكواندو ...مچ اندازی...و ........با هم مسابقه بدن ولی متاسفانه این مسابقات برنده نداشت....تا اینكه تصمیم گرفتن یه مسابقه فوتبال با هم بذارن.....چون فوتبال رو در هر صورت یك تیم می بره(پنالتی)
خلاصه اینكه مسابقه فوتبال بین این دو تیم برگزار شد و دو تیم در اولین بازی با هم 0-0 كردن....اما چون این فوتبال باعث شده بود مردم عادی كه از كنار اینها رد می شدن چنددقیقه واستن و بازی اینها رو تماشا كنند ...انها خوششون اومد و تصمیم گرفتن هفته بعد بازهم با هم مسابقه بدن و تمام بچه محلها رو هم برای تماشا و تشویق به زمین خاكی عبدل اباد بیارن....
بدین صورت این دوتیم انقدر با هم مسابقه دادن تا بالاخره تیم كیسه كش كه با دوختن 20 كیسه یك پیراهن دوخته بود ...تیمی كه لنگ به دوش خود بسته بود را شكست داد....اما دو تیم با وجود تمام كریهایی كه با هم داشتن و با توجه به اینكه این مسابقات به مذاقشان خوش امده بود...قرار هفته بعد را با هم گذاشتن...و این امر سالها تكرار شد و دربی ال كلاسیكوی تهران شكل گرفت.....
البته شایان اره ذكر است كه در ابتدا چون تیم كیسه كش با دوچرخه سر مسابقات می امدن نام تیم را (( دوچرخه سواران)) نام نهادن و تیمی كه با لنگ بازی می كرد به دلیل اینكه در محلشان كفتر و شاهین زیاد داشتن نام تیم (( شاهین )) را برای خود برگزیدن....
بدین ترتیب این امر ادامه یافت تا جایی كه بعد ها نام تیم دوچرخه سواران به اسم تاج و تیم شاهین به اسم پرسپولیس تغییر نام داد و در این مقاطع بود كه علی پروین با 20 سال سن به تیم پرسپولیس امد و اصلا به طور كلی تاریخ پرسپولیس را به نام خود ثبت كرد....بعد از انقلاب هم چون نام تاج مترادف اسم شاهنشاهی بود نام استقلال و تیم پرسپولیس هم به دلیل اینكه این اسم ادم را یاد تاج و تخت هخامنشینی می اندازد اسم پیروزی را برگزید....
.................................................
نام شناسنامه ای: پرسپولیس
نام جوادی: پیروزی!!!
نام زرشكی: منچستر انگلیس!!!
نام بدخواهان!!!: لنگ !!!
نام تیفوسیها : تیم پروین!!!
---
نام شناسنامه ای: تاج
نام جوادی: اس اس
نام زرشكی: آث میلان!!!
نام بدخواهان: كیسه!!!
نام تیفوسیها : ناصر حجازی برگرد به تیمت!!!
=====================================
ما ایرانی ها تو جهان اخرت!!
تا حالا فکرشو کردید وقتی بریم جهان اخرت هم ما ایرونی ها فیلمیم!! چند روز پیش داشتم تجسم میکردم اون دنیا رو و چهره جبرئیل و اظرائیل و هوری و شیطان و همه اومدن تو ذهنم... دیدم دارن صحبت میکنن...خوب گوش دادم ببینم چی میگن!!!
جبرئیل : خسته شدم از دست این ایرونی ها...اخه اینها هم ادم بودن خدا افریدشون؟
اضرائیل: اره بخدا !! وقتی میخوام جونشونو بگیرم اینقدر مظلوم نمایی میکنن که با این همه سنگ دلیم بشون رحم میکنم..
جبرئیل : اره والا نمیشه ..همش میگن خدا خدا..انگار خدا فقط واسه اینهاست...
اضرائیل : والا نمیدونی که وقتی زنشونو میخوام بکشم بهم پیشنهاد بد میده..وقتی مردشون رو بهم میگه بهت پول میدم! اصلان چطوره فردا بریم پیش خدا...ها؟
يه روز بعدش جبرئيل ميره پيش خدا گلايه ميکنه که: آخه خدا،اين چه وضعيه آخه؟ ما يک مشت ايرونی داريم توی بهشت که فکر ميکنن اومدن خونه باباشون!!! به جای لباس و ردای سفيد، همه شون لباس های مارک دار و آنچنانی ميخوان!!!!
هيچ کدومشون از بالهاشون استفاده نميکنن!!!، ميگن بدون بنز و ب ام و جايی نميرن! اون بوق و کرنای من هم گم شده... يکی از همين ها دو ماه پيش قرض گرفت و رفت ديگه ازش خبری نشد!! اخه تو بهشت و دزدی؟!
آقا من خسته شدم از بس جلوی دروازه بهشت رو جارو زدم... امروز تميز ميکنم، فردا دوباره پر از پوست تخمه و هسته هندونه و پوست خربزه است!!!!
من حتی ديدم بعضيهاشون کاسبی هم ميکنن و حلقه های بالای سرشون رو به بقيه ميفروشن . بعضی هاشون هم که همش فیلمهای سیاحت غرب میسازن و دکون باز کردن! یه کاری کن !
خدا : ای جبرئيل! ايرانيان هم مثل بقيه، فرزندان من هستند و بهشت به همه فرزندان من تعلق داره. اينها هم که گفتی، خيلی بد نسيت! برو يک زنگی به شيطان بزن تا بفهمی درد سر واقعی يعنی چی!!!
جبرئيل ميره زنگ ميزنه به جناب شيطان... دو سه بار ميره روی پيغامگير!!! تا بالاخره شيطان نفس نفس زنان جواب ميده:
الو الو جهنم، بفرماييد؟
جبرئيل ميگه: آقا سرت خيلی شلوغه انگار؟ نه؟
شيطان آهی ميکشه و ميگه: نگو که دلم خونه جبرئیل جون ... اين ايرونيهای فلان فلان شده اشک منو در آوردن به خدا! شب و روز برام نگذاشتن! تا روم رو ميکنم اين طرف، اون طرف يه آتيشی به پا ميکنن!
تا دو ماه پيش که اينجا هر روز چهارشنبه سوری بود و آتيش بازی!... حالا هم که... ای داد!!! آقا نکن! بهت ميگم نکن!!! بچه مگه مرض داری اون درختو اتیش میزنی..مگه تو خار مادر نداری..وایس ببینم بچه .. ...جبرئيل جان، من برم .... اينها دارن آتيش جهنم رو خاموش ميکنن که جاش کولر گازی نصب کنن!!!
جبرئیل تازه میفهمه با چه موجوداتی طرفه! و رو میکنه به هوری :
سلام هوری چه خبر ...
سلام جبی جون ..خوبی داداشی؟!!
از ایرونی ها چه خبر
ای اقا نگو که دلم خونه...تو نمیدونی چه بلایی سر من میارن..روس منو کشیدن!! کردن منو تلفن کارتی!! مدام .....
ای بابا...
اصلان نمیدونم چرا اینقدر حریصن..بهم میگن برو انجلینا جولی و شکیرا رو برامون بیار ...
عجب گیری افتادیما! هیچی ...من موندم خدا از وجود ایرونی چی دیده بود که افرذید..هنوز سوسک و مارمولک و موش یه نفعی برای بشر داشتن ولی ایرونی ها چی؟
هی بریم به کارمون برسیم..
یه ایرونی از اون دور بلند داد میزنه ..جبرئیل بیاد دستم به دامانت این ماشین من باطریش خوابیده بیا هلش بدیم روشن شه...
ای خدا............:27:
====================================
رهبر حزب صراط مستقیم انجمن 7 در ديدار با مدیر ارشد IWE جناب معین عراقی :
كوتاه كردن پست دادن دشمنان مأموريت اصلي همه مدیران منطقه است...
دولت و انجمن امتداد دهنده راه شهیدان بهنام ها و داوود ها و حامدها هستند...
عصر امروز رهبر 7 سید ابوالفضل نصر ا... در خیمه ای در بوینگ زهرا واقع در ردیف 9 قطعه 5 بهشت زهرا!!! با معین ارشدی عضو ممتاز انجمن دیدار کردند...و به حل و فصل مشکلات موجود در انجمن پرداختن...
حضرت ایت ا... ابوالفضل نصرا... گفت: دشمنان در تلاش هستند بين کاربران انجمن تفرقه بيندازند ..آنان حتي رژيم جعلي را ايجاد كردند كه دائماً عليه مدیران و کاربران منطقه توطئه ايجاد كنند، از اينرو كوتاه كردن دست دشمنان مأموريت اصلي همه تاپیکهای منطقه است.
