بابا من حال ندارم اینا همه رو بخونم!!
گیر نده دیگه آخر شبی ابولی!!!!
ضمنا به وبلاگ ما هم سر بزن!! البته اگه وقت کردی!!!
بابا من حال ندارم اینا همه رو بخونم!!
گیر نده دیگه آخر شبی ابولی!!!!
ضمنا به وبلاگ ما هم سر بزن!! البته اگه وقت کردی!!!
داش hossein_wwe و ABOLFAZL عزيز :
از راهنمايي هاتون ممنون ولي من كلا از وقتي دوتا اتفاق خيلي بدي كه تو زندگيم افتاد تيريپ غم به خودم گرفتم.واقعا بهم ضربه روحي بدي زد.
خدا وكيلي هركي به جاي من بود همينطوري ميشد.خصوصا مرگ Eddie يه جورايي رو من تاثيرش فراتر از اين بود كه يه كشتي گيره مكزيكي فوت كرده.خيلي چيزا بهم ثابت شد.با اون اتفاق بعدي هم كه واسم افتاد ديگه از همه بدم اومد.نزديكترين كسم بهم خيانت كرد.حالا اگه دوست داشتين بيشتر با هم صحبت كنيم اين آيدي منه :
WWE_Champion_eddie_guerrero@yahoo.com
خيلي چاكرم
داش اددی خدا رو فراموش نکن .حالا ماها که مثلا تریپ خوشیم چه به سر جامعه زدیم !!
داش ممد ! وبت فیلتره .ادرستو عوض کن مثله من .وبت تو استان هرمزگان اصلا باز نمیشه ولی تو تاجیکستان باز میشه !!
بی خیال بابا کجا فیلتره!!!

داداش میتی یه پا شکسپیر هستیا.من با هامون جلسه سرپایی پریشب به مدت دوساعت جلوی درشون داشتیم اما بحثمون این چیزا نبود سر کیفیت پی پی وی ها بود![]()
داش میتی جالب می نویسی...ادامه بده...من همیشه می خونم نوشته هات رو...یک ساله همیشه تشنه ی نوشته هات هستم.
موفق باشی میتی جون.(چرا بهش می گین داش میتی؟)
ابولفضل جان تقبل ا...
ما کوچکتیم داش داوووه باتیستا !! همون سینایه خودمون ..نوشته اصلی توسط Dave Batista
شنیدم رفتی تو کار مواد ..رفتی تو مخ بچه ها ..فکر کردی خبرا نمیرسه .اومدی اینجا واسه اینکه ذهنه منو مشغول کنی !! میگی تقبل الا !!!
اولا دمت گرم که نگفتی میتی کومان !! این داووده این لقب رو برا ما گذاشت ..ما هم چون ارادت خاصی بش داریم چیزیب نگفتیم مگر نه همه مارو به اسم حاج ابوالفضلدین شاه میشناسن !!
میگم کسی خبری از این حاج حسین دبلیو دبلیو ما نداره .بدجور تو کفشم !!!دلمون تنگ شده واسش ..
یدفعه یه آخونده داشته تو خیابون به یه ضعیفه متلك میندازه..ضعیفه زنگ می زنه به قویه !!!( یعنی داداشش!!) اونم با بچه محلاشون سریع خودشون رو می رسونند می ریزن سر آخونده تا می خوره كتكش میزنند!
یكی از همشهریای ما هم داشته از اونجا رد می شده این صحنرو می بینه اونم می پره وسط دبزن!!!
پلیس میاد همشون جمع می كنه میبره پاسگاه..شروع می كنه بازجویی:
از تك تك افراد حاضر تو دعوا بازجویی می كنند یكی می ** به خواهر متلك انداخت ..یكی می ** به آبجی داداش ما متلك انداختن..خلاصه همه یه عذری داشتن ..اونوقت از همشهری ما می پرسن تو چكاره بودی اونوسط كه حاج آقا رو آش و لاش كردی!!
همشهری ما هم حیرون از همه جا برمی گرده می ** : والله داشتم رد می شدم دیدم این حاج آقا رو میزنند ..ما هم فكر كردیم اینقیلاب شده...رفتیم دبزن!!!
باحال بود.(حیف که گزینه ی تشکر نیست)
علي زيباترين نام در جهان
[size=x-large]
از خلقت كائنات مقصود علي است
باقي همه فاني*اند و موجود علي است
در كعبه توحيد گرآيي بيني
معبد علي و عابد و معبود علي است[/size]
در سيزدهم رجب سال سي*ام عام*الفيل و در خانهء كعبه، مقدس*ترين خانهء توحيد، كودكي با يك جهان شگفتي چشم به جهان گشود. پدرش به واسطهء الهامي خاص، نام آسماني علي را بر او نهاد. از اين*رو علي هنوز زيباترين نام در جهان است. ابوطالب فرزند خود را نزد حضرت محمد(ص) آورد و كودكش كه تا آن لحظه چشم نگشوده بود، اولين بار به روي پيامبر (ص) چشم گشود و در دامان ايشان پرورش يافت. علي(ع) در نوجواني، اولين مردي بود كه به پيامبر (ص) ايمان آورد و ايشان را در به ثمر رساندن فرمان الهي ياري داد. او در شب تاريخي هجوم مشركان براي كشتن پيامبر (ص)، در جاي ايشان خوابيد و در روز خندق به تنهايي همهء اسلام شد كه در برابر همهء كفر ايستاد و نماد مردانگي در تاريخ بشر شد.
پس از رحلت پيامبر (ص)، علي (ع) كشتي جامعه را در روزهاي توفاني به خوبي هدايت كرد. كسي كه به جز خدا نبيند و جز خشنودي او نطلبد و از هيچ حادثه*اي هر قدر كه سنگين و خرد كننده باشد، نهراسد، روحي بزرگ*تر از اقيانوسي پهناور دارد و عزم و ارادهء او همانند كوه*ها استوار است. علم و دانش امام علي(ع) و غمخواري و درد آگاهي ايشان در روزگار خود و در تمام روزگاران بي*بديل است.
پس از قرآن، كتاب آسماني مسلمانان و نيز گفتار پيامبر (ص)،*كلام امام علي(ع) است كه نوازندهء گوش*هاي شنواي انسان*هاي جست*وجوگر ارزش*ها و راهگشاي به حقايق پنهان است. ايشان در حكمشان به مالك*اشتر نخعي به هنگام انتصاب او به فرمانداري مصر، به شرح وظايف زمامداران و كارگزاران كشور اسلامي مي*پردازد و مسووليت خطير اداره و سرپرستي جامعه را ترسيم مي*كند. اين يگانه مرد تاريخ، در پاسداري از اين جايگاه لحظه*اي درنگ نكرد تا آن*جا كه جان عزيزش را نثار آن راه كرد. تاريخ زندگي امام علي(ع)، با گذشت قرون و اعصار، همچنان بر پيشاني بشريت مي*درخشد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)