بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 7 از 7 نخستنخست ... 567
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 70

موضوع: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    [align=center]با سلام.





    این پی پر ویو روز 23 می یا 2 خرداد برگزار میشه.



    در یافت والپیپر ( با تشکر از ساسان ) : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]| [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    دریافت تم سانگ رسمی ایونت از تاپیک مربوطه ( با تشکر ازسعید و پژمان ) : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    WWE Championship Match: John Cena (c) vs. Batista " I Quit Match"





    در درفت باتیستا برنده بازی سه نفره شد تا برای چهارمین پی پر ویوی متوالی شاهد رقابت این دو بر سر کمربند WWE باشیم.هفته بعد درفت ، در یک مسابقه بیت د کلاک ، جان سینا موفق به کسب زمان بهتری شد تا کسی باشد که نوع بازی را مشخص کند.جان سینا در راء هفته بعد اعلام کرد که این بازی ، بازی آخر این دو خواهد بود و به صورت آی کوئیت خواهد بود.یعنی کسی که تسلیم شود و جمله آی کوئیت را بگوید بازنده خواهد بود.به همین ترتیب بر اساس گفته سینا در صورت باخت او ، ریمچی در کار نخواهد بود.


    Randy Orton vs. Edge





    در درفت ، اج به راء درفت شد.او در همان شب در حالی که رندی موفق به اجرای آر کی او شده بود ، به رندی اسپیر زد تا رندی شانس نامبر وان کانتندر شدن برای کمربند WWE را از دست بدهد.بعد از اون اج در برنامه مخصوصش یعنی کاتینگ اج ، رندی را دعوت کرد و به رندی گفت که نمیدونه چرا با تمام تلاشهای او برای محبوب شدن ، این رندی هست که محبوبه.او به رندی گفت که اگه رندی بخواد میتونن دوباره Rated-RKO رو تشکیل بدن.در تمام این مدت رندی ساکت بود و در نهایت در هنگامی که اج قصد اجرای اسپیر را داشت ، رندی به او RKO زد تا این درگیری به مسابقه این دو در اور د لیمیت بینجامد.


    WWE Unified Tag Team Championship Match : The Hart Dynasty (c) vs. The Miz & Chris Jericho-Screaming Egos




    در درفت ، شومیز کمربند ها را به هارت داینستی واگذار کرد و میز و بیگ شو از هم جدا شدند.در هفته بعد کریس جریکو و میز که هر دو از بیگ شو ضربه خورده بودند ، با هم متحد شدند تا کمربند ها را از هارت داینستی پس بگیرند و در هفته بعد آن کریس جریکو با شکست دادن دیوید هارت اسمیت موفق به کسب جواز تیمش در برابر هارت داینستی برای کمربند تگ تیم شد.


    Rey Mysterio vs. CM Punk (S.E.S. Pledge vs. Hair Match)





    این دو استار هر کدام در دو پی پی وی متوالی به یک پیروزی بر دیگری رسیدند.بازی سوم سری مسابقات این دو ، شرایط متفاوتی دارد.این بار هر دو شرط رسلمینیا و اکستریم رولز همزمان برقرار است.یعنی در صورت باخت سی ام پانک ، او باید سرش را بتراشد و در صورت باخت ری میستریو ، وا باید به استریت اج بپیوندد.نکته جالب این درگیری حضوری فردی نا آشنا و دخالت هایش به نفع استریت اج است.شاید در حین این مسابقه تکلیف این فرد نیز معلوم شود.


    Big Show vs. Jack Swagger (World Heavyweight Championship Match)






    سوئگر در اکستریم رولز موفق به دفاع از کمربندش در برابر رندی ارتن شد.بیگ شو نیز بعد از واگذار کردن کمربند های تگ تیم به هارت داینستی ، هم تیمی اش یعنی میز را ناک اوت کرد تا به یکی از فیس های محبوب کمپانی تبدیل شود.در اسمکدان بعد درفت بیگ شو به عنوان نامبر وان کانتندر برای کمربند سنگین وزن معرفی شد تا این دو در اور د لیمیت به مصاف هم بروند.


    Drew McIntyre (c) vs. Kofi Kingston - Intercontinental Championship Match



    در اسمکدان درو مک اینتایر به علت سرپیچی از دستورات تدی لانگ از اسمکدان اخراج شد و کمربند بین قاره ای نیز از او پس گرفته شد.به همین تورنمنت 4 نفره ای برای این کمربند در نظر گرفته شد و در فینال آن کوفی کینگستن با شکست دادن کریسچن قهرمان بین قاره ای شد.اما قهرمانی او دوام زیادی نیاورد و مک اینتایر با دستور مکمن به اسمکدان بازگشت و کمربند را نیز پس گرفت تا شاهد بازی بین این دو نفر در اور د لیمیت باشیم.


    Eve (c) vs. Maryse - Divas Championship Match




    در یکی از راء های بعد رسلمینیا ، ایو موفق به کمربند از ماریس شد.از آن موقع ماریس به میز به خاطر محبوبیتش حسادت کرده و با انجام حمله های متوالی و مسخره کردن های بیش از حد ، درگیری را به جلو برده است.


    Ted DiBiasie vs. R-Truth




    بعد از درفت تروث به راء ، تد دیبیاسی از او خواست تا برده او باشد.تروث هم به او سیلی زد و در هفته های بعد این دو درگیری هایی از جمله جلوگیری تروث از حمله تد به موریسون و استخدام کولون ها توسط دیبیاسی برای حمله به تروث اشاره کرد.حالا که ویرجیل اوریجینال بازگشته ، تد دیبیاسی با خیال راحت می تواند به مصاف تروث برود.




    [/align]

  2. Top | #61

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    من که تا یک ماه دیگه حداقل نیستم ولی مطمئنم که بیگ شو و باتیستا خودشون رو بکشن هم مک ماهان بهشون کمربند نمیده.
    امیدوارم باتیستا و بیگ شو به حقشون برسن.

  3. Top | #62

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    من نمیدونم اون استوری لاین نویس...............اخه کجای باتیستا رو نگاه کرده که که باعث هیل شدن باتیستا شده..؟
    بابا جان باتیستا اصلا بهش نمیاد...اصلا خنده داره...
    باتیستا با اون عظمت از رینگ فرار میکنه..
    ولی امیدوارم اگرمیخواد بره با فیس شدنش بره.اخه قربونش برم خوش اخلاقه..دیدین هی میخندید اون موقع که فیس بود..

  4. Top | #63

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    برای آخرین بار آپ شد.

  5. Top | #64

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7658
    نوشته ها
    742
    تشکر
    863
    تشکر شده 643 بار در 230 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    137 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط B A T I S T A
    نقل قول نوشته اصلی توسط kia_the game
    جان سینا اهل I QUIT گفتن نیست

    به هیچ وجه
    ولی تو همین دوشنبه این هفته از شدت درد I QUIT گفت.
    i did not quit

  6. Top | #65

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5835
    سن
    29
    نوشته ها
    1,143
    تشکر
    1,077
    تشکر شده 892 بار در 151 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط j.c
    نقل قول نوشته اصلی توسط B A T I S T A
    نقل قول نوشته اصلی توسط kia_the game
    جان سینا اهل I QUIT گفتن نیست

    به هیچ وجه
    ولی تو همین دوشنبه این هفته از شدت درد I QUIT گفت.
    i did not quit
    شما کوئت نگفتی یا سینا؟؟؟

  7. Top | #66

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7658
    نوشته ها
    742
    تشکر
    863
    تشکر شده 643 بار در 230 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    137 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط THE PROUD
    نقل قول نوشته اصلی توسط j.c
    نقل قول نوشته اصلی توسط B A T I S T A
    نقل قول نوشته اصلی توسط kia_the game
    جان سینا اهل I QUIT گفتن نیست

    به هیچ وجه
    ولی تو همین دوشنبه این هفته از شدت درد I QUIT گفت.
    i did not quit
    شما کوئت نگفتی یا سینا؟؟؟
    از طرف سینا گفتم

  8. Top | #67

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6430
    نوشته ها
    280
    تشکر
    85
    تشکر شده 98 بار در 53 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    اگر بره WWE کمتر از 2 سال 3 تا از استارای خوبش رو از دست داده.
    ولی نمیره
    ---
    -
    -

    -

    wwe کدوم دو استارش رو از دست داده...؟؟
    اگه منظورتون جف و شان هست.بگم که شان برمیگرده و اونو از دست نداده فقط اون جف هاردی رو از دست دادن[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط jeff hardy-nzero
    جف كه رفت باتيستا هم بره خدايى ديگه wwe مفت نمي ارزه.نميدونم اين جان سينا چه سر و سرى با اين پدر سوخته مكمن داره كه تا اين حد بى خودى گنده شده.
    به اميد بازگشت دوباره ى جف و extreme شدن دوباره ىwwe.
    دوست من اولا به کسی توهین نکن ... خوبه ما هم به جف توهین کنیم ..البته اگه توهین هم کنیم که حقشه ولی بعدش هزار نفر میان میگن چرا توهین کردی......

    دوما ( خودم از سینا بدو میاد ) ولی مگه جان سینا رو برای من و شما گذاشتن این همه آدم به عشق سینا میاد آرنا ... چند تا مسابقه از WWE رو دیدی.... وقتی آهنگ سینا زده میشه آرنا منفجر میشه

  9. Top | #68

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5835
    سن
    29
    نوشته ها
    1,143
    تشکر
    1,077
    تشکر شده 892 بار در 151 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط Vince McMahon
    اگر بره WWE کمتر از 2 سال 3 تا از استارای خوبش رو از دست داده.
    ولی نمیره
    ---
    -
    -

    -

    wwe کدوم دو استارش رو از دست داده...؟؟
    اگه منظورتون جف و شان هست.بگم که شان برمیگرده و اونو از دست نداده فقط اون جف هاردی رو از دست دادن[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط jeff hardy-nzero
    جف كه رفت باتيستا هم بره خدايى ديگه wwe مفت نمي ارزه.نميدونم اين جان سينا چه سر و سرى با اين پدر سوخته مكمن داره كه تا اين حد بى خودى گنده شده.
    به اميد بازگشت دوباره ى جف و extreme شدن دوباره ىwwe.

    دوست من اولا به کسی توهین نکن ... خوبه ما هم به جف توهین کنیم ..البته اگه توهین هم کنیم که حقشه ولی بعدش هزار نفر میان میگن چرا توهین کردی......

    دوما ( خودم از سینا بدو میاد ) ولی مگه جان سینا رو برای من و شما گذاشتن این همه آدم به عشق سینا میاد آرنا ... چند تا مسابقه از WWE رو دیدی.... وقتی آهنگ سینا زده میشه آرنا منفجر میشه
    کی گفته شان برمیگرده؟؟؟
    شان تو رسلمنیا بازنشسته شد
    و الان هم طبق آخرین مصاحبه ش گفته که از دوران بازنشستگی لذت میبره و میخواد یه برنامه ی تلویزیونی با موضوع مذهبی درست کنه.وفعلا هم قصد بازگشت رو نداره
    اولا خوب مطمئن بشید از حرفی که میخواید بزنید بعد بیاید پست بدید

  10. Top | #69

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    برادر من خيلى وقت از اون به اصطلاح انفجارهايى که ميگى ديگه خبرى نيست,الان اگه خوب به صداها گوش کنى و صادق باشى سينا سـ ا ک رو ميشنوى و ميگى.
    نه مثله بعضى از طرفدارهاى جان سينا چشمتون رو,روى حقايق ببنديد و منطقى نباشيد.
    يه سوال:اگه موقع ورود سينا ارنامنفجر ميشه,پس موقع ورود استين و راک چه اتفاقى ميفتاد?

  11. Top | #70

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6430
    نوشته ها
    280
    تشکر
    85
    تشکر شده 98 بار در 53 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    خوب دیگه شما فکر کن بر نمیگرده و من هم رو هوا پست میدم !!!

    اولا استون کلد بهترین کج کار تاریخه نمیتونید اون رو مقایسه کنید..... ولی در حال حاضر جان سینا بیشترین طرفداران رو داره

صفحه 7 از 7 نخستنخست ... 567

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تاپیک مخصوص دربی 70
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن لیگ برتر
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: 03-30-2011, 05:38 PM
  2. تاپیک مخصوص نقل و اتقالات لیگ برتر
    توسط Ariyan در انجمن لیگ برتر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: 06-17-2010, 10:59 PM
  3. شرح تاپیک مخصوص رسامنیـــا 26
    توسط KANE در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-25-2010, 08:08 AM
  4. تاپیک مخصوص مطالب جالب ( تاریخچه مخ زنی .... !!! )
    توسط The Godfather در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 144
    آخرين نوشته: 12-24-2009, 12:47 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد