بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: رکورد تیکر باید شکسته بشود یا خیر ؟

رأی دهندگان
29. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • بله

    13 44.83%
  • خیر

    16 55.17%
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16

موضوع: گفت و گوی اختصاصی ^ آیا شکستن رکورد آندرتیکر عاقلانه هست ؟

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض گفت و گوی اختصاصی ^ آیا شکستن رکورد آندرتیکر عاقلانه هست ؟

    سلام .



    " اصلا لزومی داره که رکورد آندرتیکر شکسته بشه ؟ " این سوالی هست که نه تنها در زمان حال , بلکه سال ها است در ذهن هواداران کشتی مخصوصا هواداران تیکر وجود دارد و هنوز کسی جوابی قطعی برای آن نداشته است .

    رکورد شکست ناپذیری تیکر در WM بدون شک ماندگار ترین اتفاق تاریخ کشتی هست که بدون رقیب است . این که آندرتیکر 20 سال هست در بزرگترین روز تاریخ کشتی شکست نخورده چیزی فراتر از انتظار هست . لگسی آندر اکنون این است که هیچکس , دقت کنید هیچکس توانایی شکست او در WM را ندارد . و این یکی از همون ویژگی هایی است که باعث شده اندرتیکر بزرگترین لجند WWE بشود . حتی اگه آندر در رینگ نباشه , این رکورد انقدر بزرگ هست که خودش به عنوان یک مهر محکم بر بزرگ بودن تیکر تاکید دارد .

    اما الان سوال این نیست که چه کسی رکورد تیکر را بشکوند . سوال اصلی این است که اصلا این رکود باید بشکند یا نه ؟ یک عده میگویند اگر این رکورد شکسته بشه تمام 20 سال قبل از بین میرود و رکورد تیکر بی معنی میشود . عده ای هم میگویند که رکورد برای شکستن هست و اگر این رکورد نشکند کاملا بی معنی هست ! و برای اینکه معنی داشته باشد حتما 1 نفر باید آن را بشکند .

    اما هردو نظریه چندان مهم نیستن . مهم این است که خود تیکر اصلا میخواهد رکوردش شکسته بشه یا نه . آیا خودِ تیکر تمایلی برای شکسته شدن رکوردش دارد یا خیر ؟ خیلی ها گفتند که تیکر هر وقت خواسته به WWE بازگردد گفته که رکود من باید در WM حفظ بشه و شکسته نشه . این رو هم همه میدونیم که تیکر تو کمپانی بزرگترین هست و همه یه جورایی او رو به عنوان فرد اول استار ها میدونن . همیشه هم در مورد افرادی مثل هانتر , هوگن و فلیر خبر هایی شنیده شده که استار ها کوچک رو از بین میبرند تا خودشون همیشه تو اوج باشن ولی آیا ما تا حالا همچین سخنانی رو در مورد تیکر شنیده ایم ؟ هرگز . آیا تیکر با بقیه فرق دارد ؟

    شاید تیکر با بقیه یک فرق اساسی دارد و اون هم این است که میخواهد وقتی کمپانی رو ترک کرد , کمپانی استار های جوون و خوبی رو داشته باشه و بتونه رو آن ها حساب باز کنه . شاید واس همین باشد که تیکر حتی علاقه داشته باشد رکورد خود را شکسته ببیند تا به جوان های کمپانی کمک کند . اگر کمپانی و خود تیکر فردی رو زیر نظر دارند که میتونه رکورد تیکر را بشکند , اون فرد بدون شک یک گام خیلی بزرگ رو برمیداره و میتونه تبدیل به یکی از بزرگترین استار های تاریخ بشود .



    بدون شک شکست دادن تیکر در WM و از بین بردن رکورد افسانه ای او , حتی از قهرمانی و بردن Royal Rumble هم برای یک استار بهتر و مهم تر است چون در این صورت اون فرد میتونه بگه من تنها فرد در تاریخ هستم که این کار رو انجام دادم .

    اما مشکل اینجاست که این رکورد , باید توسط کسی شکسته بشه که بعد از این اتفاق مدت زمان طولانی ای رو در کمپانی باشه تا بتواند رو این قضیه مانورو بده و خودش رو به یک استار بزرگ تبدیل کنه . از یک طرف دیگه مطمئمنا هوادار های تیکر و کشتی قبول نمیکنند یک استار جوون و بی تجربه بیاد و رکورد تیکر رو بشکونه و تیکر رو در WM شکست بده . چون در این صورت اعتبار این رکورد و کشتی گیران سابقی که در مقابل تیکر بازی کرده اند یه جورایی از بین میره .

    برای مثال اگه تایلر رکس این رکود رو بشکونه همه خندشون میگیره . ولی اگه کسانی مثل وید برت یا کودی رودز این کار رو انجام بدن , میشه روش حساب کرد که کمپانی 1 کار خوب انجام داده . چون این 2 حالا حالا در کمپانی هستند و اگر روی آن ها کار بشه میتونند تبدیل به بزرگان کمپانی بشوند .

    بنابراین اگر کمپانی تصمیم به شکستن رکورد گرفته بهترین کار ممکن این است که این کار رو توسط کسی انجام بده که هنوز راه بزرگی در کمپانی داره همچنین اونقدر ها جوون نباشه که خودش رو گم کنه .... حالا نظر شما چیست ؟ رکورد تیکر باید شکسته بشه یا خیر ؟



    نظر شخصی :

    اگه نظر من رو در این مورد بخواهید من میگم که رکورد تیکر باید شکسته بشه . این بهترین تصمیم ممکن برای کمپانی و آینده کمپانی هست . شاید خیلی ها بگید این کار به اعتبار تیکر ضربه ولی یک دقیقه فکر کنید , شما واقعا فکر میکنید شکستن رکورد تیکر باعث میشه اعتبار تیکر از بین بره یا ضربه بخوره ؟ تیکر انقدر بزرگ هست که حتی اگر رکوردش هم بشکنه باز بزرگترین استار تاریخ WWE بمونه و حریف نداشته باشه . از اون طرف به آینده اون استاری که بتونه اندرتیکر رو 1 ... 2 ... 3 در WM شکست بده فکر کنید . میتونید تصور کنید چه آینده ای برای او ساخته میشه و این چقدر برای کمپانی خوب هست ؟

    حالا نظر شما چیه ؟ بازم میگم سوال من این نیست که چه کسی رکورد رو بشکنه , سوال من این است که اصلا رکورد باید شسکته بشه یا نه ؟ امیدوارم در بحث شرکت کنید تا بحث مفیدی داشته باشم ...



    اختصاصی IWe ....
    30 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (02-12-2012), Arsalan (02-13-2012), AĦӍẪÐƦÉȤA (02-12-2012), Blood Raven (02-12-2012), DEAD MAN (02-12-2012), Ehsan Hero (02-12-2012), EmInEm (02-12-2012), Erfan_Cena (02-12-2012), Goldberg The Man (02-12-2012), HBK25 (02-13-2012), Hamid (02-12-2012), J B L (02-12-2012), MAMAD (02-12-2012), S.H.A.Y.A.N (02-12-2012), SASAN (02-12-2012), SAVEUS-Y2J (02-12-2012), Sgt.Wollek (02-12-2012), The Last Outlaw (02-12-2012), The Shadow (02-12-2012), The Survivor (02-12-2012), amingorgan (02-13-2012), amir-aghaei (02-12-2012), amirnba (02-12-2012), big-red-machine (02-12-2012), farzam_12 (02-12-2012), r v d (02-12-2012), sajad (02-12-2012), © The Phantom Pain (02-12-2012), Ħ д † ε Р(02-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-12-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  2. Top | #11

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7486
    سن
    32
    نوشته ها
    259
    تشکر
    333
    تشکر شده 650 بار در 77 ارسال
    حالت من
    Naomid
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    118 Thread(s)

    پیش فرض

    احتمال اینکه تیکر رکوردش شکسته بشه زیاد هستش اما اگه تیکر رکوردش شکسته بشه به احتمال زیاد آخرین مسابقه ی اون خواهد بود و بعد از اون هم دیگه کشتی نگیره بعدشم اگه کسی بخواد که این استریک رو بشکنه به احتمال خیلی زیاد کسی خواهد بود که حداقل یکبار از تیکر تو رستلمنیا شکست خورده باشه که بعدش بگن یکبار هم تیکر مسابقه رو برده من بیشتر نظرم روی هانتنر و کین هستش خیلی هم دوست دارم که کین استریک تیکر رو بشکنه چون هم برادرند و هم تلافی این چند سالی که کین به یه استار متوسط تبدیل شده بود رو در بیارن .
    ویرایش توسط SAVEUS-Y2J : 02-12-2012 در ساعت 08:23 PM
    6 کاربر مقابل از SAVEUS-Y2J عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (02-12-2012), Goldberg The Man (02-12-2012), amingorgan (02-13-2012), big-red-machine (02-12-2012), © The Phantom Pain (02-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-12-2012)
    امضای ایشان


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  3. Top | #12

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4040
    سن
    35
    نوشته ها
    179
    تشکر
    1,826
    تشکر شده 85 بار در 16 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    52 Thread(s)

    پیش فرض

    من به هیچ وجه فن تیکر نیستم. نظرمم اینه که باید شکسته می شد ، اما الان موقع مناسبی نیست. این رکورد رو کلاً دو نفر لیاقت شکستنش را دارند ، کین و شان. وقتی شان دو بار شکست خورد حالا اطمینان داشته باشین نمی شکنه مخصوصا اگر مبارزه امسال با هانتر باشه ! اما برای اینکه اعتبار هر دو حفظ بشه اگر بازی داور ویژه داشته باشه داور تو بازی دخالت می کنه!

  4. Top | #13

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    والا وقتی خود تیکر اظهار داشته که تمایل داره که استریکش شکسته شه ولی wwe قبول نمی کنه دیگه چی میشه گفت !!!!!!!!!

    به نظر من استریک تیکر دیگه از حد گذشته و به نحوی لُس شده قضیه !!!! دیگه مشخصه که هر رسلمینیا تیکر از پیش برنده هست و دیگه اون هیجان باید و شاید و نداره !!!! هرچند wwe خیلی وقته که دیگه اون هیجان و جذابیت رو نداره !!!

    همون سال 2005 باید توسط رندی شکسته میشد ...
    2 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. © The Phantom Pain (02-13-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-13-2012)
    امضای ایشان


  5. Top | #14

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض

    هرگز!
    اين ركورد تاريخي هرگز نبايد شكسته بشه چون اگه ميخواست شكسته بشه اصلا نبايد تا اينجا ادامه پيدا ميكرد. امسال0-20 و تمام.اگر غير از اين بشه هيچوقت وينس رو نمي بخشم!
    اين ركورد حداقل مزد حاج تيكر بعد از 21 سال حضور مستمر تو كمپانيه! كمپاني اي كه بخاطرش انواع مصدوميت ها رو تحمل كرد از زانوش بگير تا كمر و اخيرا كتفش!
    اون زمان كه اكثر مين ايونترهاي كمپاني به كمپاني رقيب wcw رفتن آندرتيكر موند و هيچوقت هم دنبال تايتل رين هاي طولاني مدت نرفت چون مثل خيلي ها خودخواه نبود چون هميشه ميخواست به جوون تر ها ميدون بده. همين رفتارش باعث شده الان احترام همه كشتي گير ها رو بدست بياره. هيچ جا نخوندم حاج تيكر با كسي مشكلي پيدا كرده باشه. برت هارت درموردش گفته بود سالم ترين فرديه كه تو زندگيم ديدم.
    اميداورم آخرين بازي حاج تيكر با هر كي كه ميخواد باشه زيبا بشه و با شكوه خداحافظي كنه.


    3 کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (02-13-2012), © The Phantom Pain (02-13-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-13-2012)
    امضای ایشان


    thankyoutaker



  6. Top | #15

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    من حسم میگه ، یعنی بهم گفتن . تیکر میبازه رسلمنیا
    کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Blood Raven (02-13-2012)
    امضای ایشان



  7. Top | #16

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    شماره عضویت
    28689
    سن
    34
    نوشته ها
    104
    تشکر
    614
    تشکر شده 302 بار در 98 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    38 Thread(s)

    پیش فرض

    من فبلا دوست داشتم که تیکر ببازه ولی الان که نظرت رو خوندم نظر من هم عوض شده منم دوست دارم خداحافظی با شکوهی داشته باشه یادم میاد یه جا خونده بوده که شان مایکلز گفته بود باخت از اندرتیکر هم با افتخار بود
    کاربر مقابل از HBK25 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: arsham-1991 (06-02-2012)
    امضای ایشان


صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 12-02-2011, 03:14 AM
  2. التیمیت واریر در رستلمنیای 25 (اختصاصی)
    توسط New World Order در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 04-30-2008, 02:17 AM
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 09-29-2007, 02:34 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد