بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: رکورد تیکر باید شکسته بشود یا خیر ؟

رأی دهندگان
29. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • بله

    13 44.83%
  • خیر

    16 55.17%
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

موضوع: گفت و گوی اختصاصی ^ آیا شکستن رکورد آندرتیکر عاقلانه هست ؟

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض گفت و گوی اختصاصی ^ آیا شکستن رکورد آندرتیکر عاقلانه هست ؟

    سلام .



    " اصلا لزومی داره که رکورد آندرتیکر شکسته بشه ؟ " این سوالی هست که نه تنها در زمان حال , بلکه سال ها است در ذهن هواداران کشتی مخصوصا هواداران تیکر وجود دارد و هنوز کسی جوابی قطعی برای آن نداشته است .

    رکورد شکست ناپذیری تیکر در WM بدون شک ماندگار ترین اتفاق تاریخ کشتی هست که بدون رقیب است . این که آندرتیکر 20 سال هست در بزرگترین روز تاریخ کشتی شکست نخورده چیزی فراتر از انتظار هست . لگسی آندر اکنون این است که هیچکس , دقت کنید هیچکس توانایی شکست او در WM را ندارد . و این یکی از همون ویژگی هایی است که باعث شده اندرتیکر بزرگترین لجند WWE بشود . حتی اگه آندر در رینگ نباشه , این رکورد انقدر بزرگ هست که خودش به عنوان یک مهر محکم بر بزرگ بودن تیکر تاکید دارد .

    اما الان سوال این نیست که چه کسی رکورد تیکر را بشکوند . سوال اصلی این است که اصلا این رکود باید بشکند یا نه ؟ یک عده میگویند اگر این رکورد شکسته بشه تمام 20 سال قبل از بین میرود و رکورد تیکر بی معنی میشود . عده ای هم میگویند که رکورد برای شکستن هست و اگر این رکورد نشکند کاملا بی معنی هست ! و برای اینکه معنی داشته باشد حتما 1 نفر باید آن را بشکند .

    اما هردو نظریه چندان مهم نیستن . مهم این است که خود تیکر اصلا میخواهد رکوردش شکسته بشه یا نه . آیا خودِ تیکر تمایلی برای شکسته شدن رکوردش دارد یا خیر ؟ خیلی ها گفتند که تیکر هر وقت خواسته به WWE بازگردد گفته که رکود من باید در WM حفظ بشه و شکسته نشه . این رو هم همه میدونیم که تیکر تو کمپانی بزرگترین هست و همه یه جورایی او رو به عنوان فرد اول استار ها میدونن . همیشه هم در مورد افرادی مثل هانتر , هوگن و فلیر خبر هایی شنیده شده که استار ها کوچک رو از بین میبرند تا خودشون همیشه تو اوج باشن ولی آیا ما تا حالا همچین سخنانی رو در مورد تیکر شنیده ایم ؟ هرگز . آیا تیکر با بقیه فرق دارد ؟

    شاید تیکر با بقیه یک فرق اساسی دارد و اون هم این است که میخواهد وقتی کمپانی رو ترک کرد , کمپانی استار های جوون و خوبی رو داشته باشه و بتونه رو آن ها حساب باز کنه . شاید واس همین باشد که تیکر حتی علاقه داشته باشد رکورد خود را شکسته ببیند تا به جوان های کمپانی کمک کند . اگر کمپانی و خود تیکر فردی رو زیر نظر دارند که میتونه رکورد تیکر را بشکند , اون فرد بدون شک یک گام خیلی بزرگ رو برمیداره و میتونه تبدیل به یکی از بزرگترین استار های تاریخ بشود .



    بدون شک شکست دادن تیکر در WM و از بین بردن رکورد افسانه ای او , حتی از قهرمانی و بردن Royal Rumble هم برای یک استار بهتر و مهم تر است چون در این صورت اون فرد میتونه بگه من تنها فرد در تاریخ هستم که این کار رو انجام دادم .

    اما مشکل اینجاست که این رکورد , باید توسط کسی شکسته بشه که بعد از این اتفاق مدت زمان طولانی ای رو در کمپانی باشه تا بتواند رو این قضیه مانورو بده و خودش رو به یک استار بزرگ تبدیل کنه . از یک طرف دیگه مطمئمنا هوادار های تیکر و کشتی قبول نمیکنند یک استار جوون و بی تجربه بیاد و رکورد تیکر رو بشکونه و تیکر رو در WM شکست بده . چون در این صورت اعتبار این رکورد و کشتی گیران سابقی که در مقابل تیکر بازی کرده اند یه جورایی از بین میره .

    برای مثال اگه تایلر رکس این رکود رو بشکونه همه خندشون میگیره . ولی اگه کسانی مثل وید برت یا کودی رودز این کار رو انجام بدن , میشه روش حساب کرد که کمپانی 1 کار خوب انجام داده . چون این 2 حالا حالا در کمپانی هستند و اگر روی آن ها کار بشه میتونند تبدیل به بزرگان کمپانی بشوند .

    بنابراین اگر کمپانی تصمیم به شکستن رکورد گرفته بهترین کار ممکن این است که این کار رو توسط کسی انجام بده که هنوز راه بزرگی در کمپانی داره همچنین اونقدر ها جوون نباشه که خودش رو گم کنه .... حالا نظر شما چیست ؟ رکورد تیکر باید شکسته بشه یا خیر ؟



    نظر شخصی :

    اگه نظر من رو در این مورد بخواهید من میگم که رکورد تیکر باید شکسته بشه . این بهترین تصمیم ممکن برای کمپانی و آینده کمپانی هست . شاید خیلی ها بگید این کار به اعتبار تیکر ضربه ولی یک دقیقه فکر کنید , شما واقعا فکر میکنید شکستن رکورد تیکر باعث میشه اعتبار تیکر از بین بره یا ضربه بخوره ؟ تیکر انقدر بزرگ هست که حتی اگر رکوردش هم بشکنه باز بزرگترین استار تاریخ WWE بمونه و حریف نداشته باشه . از اون طرف به آینده اون استاری که بتونه اندرتیکر رو 1 ... 2 ... 3 در WM شکست بده فکر کنید . میتونید تصور کنید چه آینده ای برای او ساخته میشه و این چقدر برای کمپانی خوب هست ؟

    حالا نظر شما چیه ؟ بازم میگم سوال من این نیست که چه کسی رکورد رو بشکنه , سوال من این است که اصلا رکورد باید شسکته بشه یا نه ؟ امیدوارم در بحث شرکت کنید تا بحث مفیدی داشته باشم ...



    اختصاصی IWe ....
    30 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (02-12-2012), Arsalan (02-13-2012), AĦӍẪÐƦÉȤA (02-12-2012), Blood Raven (02-12-2012), DEAD MAN (02-12-2012), Ehsan Hero (02-12-2012), EmInEm (02-12-2012), Erfan_Cena (02-12-2012), Goldberg The Man (02-12-2012), HBK25 (02-13-2012), Hamid (02-12-2012), J B L (02-12-2012), MAMAD (02-12-2012), S.H.A.Y.A.N (02-12-2012), SASAN (02-12-2012), SAVEUS-Y2J (02-12-2012), Sgt.Wollek (02-12-2012), The Last Outlaw (02-12-2012), The Shadow (02-12-2012), The Survivor (02-12-2012), amingorgan (02-13-2012), amir-aghaei (02-12-2012), amirnba (02-12-2012), big-red-machine (02-12-2012), farzam_12 (02-12-2012), r v d (02-12-2012), sajad (02-12-2012), © The Phantom Pain (02-12-2012), Ħ д † ε Р(02-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-12-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    شماره عضویت
    28786
    نوشته ها
    189
    تشکر
    4,108
    تشکر شده 269 بار در 128 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    اصلا راه نداره کسی غیر جان سینا این رکورد رو بشکونه...........

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21603
    سن
    33
    نوشته ها
    251
    تشکر
    465
    تشکر شده 1,442 بار در 172 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    حسین جون ممنون از تاپیکت.منم نظر شخصیم بر اینه که آندرتیکر اگه استریکش شکسته بشه از یه طرف خوبه از یه طرف بد .بد چون آندرتیکر زیر سوال میره.از یه طرف خوب که یه نفر به اوج موقعیت توی کمپانی میرسه.با اینکه معتقدم با باخت در رستلمنیا چیزی از آندر کم نمیشه اما نمیدونم دلم اصلا با شکستن استریک راضی نیست.
    3 کاربر مقابل از Ehsan Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (02-12-2012), javad randy (04-11-2012)

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21603
    سن
    33
    نوشته ها
    251
    تشکر
    465
    تشکر شده 1,442 بار در 172 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    داداش اتقاقا توی بزرگان فقط جان سینا محاله که بشکنتش.

    برو حلوای مرگ سینا رو توی رستلمنیا 28 درست کن کارت به استریک نباشه به نفعته

  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    شماره عضویت
    28786
    نوشته ها
    189
    تشکر
    4,108
    تشکر شده 269 بار در 128 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    داداش خواهیم دید........!

  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    True Blue
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4687
    سن
    29
    نوشته ها
    1,858
    تشکر
    7,212
    تشکر شده 7,944 بار در 1,105 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    665 Thread(s)

    پیش فرض

    ولی من به طور کل فکر می کنم که رکورد آندرتیکر باید شکسته بشه ولی بعید می دونم که این اتفاق بیفته ؛ به دلیل این که شان مایکل بهترین گزینه برای این کار بود ولی تو Wrestlemania چند سال پیش ، این اتفاق نیفتاد ؛ حال به نظر من اگر کسی بتونه رکورد آندرتیکر را بشکونه کار بزرگی کرده است و تا عمر داره همه اون را به عنوان یک اسطوره می شناسند ، در مورد شکستن این رکورد توسط جان سینا بگم که این کار محاله ، بهترین انتخاب برای این کار می تونه شان مایکل ، استن کلد ، راک ، براک لزنر یا باتیستا در هنگام برگشت باشه ، ممنون حسین جان .
    3 کاربر مقابل از Blood Raven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. amirnba (02-12-2012), © The Phantom Pain (02-12-2012)
    امضای ایشان


    Welcome to the Stamford Bridge


  7. Top | #7

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    اولا این تاپیک تاپیک کل کل نیست و فقط میتونید نظرتونرو بگید

    در ثانی به نظر من این که حسین میگه کسی که استریک رو بشکنه موندگار میشه تو تاریخ ...

    وا...با این سیاستهای عجیب غریب کمپانی فک نکنم این اتفاق واسه اون شخص بیا افته

    استریک تیکر سه جا باید شکسته میشد که نشد

    به دست باتیستا ، شان و رندی

    فقط این اتفاق نیافتاد به نظر من دیگه هم نباید بیافته مگه اینکه طرف دیگه بازی یکی از اینا باشه :

    استین ، شان ، گلدبرگ و لزنر

    که در تمامی حالات عیر ممکنه

    پس استریک سر جاش میمونه
    6 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Goldberg The Man (02-12-2012), MAMAD (02-12-2012), Sgt.Wollek (02-12-2012), amirnba (02-12-2012), © The Phantom Pain (02-12-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  8. Top | #8

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5364
    سن
    29
    نوشته ها
    2,456
    تشکر
    14,581
    تشکر شده 13,907 بار در 2,194 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    457 Thread(s)

    پیش فرض

    من زدم خیر!!! چرا؟
    چون که این همه استار بزرگ با تیکر بازی کردن و همه باختن و نمیشه یه نفر ( حالا هر کی میخواد باشه ) بیاد و رکورد رو بشکونه مگر اینکه همه استار های بزرگ تیم بشن و با هم رکورد رو بشکونن
    ( از تخیل زدیم اونورتر )

    4 کاربر مقابل از Sgt.Wollek عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (02-12-2012), MAMAD (02-12-2012), amirnba (02-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-12-2012)
    امضای ایشان



    ♥ HALA MADRID ♥



  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    شماره عضویت
    28786
    نوشته ها
    189
    تشکر
    4,108
    تشکر شده 269 بار در 128 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    جو استادیوم دیدنیه وقتی سینا تیکر رو پین می کنه..........
    کاربر مقابل از Erfan_Cena عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: MAMAD (02-12-2012)

  10. Top | #10

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1144
    سن
    31
    نوشته ها
    3,240
    تشکر
    12,227
    تشکر شده 12,456 بار در 1,878 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1874 Thread(s)

    پیش فرض

    نظر من در باره ی شکسته شدن رکورد منفیه.چون این رکورد یکی از جاودانه ترین رکورد ها هست و خواهد بود.

    شما هم که میگی اگه کسی این رکوردو بشکنه تا آخر عمر تامینه اونم نظرم منفیه چون کسی که این رکورد رو بشکنه چنان منفور خواهد شد که همون اولا بیخیال دنیای رسلینگ میشه.


    نقل قول نوشته اصلی توسط Erfan_Cena نمایش پست ها
    جو استادیوم دیدنیه وقتی سینا تیکر رو پین می کنه..........
    من که جو استادیوم رو تو این لحظه غیر از کر شدن گوش ها با بوووو کردن هوادارا نمیدونم.
    ویرایش توسط DEAD MAN : 02-12-2012 در ساعت 08:20 PM
    7 کاربر مقابل از DEAD MAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (02-12-2012), El Niño (02-12-2012), The Last Outlaw (02-12-2012), amingorgan (02-13-2012), © The Phantom Pain (02-12-2012), Ħ д † ε Р(02-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-12-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]




صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 12-02-2011, 03:14 AM
  2. التیمیت واریر در رستلمنیای 25 (اختصاصی)
    توسط New World Order در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 04-30-2008, 02:17 AM
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 09-29-2007, 02:34 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد