بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 28 , از مجموع 28

موضوع: خاص ^ 5 فیلم برتر سال 2011 از نگاه imdb . افتخاری دیگر برای ایرانیان !!!

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض خاص ^ 5 فیلم برتر سال 2011 از نگاه imdb . افتخاری دیگر برای ایرانیان !!!

    سلام .


    نیازی به توضیح فکر نکنم باشه . فقط اینکه این رده بنده ربطی به میزان فروش نداره , بلکه به میزان امتیازی که بیش از 100 میلیون عضو سایت IMDb داده اند ربط داره . در توضیحات هم نظراتی رو مینویسم که بیشتری امتیاز مثبت را خورده است . این شما و این هم لیست ..



    #5: Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 2



    کاربران سایت در مورد این فیلم گفته اند :

    " عجب فیلم زیبایی برای پایان دادن به 7 کتاب بزرگ و مشهور جی کی رولینگ . فیلم با همان بازیگران اصلی شروع و تمام کرد و این خودش یک نکته مثبت بزرگ هست . کیفیت فیلم و پایان عالی بود .... اوه خدای من . این پایان سری فیلم های زیبای هری پاتر بود . اما یک پایان عالی . "



    #4: Drive



    کاربران در مورد این فیلم گفته اند :

    " یک فیلم زیبا و بسیار گیج کننده . طوری که تورو به خواب میبره . یک فیلم واقعا در حد کارگردانش یعنی گوسلینگ هست و بازیگراش هم کاراکتر ها را فوق العاده در آورده اند . یک فیلم که خوراک هالیوود هست و داستان سادی ای رو به صورت خاص روایت میکنه . یک آدم سر سخت که وارد یک مرحله مشکل میشه و یاد اون رو به روش خاص خودش حل کنه . یک فیلم زیبا با یک خط ساده و وران . "



    #3: Warrior



    کاربران در مورد این فیلم گفته اند :

    " کمتر فیلم مبارزه ای رو میبینید که تواسنته باشه خط بین مبارزه و درام رو حفش کنه ولی این فیلم این کار رو به صورت حرفه ای انجام داده . حفظ کردن خط خشن و درام فیلم چیزی هست که باعث شده این فیلم دیدنش لذت بخش باشه و به هر صنفی لذت بده . این فیلم بیشتر میشه گفت درام هست تا اکشن و رزمی . حتی وقتی 2 نفر با هم مبارزه میکنن باز داستان درام رو حفظ میکنه و درد مبارزان فیلم رو به درام میکشونه . یک فیلم واقعا خاص ... "



    #2: Hugo



    کاربران در مورد این فیلم گفته اند :

    " واقعا فوق العاده . از همون سکانس اول هنوز فیلم و تکنولوژی 3D تورو جذب میکنه و نمیزاره از جات تکون بخوری . علاوه بر اینا داستان فیلم هم طوری هست که نمیتونید بهش علاقه نداشته باشید . به نظر من مارتین اسکورسیزی برای این فیلم رفته تو مخ یک کودک و آرزوهایی که او در خواب میبینه رو به صورت فیلم در اورده . دمت گرم ! ! "



    #1: A Separation ( جدایی نادر از سیمین )



    کاربران در مورد این فیلم گفته اند :

    " چه چیز باعث میشه که یک فیلم عالی بشه ؟ کارگردانی عالی ؟ بازیِ عالی ؟ داستان عالی ؟ ... اگر جوابتون یکی از این هاست باید بکم که این فیلم همه ی این عوامل رو با هم داره . از کارگردانی عالی تا بازی بسیار عالی بازیگرانش . اصغر فرهادی نشان داد که یک کارگردان عالی بودن کار سختی نیست و فقط دقت میخواد . او یک فیلم عالی ساخته و توانسته به بهترین وضع ممکن داستان زندگی ایرانیان را به نمایش بگزارد . "



    اینم از این دیگه .... باز میبینیم که در اینترنت کسی حتی به ایرانیان نزدیک هم نمیشه . بزن کف قشنگرو ... فعلا .




    ویرایش توسط RK_Ode : 01-12-2012 در ساعت 03:50 PM
    25 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (01-12-2012), Arsalan (01-12-2012), AĦӍẪÐƦÉȤA (01-12-2012), Blood Raven (01-12-2012), DIONYSUS (01-12-2012), Didoo (01-12-2012), Goldberg The Man (01-12-2012), Holy Diver (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), J B L (01-12-2012), JMJ (01-12-2012), SASAN (01-12-2012), Sgt.Wollek (01-12-2012), TeZAR (01-12-2012), The Great One (01-12-2012), The Last Outlaw (01-12-2012), The Shadow (01-13-2012), amingorgan (01-12-2012), amirnba (01-12-2012), bomb5 (01-12-2012), farzam_12 (01-12-2012), persian boy (01-12-2012), r v d (01-12-2012), © The Phantom Pain (01-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  2. Top | #21

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    حامد من به کسی گیر نمیدم که چرا رفتن به جدایی 10 دادن . من به اونایی گیر دادم که با 10 تا ایمیل مختلف رفتن بهش 10 دادن ( اینو خودم شاهدش بودم )

    اما در مورد پدرخوانده . آره جدایی تو یه فاکتور هایی که یکیش هم همین واقعیت هست بهتر است اما اگر بخوایم کل فاکتور ها رو ببینیم پدرخوانده سرتر هست . یا همین رفقای خوب . فیلمی که به نظر من هم خیلی به پدرخوانده نزدیک هست و تو یه مواردی حتی خیلی سرتر هست . اما باز به خاطر داستان نه چندان مستکم و قوی به پای پدر خوانده نمیرسه . نظر اون منتقد هم من قبول دارم رفقای خوب خیلی واقعی تر از پدر خوانده هست اما حامد واقعی بودن یک فیلم سندی بر بهترین بودنش هست ؟ در ضمن رفقای خوب واقعی بود چون داشت از روی یک داستان واقعی فیلم رو میساخت نه مثل پدر خوانده از روی کتاب . من به همین دلیل به پدرخوانده نظرم بیشتر هست چون پدرخوانده یک زندگی واقعی نبوده و از ذهن یک انسان به وجود آمده اما نقدر خوب به تصویر کشیده شده که تماشاگر بعد از دیدن فیلم میره تو گوگل سرچ میکنه تا ببینه ویتو کورلئونه واقعی هست یا نه . همین قدرت فیلم رو نشون میده . دیگه از بازی بازیگراش یعنی براندو و پاچینو چیزی نمیگم .

    اما حسن هری پاتر رو بگم . نظر شخصی من نیست . هری پاتر فقط به خاطر کتابش معروف شد . واس همین شماره 1 از همه بیشتر فروخت . چون همه با مبنای کتاب رفتن دیدنش . خیلی از کارشناس هم این عقیده رو داشتند که هری پاتر هیچوقت استاندارد های یک فیلم قوی رو نداشته . محبوب هست چرا ولی قوی نیست . این آخریش هم چون پایان فیلم بود یه نوره ازش تعریف کردن وگرنه به نظر من اصلا چیز شاخی نیست . در ضمن هری پاتر جلوه ویژه داره چون باید داشته باشه . ولی جدایی نادر از سیمین چی ؟ انتظار داری نادر یه بلند شه رو هوا 7-8 تا یتا پرنده بزنه به صورت سیمین بعد سیمین هم همش رو به صورت ماتریکس جا خالی بده ؟
    6 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (01-12-2012), DIONYSUS (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), SASAN (01-12-2012), Sgt.Wollek (01-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  3. Top | #22

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض

    محض اطلاع اینو بگم که هواداری دو آتیشه هری پاتر به سری فیلمای هری پاتر فحش و ناسزا میدند. ارباب حلقه ها از جمله موارد نادریه که پیتر جکسون خیلی با ظرافت اقتباس رو از روی کتاب صورت داده. البته اینم بگم که اگر پیتر جکسون می خواست کل کتاب اول به تصویر بکشه کم کمش 7ساعت فیلم می شد...
    5 کاربر مقابل از I Am Legend عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (01-12-2012), amirnba (01-12-2012), r v d (01-13-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  4. Top | #23

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    حامد خواستم پستت رو ویرایش کنم اصلا دیدم جرات ایت کارو ندارم ....

    خواستم بگم که اصلا مقایسه هری پاتر و ارباب حلقه ها یک چیز خنده دار هست . ارباب حلقه ها هم از نظر فیلم و هم از نظر کتاب هری پاتر رو میخوره . هری پاتر یک فیلم جوانانه و فانتزی هست اما ارباب حلقه ها واقعا جذبه و ابهت داره و هر سنی رو جذب خودش میکنه . تک توک آدم دیدم که از ارباب حلقه ها خوششون نیاد که مهم ترینشون رضا عطاران هست .... مقایسه این 2 کلا خنده دار هست .
    4 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), Sgt.Wollek (01-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  5. Top | #24

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    9281
    نوشته ها
    1,062
    تشکر
    2,783
    تشکر شده 2,982 بار در 409 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    880 Thread(s)

    پیش فرض

    الان کسایی که نظرشون مخالفهه با جدایی نادر از سیمین به خاطر اینکه فیلم هایی رو دیدن از هـ ــالییود که طرف واسه آب خوردن هم جلوه ی ویژه داره ..
    مهم ترین مسئله ی جدایی نادر از سیمین فیلمنامشه .. من نمیدونم چرا بعضی ها همش به صحنه های ظاهری فیلم نگاه میکنن . مشکل ما ایرانیا همینه .
    چرا وقتی بزرگای نقد تو سایتاشون گرفته تا هرجا میرن اصغر فرهادیو تحسین میکنن ؟ چون فرهادی چیزی نداشت توی سینمای ایران و این فیلمنامه ی محشرو به نظره من ایجاد کرد .
    توی فقیری کاریو کنی بیشتر به چشم میاد تا اینکه همه چی داشته باشیو کاره ساده رو انجام بدی ...


    ویرایش توسط AĦӍẪÐƦÉȤA : 01-12-2012 در ساعت 06:39 PM
    5 کاربر مقابل از AĦӍẪÐƦÉȤA عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. I Am Legend (01-12-2012), r v d (01-13-2012), © The Phantom Pain (01-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)

  6. Top | #25

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    رضا حرفت درسته من هم کامل باهاش موافق هستم . ولی امیدوارم فکر نکنید من مخالف جدایی هستم اتفاقا من طرفدارش هم هستم بدجور . فقط اینکه 1 آدم با چند تا ایمیل مختلف میره رای میده باعث میشه من عصبی بشم

    جدایی فیلم واقعا خوبی هست یکی از بهترین ها توی تاریخ ایران . اینکه جلوه های ویژه هم نشداشته چون اصلا جلوه های ویژه لازم نداره که بخواد داشته باشه . این فیلم داره یک خط داستانی ساده رو بهترین نحو ممکن رو میکنه که همین باعث زیباییش شده . در آخر باز بگم من بخوام 5 تا فیلم برتر سال رو انتخاب کنم جدایی توش هست اما اول نیست .
    4 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (01-12-2012), I Am Legend (01-12-2012), © The Phantom Pain (01-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  7. Top | #26

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    9281
    نوشته ها
    1,062
    تشکر
    2,783
    تشکر شده 2,982 بار در 409 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    880 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Olympic Hero نمایش پست ها
    رضا حرفت درسته من هم کامل باهاش موافق هستم . ولی امیدوارم فکر نکنید من مخالف جدایی هستم اتفاقا من طرفدارش هم هستم بدجور . فقط اینکه 1 آدم با چند تا ایمیل مختلف میره رای میده باعث میشه من عصبی بشم

    .
    حسین این چندتا دلیل داره : 1. اینکه ایرانیا تاحالا ندیده بودن یه فیلمی اینقدر خودشو بالا ببره که تو نظرسنجی سایتی باشه و دوست دارن از فرصت استفاده کنن ( 50 درصده این ها هم میشه یه کسایی باشن که حتی از من و تو بیشتر ار سینما میدونن اما بالاخره این کارو میکنن . 2. اینه که ایرانیا کلا جو گیرن . توی نظر سنجی ها خوب جو زده اندو تا حالا هم به نقع ما بود این جو زدگی مثالشم همین رای به علی کریمی و فرهاد مجیدی که افغانی استخدام میکنن تو کافی نت تا رای بدن آخر هم دوتومن میدن میگن برو حالا آجورتو بنداز .. با این حال نمیشه گفت جدایی نادر از سیمین بده یا مگه اینکه با این چیزا بالا بیاد و ازین حرفا ...
    3 کاربر مقابل از AĦӍẪÐƦÉȤA عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. I Am Legend (01-12-2012), The Phenom (01-13-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-12-2012)

  8. Top | #27

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    شماره عضویت
    28671
    سن
    31
    نوشته ها
    577
    تشکر
    13,586
    تشکر شده 2,665 بار در 520 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1183 Thread(s)

    پیش فرض

    یعنی واقعا هری پاتر تموم شد؟پس دیگه شبا به خاطر چی بیدار بمونیم و تو توهم بریم.
    امضای ایشان


    عقاب آسیا خوشحالم که به خونت برگشتی

  9. Top | #28

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    رای مردم رو بی خیال. شما چرا امتیاز منتقدان رو ول کردید چسبیدید به رای مردم؟؟؟؟؟؟
    دلیل اصلی گل کردن جدایی نادر از سیمین تقابل دو طرز فکر مختلف که یک طرف سیمین نمادش هست و طرف دیگه نادر و زن شهاب حسینی (اسمش رو نمی دونم). من نقد جدایی نادر از سیمین در انجمن های مختلف آمریکا خوندم. اکثرا از تقابل دین و علم صحبت کردن.که میشه در پایان فیلم شکست دین گرایان رو (نادر و زن شهاب حسینی)در برابر علم گرا(سیمین) دید و ...
    فیلم واقعا عالی است ولی دلیل انتخاب برای گلدن و اسکار مسائل س.یاسی است.
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-05-2011, 12:31 PM
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 01-25-2011, 06:08 PM
  3. - دانود بهترين فيلم تاريخ از نظر سايت IMDb
    توسط Xtreme در انجمن فیلم سینمایی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-29-2010, 04:58 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد