بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 6 از 7 نخستنخست ... 4567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 70

موضوع: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    [align=center]با سلام.





    این پی پر ویو روز 23 می یا 2 خرداد برگزار میشه.



    در یافت والپیپر ( با تشکر از ساسان ) : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]| [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    دریافت تم سانگ رسمی ایونت از تاپیک مربوطه ( با تشکر ازسعید و پژمان ) : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    WWE Championship Match: John Cena (c) vs. Batista " I Quit Match"





    در درفت باتیستا برنده بازی سه نفره شد تا برای چهارمین پی پر ویوی متوالی شاهد رقابت این دو بر سر کمربند WWE باشیم.هفته بعد درفت ، در یک مسابقه بیت د کلاک ، جان سینا موفق به کسب زمان بهتری شد تا کسی باشد که نوع بازی را مشخص کند.جان سینا در راء هفته بعد اعلام کرد که این بازی ، بازی آخر این دو خواهد بود و به صورت آی کوئیت خواهد بود.یعنی کسی که تسلیم شود و جمله آی کوئیت را بگوید بازنده خواهد بود.به همین ترتیب بر اساس گفته سینا در صورت باخت او ، ریمچی در کار نخواهد بود.


    Randy Orton vs. Edge





    در درفت ، اج به راء درفت شد.او در همان شب در حالی که رندی موفق به اجرای آر کی او شده بود ، به رندی اسپیر زد تا رندی شانس نامبر وان کانتندر شدن برای کمربند WWE را از دست بدهد.بعد از اون اج در برنامه مخصوصش یعنی کاتینگ اج ، رندی را دعوت کرد و به رندی گفت که نمیدونه چرا با تمام تلاشهای او برای محبوب شدن ، این رندی هست که محبوبه.او به رندی گفت که اگه رندی بخواد میتونن دوباره Rated-RKO رو تشکیل بدن.در تمام این مدت رندی ساکت بود و در نهایت در هنگامی که اج قصد اجرای اسپیر را داشت ، رندی به او RKO زد تا این درگیری به مسابقه این دو در اور د لیمیت بینجامد.


    WWE Unified Tag Team Championship Match : The Hart Dynasty (c) vs. The Miz & Chris Jericho-Screaming Egos




    در درفت ، شومیز کمربند ها را به هارت داینستی واگذار کرد و میز و بیگ شو از هم جدا شدند.در هفته بعد کریس جریکو و میز که هر دو از بیگ شو ضربه خورده بودند ، با هم متحد شدند تا کمربند ها را از هارت داینستی پس بگیرند و در هفته بعد آن کریس جریکو با شکست دادن دیوید هارت اسمیت موفق به کسب جواز تیمش در برابر هارت داینستی برای کمربند تگ تیم شد.


    Rey Mysterio vs. CM Punk (S.E.S. Pledge vs. Hair Match)





    این دو استار هر کدام در دو پی پی وی متوالی به یک پیروزی بر دیگری رسیدند.بازی سوم سری مسابقات این دو ، شرایط متفاوتی دارد.این بار هر دو شرط رسلمینیا و اکستریم رولز همزمان برقرار است.یعنی در صورت باخت سی ام پانک ، او باید سرش را بتراشد و در صورت باخت ری میستریو ، وا باید به استریت اج بپیوندد.نکته جالب این درگیری حضوری فردی نا آشنا و دخالت هایش به نفع استریت اج است.شاید در حین این مسابقه تکلیف این فرد نیز معلوم شود.


    Big Show vs. Jack Swagger (World Heavyweight Championship Match)






    سوئگر در اکستریم رولز موفق به دفاع از کمربندش در برابر رندی ارتن شد.بیگ شو نیز بعد از واگذار کردن کمربند های تگ تیم به هارت داینستی ، هم تیمی اش یعنی میز را ناک اوت کرد تا به یکی از فیس های محبوب کمپانی تبدیل شود.در اسمکدان بعد درفت بیگ شو به عنوان نامبر وان کانتندر برای کمربند سنگین وزن معرفی شد تا این دو در اور د لیمیت به مصاف هم بروند.


    Drew McIntyre (c) vs. Kofi Kingston - Intercontinental Championship Match



    در اسمکدان درو مک اینتایر به علت سرپیچی از دستورات تدی لانگ از اسمکدان اخراج شد و کمربند بین قاره ای نیز از او پس گرفته شد.به همین تورنمنت 4 نفره ای برای این کمربند در نظر گرفته شد و در فینال آن کوفی کینگستن با شکست دادن کریسچن قهرمان بین قاره ای شد.اما قهرمانی او دوام زیادی نیاورد و مک اینتایر با دستور مکمن به اسمکدان بازگشت و کمربند را نیز پس گرفت تا شاهد بازی بین این دو نفر در اور د لیمیت باشیم.


    Eve (c) vs. Maryse - Divas Championship Match




    در یکی از راء های بعد رسلمینیا ، ایو موفق به کمربند از ماریس شد.از آن موقع ماریس به میز به خاطر محبوبیتش حسادت کرده و با انجام حمله های متوالی و مسخره کردن های بیش از حد ، درگیری را به جلو برده است.


    Ted DiBiasie vs. R-Truth




    بعد از درفت تروث به راء ، تد دیبیاسی از او خواست تا برده او باشد.تروث هم به او سیلی زد و در هفته های بعد این دو درگیری هایی از جمله جلوگیری تروث از حمله تد به موریسون و استخدام کولون ها توسط دیبیاسی برای حمله به تروث اشاره کرد.حالا که ویرجیل اوریجینال بازگشته ، تد دیبیاسی با خیال راحت می تواند به مصاف تروث برود.




    [/align]

  2. Top | #51

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8052
    نوشته ها
    67
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    extreme شدن یعنی چی

  3. Top | #52

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3750
    سن
    35
    نوشته ها
    285
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    حتما تو بازی جک سواگر و بیگ شو این بیگ شو هست که شکست میخوره....
    امیدوارم که این بار برد با ری باشه...

  4. Top | #53

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط Farid_Batista
    extreme شدن یعنی چی
    اکستريم يعنى بينهايت. منظورش اين که مثل سابق مسابقات با خشونت و هيجان بيشترى دنبال بشه.نه مثل الان که وقتى اکستريم رولز رو مى بينى حتى از سر و صورت يه نفر هم خون نياد.يا بازيا خيلى کنترل شده و بى هيجان دنبال بشه.

  5. Top | #54

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    آپ شد.

  6. Top | #55

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5755
    نوشته ها
    116
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    به نظر من بازی بیگ شو و جک سواگر یکی دخالت میکنه وباعث باخت بیگ شو میشه
    جان سینا هم بازی رو میبره و باتیستا کمپانی رو ترک میکنه

  7. Top | #56

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6417
    نوشته ها
    1,188
    تشکر
    5,157
    تشکر شده 3,381 بار در 587 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    168 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]




    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  8. Top | #57

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    شماره عضویت
    4909
    سن
    34
    نوشته ها
    49
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    اقا من يه نظ كلي بدم شما كيف كنيد براي خودتون

    اقا ديو اين بازي رو به احتمال 80% ميبره حاضر هستم بنويسم و شرط ببندم با اين سابميشني كه من ديدم برد ديو قطعي هست

  9. Top | #58

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7658
    نوشته ها
    742
    تشکر
    863
    تشکر شده 643 بار در 230 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    137 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط MORTEZA_BATISTA
    اقا من يه نظ كلي بدم شما كيف كنيد براي خودتون

    اقا ديو اين بازي رو به احتمال 80% ميبره حاضر هستم بنويسم و شرط ببندم با اين سابميشني كه من ديدم برد ديو قطعي هست
    سابمیشن باتی خیلی باحاله

  10. Top | #59

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط MORTEZA_BATISTA
    اقا من يه نظ كلي بدم شما كيف كنيد براي خودتون

    اقا ديو اين بازي رو به احتمال 80% ميبره حاضر هستم بنويسم و شرط ببندم با اين سابميشني كه من ديدم برد ديو قطعي هست
    منم موافقم با این سابمیشن احتمال برد باتیستا خیلی بالا هست.


  11. Top | #60

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7002
    سن
    38
    نوشته ها
    51
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    جان سینا اهل I QUIT گفتن نیست

    به هیچ وجه

صفحه 6 از 7 نخستنخست ... 4567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تاپیک مخصوص دربی 70
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن لیگ برتر
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: 03-30-2011, 05:38 PM
  2. تاپیک مخصوص نقل و اتقالات لیگ برتر
    توسط Ariyan در انجمن لیگ برتر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: 06-17-2010, 10:59 PM
  3. شرح تاپیک مخصوص رسامنیـــا 26
    توسط KANE در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-25-2010, 08:08 AM
  4. تاپیک مخصوص مطالب جالب ( تاریخچه مخ زنی .... !!! )
    توسط The Godfather در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 144
    آخرين نوشته: 12-24-2009, 12:47 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد