سلام .
" اصلا لزومی داره که رکورد آندرتیکر شکسته بشه ؟ " این سوالی هست که نه تنها در زمان حال , بلکه سال ها است در ذهن هواداران کشتی مخصوصا هواداران تیکر وجود دارد و هنوز کسی جوابی قطعی برای آن نداشته است .
رکورد شکست ناپذیری تیکر در WM بدون شک ماندگار ترین اتفاق تاریخ کشتی هست که بدون رقیب است . این که آندرتیکر 20 سال هست در بزرگترین روز تاریخ کشتی شکست نخورده چیزی فراتر از انتظار هست . لگسی آندر اکنون این است که هیچکس , دقت کنید هیچکس توانایی شکست او در WM را ندارد . و این یکی از همون ویژگی هایی است که باعث شده اندرتیکر بزرگترین لجند WWE بشود . حتی اگه آندر در رینگ نباشه , این رکورد انقدر بزرگ هست که خودش به عنوان یک مهر محکم بر بزرگ بودن تیکر تاکید دارد .
اما الان سوال این نیست که چه کسی رکورد تیکر را بشکوند . سوال اصلی این است که اصلا این رکود باید بشکند یا نه ؟ یک عده میگویند اگر این رکورد شکسته بشه تمام 20 سال قبل از بین میرود و رکورد تیکر بی معنی میشود . عده ای هم میگویند که رکورد برای شکستن هست و اگر این رکورد نشکند کاملا بی معنی هست ! و برای اینکه معنی داشته باشد حتما 1 نفر باید آن را بشکند .
اما هردو نظریه چندان مهم نیستن . مهم این است که خود تیکر اصلا میخواهد رکوردش شکسته بشه یا نه . آیا خودِ تیکر تمایلی برای شکسته شدن رکوردش دارد یا خیر ؟ خیلی ها گفتند که تیکر هر وقت خواسته به WWE بازگردد گفته که رکود من باید در WM حفظ بشه و شکسته نشه . این رو هم همه میدونیم که تیکر تو کمپانی بزرگترین هست و همه یه جورایی او رو به عنوان فرد اول استار ها میدونن . همیشه هم در مورد افرادی مثل هانتر , هوگن و فلیر خبر هایی شنیده شده که استار ها کوچک رو از بین میبرند تا خودشون همیشه تو اوج باشن ولی آیا ما تا حالا همچین سخنانی رو در مورد تیکر شنیده ایم ؟ هرگز . آیا تیکر با بقیه فرق دارد ؟
شاید تیکر با بقیه یک فرق اساسی دارد و اون هم این است که میخواهد وقتی کمپانی رو ترک کرد , کمپانی استار های جوون و خوبی رو داشته باشه و بتونه رو آن ها حساب باز کنه . شاید واس همین باشد که تیکر حتی علاقه داشته باشد رکورد خود را شکسته ببیند تا به جوان های کمپانی کمک کند . اگر کمپانی و خود تیکر فردی رو زیر نظر دارند که میتونه رکورد تیکر را بشکند , اون فرد بدون شک یک گام خیلی بزرگ رو برمیداره و میتونه تبدیل به یکی از بزرگترین استار های تاریخ بشود .
بدون شک شکست دادن تیکر در WM و از بین بردن رکورد افسانه ای او , حتی از قهرمانی و بردن Royal Rumble هم برای یک استار بهتر و مهم تر است چون در این صورت اون فرد میتونه بگه من تنها فرد در تاریخ هستم که این کار رو انجام دادم .
اما مشکل اینجاست که این رکورد , باید توسط کسی شکسته بشه که بعد از این اتفاق مدت زمان طولانی ای رو در کمپانی باشه تا بتواند رو این قضیه مانورو بده و خودش رو به یک استار بزرگ تبدیل کنه . از یک طرف دیگه مطمئمنا هوادار های تیکر و کشتی قبول نمیکنند یک استار جوون و بی تجربه بیاد و رکورد تیکر رو بشکونه و تیکر رو در WM شکست بده . چون در این صورت اعتبار این رکورد و کشتی گیران سابقی که در مقابل تیکر بازی کرده اند یه جورایی از بین میره .
برای مثال اگه تایلر رکس این رکود رو بشکونه همه خندشون میگیره . ولی اگه کسانی مثل وید برت یا کودی رودز این کار رو انجام بدن , میشه روش حساب کرد که کمپانی 1 کار خوب انجام داده . چون این 2 حالا حالا در کمپانی هستند و اگر روی آن ها کار بشه میتونند تبدیل به بزرگان کمپانی بشوند .
بنابراین اگر کمپانی تصمیم به شکستن رکورد گرفته بهترین کار ممکن این است که این کار رو توسط کسی انجام بده که هنوز راه بزرگی در کمپانی داره همچنین اونقدر ها جوون نباشه که خودش رو گم کنه .... حالا نظر شما چیست ؟ رکورد تیکر باید شکسته بشه یا خیر ؟
![]()
نظر شخصی :
اگه نظر من رو در این مورد بخواهید من میگم که رکورد تیکر باید شکسته بشه . این بهترین تصمیم ممکن برای کمپانی و آینده کمپانی هست . شاید خیلی ها بگید این کار به اعتبار تیکر ضربه ولی یک دقیقه فکر کنید , شما واقعا فکر میکنید شکستن رکورد تیکر باعث میشه اعتبار تیکر از بین بره یا ضربه بخوره ؟ تیکر انقدر بزرگ هست که حتی اگر رکوردش هم بشکنه باز بزرگترین استار تاریخ WWE بمونه و حریف نداشته باشه . از اون طرف به آینده اون استاری که بتونه اندرتیکر رو 1 ... 2 ... 3 در WM شکست بده فکر کنید . میتونید تصور کنید چه آینده ای برای او ساخته میشه و این چقدر برای کمپانی خوب هست ؟
حالا نظر شما چیه ؟ بازم میگم سوال من این نیست که چه کسی رکورد رو بشکنه , سوال من این است که اصلا رکورد باید شسکته بشه یا نه ؟ امیدوارم در بحث شرکت کنید تا بحث مفیدی داشته باشم ...
اختصاصی IWe ....








پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)