بله به خاطر این حوادث اخیر و کشته شدن بسیاری از برادران و خواهرانمون تصمیم گرفتیم که با زدن نوار مشکلی در گوشه ی هدر اینگونه اعتراض و احساس خودمون رو بیان کنیم .

بله به خاطر این حوادث اخیر و کشته شدن بسیاری از برادران و خواهرانمون تصمیم گرفتیم که با زدن نوار مشکلی در گوشه ی هدر اینگونه اعتراض و احساس خودمون رو بیان کنیم .
اول سلام خدمت همه ی دوستان گل WWE ایم که انقدر به فکر انجمن و جامعه ی خودشون هستند و به قول معروف دارند شیخ ستیزی می کنند !!
امشب همینجوری اومدم انجمن تا ببینم آقا ابوالفضل توی تاپیک معروفش چه کرده و دیدم بــــلــــــــه !!! عجب گرد و خاکی ... همه ی اهالی انجمن ضد دکترای ترافیک هستند و البته بعضیهاشون ضد نظام !
من حقیقت قبل از انت*خ*بات و خیلی قبلتر مخالف سرسخت جناب دکتر بودم و خیلی هم خ@ا@ تمی رو دوست داشتم و مطالعه ی متوسطی درباره ی کارهای لیسانسه ی قبلیمون کردم و شناختی هرچند کم بدست اوردم...همونطور که میدونید خ@ات*می هم طرفدار شدید عزیز سید از مادر بودند ( البته چند سال پیش قرائتی توی صحبتاش گفت که سید از مادر هیچ مشکلی حتی در دادن عیدی در عید غدیر خم و گفتن اینکه من سید هستم ، نداره ) ... و هنوز هم جفتشونو دوست دارم و طرفدارشونم...
من زیاد نمیخوام حرف بزنم و برم بالا منبر و حرفای کلیشه ای بزنم که آی برید بریزید تو خیابونا و غیرتتونو نشون بدید و رایتون گم شد و از این حرفا... میخواستم بگم شمایی که غریو سید و سید و سید میدید و سب*ز میپوشید و جون هم حاضرید بدید ، با حضور سید ایران بهشت نمیشه ، والسلام
آره ...ممکنه بگید ما شخصی رو نمیخوایم که نرخ مسکنو انقدر ببره بالا و سیب زمینی بده و ها*له ی نور ببینه و دروغ بگه و بگه کاغذ پاره و و و و ... همه ی حرفاتون قبول ... همه ی حرفاتون درست.منم همینو میگم ** این شخص 4 سال دیگه نیاد همینارو بلغور کنه و دوباره حرص و جوش ماها از ایشون ... ولی عزیزان من ، عشاق آزادی ، دیوانگان استقلال ... اینطوری رفتار کردن مارو به هیچ جایی نمیرسونه...با تظا*هر و ماشین آتیش زدن جز نابودی ما هیچ فایده ای نداره.آره ... خوب تلنگری شد.سفت و سخت هم مردم وایسادند و اعتراض خودشون رو نشون دادن ولی...
به چه قیمت ؟ ؟ به قیمت از دست دادن جوونی ؟ به قیمت از دست دادن زندگی ؟ به قیمت رسوا شدن ؟ که چی بشه ؟؟ یه خر بره و یه خر دیگه بیاد جاشو و ما مردمو بازی بده ؟ پولای مارو بخوره ؟ بگه منم سردار سازندگی ولی پشت پرده بش بگن آره تویی سردار پول پارو کنی ... 12 سال از ریاست این آقا گذشته و الان دستش رو شده ... 12 سال دیگه دست همین آقای سر کا رو میشه ... و اگه ر*ژ*یم عوض شه دست همشون رو میشه و اون وقت اگه زنده باشیم ، محکم میزنیم تو دست خودمون که ااااا ف این همونی بود که بخاطرش چوب و چماق خوردیم !!!
آقایون ... هر کشوری مخالفت با دولتش تبعات داره ... تبعاتش هم سنگینه.چه اینجا ، چه آمریکا و چه کشورای جهان سوم در حال پیشرفتی مثل کره و ژاپن ... آزادیخواه باشید اما نه اینگونه !
باور کنید اگه ندا برگرده به الان ، بخدا حاضر نیست که دوباره بیاد تو تظا*ه*رات ! بیاد که چی بشه ؟ بگه چون فلانی میگه من آزادی میدم پس بزار جونمو براش بدم ؟ بزار تمام امید ها و آرزوها و استعدادهامو ببرم زیر خاک ؟
کلیشه شد . میدونم ... ولی افق دیدتون بازتر کنید.آزادی اینطور حاصل نمیشه.آزادی اندیشه با رفتن فلان کس و اومدن یکی دیگه حاصل نمیشه ... ان*تخا*بات تا 100 سال دیگه هم همون شخصی رای میاره که خودشون بخوان... آزادی اندیشه با اندیشه و تامل حاصل میشه با تفکر با تحقیق با مطالعه و الگو گیری ... فکر میکنم دکتر علی شریعتی توی کتاباش خیلی بهتر از من تونسته توضیح بده.سعی کنید کتاباش رو گیر بیارید و بخونید
در آخر :
جونتون و سلامتی تون رو از دست ندید !
بگذریم !! شما هنوز هم دارید کشتی کچ رو دنبال میکنید ؟؟ هنوزم وقت و انرژی و زندگیتون رو میزارید رو اینکه آیا جف بهتره یا مت ؟ یا اینکه مثلا کرت آنگل اگه فلان کارو نمیکرد ، الان قهرمان کمربند مشنگای تی ان ای شده بود ؟ عــجــب !!!!
خواستار ادامه ی بحث هستم ... شاید من اشتباه میگم !!
خوش باشید ... خدا نگهدار !

اقا عرفان حرفاتون جالب بود و جای تعمل داشت و خوب من هم تا حدودی با صحبت هاتون موافق هستم ولی اون قسمت اخر حرفتون که گفتید.
بگذریم !! شما هنوز هم دارید کشتی کچ رو دنبال میکنید ؟؟ هنوزم وقت و انرژی و زندگیتون رو میزارید رو اینکه آیا جف بهتره یا مت ؟ یا اینکه مثلا کرت آنگل اگه فلان کارو نمیکرد ، الان قهرمان کمربند مشنگای تی ان ای شده بود ؟ عــجــب !!!
به نظر من یه جورایی توهین بود به سلیقه ی من و هر کسی که به کشتی کچ علاقه داره اره اقا جون ما هنوز این چیزها رو دنبال میکینم حالا فرمایش ؟ 9 ماه درس خوندیم دهنمون سرویس شده حالا 3 ماه تعطیل شدیم میخوایم شب تا صبح راجع به کرت انگل حرف بزنیم به شما چه مربوطه؟ اصلا فروم فروم کشتی کچ هستش نه فروم سیاسی که؟ تازه اگه کسی هم اشتباهی کرده باشه شما هستید نه ما چون این فروم فروم کشتی کچ هست و کار درست رو ما انجام میدیم که راجع به کشتی کچ حرف میزنیم و صحبت های شما اتفاقا مثل پارازیت میمونه وسط بحث های ما.
سلام
در مورد صحبت عرفان که گفتن که هنوز دارید دعوا میکنید که کی بهتره کی بدتره یا کمربند دسته کیه؟
خوب بنده یه سوالی از ایشون دارم
مگه هر سال لیگ فوتبال در دنیا برگزار نمیشه ؟
شما بیکاری هر روز میشینی فوتبال دنبال میکنی ؟
خوب آخرش یا منچستر قهرمان میشه یا یه تیم دیگه یا مثلا الان جام منگلان اروپا دست کدوم تیمه ؟ یا هروز با دوستات کل کل میکنی که بارسا بهتره یا میلان ؟
این حرفت یکم که نه زیادی مسخره بود چون ورزش هیچوقت تکراری نمیشه و همیشه همه دوست دارن دنبال کنن و کل کل کنن حالا شما علاقه نداری دیگه به خودت مربوطه

من یه گلایه ای از مدیران دارم که به این بخش رسیدگی کنند
خدا میدونه این تاپیک چش شده که وقتی الان پست ارسال می کنم اگر اولین و یا دومین پستی باشه که بععد از آخرین پست نمایش داده شده باشه ، نشونش نمیده و حتما سه یا چهار تا پست باید ارسال بشه تا پست جدید این تاپیک نمایش داده بشه
لطفا یه فکری به حال این تاپیک بکنید :|
ممنون
خدانگهدار

دقيقا من هم دچار اين مشكل شده بودم(4 روزي ميشه)
بخونید سطح مطالعه تو بالا بره
معنای نام کـــــــــــــــشور هاس
آفریقای جنوبی: سرزمین بدون سرما / آفتابی جنوبی (لاتین، یونانی)
آلبانی: سرزمین کوه نشینان
آلمان: سرزمین همه مردان یا قوم ژرمن (فرانسوی، ژرمنی)
آنگولا: از واژه نگولا که لقب فرمانروایان محلی بود
اتریش: شاهنشاهی شرق (ژرمنی)
اتیوپی: سرزمین چهره سوختگان (یونانی)
ازبکستان: سرزمین خودسالارها (سغدی، ترکی، فارسی دری)
اسپانیا: سرزمین خرگوش کوهی (فنیقی)
استرالیا: سرزمین جنوبی (لاتین)
استونی: راه شرقی (ژرمنی)
اسرائیل: جنگیده با خدا (عبری)
اسکاتلند: سرزمین اسکات ها (لاتین)
افغانستان: سرزمین قوم افغان (فارسی)
اکوادور: خط استوا (اسپانیایی)
الجزایر: جزیره ها (عربی)
السالوادور: رهایی بخش مقدس (اسپانیایی)
امارات متحده عربی: شاهزاده نشین های یکپارچه عربی (عربی)
اندونزی: مجمع الجزایر هند (فرانسوی)
انگلیس: سرزمین پیر استعمار (ژرمنی)
اوروگوئه: شرقی
اوکراین: منطقه مرزی (اسلاوی)
ایالات متحده امریکا: از نام آمریگو وسپوچی دریانورد ایتالیایی
ایتالیا: شاید به معنی ایزد (یونانی)
ایران: سرزمین آریایی ها٬ برگرفته از واژهٔ «آریا» به معنی نجیب و شریف
ایرلند: سرزمین قوم ایر (انگلیسی)
ایسلند: سرزمین یخ (ایسلندی)
باهاما: دریای کم عمق یا ریشدارها (اسپانیایی)
بحرین: دو دریا (عربی)
برزیل: چوب قرمز
بریتانیا: سرزمین نقاشی شدگان (لاتین)
بلژیک: سرزمین قوم بلژ از اقوام سلتی، واژه بلژ احتمالاً معنی کیسه می داده
بلیز: یا از نام دزدی دریایی به نام والاس یا از واژه ای بومی به معنای آب گل آلود
بنگلادش: ملت بنگال (بنگلادشی)
بوتان: تبتی تبار
وتسوانا: سرزمین قوم تسوانا
بورکینافاسو: سرزمین مردم درستکار
بولیوی: از نام سیمون بولیوار مبارز رهایی بخش آمریکای لاتین
پاراگوئه: این سوی رودخانه
پاکستان: سرزمین پاکان (فارسی دری)
پاناما: جای پر از ماهی (زبان کوئِوا)
پرتغال: بندر قوم گال از اقوام سلتی (لاتین)
پورتوریکو: بندر ثروتمند (اسپانیایی)
تاجیکستان: سرزمین تاجیک ها (فارسی دری)
تانزانیا: این نام از همامیزی تانگانیگا سرزمین دریاچه تانگا + زنگبار گرفته شده
تایلند: سرزمین قوم تای
ترکمنستان: سرزمین ترک + ایمان = ترکیمان = ترکمان = ترکمن سرزمین ترک هایی که
مسلمان شده اند (مربوط به سده های آغازین اسلام)
ترکیه: سرزمین قوی ها (ترکی با پسوند عربی)
جامائیکا: سرزمین بهاران
جیبوتی: شاید به پادری بافته از الیاف نخل می گفتند (زبان آفار)
چاد: دریاچه (زبان بورنو)
چین: سرزمین مرکزی (چینی)
دانمارک: مرز قوم "دان"
دومینیکن: کشور دومینیک مقدس (اسپانیایی)
روسیه: کشور روشن ها، سپیدان
روسیه سفید / بلاروس: درخشنده روس / سفید روسی
رومانی: سرزمین رومی ها
زلاند نو: زلاند جدید (زلاند نام یکی از استان های هلند به معنای دریاست)
ژاپن: سرزمین خورشید تابان (ژاپنی)
سریلانکا: جزیره باشکوه (سنسکریت)
جزایر سلیمان: از نام حضرت سلیمان
سوئد: سرزمین قوم "سوی"
سوئیس: سرزمین مرداب
سودان: سیاهان (عربی)
سوریه: سرزمین آشور (سامی)
سیرالئون: کوه شیر
شیلی: پایان خشکی / برف
عراق: شاید از ایراک به معنای ایران کوچک (فارسی)
عربستان سعودی: سرزمین بیابانگردان در تملک خاندان خوشبختواژه عرب به معنی گذرنده و
بیابانگرد استسعود یعنی خوشبخت.
فرانسه: سرزمین قوم فرانک از اقوام سلتی
فلسطین: یکی از اسامی قدیم رود اردن
فنلاند: سرزمین قوم "فن"
فیلیپین: از نام پادشاهی اسپانیایی به نام فیلیپ
قرقیزستان: سرزمین چهل قبیله قرقیزی
قزاقستان: سرزمین کوچگران قزاقی
قطر: شاید به معنای بارانی (عربی)
کاستاریکا: ساحل غنی (اسپانیایی)
کانادا: دهکده زبان سرخپوستی "ایروکوئی"
کلمبیا: سرزمین کلمب (کریستف کلمب) (اسپانیایی)
کنیا: کوه سپیدی (زبان کیکویو)
کویت: دژ کوچک هندی (عربی)
گرجستان: سرزمین کشاورزان (یونانی)
لبنان: سفید (عبری)
لهستان: سرزمین قوم "له"
لیبریا: سرزمین آزادی
مجارستان: سرزمین قوم مجار (مجاری)
مراکش: مغرب
مصر: شهر، آبادی
مقدونیه: سرزمین کوه نشین ها، بلندنشین ها (یونانی)
مکزیک: اسپانیای جدید (اسپانیایی)
موریتانی: سرزمین قوم مور (لاتین)
میکرونزی: مجمع الجزایر کوچک فراسوی
نروژ: راه شمال
نیجر: سیاه (لاتین)
نیجریه: سرزمین سیاه (لاتین)
نیکاراگوئه: دریای نیکارائو (نام مردم آن منطقه) آگوئه (اسپانیایی)
واتیکان: گرفته شده از نام تپه ای به نام واتیکان (اتروسکی)
ونزوئلا: ونیز کوچک
ویتنام: اقوام "ویت" جنوبی (ویتنامی)
ویلز: بیگانگان (ژرمنی)
هلند: سرزمین چوب آلمانی
هند: پر آب (فارسی باستان)
هندوراس: ژرفناها (اسپانیایی)
یمن: خوشبخت
یونان: سرزمین قوم "یون"
سلام دوستان ... خوبین ؟؟؟
بعد دو هفته ی سخت و دردناک تصمیم گرفتم یه حال و هوایی عوض کنم و رفتیم به دیار علب داییشون و شهر سرعین اردبیل مشهور به شهر چشمه های معدنی ... خیلی برام لازم بود ... از یه طرف مسائل ایران و از یه طرف دیگه مسائل مربوط به کارنامه که همیشه تو خونه ما دعوا درست میکنه ... خلاصه با یکی از دوستام با اتوبوس رفتیم و 4 روز اونجا موندیم ... هوای فوق العاده و و آبگرم های عالی همه چی رو خیلی خوب کنار هم چیده بود ... البته بماند که مسافرت مجردی چه فازی میده !!!
در مورد گرگان هم بگم که این روزا شهر خیلی خلوته و خبری از تظاهرات های شدید روزهای اول نیست ... حتی تو خیابون پلیس هم از حالت آماده باش بیرون اومده ... جریان ن×د×ا رو متاسفانه امروز شنیدم و حدود 5 یا 6 بار کلیپ رو دیدم که واقعا از خودم ناامید شدم که دارم تو این کشور زندگی می کنم ... اما به قول داریوش ، دوباره میسازمت وطن !!!
اما سعی کنید تو تظاهرات های خطرناک شرکت نکنین چون جونتون مهمتر از هر چیز دیگه ای واسه خانواده تونه ... با تشکر ... بای !!!
دوستان یکم چاشنی صحبت و تند خوییتون رو بیارین پایین...عرفان حرفی هم زده نظر شخصیشه...نباید اینجور جوابش بدین....اینجا تو این بحث همه ازادن..هر کی یه سلیقه داره...خصوصا اینکه عرفان خودش یکی از پایه گذران این تاپیکه..
اتفاقا چند وقت پیش داشت منو نصیحت میکرد میگفت بیا بیرون دیگه تا کی میخوای بمونی کج دنبال کنی..گفتیم والا ما واسه کج نموندیم واسه روی گل بروبچ موندیم....... عرفان هم چیزی نگفت که همگی بیانیه شبیه مایلی کلنگ صادر کردین...بنده خدا میگه بجا اینکه وقتتون رو بیارین نت برید بکنینش اسکناس بکنید تو شکمتون!!!
داش عرفان قدمات رو تخ مام ...فکر بد نکن منظورم *** چشمامه!!داش عرفان تو همیشه حرفات رد خور نداشته...چه از نظر سیاست ..چه ریاضت .چه هنری ..چه پزشکی مامایی!! یجورایی کپه بهنام قبرسی!!
داش عرفان ما اصلان از اولش هم با سیاس ت کار نداشتیم ...حتی چند بار هم گفتیم کاری نداریم ولی نمیشد مقابل مرگ هموطن و خواهر برادرامون سکوت کنیم ..داش عرفان از اون اسب سیاهت بیا پایین روشینت کنم!!!
داش عرفان در زیارت عاشورا داریم كه خدا لعنت كند قوم ظالیمن رو !!
این قوم ضالمین در همه اعصار هستند..
یادت باشه در عاشورا مویایل و بلوتوث و فی س بوك و بی بی سی نبود....وگرنه خیلی از قوم ضالم بعد از دیدن جنایات یزیدیان شرمشون می گرفت....امروز ولی با این امكانات میلیون ها مظلوم لعنت می كند بر ظالم و مستكبر و دیك تا تور!
داش عرفان حضرت معصوم علیه السلام که مرقدش پیش خونه شماست می فرماید:
(( به ترس از ظلم بر كسی كه جز خدا یاوری ندارد!))
امام حسین علیه السلام می فرماید :
((مرگ سعادت می شود وقتی حاكمان باطل را نهی نمی كنند!!))
ولی در اینجا نه تنها باطل رو نهی نمی كنند بلكه هر كس مقابل باطل بایستد نهی می شود و باطل!!!!!!
داش عرفان متاسفانه كاری از پیش نمی بریم....چون توانش رو نداریم! ... افراد مشكوك و كساییكه سیاسی صحبت می كنند هم رحم نمیشه و از لا به لای جمعیت كشیده می شن بیرون و كشون كشون می بردند.
اونها به راحتی اب خوردن از لا به لابه لای جمعیت دستگیر می كنند می برند به مراكز نا معلوم ولی ما توان نگهداری یك نفر از اونها رو هم نداریم!
ما فقط توان مقابله مستقیم داریم در حالیكه اونها با یك بیسیم چندین گروه رو از چپ و راست و عقب مثل گرگ های گرسنه می فرستند و محاصره می كنند! و میبرند ..جلوشون وایسی سلاح و فلفل درشت تو چشته!!!
در صورتی که تو تمام قران و کتب اومده به کسی که بی صلاحه نباید صلاح کشید!!!
داش عرفان متاسفانه اونها طوری برخورد می كنند كه انگار قصد مردم درگیریه!!
ما اگر یك اعتراض ساده نتونیم انجام بدیم پس چیكار كنیم؟
داش عرفان زمانی میزان رای ملت بود....زمانی مردم ولی نعمتشان بودند...زمانی به قول امام این مردم بهتر از امت رسول خدا بودن!!!...زمانی با این ملت به دهن دولت می كوبوندند ولی امروز!!! :
رای ملت زینت است و این ملت اشوبگر و یاغی و نفهم ...باید با دولت احمدی نژاد به دهان این ملت كوباند!
كاش رسما دیكتاتوری داشتیم ....كاش مجلس نداشتیم...كاش رسانه ملی ما اخبار دروغش را با صلوات بر محمد و ال محمد اغاز نمی كرد....
كاش خدا با ما به از این بود!!
اره داش عرفان حرف دیگری نیست جز :
===============================
در مورد این پر شدن صفحات و ندیدن 2 ارسال اول هر صفحه این مشکل از انجمن هم فراتر شده و به جوامع بین الملل هم کشیده!!! من با اینکه اصلان دلم نمیخواد!!! ..ولی در صورت درست نشدن این وضع که 2تا ارسال اول دیده نمیشه...
پیشنهاد میدم تاپیک شماره 2 رو بزنیم ..این اسرار رو به بایگانی انجمن میفرستیم و داخل 2 ادامه میدیم ولی یهو به این فکر می افتیم که وقتی اونجا هم به صفحه 50-60 رسیدیم باز هم همین وضع پیش میاد مثل صفحه مصاحبه...پس چاره چیست؟؟؟
بهتره یه شورایی بگیریم همه نظرتون رو بدین...بقول زانیار
اگه نه میگیم همینه که هست..تو هم کوتاه بیا تا نرفتی از دست ...
=========================
...نمیدونم چرا روزهایی که با معین نوفیر صحبت میکنم خوشحال میشم البته خوشحالیم با متوجه شدن تولده شایان جون صد چندان شد!! شایان خیلی پسر پاک و صادقیه...قربون اون قلیون کشیدنش!!
البته یه نکته مهم رو خدمت بروبچ تهرونی و دوستانی که از اقصی نقاط ایران حضور دارن رو برسونیم...
همونطور که از قبل وعده داده بودیم قرار بود ما یعنی من برج 5 عازم سفرهای استانی بشی!!! ابتدا به محل تولد آقام میریم یعنی اراک ..بعد دور سفرهای استانی شروع میشه و قرار بود یه میتینگی رو با بچه ها در مرکز تهران برقرار کنتیم...الان چند ساله ما میگیم بیاید ولی کسی نمیاد...منتها این سری وضع فرق میکنه...خیلی ها حتی از هلند هم گفتن ما با پیک موتوری خودمونو میرسونیم!!!
عارضم خدمتتون که مسافرت ما یکم جلو افتاده !! یعنی از 20 ام به بعد این برج ما عازم میشیم ...و تا بخوایم اونطرفا و تهرون برسیم میشه همون اواخر 25 .26 برج ... قرار بود برج 5 باشه ولی ...بخاطر اینکه آقامینا!! برج 5 عازم مشهده مقدس و دور ایران در 15 روز هستند ..بطور خودکار مسافرت ما کنسل میشه..÷س باید زودتر بیایم...
پس از همینجا به دوستان اعلام میکنم اواخر این برج منتظر دیدنتون در تهران بزرگ هستیم..البته امیدواریم تا اون موقع این سروصداها خوابیده باشه وگرنه به جرم هیچی زندانی سیاسیمون هم میکنن!!!! تو راه تهران..یه سر به قم خواهیم زد و با عرفان از بارسا دیداری سرپایی!! خواهیم داشت... بخاطر زیغ وقت نمیتونیم به اصفهان سفر کنیمتا شاهد دیدار با رئیس جمهور مجید و باتیستا و فربد و ..باشیم ..
بعد از تهران.. به رشت و محله رشتیان.. خونه و کاشونه معین نو فیر سفر میکنیم و دیداری رو با این عزیز دل میکنیم بصورت خانگی و خوابیده!!! وباید معین مارو ببره همون جنگلا که هادی و بهمن رو برد!! البته بهمن رو هم ملاقات میکنیم...بهمن هم بچه همون شطه!! حیف رامون دوره وگرنه میرفتیم یه سر تنکابل پیش معین ارشدی و یه چند تا سی دی سریال لاست ازش میخریدیم!!! بهرحال قراره ما تهران زیر پل خواجو با شما بروبچ گل و گلاب !!! قرارمون یادت نره ...ستاره ای ستاره!!!
یا علی....
سلامی مجدد به همه ی دوستداران و با تعصبان کشتی کچ
خیلی ممنون از علی عزیز که با حوصله نشست و بحث رو ادامه داد :
علی جان حرفت در مورد حقانیت درسته ، بله ، حق گرفتنیه ، دادنی نیست.اما چجور حقمون رو بگیریم ؟ نحوه ی گرفتن حق خیلی مهمه ... مثال خودت رو میگم ... تو میگی اگه یه فرد قلدر بیاد و جاتو در صف نونوایی شلوغ بگیره ، یا باید هیچی بهش نگی و یا اینکه با زور جلوشو بگیری . حالا یجور دیگه هم میشه به فرد اعتراض کرد . وقتی شما با زبونت ( که الان ابزار دروغ گفتن و بهترین و کاربردی ترین روش فریب دادن هست ) وقتی شما با زبونت اعتراض میکنی ، خب بقیه ی کسانی که تو صف هستند هم به این آدم قلدر اعتراض میکنند و وقتی قلدره میبینه که بقیه حتی شاطر هم بهش اعتراض میکنند ، چاره ای جز رفتن به ته صف نداره و خیلی هم شرمنده میشه ... خب حالا بیا نتیجه ی دو تا کار رو با هم بررسی کنیم... اگه با زور بخوای جلوشو بگیری جز دعوا کردن و دست به یقه شدن و ضرب و شتم و البته ضرر کردن خود ما ، فایده و نتیجه ی دیگه ای نداره.چون معلومه قلدره میگیره مارو میزنه ... اما نه ، اگه بیای با همراه شدن با بقیه مردم ، جاتو بگیری ، علاوه بر اینکه ضرری برات نداره ،مردم حق رو به تو میدن ...حالا خودت به من بگو ، کدوم روش موثر تره ؟!
امیدوارم کاملا منظورم رو متوجه شده باشی !
حالا من این نتیجه گیریم رو میارم توی جامعه و همین مساله انتخابات ... ببین وقتی هجمه ی مردم با شما همراه میشن ، کار خیلی خوب پیش میره... بر فرض میاریم که همه ی مردم میگن آقای مو*سوی باید رئیس جمهور بشه . و روی اعتراضشون هم هستن.اما وقتی میبینن این دسته ی اعتراض گر شروع به آتیش زدن مکانهایی میکنه که برای اکثر مردم فوق العاده ارزشی و مقدس هست ، خب معلومه حالت حمله ای نسبت به اون گروه رو درپیش میگیرن ... آتیش زدن مسجد صد در صد کار میر*حسینی ها نیست . بمبگذاری توی مسجد ***** صد در صد کار میر*حسینی ها نیست ، و خیلی خرابی های دیگه ولی ...
شما توجه داشته باش که اکثر مردم ما هنوز عوام هستند و ظاهر سازی تلویزیون رو کاملا قبول میکنند.خب فردی وقتی میبینه تلویزیون میگه این کارها توسط یک گروه انجام میشه و فا@ئزه رو در جمع مو*سوی ها نشون میده که داره تحریک میکنه و طرفداران میر**حسین رو عامل اصلی آشوب ها میدونه ،پیش خودش میگه خب همون بهتر که مجوز ندادن ... خب حالا اونوقت همه از این وضع ناراضی میشند و میشه مقابله ی تظاهر کنندگان با مردم ... نمیدونم تونستم منظورمو بهت برسونم یا نه . میخوام بگم الان مردم موافق این اعتراضات نیستند.چرا چون همش به آشوب کشیده شده...البته که مخالف کشتار هستند و خیلیهاشون از این مسئله ی کشتار ناراضیند ولی خب الان حق رو از آن میر**حسینی ها نمیدونند ...
خب حالا من نمونه ی دوم رو میارم توی مثال اولم ... شما با زبون اعتراض میکنید و به مردم توی صف هم میگید ولی هیشکی حق رو از آن تو نمیدونه و به آقا قلدره اعتراض نمیکنن. خب وقتی مستاصل میشی به زور متوصل میشی و وقتی مردم توی صف با تو همراه نمیشن ، علاوه بر خوردن کتک ، نونت رو هم دیرتر میگیری و از کارت پشیمون میشی و میگی کاش هیچی نمیگفتم !!!
خب ، حالا منم میگم ندا اگه برگرده ، وقتی میبینه که اکثر مردم باهاش همراه نیستند ، دیگه کارش رو تکرار نمیکنه ... چون آخرش پشیمونی (از دست دادن جونش ) است و بس ! درسته که به قول ابوالفضل عزیز به نقل از امام حسین مرگ این شخص یک سعادت هست ، اما بیایم خودمون رو جای ندا بزاریم ... کی این سعادت رو میخواد ؟ کی حاضره طوری به سعادت برسه که هیچ مراسم ختمی هم حتی براش گرفته نشه ؟! البته که این تفکر بسیار سطحی نگری هست ، اما لحظه ای خودمون رو جای ندا بزاریم ...
علی جان ما کوی 78 رو سپری کردیم ... ما یکی از آشناهامون توی اون گروه 78یا بود و توی جمع دانشجویا خیلی هم ادم مهمی بود و قاطی اعتراض کنندگان هم بود ... وقتی برام اتفاقات اون زمان رو تعریف کرد که چه بلایی سر دانشجویان اوردن ، هنوز که هنوزه اشک میریزم که چه کردند با جوونای ما ! چه بلایی سر این آینده های کشور اوردند ... خب اونام میخواستند بگند بابا این روزنامه ی سلام که حقیقت رو مینویسه رو چرا بستید ؟ اونا آزادی بیان میخواستن.بعد چی شد ؟ گروه ا@ن@ص@ار ریختند قاطیشون رو بخاطر فقط و فقط اعتراضهاشون زندگی و آیندشون رو تباه کردند... مگه جوون 20 ساله چه گناهی کرده که باید کشته بشه ؟ چون خواسته بدونه تو کشورش چه اتفاقایی داره میوفته ؟ خب وقتی میگم ما عوام داریم یعنی همین ! یعنی سرکرده ی کشتار دانشجوا میاد جوونای مارو میکشه ، بعد مردم ما عین ... سرشون میندازن پایین و میرن 8 میلیاردی بابت فیلم آشغال و چرت این ******** میدن و تازه کلی هم میخندن !
خب کوی 78 جوابش چی شد ؟ این انداخت تقصیر اون ، اونم انداخت تقصیر یکی دیگه ... خب الان هم شده عین اون موقع ...
در مورد مسئولان کره درست میگید.چه بسا وزیر اقتصاد یکی از کشورهای پیشرفته خیلی راحت گفت من گند زدم و رفت ! ... خب منم همینو میگم.منم میگم با مطالعه و دانش و آینده ی درست ما میشه کشورمون رو بسازیم.با تفکر مدرن و عملگرای ما میشه کشور رو به قدرت برتر تبدیل کرد...نه اینکه بیایم استعدادمون رو با آشوب و زبونم لال مرگمون هدر بدیم !
فکر میکنم با 3 ،4 بند اول تونستم جواب دو عزیزمون علی و ابوالفضل جون رو بدم...آقا ابوالفضل ، ما کی باشیم که بخوایم شما رو نصیحت کنیم !!!
s
خب در مورد مسئله ی دوم که همون بحث شیرین کشتی کچ هست !!!
رسول جان ! من قصد توهین نداشتم ... من فکر میکنم استفاده نکردن من از کاراکتر (()) باعث شده که شما ناراحت بشی ... شما 9 ماه درس خوندی ، به من چه ؟ 9 ماه رو برای من که نخوندی عزیز من ، برای خودت خوندی.که فردا روز با سواد بیای تو جامعه ...
البته که اینجا فروم کشتی کچ هست ولی فکر میکنم توی این تاپیکی که من سیاسی حرف زدم ، تاپیک توی بخش گوناگون هست و البته تاپیکی که از نظر من جدای همه ی سایت هست و همه نوع بحثی توش میشه ...
در مورد هامون عزیزم ( که قدر یه دنیا مدیونشم و انقدر شرمندش هستم که امیدوارم با بزرگواریش عذر خواهی من رو بپذیره ) با این مثالی که زد نشون داد واقعا مثالهای بجایی میزنه و چقدر هم این دوتا ورزش به هم شبیهند .البته اگه بشه اسم کشتی کچ رو ورزش گذاشت.چون غالبا مردم ورزش میکنند که سلامتی داشته باشند و سالم باشن ، نه اینکه بزنن همدیگرو خونین و مالی کنن...هامون جون من این مثالت رو میزارم روی فشار بیش از حد کنکور روی کمرت !![]()
ببینید !دوره ی نصیحت کردن و عبرت از گذشته تموم شده !! الان فرد تا تجربه نکنه ، نمیتونه یه واقعیتی رو قبول کنه ... ولی بعضی از تجربه ها ممکنه به قیمت از دست دادن خیلی چیزا تموم بشه ( از جمله کمر و چشم و بچه ی آینده و < بالاخره از نقش دیواها نمیشه صرف نظر کرد > و ... ) ...
من میگم تمام وقت و انرژی و زندگیتون رو بجای اینکه بزارید توی کشتی کچ ، بزارید روی یه هنر دیگه ! مثل موسیقی یا همین زبان یا خیلی هنرای دیگه ... من نمیگم اصلا و ابدا کشتی کچ نه ! میگم با توجه به اینکه کشتی کچ توی جامعه ی ما نقشی نداره و هیچ کس این رشترو قبول نداره ، فردا روز اگه ازت پرسیدن چکاره ای ، یوقت نگی آره من اسمای کشتی کچ کارا با فینیشراشونو بلدم... بگی من فلان هنر رو دارم که بازار کار داشته باشی !! حالا شاید الان به حرفم نرسید . ولی بعدها خواهید رسید
ببخشید اگه خیلی حرف زدم ... با دقت صحبتهام رو بخونید . نمیدونم چقدر نظراتم با نظراتتون همخوانی داره ... خواهش میکنم در مورد بحث اول حتما نظراتتونو بدید .چون باعث پیشرفت فکری من و شما میشه ... مرسی از همه ... خوش باشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)