بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 35

موضوع: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    اگه وینس مک من بودید چی کار میکردید ؟ الان :

    1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟
    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟
    3) ای سی دابلیو ؟
    4) یونایتد استیتس ؟
    5) اینترکانتیننتال ؟
    و ...
    6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟
    7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟
    8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟
    9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟
    10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟
    11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟
    ...
    12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟
    13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟
    ...
    و خیلی چیز های دیگه که شما خودتون میتونید اضافه کنید و بگید . نمیدونم قبلا چنین تاپیکی داشتیم یا نه ، اما مدتی بود که به فکرم رسید این تاپیک رو بزنم تا همه نظرات خودشون رو بگن .
    یکی شروع کنه ! (من بعد از اون میگم)

  2. Top | #11

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟
    آندرتیکر
    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟
    رندی ارتن
    3) ای سی دابلیو ؟
    جان موریسن
    4) یونایتد استیتس ؟
    R-Truth
    5) اینترکانتیننتال ؟
    Rey Mysterio

    6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟
    EDGE , Jeff Hardy , Randy Orton , Kane , Triple H , John Cena
    7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟
    Taker , Jericho , Matt Hardy , Rey Mysterio
    8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟
    Jack Swager
    9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟
    Evan Borune , Matt Hardy , Chrisitian , Kane
    10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟

    11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟
    Bobby Lashley
    12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟ - - -
    13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟
    Raw : Eric Bishcof
    Smack Down : Paul Heyman
    ECW : Thedore Long

  3. Top | #12

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟ آندرتیکر
    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟ کین
    3) ای سی دابلیو ؟ کریسچن
    4) یونایتد استیتس ؟ گریت کالی
    5) اینترکانتیننتال ؟ همون ری
    و ...
    6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟ جان سینا - تریپل اچ - جف هاردی - سی ام پانک و...
    7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟ آندر تیکر - کین - اج - مت هاردی - مارک هنری - باتیستا و...
    8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟ سی ام پانک - مارک هنری - کوزلوف
    9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟ آندرتیکر بزرگ هست ولی بزرگ تر از این
    10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟ برای مدتی دروغی و استوری لاین جان سینا
    11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟ کرت انگل - ساموا جو - استینگ
    ...
    12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟ جان سینا رو اخراج میکردم و پس از ماه ها در یک بازی در اسمکدان میاد و همه خوشحال میشن که یکدفعه میره یک بیبی فیس مثل باتیستا رو میزنه و لت و پارش میکنه که یکدفعه چراغها خاموش میشه.آندر میاد حال سینا رو میگیره .چند پی پی وی بازی میکنند تا رسلمنیا که آندر میبره به اتمتم میرسه.
    13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟ به ترتیب :
    تدی لانگ
    استیفانی مکمن
    ویکی گررو
    ...

  4. Top | #13

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3687
    نوشته ها
    7
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟ آندرتيكر
    قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟ رندي اورتن يا باتيستا
    ی سی دابلیو ؟ جك سواگر خوبه
    یونایتد استیتس ؟ كين
    اینترکانتیننتال ؟ شايد شان مايكل
    به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟ تريپل اچ ،اج، كريس جريكو ، جان سينا
    کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟ آندرتيكر، رندي اورتن (مثلا يه شخصيتي كه از هيل بودن در اومده و ديگران بخاطر گذشته دوستش ندارن و الان تنهاست ولي مبارزه ميكنه) ، باتيستا ، شان مايكل ، جك سئواگر
    کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟ موريسن ،فينلي ،
    کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟ آندر تيكر ، كين ، باتيستا ، رندي اورتن، بيگ شو(به هر حال با اين هيكل ضعيف بشه ضايعست ، گريت كالي هم مثل بيگ شو
    کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟ فعلا هيچ كس
    کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟ براك لسنر ، اسكات استينر
    چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟ آندرتيكر vs تريپل اچ ، جان سينا vs باتيستا ، رندي اورتن vsبيگ شو

    چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟ راو : استون كلد ، اسمكدان: استفاني ، اي سي دبليو: ريك فلر
    كمربند زنان راوء؟ كنديس ميشل
    كمربند زنان اسمكدان؟ ماريس
    تگ تيم راوء؟ اج و كريستين
    تگ تيم اسمكدان؟ جف و مت هاردي

  5. Top | #14

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2050
    نوشته ها
    161
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    ) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟ تریپل اچ
    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟ ادج
    3) ای سی دابلیو ؟کبن
    4) یونایتد استیتس ؟ ماریسون
    5) اینترکانتیننتال ؟ ری
    و ...
    6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟ ادج - رندی - جریکو - شان مایکل - کین
    7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟ تریپل اچ - باتیستا - جف و....
    8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟ مارک هنری - میز
    9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟ماریسون - کریستین
    10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟ - یوماگا
    11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟ کرت آنگل
    ...
    12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟تشکیل مجدد اوولوشن - درگیری سینا و تیکر - شکسته شدن رکورد تیکر
    13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟
    ...راو: استفانی
    اسمک دان: شین
    ای سی دبلیو: اریک

  6. Top | #15

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4414
    نوشته ها
    10
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr.WrestleMania
    19) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟ یک کمربند تگ تیم جدید می آوردم و دی اکس و برادرز آف دیستراکش و بیگ شو , گریت خالی و اوولوشن را برای اولین قهرمان به جون هم میندازم .
    شما اونوقت ججوري دي اكس و اوولوشن رو به جون هم ميندازي ؟

  7. Top | #16

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    نقل قول نوشته اصلی توسط Orton-Legendkiller

    5) قهرمان اینترکانتیننتال : ریگال
    8) کوچک کردن استار : سینا وتریپل اچ و آندر تیکر و سی ام پانک و619...

    10) اخراج کردن استار : جان سینا و ترپل اچ وتیکر این پیر وپاتال
    ببخشید جناب عقل کل اگه به قول خودت این پیر و پاتولها رو اخراج کنی میخوای با کی شو اجرا کنی؟
    نکنه با محبوبترین فرد کمپانی رندی جونت؟خوب طوری نیست آرزو واسه جوونها عیب نیست
    ایشاالله یه روز مکمن میگه حاجی تو بیا جای من همه کاره شو

  8. Top | #17

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4040
    سن
    35
    نوشته ها
    179
    تشکر
    1,826
    تشکر شده 85 بار در 16 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    52 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟ شان مایکل
    قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟ تریپل اچ
    ای سی دابلیو ؟ کین
    یونایتد استیتس ؟ جف هاردی
    اینترکانتیننتال ؟ مارک هنری
    کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟ جان سینا
    کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟ مارک هنری
    کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟ ادج
    کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟ باراک لسنر - بابی لشلی
    چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟ دی اکس با برادران ویرانگر - جان سینا با باتیستا - گریت خالی با مارک هنری
    جنرال منجر راء : استیو آستین
    جنرال منجر اسمکدان : استفانی
    جنرال منیجر ای سی دبلیو : ویکی

  9. Top | #18

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    573
    سن
    38
    نوشته ها
    27
    تشکر
    2
    تشکر شده 9 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟

    Shawn Michaels

    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟

    The UnderTaker

    3) ای سی دابلیو ؟

    Tommey Dreamer

    4) یونایتد استیتس ؟

    Batista

    5) اینترکانتیننتال ؟

    Randy Orton

    و ...

    هاردی بوز رو تگ تیم اسمک داون می کردم , کیریستین کیج و اج رو هم تگ تیم راو ( قهرمان براوند ها منظورم بود )

    6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟

    کسی که استعدادش رو داشته باشه , مثلا رندی ارتن رو همیشه منفور نگه می داشتم , برای مثال به ری میستریو نقش منفی میدادم و اچ رو منفی نگه میداشتم و مانند مدت طولانی جف و مت رو منفی می کردم , و غیره .... .


    7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟

    کمتر استاری رو مثبت می کردم , این استار های جدید باید منفی باشند تا بیشتر بتوانند نظر مردم رو جلب کنند ,

    8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟

    استاری که لایق کمپانیم نباشه رو کوچیک میکردم , برای مثال جان سینا . خیلی الکی گندش کردن .

    9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟

    خوب سعی می کردم , استاران جدید و با استعداد بهشون بهای بیشتری بدم , براشون استوری لاین هایی همجون استوری لاین های بزرگی که ام وی پی با کین و تیکر داشت اغاز کنم , یعنی اغازی طوفانی در نظر میگرفتم .

    10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟

    بدون شک جان سینا , و **** ها + فستس .

    11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟

    کسانی که قبلا توی WCW بودند رو برای هال اف فیم دعوت می کردم تا جزوه انها باشند , هرگز نمی ذاشتم استار خوبی از کمپانیم بره .
    ...
    12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟

    استوری لاین هایی مه غوفا کنند , برای مثال .

    شاون مایکل مقابل سی ام پانک .
    یا
    جف هاردی در مقابل باتیستا .
    یا
    سینا در مقابل ری میستریو

    استوری لاین های خوبی در نظر داشتم ...

    13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟

    J.B.L برای راو .
    Stephany برای اسمک داون
    تدی هم برای ای سی دبلیو
    ...

    سعی می کردم با مبلغی سنگین تر The Rock رو به دنیای کشتی برگردونم .
    براک لسنر و گلدبرگ + چند استار جدید از تی ان ای رو جلب می کردم .
    تمام **** هارو اخراج می کردم .
    جان سینا رو از کمپانیم اخراج می کردم ,

  10. Top | #19

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    شماره عضویت
    4516
    سن
    33
    نوشته ها
    1,001
    تشکر
    382
    تشکر شده 136 بار در 66 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    79 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    نقل قول نوشته اصلی توسط rawmosy
    جان سینا رو از کمپانیم اخراج می کردم ,
    بابا گفت خودتو جاش بزار نگفت کمپانیشو بنام خودت بزنی

  11. Top | #20

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    نقل قول نوشته اصلی توسط MAJID LaShLeY
    نقل قول نوشته اصلی توسط Orton-Legendkiller

    5) قهرمان اینترکانتیننتال : ریگال
    8) کوچک کردن استار : سینا وتریپل اچ و آندر تیکر و سی ام پانک و619...

    10) اخراج کردن استار : جان سینا و ترپل اچ وتیکر این پیر وپاتال
    ببخشید جناب عقل کل اگه به قول خودت این پیر و پاتولها رو اخراج کنی میخوای با کی شو اجرا کنی؟
    نکنه با محبوبترین فرد کمپانی رندی جونت؟خوب طوری نیست آرزو واسه جوونها عیب نیست
    ایشاالله یه روز مکمن میگه حاجی تو بیا جای من همه کاره شو
    آره ، واقعا !
    میگه پیر و پاتال ها رو میندازم بیرون . بعدش میگه گلدبرگ رو جذب میکنم خوب اونم پیر و پاتاله دیگه .

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کامنت ام وی پی در تو.ییتر + استار FCW در تو.ییتر
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-18-2010, 03:00 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-07-2010, 06:44 PM
  3. دوست داری خونه و زندگی باتیستا رو تو کلیپ ببینی ؟ پس بیا تو !
    توسط Dave Batista در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-02-2008, 12:27 AM
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 08-28-2008, 01:31 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد