نا سلامتی مجید از اسطوره های وبلاگ دوستان بوده هرکی اونجا قلم میزده دست کمی از ابول نداره
دیگه باید حاج مجید صدات کنیم ... ایشالله که برگشتی کمتر اسپم بدی تو تاپیک ها
-------
طبق آخرین اخباری که بدستم رسیده به احتمال قوی ابول تو عید ریترن میکنه فقط پشت اس ام اس بهم گفت بهتون بگم : برام دعا کنید از هل این اِ سل بابام آزاد شم !!!









پاسخ با نقل قول


اد همه ی بچه های انجمن هستم و هر لحظه به شما فکر می کنم و لحظه شماری می کنم واسه آزادی از قفس هل این سل پدرم و دیدن شما تا به آغوش گرم شما بازگردم واقعا دلم برای تک تکتون تنگ شده و دلم می خواد بیام و دونه دونه پست هاتون رو بخونم دوباره و لذت ببرم .


علاقه مندی ها (Bookmarks)