وي روابط گفتگوی گوناگون و بخش اخبار را اعتقادي، تاريخي و فرهنگي دانست!!! و اظهار داشت: احساس عاطفي عميقي كه بين دو تالار وجود دارد، سرمايه بزرگي براي اعتلاي انجمن در بخش روابط دوجانبه و منطقه*اي است.
نصرا... خاطر نشان كرد: دشمنان بيش از صد سال است كه با حضور در تاپیکها تلاش مي*كنند بين کاربران اسلامي تفرقه و اختلاف بيندازند و حتي در اين راه جنگ به راه انداختند!!!. آنان حتي رژيم جعلي صهيونيستي را ايجاد كردند كه دائماً عليه دولت*ها و گاو بران!!! انجمن توطئه ايجاد كنند. از اينرو كوتاه كردن دست دشمنان مأموريت اصلي همه کاربران است.
وي تصريح كرد: امروز به فضل الهي يك فرصت تاريخي براي بروبچ های تاپیک پیش بینی بصورت مستقل ايجاد شده است و بايد به خوبي از اين فرصت به نفع ارمان FU های خود استفاده كنند و آن فرصت، ضعف اساسي جبهه استكبار و زير سوال رفتن كيان دانلودر صهيونيستی است.
او گفت : داوود ها.بهنام ها.حامدها رفتن که جوانان جای انها را پر کنند... باید جونان انجمن راه انها رو ادامه بدن!
رييس*جمهور با تأكيد بر گسترش و تعميق روابط 7 و IWE در همه زمينه*ها اظهار داشت: بايد پايه*هاي ارتباطات برادرانه خود را هر چه بيشتر تقويت كنيم.و بازهم اعلام میکنیم روابط دوستانه .برادرانه...خواهد بود...
مدیر ارشد عراقی!!! نيز در اين ديدار بر گسترش و استحكام هر چه بيشتر مناسبات و همكاري*هاي گوناگون و اخبار تأكيد كرد و گفت: امروز نيازمند ايجاد روابط قوي و صميمي بين دو کاربران بر اصول و مباني اسلامي و نيز همسايگي هستيم.
ايجاد چنين روابطي نبايد فقط به تلاش کاربران خلاصه شود و در اين ميان کاربر طلایی های دو قسمتو زيربط نيز مي*توانند نقش بسزايي داشته باشند.
وي افزود: وجود پر برکت تاپیک پیش بینی بر دوستانه تر شدن بچه های رونده شده از انجمن کمک شایان اری میکنه!!! و ما نیز موافقیم این تاپیک همیشه صدر انجمن باشد ..چرا که از خیلی از تاپیکها پربارتر و پر میوه تر است!!!
وی باز هم افزود : امروز در انجمن عده ای برای مدیران زحمتکش پاپوش درست میکنن...و نمیگذارن انها کارشان رو انجام دهند...
در ادامه او گفت ..در اینده ای نزدیک شاهد تغییرات بسیار در بخش ناظمیت.ارشدیت.مدیریت.ادمین ت!! هستیم...
در پایان این نشست معین عراقی بوسه ای بر دستان مبارک سید ابوالفضل نصرا.. زد...
چهره ای از سید ابوالفضل نصرا... در حال اماده شدن برای رفتنن به جبهه های نبرد حق بر باطل...
http://www.wrestleshare.com/images/ehdy0718a993xvr3m4rd.jpg
یا علی...
!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
سلام.
اقا دیروز و دیشب در دانشگاه ها و هفت تیر تیر تهران به مناسبت تولده ******* چقدر گل و سیرنی و بستنی و شکلات و تجمع و ....انجام شد.عید تان مبارک...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ali Bahmanyar
سلام.
اقا دیروز و دیشب در دانشگاه ها و هفت تیر تیر تهران به مناسبت تولده ******* چقدر گل و سیرنی و بستنی و شکلات و تجمع و ....انجام شد.عید تان مبارک...
علي جان اين حرفت معني داره گفتي عيدتان مبارك !
توهين بزرگي بود.
كسي به خاطر اين يارو عيد نميگيره !!!
من خيلي از اين يارو موسوي بدم مياد . اگه كشته شد شايد من بودم :4:
بــــــاي.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
نه ساسان جان نگرفتی!:4: من گفتم که برای اونها عید بوده.در واقع من خودم مورده تمسخر قرار دادم.
بای.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
بابا ملت نمیدونم چرا ول نمیکنن , همه دیدن که پـ شم آقا هم تکون نخورد با این تظاهرات ! :27: