بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 97 از 248 نخستنخست ... 47879596979899107147197 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 961 تا 970 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #961

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    به به بعد از روز ها اسرار امشب خیلی دل انگیز و پر محتوا بود ...

    قدیما غصه محرم رو میخوردیم که چرا تو عید افتاده و عیدمون خراب شده ، حالا خدا رو شکر که دیگه هر سال محرم از عید دورتر و دور تر میشه ...
    واسه ماها محرم همون 10 روز اولشه واسه کسانی مثل عکس اول آرمان ماه صَفَر هم هست !!!

    ------------------

    منم امیر اقایی: رایتر تو که فیلم هندیش کردی!! دل انگیز و پر محتوا

    هادی برو حتمان پست صفحه قبل منو بخون یه درخواست دادم انجامش بده و بیا !!!!

    ------------------

    آخه مردک جوابی رو که میخوای به هادی بدی چرا تو پست من مینویسی ؟ هان ؟ هان ؟!!

  2. Top | #962

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3337
    سن
    35
    نوشته ها
    97
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سلام به همه دوستان.خب لازم دیدم که یه تاپیک بزنم و این موضوع رو بگم اما بعد گفتم اونقدرها هم مهم نیست و میشه با یه پست ساده گفتش.خب من حدود یک ماه با نام کاربری LIVE_IN_RUSSIAN_DREAM عضو انجمن بودم.اما من همون میلاد-KANE بودم که یه جورایی طاقت دوری انجمن رو نداشتم و بعد از مسئله کوچیکی که با حامد بوجود اومد به طور مخفی عضو بودم.اما امروز آرمان من و حامد رو رو در رو کرد و باعث شد ما باهم صحبت کنیم تا مشکلاتی که اصلا" بوجود نیومده بود حل بشه.به هر حال من همون میلاد Kane هستم.شایدم اونقدر موضوع مهمی نبود اما منتظر پستهای من و نقدهای پی پی وی به پی پی وی من از رویال رامبل امسال باشید.
    با تشکر دوباره از حامد.امیدوارم هر جا هست خوش باشه.منتظر پستهای من باشید.
    کوچیک همه بچه های هشتمین سایت برتر کشتی دنیا!!!!

  3. Top | #963

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    عجب ...
    در هر صورت بازم خوش اومدی میلاد جان

    هنوز اون بیوگرافی ای که از میک فولی گذاشتی یادم نمیره ...

  4. Top | #964

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    داش معین هیچ پستی توی صفحه ی قبل نیست من چی رو بخونم
    -----------------------------------
    آقا اینقدر سر پست دادن به من دعوا نکنید من به هیشکی امضا نمی دم ا ا ا جلو نیا آی آی گوشم گوشم کنده شد آقا یکی این معین رو بگیره ا ا ا ابولی پام رو ول کن اا ول کن آخ افتادم آی کمک کمک اینا دران من رو می .....ن آی آی این چیه وای یا خدا سینا انگشتت رو از تو چشم در بیار در اوم چشم ااا اه مردم ا هامون ولم کن چرا گیر دادین خوب گوه خوردم می دم می دم
    ---------------------------------
    داش ابولی عکس پ.خ کن جنازه تحویل بگیر او نه عکس بده امضا بگیر خوب هر کی خواست 2 راه داره یا اسمی رو که می خاد روش کار کنه بگه یا خودش عکس بندازه یا در کل خودش باید عکس بندازه آخه من گوساله تازه بدنیا اومدهاز کجا بیارم تو شیر بدی نه خودت فکر کن پیامبر نیستم که درسته دیشب خواب اردلان شجاع کاوه رو دیدم بهم گفت ................................آره ولی دلیل نمی شه من یه شت با یه گوساله حالا اینا رو می شه یه کاریش کرد تو رو لحظه ی شیر دادن چه جوری ترسیم کنم موندم از کدوم زاویه بهت بپردازم یه عکس از اون لحظه ات بدی با همون گوساله من درست می کنم دشت پیدا کردم
    -------------------------------------------------
    آقا حالا که گیر دادین به نود من نماز خوندن عادل فردوسی پور رو می زارم واسه اونهایی که نشنیدن احتمالا همه شنیدن ولی میزارم تا همه یه فیضی برده باشین .
    اینم لینک دانلود

    http://www.4shared.com/file/80359257/51f49e1c/namaz_adel.html
    آخز خنده است
    -----------------------------------
    طبق معمول ابولی نمی تونه دانلود کن یکی واسش از یه هاست دیگه آپ کنه ممنون می شم
    -------------------------
    سورپرایز هم همین عکس امضام بود البته چیزهای دیگه ای هم هست که بعدا می گرخین الان زوده
    ---------------------
    بابا یه بحث پر مایه درست کنین تا 22 بهمن گیرش باشیم ( ببینم چند مرد حلاجی ابولی )
    ----------------------------
    موفق باشید یا حق

  5. Top | #965

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3285
    سن
    33
    نوشته ها
    732
    تشکر
    0
    تشکر شده 30 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    یه عکس توپ واسه ی همه ی اسراری ها !!!
    من هیچگونه مسئولیتی رو نمیپذیرم !!!

    [align=center][/align]


  6. Top | #966

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    داش پویا لر جماعت غیرت داره ..من لر نیستم ولی خیلی از غیرت و خون به جوشی شون خوشم میاد...پای هر چی بیاد وسط سر میدن..همونطور که میگن طرف رگ ترکیش زد (رگ خریتش) برای لرها هم میگن طرف لر به غیرت شد!!! یعنی لر غیرتی...
    البته که ما جد در جد یه فک و فامیلی با ترک ها داریم.. بزرگان طایفه ما اونجور که جد بزرگوار پدر بزرگم نقل کرده: ما طایفتن از نسوان ترک هایی هستیم که هنوز نسلمون منقرض نشده ...
    به افتخار لرها :
    امشو اول قاره _ خیر د هونت بواره
    نون و پنیر و شیره _ كیخا هونت نمیره
    چی به علی كوشكه بیاره
    مشو اول قاهاره نون و پنیر و شیره كیخا هونت نمیره

    =====================

    بابا ممدرضا ملقب به ام ار توکلی تو فکره این قلب مارو نکردی ؟؟ اخه پسر یه فیلم هم که میفرستی اقلان یکم درصد وحشتش کم باشه ..قلبمون افتاد تو شرتمون!!!
    والا بخدا امشب قبضه روح شدیم تا این فیلمه رو دیدیم!!!!! اسمش این بود MIDNIGHT MEAT TRAIN
    با ممد و پسر عمم و ابوالفضل نشسته بودیم نگاش میکردیم...ما هی میترسیدیم ممد هی یارو چکش به دسته رو تشویق میکرد ماهم لعن و لعنت به روحش میفرستادیم!!!و دعا میکردیم روزی به سراغ ممد بیاد...

    اخه این چه فیلمایی میسازن...سلاخی دیگه به این شکل..والا بخدا خوب دل و جرات میخواد ادم حتی فیلماتی تخیلی رو هم ببینه ...

    ولی بازم ممدرضا دمت گرم خوراکه 20 شبه مارو جور کردی با فیلمهایی که فرستادی...هر چند خجالتمون دادی و بابتشون هزینه نگرفتی و ما باید یک روز جبران کنیم!! دست و پنجت درد نکنه...
    تمام فیلم وحشتناکات یه طرف اون فیلم هندی راش کاپورت هم یه طرف
    ========================================
    باتیستا تو این عکست فیلتره ...مثل همیشه ما با لینکاتون مشکل داریم...ایندفعه هم که هادی یه لینکی گذاشت که برای ما سالم بود کلیپشو داشتیم
    داش هادی بیا این فیلم شب ترن رو برای ما نقد 1بعلاوه 2 کن !!!!! و یه درخواست دیگه یه چند تا فیلم وحشتناک تر از اینها هم برامون 3منهای 4 کن تا بریم بگیریمشون ..البته برای خودمون نه!! برای ممد و پسر عموهای وحشیمون
    یادمه چند وقت پیش بهت گفتم داش هادی میخوام فیلم دانلود کنم ..گفتی داداش اینهمه میخوای برق و شارج و مصرف کنی برو 1000 تومن بده سی دیشو بخر ..والا راست میگی...
    در مورد عکس یکم فکر کردم دیدم عقلانی نیست من کنار بز وایسم
    بعدشم باز فکر کردم دیدم اگه برامن درست کنی بچه ها میگن تقلید کرده ...
    اون موقع میگن تقلید کار میمونه!! میمون جزو حیوونه !!! تو جنگلا فراوونه!!

    دنبال بحث میگردی بیا همین فیلمای مستهجن رو برامون سلاخی کن ..یا گیر بدیم مدیر سابق بخش بیوگرافی از خودش عکس بزاره ...یا در مورد 22 بهمن صحبت کنیم..هر چی که بگی من 4 پایتم !!!
    ===================================

    اقای من اوف دیستنی خوش اومدی ...چه جای خوبی رو انتخاب کردی برای شرح حالت...همیشه از اینکارها کن...ما هم هواتو داریم....بچه های اینجا مثل سیر و سرکه بااهات میجوشن!

    راستی بروبچ 2 صفحه دیگه میریم تو جلد 100 تایی !! میخوایم شماره 1001 رو خودمون پست بدیم!!!! از حالا رزرو کنم..شماره 1000 و 1002 و 999 هم از حالا پیش فروش میشه...البته داش هادی چون عذر شرعی داره ما بهش شماره 998 رو پیش کش میکنیم!!

    پس
    YA ALI

  7. Top | #967

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3337
    سن
    35
    نوشته ها
    97
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بزن زنگو....
    من آف دیستنی کیه داداش.ما همون آوازه خانه مردم پاکیم هنوز....

    نوکرتم.ما کم واسه این انجمن زحمت نکشیدیم برادر.دوستش داریم دیگه چه کنیم.من الان اسم کاربریم جالبه خیلی.چون مثلا پستهام 50 تاست همه فکر میکنن من تازه واردم.بابا من چهاردهمین عضو این سایتم!!!من ختم این ساختمونم....نصفه شب شده ما هم کچچچر میبافیما.دوستان دقت کنن که لرها حال تل آویو رو میگیرن ببین کی گفت.اسرائیل مال این هفته نیست!.....

  8. Top | #968

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    داش ابولی من فیلم ترسناکایی که نگاه می کنم هم هنری هست به درد اون وحشی ها نمی خوره تو برای اونا باید بلید و نمی دونم خون آشام و اینا رو بگیری طالع نحس هم خوبه
    ---------------------------------------------------
    فیلم ترسناک نقد نداره خنده داره جیگر
    ---------------------
    بحث رو من راه بندازم باشه بزار فکر کنم
    ----------------------------
    خدا ای شکرت چه عجب ما توی شرع عضر هم پیدا کردیم پس کسی توی شماره 998 پست نمی ده مال خودمه
    ------------------------------------
    در مورد نماز عادل نظر بدین ببینم خوب بود
    ------------------------
    الل حساب به مدیر قبلی بخش بیوگرافی گیر می دیم . ک....ی، آ....ل، چ........ل . بیا عکس بزار به بچه آدم یه بار می گن به تو باید چند بار بگن .
    --------------------
    موفق باشین
    یا حق

  9. Top | #969

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3796
    سن
    34
    نوشته ها
    345
    تشکر
    63
    تشکر شده 258 بار در 54 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    136 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y



    جسد مومیایی توت آنخ آمون معروفترین فرعون مصر
    آقا آرمان من عکس های کامل آنخ آمون رو گزاشتم خیلی جالب.خواستی ببین.
    http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=13228
    امضای ایشان




    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | Your #1 Avril Lavigne's News , Music , Video , ... Persian Source



    Suddenly Someone Was There In The Window
    Looking Outside At The Sky That Had Never Been Blue
    Ah, There's A World Without You
    I See The Light
    Living In A World Without You
    Ah, There Is Hope To Guide Me
    I Will Survive
    Living In A World Without You

  10. Top | #970

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    داش هادي اين نماز عادل پسوردش چيه؟ موقع دانلود پسورد ميخواد!

صفحه 97 از 248 نخستنخست ... 47879596979899107147197 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد