بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 28

موضوع: خاص ^ 5 فیلم برتر سال 2011 از نگاه imdb . افتخاری دیگر برای ایرانیان !!!

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض خاص ^ 5 فیلم برتر سال 2011 از نگاه imdb . افتخاری دیگر برای ایرانیان !!!

    سلام .


    نیازی به توضیح فکر نکنم باشه . فقط اینکه این رده بنده ربطی به میزان فروش نداره , بلکه به میزان امتیازی که بیش از 100 میلیون عضو سایت IMDb داده اند ربط داره . در توضیحات هم نظراتی رو مینویسم که بیشتری امتیاز مثبت را خورده است . این شما و این هم لیست ..



    #5: Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 2



    کاربران سایت در مورد این فیلم گفته اند :

    " عجب فیلم زیبایی برای پایان دادن به 7 کتاب بزرگ و مشهور جی کی رولینگ . فیلم با همان بازیگران اصلی شروع و تمام کرد و این خودش یک نکته مثبت بزرگ هست . کیفیت فیلم و پایان عالی بود .... اوه خدای من . این پایان سری فیلم های زیبای هری پاتر بود . اما یک پایان عالی . "



    #4: Drive



    کاربران در مورد این فیلم گفته اند :

    " یک فیلم زیبا و بسیار گیج کننده . طوری که تورو به خواب میبره . یک فیلم واقعا در حد کارگردانش یعنی گوسلینگ هست و بازیگراش هم کاراکتر ها را فوق العاده در آورده اند . یک فیلم که خوراک هالیوود هست و داستان سادی ای رو به صورت خاص روایت میکنه . یک آدم سر سخت که وارد یک مرحله مشکل میشه و یاد اون رو به روش خاص خودش حل کنه . یک فیلم زیبا با یک خط ساده و وران . "



    #3: Warrior



    کاربران در مورد این فیلم گفته اند :

    " کمتر فیلم مبارزه ای رو میبینید که تواسنته باشه خط بین مبارزه و درام رو حفش کنه ولی این فیلم این کار رو به صورت حرفه ای انجام داده . حفظ کردن خط خشن و درام فیلم چیزی هست که باعث شده این فیلم دیدنش لذت بخش باشه و به هر صنفی لذت بده . این فیلم بیشتر میشه گفت درام هست تا اکشن و رزمی . حتی وقتی 2 نفر با هم مبارزه میکنن باز داستان درام رو حفظ میکنه و درد مبارزان فیلم رو به درام میکشونه . یک فیلم واقعا خاص ... "



    #2: Hugo



    کاربران در مورد این فیلم گفته اند :

    " واقعا فوق العاده . از همون سکانس اول هنوز فیلم و تکنولوژی 3D تورو جذب میکنه و نمیزاره از جات تکون بخوری . علاوه بر اینا داستان فیلم هم طوری هست که نمیتونید بهش علاقه نداشته باشید . به نظر من مارتین اسکورسیزی برای این فیلم رفته تو مخ یک کودک و آرزوهایی که او در خواب میبینه رو به صورت فیلم در اورده . دمت گرم ! ! "



    #1: A Separation ( جدایی نادر از سیمین )



    کاربران در مورد این فیلم گفته اند :

    " چه چیز باعث میشه که یک فیلم عالی بشه ؟ کارگردانی عالی ؟ بازیِ عالی ؟ داستان عالی ؟ ... اگر جوابتون یکی از این هاست باید بکم که این فیلم همه ی این عوامل رو با هم داره . از کارگردانی عالی تا بازی بسیار عالی بازیگرانش . اصغر فرهادی نشان داد که یک کارگردان عالی بودن کار سختی نیست و فقط دقت میخواد . او یک فیلم عالی ساخته و توانسته به بهترین وضع ممکن داستان زندگی ایرانیان را به نمایش بگزارد . "



    اینم از این دیگه .... باز میبینیم که در اینترنت کسی حتی به ایرانیان نزدیک هم نمیشه . بزن کف قشنگرو ... فعلا .




    ویرایش توسط RK_Ode : 01-12-2012 در ساعت 03:50 PM
    25 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (01-12-2012), Arsalan (01-12-2012), AĦӍẪÐƦÉȤA (01-12-2012), Blood Raven (01-12-2012), DIONYSUS (01-12-2012), Didoo (01-12-2012), Goldberg The Man (01-12-2012), Holy Diver (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), J B L (01-12-2012), JMJ (01-12-2012), SASAN (01-12-2012), Sgt.Wollek (01-12-2012), TeZAR (01-12-2012), The Great One (01-12-2012), The Last Outlaw (01-12-2012), The Shadow (01-13-2012), amingorgan (01-12-2012), amirnba (01-12-2012), bomb5 (01-12-2012), farzam_12 (01-12-2012), persian boy (01-12-2012), r v d (01-12-2012), © The Phantom Pain (01-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  2. Top | #11

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    واقعاً باعث افتخار ما ایرانیهاست , خیلی غرور انگیزه

    فیلمی که برنده این همه جایزه و عنوان های طلائی میشه اونم به رغم نظر کارشناسان پس حتما فیلم شایسته ایی هست.

    خرس طلایی و گلدن گلوب و نامزد اسکار شدن چیز کمی نیست ...
    5 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (01-12-2012), AĦӍẪÐƦÉȤA (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), amirnba (01-12-2012), © The Phantom Pain (01-12-2012)
    امضای ایشان


  3. Top | #12

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5364
    سن
    29
    نوشته ها
    2,456
    تشکر
    14,581
    تشکر شده 13,907 بار در 2,194 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    457 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط SASAN نمایش پست ها
    افتخار نیست ، این خـریت مردم ایران است ، که هر نفر 500 بار رای میده .!

    نظرسنجی ها همیشه مصنوعی و بی دلیل است .

    شک نکنین هر ایرانی 500 تا یوزر ساخته رای داده
    کاملا باهات موافقم ساسان
    4 کاربر مقابل از Sgt.Wollek عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), JMJ (08-27-2012), SASAN (01-12-2012)
    امضای ایشان



    ♥ HALA MADRID ♥



  4. Top | #13

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض

    حالا کی گفته تو سایت imdb میشه 500بار رای داد؟
    7 کاربر مقابل از I Am Legend عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (01-12-2012), TeZAR (01-12-2012), amirnba (01-12-2012), r v d (01-12-2012), © The Phantom Pain (01-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  5. Top | #14

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8690
    نوشته ها
    1,125
    تشکر
    4,128
    تشکر شده 2,683 بار در 731 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    150 Thread(s)

    پیش فرض

    والا من که تو مخم فرو نمیره , جدایی نادر از سیمین از هری پاتر بزنه بالا , تقریبا جوکه

    منم با کلام گهر بار ساسان موافقم
    4 کاربر مقابل از DIONYSUS عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. I Am Legend (01-12-2012), JMJ (08-27-2012), SASAN (01-12-2012), Sgt.Wollek (01-12-2012)

  6. Top | #15

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض

    والا من که تو مخم فرو نمیره , جدایی نادر از سیمین از هری پاتر بزنه بالا , تقریبا جوکه

    منم با کلام گهر بار ساسان موافقم
    از چه نظر تو مخت نمیره؟ از نظر مفهوم یا از نظر جلوه های ویژه؟
    2 کاربر مقابل از I Am Legend عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (01-12-2012), r v d (01-12-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  7. Top | #16

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    بچه ها حرف من و ساسی در مورد خوب بودن فیلم نیست . فیلم خوب هست . طرف حساب ما کسایی هستن که رفتن و از روی تعصب به این فیلم رای دادن . این فیلم فیلم خوبی هست اما نه بهترین در سال 2011 . دقیقا یادم هست این فیلم به مدت از شاهکار پدر خوانده هم بیشتر امیتاز داشت !! دیگه این فیلم هر چی باشه نصف پدر خوانده هم نیست . یا همین الان امتیاز این فیلم با امتیاز فیلم Leon یکی هست !!! از فیلم هایی هم مثل Taxi Driver , Green Mile و Toy Story و .... بیشتر هست !! یعنی واقعا این فیلم در حد همین Leon هست ؟ نیست دیگه .

    من خودم به شخصه امسال با فیلم Driver و Hogo خیلی بیشتر از جدایی حال کردم . البته این نظر شخصی من هست . باز میگم حرف ما خوبی فیلم نیست حرف ما ایرانی هایی هستن که الکی ین فیلم رو گنده میکنن و از روی تعصب بهش رای میدن .
    ویرایش توسط RK_Ode : 01-12-2012 در ساعت 06:01 PM
    6 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), JMJ (08-27-2012), SASAN (01-12-2012), Sgt.Wollek (01-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  8. Top | #17

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط CђДḾP نمایش پست ها
    والا من که تو مخم فرو نمیره , جدایی نادر از سیمین از هری پاتر بزنه بالا , تقریبا جوکه
    اتفاقا حسن هری پاتر اصلا به جدایی نادر از سیمین نمیرسه . هری پاتر هیچوقت فیلم هاش خوب نبوده . جدایی هر چی باشه از هری پاتر بهتر بوده
    2 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. I Am Legend (01-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  9. Top | #18

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    اصولا بچه ها اول باید فکر کنین بعدا نظر بدین ، تنها کسی که متوجه حرف من شد حسین بود فکر کنم

    خانم ها ( نداریم ) و اقایون عجول نباشید
    2 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. I Am Legend (01-12-2012), Sgt.Wollek (01-12-2012)
    امضای ایشان



  10. Top | #19

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8690
    نوشته ها
    1,125
    تشکر
    4,128
    تشکر شده 2,683 بار در 731 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    150 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط i am legend نمایش پست ها
    از چه نظر تو مخت نمیره؟ از نظر مفهوم یا از نظر جلوه های ویژه؟
    از نظر مفهوم و جلوه های ویژه هم فرو نمیره , ولی از نظر فرهنگی بیشتر فرو نمیره :|

    نظر شخصیته حسین جان , اما به نظر من هری پاتر شاهکاره :x
    ویرایش توسط DIONYSUS : 01-12-2012 در ساعت 06:08 PM
    3 کاربر مقابل از DIONYSUS عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. I Am Legend (01-12-2012), JMJ (08-27-2012), Sgt.Wollek (01-12-2012)

  11. Top | #20

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض

    بچه ها حرف من و ساسی در مورد خوب بودن فیلم نیست . فیلم خوب هست . طرف حساب ما کسایی هستن که رفتن و از روی تعصب به این فیلم رای دادن . این فیلم فیلم خوبی هست اما نه بهترین در سال 2011 . دقیقا یادم هست این فیلم به مدت از شاهکار پدر خوانده هم بیشتر امیتاز داشت !! دیگه این فیلم هر چی باشه نصف پدر خوانده هم نیست . یا همین الان امتیاز این فیلم با امتیاز فیلم Leon یکی هست !!! از فیلم هایی هم مثل Taxi Driver , Green Mile و Toy Story و .... بیشتر هست !! یعنی واقعا این فیلم در حد همین Leon هست ؟ نیست دیگه .


    جدایی نادر از سیمین به دو دلیل صدا کرد. یکی بخاطر اینکه مصادف شد با اکران اخراجی های3. دیگه لازم نیست مورد اول رو براتون موشکافی کنم چون خودتون بهتر می دونید. مورد دوم اینه که این فیلم داره واقعیت هایی رو تو جامعه ایران نشون میده که تا قبل از این کسی جرات به تصویر کشیدنش رو نداشت. اگر بخوایم از منظر رئالیسم به فیلم ها نگاه کنیم خب واضحه که جدایی نادر... از پدرخوانده سرتره. چون حسین جان به پدرخوانده اشاره کرد من مثال زدم. قطعا چیزایی که تو پدرخوانده بود همش مطابق با واقعیت نبود. حتی راجر ایبرت(منتقد بزرگ آمریکایی) هم گفته که پدرخوانده خیلی مطابق با واقعیت نیست بلکه "رفقای خوب" به واقعیت نزدیک تره. حالا اینکه راجر ایبرت طرفدار دو آتیشه مارتین اسکورسیزی هست به جدا ولی خب همه به عنوان یه منتقد بزرگ قبولش دارند. اگر بحث سر رای دادنه که شما نمی تونید کسی رو محکوم کنید که چرا از 10ستاره رفته 10ستاره به جدایی نادر... داده. مگه سری فیلمای "گرگ و میش" که مثل بمب صدا می کنه از امتیاز بالایی برخورداره؟ یکی مثل من به شرلوک هلمز 1 ، امتیاز 8 رو میده. یکی هم مثل دایی من به همین فیلم امتیاز پایین تری میده. قرار نیست کسی رو بخاطر این سبک امتیاز دادن توبیخ کنیم.
    6 کاربر مقابل از I Am Legend عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (01-12-2012), TeZAR (01-12-2012), bomb5 (01-12-2012), r v d (01-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-05-2011, 12:31 PM
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 01-25-2011, 06:08 PM
  3. - دانود بهترين فيلم تاريخ از نظر سايت IMDb
    توسط Xtreme در انجمن فیلم سینمایی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-29-2010, 04:58 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد