بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 4 از 7 نخستنخست ... 23456 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 70

موضوع: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    [align=center]با سلام.





    این پی پر ویو روز 23 می یا 2 خرداد برگزار میشه.



    در یافت والپیپر ( با تشکر از ساسان ) : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]| [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    دریافت تم سانگ رسمی ایونت از تاپیک مربوطه ( با تشکر ازسعید و پژمان ) : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    WWE Championship Match: John Cena (c) vs. Batista " I Quit Match"





    در درفت باتیستا برنده بازی سه نفره شد تا برای چهارمین پی پر ویوی متوالی شاهد رقابت این دو بر سر کمربند WWE باشیم.هفته بعد درفت ، در یک مسابقه بیت د کلاک ، جان سینا موفق به کسب زمان بهتری شد تا کسی باشد که نوع بازی را مشخص کند.جان سینا در راء هفته بعد اعلام کرد که این بازی ، بازی آخر این دو خواهد بود و به صورت آی کوئیت خواهد بود.یعنی کسی که تسلیم شود و جمله آی کوئیت را بگوید بازنده خواهد بود.به همین ترتیب بر اساس گفته سینا در صورت باخت او ، ریمچی در کار نخواهد بود.


    Randy Orton vs. Edge





    در درفت ، اج به راء درفت شد.او در همان شب در حالی که رندی موفق به اجرای آر کی او شده بود ، به رندی اسپیر زد تا رندی شانس نامبر وان کانتندر شدن برای کمربند WWE را از دست بدهد.بعد از اون اج در برنامه مخصوصش یعنی کاتینگ اج ، رندی را دعوت کرد و به رندی گفت که نمیدونه چرا با تمام تلاشهای او برای محبوب شدن ، این رندی هست که محبوبه.او به رندی گفت که اگه رندی بخواد میتونن دوباره Rated-RKO رو تشکیل بدن.در تمام این مدت رندی ساکت بود و در نهایت در هنگامی که اج قصد اجرای اسپیر را داشت ، رندی به او RKO زد تا این درگیری به مسابقه این دو در اور د لیمیت بینجامد.


    WWE Unified Tag Team Championship Match : The Hart Dynasty (c) vs. The Miz & Chris Jericho-Screaming Egos




    در درفت ، شومیز کمربند ها را به هارت داینستی واگذار کرد و میز و بیگ شو از هم جدا شدند.در هفته بعد کریس جریکو و میز که هر دو از بیگ شو ضربه خورده بودند ، با هم متحد شدند تا کمربند ها را از هارت داینستی پس بگیرند و در هفته بعد آن کریس جریکو با شکست دادن دیوید هارت اسمیت موفق به کسب جواز تیمش در برابر هارت داینستی برای کمربند تگ تیم شد.


    Rey Mysterio vs. CM Punk (S.E.S. Pledge vs. Hair Match)





    این دو استار هر کدام در دو پی پی وی متوالی به یک پیروزی بر دیگری رسیدند.بازی سوم سری مسابقات این دو ، شرایط متفاوتی دارد.این بار هر دو شرط رسلمینیا و اکستریم رولز همزمان برقرار است.یعنی در صورت باخت سی ام پانک ، او باید سرش را بتراشد و در صورت باخت ری میستریو ، وا باید به استریت اج بپیوندد.نکته جالب این درگیری حضوری فردی نا آشنا و دخالت هایش به نفع استریت اج است.شاید در حین این مسابقه تکلیف این فرد نیز معلوم شود.


    Big Show vs. Jack Swagger (World Heavyweight Championship Match)






    سوئگر در اکستریم رولز موفق به دفاع از کمربندش در برابر رندی ارتن شد.بیگ شو نیز بعد از واگذار کردن کمربند های تگ تیم به هارت داینستی ، هم تیمی اش یعنی میز را ناک اوت کرد تا به یکی از فیس های محبوب کمپانی تبدیل شود.در اسمکدان بعد درفت بیگ شو به عنوان نامبر وان کانتندر برای کمربند سنگین وزن معرفی شد تا این دو در اور د لیمیت به مصاف هم بروند.


    Drew McIntyre (c) vs. Kofi Kingston - Intercontinental Championship Match



    در اسمکدان درو مک اینتایر به علت سرپیچی از دستورات تدی لانگ از اسمکدان اخراج شد و کمربند بین قاره ای نیز از او پس گرفته شد.به همین تورنمنت 4 نفره ای برای این کمربند در نظر گرفته شد و در فینال آن کوفی کینگستن با شکست دادن کریسچن قهرمان بین قاره ای شد.اما قهرمانی او دوام زیادی نیاورد و مک اینتایر با دستور مکمن به اسمکدان بازگشت و کمربند را نیز پس گرفت تا شاهد بازی بین این دو نفر در اور د لیمیت باشیم.


    Eve (c) vs. Maryse - Divas Championship Match




    در یکی از راء های بعد رسلمینیا ، ایو موفق به کمربند از ماریس شد.از آن موقع ماریس به میز به خاطر محبوبیتش حسادت کرده و با انجام حمله های متوالی و مسخره کردن های بیش از حد ، درگیری را به جلو برده است.


    Ted DiBiasie vs. R-Truth




    بعد از درفت تروث به راء ، تد دیبیاسی از او خواست تا برده او باشد.تروث هم به او سیلی زد و در هفته های بعد این دو درگیری هایی از جمله جلوگیری تروث از حمله تد به موریسون و استخدام کولون ها توسط دیبیاسی برای حمله به تروث اشاره کرد.حالا که ویرجیل اوریجینال بازگشته ، تد دیبیاسی با خیال راحت می تواند به مصاف تروث برود.




    [/align]

  2. Top | #31

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8052
    نوشته ها
    67
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    به نام خدا
    اولین پستم رو به نام خدا شروع می کنم

    سلام دوستان
    همانطور که باید بدونید کمپانی WWE داره همه سعیشو میکنه که باتیستا نره یا حداقل TNA نره (آخه یکی نیست بگه مرض داشتید فیلم رو دادید تریپل!) پس عمرا بازی به نفع سینا تموم بشه اونم با دخالت شیمس
    اما اینم ممکنه که تو این بازی باتیستا فیس بشه!
    چون باتیستا رو به زور هیل کردن و برای موندنش قاعدتا باید فیسش کنن!

    به نظر شما میشه هم بازی رو ببره هم فیس بشه؟
    امضای ایشان
    [align=center][/align]

  3. Top | #32

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7658
    نوشته ها
    742
    تشکر
    863
    تشکر شده 643 بار در 230 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    137 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط Farid_Batista
    به نام خدا
    اولین پستم رو به نام خدا شروع می کنم

    سلام دوستان
    همانطور که باید بدونید کمپانی WWE داره همه سعیشو میکنه که باتیستا نره یا حداقل TNA نره (آخه یکی نیست بگه مرض داشتید فیلم رو دادید تریپل!) پس عمرا بازی به نفع سینا تموم بشه اونم با دخالت شیمس
    اما اینم ممکنه که تو این بازی باتیستا فیس بشه!
    چون باتیستا رو به زور هیل کردن و برای موندنش قاعدتا باید فیسش کنن!

    به نظر شما میشه هم بازی رو ببره هم فیس بشه؟
    کمپانی میتونست باتیستا رو توی اکستریم رولز برنده کنه.چرا نکرد؟

    اگه ببره عمرا فیس بشه.همینجوریش داره بو میشه چه برسه به این که اور د لیمیت رو ببره ...

  4. Top | #33

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7199
    نوشته ها
    110
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    من تا حالا ندیدم جان سینا هیل باشه[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط Farid_Batista
    به نام خدا
    اولین پستم رو به نام خدا شروع می کنم

    سلام دوستان
    همانطور که باید بدونید کمپانی WWE داره همه سعیشو میکنه که باتیستا نره یا حداقل TNA نره (آخه یکی نیست بگه مرض داشتید فیلم رو دادید تریپل!) پس عمرا بازی به نفع سینا تموم بشه اونم با دخالت شیمس
    اما اینم ممکنه که تو این بازی باتیستا فیس بشه!
    چون باتیستا رو به زور هیل کردن و برای موندنش قاعدتا باید فیسش کنن!

    به نظر شما میشه هم بازی رو ببره هم فیس بشه؟
    تازه شاید با دخالت شیمس بازی DQ بشه جان ببره.اینم هست.

  5. Top | #34

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8052
    نوشته ها
    67
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    به خدا اینقدر کارا میتونه کمپانی بکنه که ما نمیگیم
    مثلا اگه بازی رو با دخالت ری مستریو باتیستا ببره
    هم فیس میشه هم برنده
    میشه هم آخرش جان پاشه دست بده (خیر سرش اون خفن فیسه)

    یکی میدونه چند روز تا برگذاری بازی مونده؟

  6. Top | #35

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7199
    نوشته ها
    110
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    بازی 23 خرداد هستش.

  7. Top | #36

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    شماره عضویت
    4359
    نوشته ها
    878
    تشکر
    4,059
    تشکر شده 916 بار در 221 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    377 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    [size=x-small]دوستان تاپیک بحث و حدس نیست . اشتباه نگیرید . پی پی وی هم بامداد سوم خرداد برگزار می شه .[/size]

  8. Top | #37

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8052
    نوشته ها
    67
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    چه بد
    برای من که فن سایت دارم و باتیستایی هستم خیلی سخته که تو خرداد بیام نتیجه و اخبار ببینم و ببینم تلکیف رفتن باتیستا چی میشه

  9. Top | #38

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    من فقط یک چیز رو بگم رفتن و موندن باتیستا ربطی به برد و باخت و فیس و هیل نداره.ایشون دوست دراه بازیگر بشه ، WWE هم یکی از فیلمای توپشو که میتونست به شناخته شدن باتی کمک بکنه داد به هانتر ایشون هم ناراحته.حالا باید دید که WWE میتونه راضیش کنه برای تمدید قرارداد یا نه.من که امیدوارم بمونه و این نقش هیلش رو که خیلی عالی بازی میکنه ادامه بده.

  10. Top | #39

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8052
    نوشته ها
    67
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    همه ی ما با باتیستای فیس طرفدارش شدیم نه هیل
    اینکه هیل شده و میگید به نفعشه
    اولا کمپانی از سال 2008 داره کم کم گند میزنه به باتیستا که الان بازی با سینا برامون مهم شده و این جز سیاست های کثیفشه
    دوما باتیستا نقشی رو که دوست نداره حتما نمیتونه خوب ایفا کنه
    ----------
    ببینم کمپانی نمیتونه فیلم رو بهش برگردونه؟
    خودمونیما
    اینکه باتیستا هی میگه میرم سینما میرم سینما فقط دوست داره و استعداد خاصی نداره
    فیلم Wrong of side رو ببینید متوجه میشید

  11. Top | #40

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    من با بخش اخر صحبتتون موافقم.يه جورايى مشخصه باتيستا دوست داره وارد دنياى سينما بشه, ولى استعداد اين کار رو نداره, خب ناخود اگاه ادم ياد راک و استون کلد ميفته که خيلى قشنگ تو فيلماشون بازى کردند.ولى باتيستا تو همين فيلم اخريش يه نقش کوتاه,تازه خيلى هم بد بازى کرده.

صفحه 4 از 7 نخستنخست ... 23456 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تاپیک مخصوص دربی 70
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن لیگ برتر
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: 03-30-2011, 05:38 PM
  2. تاپیک مخصوص نقل و اتقالات لیگ برتر
    توسط Ariyan در انجمن لیگ برتر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: 06-17-2010, 10:59 PM
  3. شرح تاپیک مخصوص رسامنیـــا 26
    توسط KANE در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-25-2010, 08:08 AM
  4. تاپیک مخصوص مطالب جالب ( تاریخچه مخ زنی .... !!! )
    توسط The Godfather در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 144
    آخرين نوشته: 12-24-2009, 12:47 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد