بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 39

موضوع: چلسی بر بام جام قهرمانان اروپا ایستاد...

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض چلسی بر بام جام قهرمانان اروپا ایستاد...

    چلسي در ضربات پنالتي قهرمان اروپا شد


    چلسي با برتري مقابل بايرن مونيخ در ضربات پنالتي جام قهرماني ليگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داد.



    دو تيم بايرن مونيخ و چلسي در آليانس آره نا شهر مونيخ ديدار نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا را برگزار کردند که اين مسابقه در پايان 120 دقيقه با تساوي يک بر يک به پايان رسيد اما چلسي با برتري در ضربات پنالتي، قهرمان اروپا شد.

    بايرن مونيخ در نميه اول مسابقه، تيم برتر ميدان بود و حمله هاي بسياري را روي دروازه چلسي ترتيب داد اما دفاع متمرکز و پرتعداد بازيکنان چلسي، عملکرد خوب پتر چک دروازه بان اين تيم و کم دقتي مهاجمان بايرن مونيخ موجب شد که در نيمه نخست چيزي جز آه و افسوس نصيب هواداران بايرن مونيخ نشود.

    در نيمه دوم، حملات بايرن مونيخ ادامه يافت اما باز هم داستان نيمه اول تکرار شد تا در دقيقه 82، توماس مولر موفق شد با يک ضربه سر چکشي طلسم دروازه چلسي را باز کند. در حالي که همگان تصور مي کردند بايرن مونيخ مي تواند با اداره کردن بازي در چند دقيقه باقي مانده برنده اين مسابقه باشد، اين گونه نشد و ديديه دروگبا در دقيقه 88 با يک ضربه سر روي کرنر براي چلسي گلزني کرد و بازي را به تساوي کشاند تا همه چيز به وقت هاي اضافه کشيده شود.

    در حالي که تنها سه دقيقه از آغاز نيمه اول وقت اضافه گذشته بود، فرانک ريبري درون محوطه جريمه چلسي توسط دروگبا سرنگون شد و داور به نشانه پنالتي در سوت خود دميد تا بايرن مونيخ صاحب يک موقعيت عالي شود اما آرين روبن نتوانست ضربه پنالتي را به گل تيديل کند و پتر چک اين ضربه را مهار کرد.



    در نهايت بازي در پايان 120 دقيقه با تساوي يک بر يک به پايان رسيد تا ضربات حساس پنالتي تعيين کننده تيم قهرمان باشد.

    ** ضربات پنالتي:

    پنالتي اول را فيليپ لام براي بايرن مونيخ به گل تبديل کرد. پس از او، خوان ماتا پشت توپ ايستاد تا پنالتي اول چلسي را بزند اما نوير موفق شد ضربه ماتا را مهار کند.

    ماريو گومز زننده دومين پنالتي بايرن مونيخ بود و او نيز موفق شد ضربه خود را به گل تبديل کند. در مقابل داويد لوئيس نيز براي چلسي گلزني کرد.

    سومين پنالتي بايرن مونيخ را مانوئل نوير دروازه بان اين تيم وارد دروازه پتر چک همتاي خود در تيم چلسي کرد. فرانک لمپارد کاپيتان چلسي نيز سومين پنالتي اين تيم را به گل تبديل کرد.

    اوليچ زننده پنالتي چهارم بايرن مونيخ بود که پتر چک ضربه او را مهار کرد. براي چلسي، اشلي کول پشت توپ ايستاد و پنالتي خود را تبديل به گل کرد تا همه چيز مساوي شود.

    در پنالتي پنجم، شوانشتايگر پنالتي خود را به تير دروازه زد. پنالتي آخر چلسي را ديديه دروگبا وارد دروازه بايرن مونيخ کرد تا چلسي با برتري 4 – 3 در ضربات پنالتي قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شود.




    =================


    پروفایلو چلسی رو حال کنین بالاخره نحسی 13 از بنده برداشته شد

    خوشحالم تیم چهارم محبوبم در اروپا قهرمان شد!هیچ وقت از فوتبال بی روح آلمان خوشم نیومد!

    از طرف لیورپولی های انگلیسی به چلسی فنهای عزیز انجمن خصوصان داش پجی و پوریا و...و به دوستداران تیمهای دیگر انگلیسی بابت قهرمانی یک تیم انگلیسی نیز تبریک میگم...

    ما که رفتیم بام آسیا ک.ن لق نویر اینا

    21 کاربر مقابل از amir-aghaei عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (05-20-2012), Enliven (05-20-2012), Goldberg The Man (05-20-2012), Hamid (05-20-2012), Holy Diver (05-20-2012), J B L (05-20-2012), MAMAD (05-20-2012), Moji (05-20-2012), S.H.A.Y.A.N (05-20-2012), Sarkesh (05-20-2012), Sgt.Wollek (05-20-2012), TORNADO (11-30-2012), The Great One (05-20-2012), The Last Outlaw (05-20-2012), The Shadow (05-20-2012), The Survivor (05-20-2012), amirnba (05-20-2012), bomb5 (05-20-2012), r v d (05-20-2012), the king (05-20-2012), © The Phantom Pain (05-20-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #21

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    The Big Boss
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    شماره عضویت
    6200
    سن
    30
    نوشته ها
    1,647
    تشکر
    12,666
    تشکر شده 12,897 بار در 1,426 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1452 Thread(s)

    پیش فرض


    خوب . اول تبریک به دوستان گل چلسیایی

    من با این که تو تاپیک نظرسنجی گفتم بایرن برنده است اما واقعا از ته دل دوست داشتم چلسی برنده بشه .

    که شد .


    از این حرف ها که بگذریم ،

    برای بار هزارم یه تیم دیگه تو دنیا به این نکته اشاره کرد که :


    << هــر کــی
    قــرمــز بــپــوشــه ، آبــی ســوراخــش مــیــکــنــه >>


    از قهرمانی لذت ببرید
    ویرایش توسط © The Phantom Pain : 05-20-2012 در ساعت 11:31 AM
    6 کاربر مقابل از © The Phantom Pain عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-20-2012), Olympic Hero (05-20-2012), The Shadow (05-20-2012), amir-aghaei (05-20-2012), bomb5 (05-20-2012), r v d (05-20-2012)
    امضای ایشان



    . . . I don't have any more tears to shed


  3. Top | #22

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6417
    نوشته ها
    1,188
    تشکر
    5,157
    تشکر شده 3,381 بار در 587 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    168 Thread(s)

    پیش فرض

    فقط میتونم تبریک بگم . خیلی خیلی خوشحالم که انتقام رئال رو چلسی گرفت

    ضربات پنالتی هم شانس هستش و باید قبول کنیم که رئال خیلی بد عمل کرد توی انتخاب پنالتی زن ها ، بر عکس چلسی دیشب کار رئال رو تکرار نکرد و انتخاباش عالی بود .!

    این عکس ها برای من خیلی لذت بخش بود ...





















    تبریک
    7 کاربر مقابل از The Survivor عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MAMAD (05-20-2012), Moji (05-20-2012), The Shadow (05-20-2012), amir-aghaei (05-20-2012), bomb5 (05-20-2012), r v d (05-20-2012), the king (05-20-2012)
    امضای ایشان




  4. Top | #23

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    شماره عضویت
    29755
    نوشته ها
    263
    تشکر
    1,411
    تشکر شده 813 بار در 197 ارسال
    حالت من
    Shad
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    59 Thread(s)

    پیش فرض

    من که خداییش دیشب از خوشحالی داشتم بال در میاوردم
    آقا به همه این افتخار غرور آفرین رو تبریک وگویم

    2 کاربر مقابل از Moji عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The Shadow (05-20-2012), amir-aghaei (05-20-2012)
    امضای ایشان
    .: Above & Beyond 4Ever :.




  5. Top | #24

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    اول اینکه اقا جان مجبور که نیستی بیایی تاپیک بزنی وقتی در حد اسمال سبزی فروش سواد داری

    دوما به همه چلسی فن ها تبریک میگم و یه تبریک ویژه به خودم که از شدت هیجان خیس عرق بودم

    دم پیتر چک گرم خیلی مرده
    7 کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-20-2012), Goldberg The Man (05-20-2012), MAMAD (05-20-2012), Olympic Hero (05-20-2012), The Shadow (05-20-2012), amir-aghaei (05-20-2012), © The Phantom Pain (05-20-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  6. Top | #25

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    شماره عضویت
    29332
    سن
    36
    نوشته ها
    1,813
    تشکر
    8,563
    تشکر شده 9,543 بار در 1,570 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1241 Thread(s)

    پیش فرض

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    5 کاربر مقابل از MAMAD عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Goldberg The Man (05-20-2012), The Shadow (05-20-2012), amir-aghaei (05-20-2012), r v d (05-20-2012), © The Phantom Pain (05-20-2012)
    امضای ایشان
    خیلیــ خســـته ولی باید رفتــــ
    [/CENTER]

  7. Top | #26

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    تبریک تبریک تبریک به همه ی هواداران چلسی در این فروم

    با اینکه هوادار چلسی نیستم ولی میگم دیشب حق چلسی بود بببره . تیمی که برنامه بازیش هجومی هست و تو 120 دقیقه فقط یک گل بزنه اصلا و ابدا شایسته قهرمان شدن در اروپا نیست . البته من مقصر شماره 1 این باخت رو فقط و فقط آرین روبن میدونم بازیکنی که بدون شک مغرور ترین فوتبالیستی هست که من توی عمرم خودم دیدم . فقط میخواست شوت بزنه و بویی از پاس سالم نبرده بود . ریبری هم یه نموره اینطوری بود یعنی این 2 تا فقط و فقط خودشون میخواستن گل بزنن و بازیکن های دیگه رو تو زمین نمیدیدند . حتی نویر هم دیشب خیلی مغرور شده بود . طوری قیافه میگرفت انگار 10 سال هست بهترین گلر جهانِ . جی جی بوفون و اولیور کان اینطروی قیافه نگرفتن هیچوقت اما پیتر چک در مقابل خیلی سنگین میومد وایمیساد تو گل و درست شیرجه می زد و و میرفت .

    کلا آرین روبن خیلی خیلی نحس هست . فینال جام جهانی 2010 همین روبن هلند رو دوم کرد بوندسلیگا هم امسال روبن بایرن رو دوم کرد . دیشب هم UCL رو از بایرن گرفت . خدا رو 10000000 هزار مرتبه شکر این مردک نحس امسال نیومد یوونتوس

    اونور چلسی از اول بازی با برنامه اومده بود . بر خلاف همه که میگن بایرن چلسی رو زیر سلطه داشت من باید بگم این چلسی بود که برنامه خودش یعنی دفاع چند لایه داشت بایرن رو کنترل می کرد و بایرن الکی فقط داشت میومد جلو . بازیکنان چلسی هم انقدر این بایرنی ها رو خسته کردند که تو ضربات پنالتی نویر مجبور شد بیاد پنالتی بزنه . باستین هم که شوت هاش معروف هست, قدرت شوتی از قدرت شوت های من هم کمتر بود . به تیم بایرن هم تسلیت میگم چون مطمئن هستم این تیم تا سال های سال دیگه رنگ فینال رو نخواهد دید . تیمی که اوایل فصل ادعا میکرد مثل آب خوردن 3 گانه میکنه 1 جام هم نبرد ......

    راستی فقط دوست دارم یه بار دیگه یه انگلیسی مخصوصا چلسی فن ها بیان از ایتالیایی ها بد بگن ... هر چی دارید از ایتالیایی ها دارید خدایی یعنی حال کردم یک ایتالیایی قهرمان اروپا شد تا این حرف که بهترین مربیان دنیا از ایتالیا رشد میکنن ثابت بشه ..

    در مورد پیتر چک : دیشب فوق العاده بود ولی یک دروازبان با 3-4 ( بازی های بارسا و دیشب ) تا بازی خوب نمیشه بهترین گلر جهان راستی بهترین تیم دنیا ؟ Please ... از قهرمانیتون بیشترین لذت رو ببرید
    8 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-20-2012), The Great One (05-20-2012), The Phenom (05-20-2012), The Survivor (05-20-2012), amirnba (05-20-2012), r v d (05-20-2012), © The Phantom Pain (05-20-2012), Ð-i-R-Ť-Y (05-20-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  8. Top | #27

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    رئیس جمهور انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4775
    سن
    32
    نوشته ها
    1,785
    تشکر
    5,165
    تشکر شده 5,481 بار در 777 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1144 Thread(s)

    پیش فرض

    منم تبریک میگم قهرمانی رو به طرفداران چلسی

    Spoiler: show
    در مورد قهرمانی هم که مدیون دی متئو و کاتاناچیوی ایتالیایی هستین در مورد این لقب بهترین دروازه بان جهان و بهترین تیم دنیا و ... هم که نظر ندیم بهتره
    4 کاربر مقابل از The Great One عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-20-2012), Olympic Hero (05-20-2012), S.H.A.Y.A.N (05-20-2012), amirnba (05-20-2012)
    امضای ایشان












  9. Top | #28

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط r v d نمایش پست ها
    من به همه چلسی فنزهای فروم تا اونجایی که یاد دارم :

    پژمان - بارید (xtreme) - محمد - امیر (j b l) - سجاد سرکش - کیوان - امیر (bitw punk) - احمد رضا - bomb5 ، تبریک میگم ، اگه کسی رو از قلم انداختم ببخشید.

    جام بالاخره به دستان جی تی بوسه زد و کپتین به حقش رسید.

    + خودت تبریک میگم


    در واقعیت دوست نداشتم چلسی ببره ، چون بحث خارج از نت کل بین انگلیسیاست . چون اینقدر امسال جلوی رفیقم خارج از نت تحقیر شدیم .ابرومون رفت

    -

    اما خوب در خاک المان یک تیم لندنی برد کمی لذت بخش است . چون به هر حال خاطرات سال 2010 رو برامون از یاد برد ، شاید با برد چلسی در اروپا ... تیم ملی انگلیس هم با روحیه خوب به استقبال یورو بره .

    بازم تبریک به همه چلسی فن ها ...

    از ارزش های طرفداران بایرن کم نمیشه مثل ارسی و ... چون بایرن عالی کار کرد . به هر حال ضربات پنالتی مرگبار است . چلسی یکبار در اون شکست خورد و دیگه نوبتش شد که ببره . اما بایرن نشون داد کلا دقیقه 90 اینا براش شومه .

    بهترین تیم جهان هم اره زوده . چون اینتر با مورینیو سه جام در یک فصل برد بهترین تیم جهان لغب نگرفت . و زیر سایه بازی بارسا بود .
    کلا در قرن 21 ... جز ارسنال 2003 تا 2006 و منچستر 2006 تا 2009 و بارسا 2009 به بعد رو نمیشه بهترین جهان دونست .
    ( البته این نظر شخصی منه . چون بهترین تیم جهان رو به فوتبال زیبا میدونم + تاکتیک ... که این سه تیم همرو با هم در دوره ای داشتن )


    فعلا ...
    ویرایش توسط SASAN : 05-20-2012 در ساعت 02:22 PM
    6 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-20-2012), Enliven (05-20-2012), The Phenom (05-20-2012), r v d (05-20-2012), © The Phantom Pain (05-20-2012), Ð-i-R-Ť-Y (05-20-2012)
    امضای ایشان



  10. Top | #29

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    اینم تیم این دوره از لیگ قهرمانان


    CECH
    CHELSEA
    Conceded : 12
    Avg Rating: 6.65


    LAHM NESTA
    PAULO JORGE COLE
    BAYERN AC MILAN
    APOEL CHELSEA
    Goals/Assists: 0/1 Goals/Assists: 0/0 Goals/Assists: 0/0 Goals/Assists: 0/2
    Avg Rating: 6.71
    Avg Rating: 6.79 Avg Rating: 6.63 Avg Rating: 6.75


    RONALDO RAMIRES RIBERY
    REAL MADRID
    CHELSEA BAYERN
    Goals/Assists: 10/3 Goals/Assists: 3/2 Goals/Assists: 3/5
    Avg Rating: 6.85
    Avg Rating: 6.75 Avg Rating: 7.08


    MESSI
    GOMEZ DROGBA
    BARCELONA BAYERN
    CHELSEA
    Goals/Assists: 14/5
    Goals/Assists: 12/0
    Goals/Assists: 6/2
    Avg Rating: 7.55 Avg Rating: 6.45
    Avg Rating: 7.29



    پ.ن : چون از سایت گل کپی کردم بد افتادن بازیکنا و در اصل سمته چپیا راست هستند و راستیا چپ


    بازم تبریک هر کی هم هر چی میخواد بگه قهرمانی میخواستیم اینم قهرمانی
    ویرایش توسط The Shadow : 05-20-2012 در ساعت 02:26 PM
    7 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-20-2012), Goldberg The Man (05-20-2012), Olympic Hero (05-20-2012), S.H.A.Y.A.N (05-20-2012), The Phenom (05-20-2012), The Survivor (05-20-2012), r v d (05-20-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  11. Top | #30

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30470
    نوشته ها
    90
    تشکر
    59
    تشکر شده 84 بار در 40 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    52 Thread(s)

    پیش فرض

    من خودم طرفدار چلسیم ولی میگفتم بایرن قهرمان میشه ولی چلسی شد در هر حال به همه چلسی ها تبریک میگم.
    به بایرنم باید بالاخره تبریک گفت تیم چون ستاره های کهکشانی (عشق من)رو بردن و به فینال رسیدن و تو فینال هم خیلی خوب بازی کردن ولی بازم تبریک میگم.

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-10-2011, 04:55 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 12-12-2010, 09:00 AM
  3. لیونل مسی برنده کفش طلای اروپا شد
    توسط Ariyan در انجمن فوتبال خارجی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-01-2010, 04:02 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد