بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 35

موضوع: وضعیت آنــدرتــیــکــر و احتمال بازگشت او | وضعیت ناامید کننده دنـیـل بـرایـن و ...

  1. Top | #1

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    New وضعیت آنــدرتــیــکــر و احتمال بازگشت او | وضعیت ناامید کننده دنـیـل بـرایـن و ...





    وضعیت آنــدرتــیــکــر و احتمال بازگشت او


    گفته میشه چند روز پیش از آندرتیکر پرسیده شد که با توجه به مصدومیت ها و مشکلات جسمانیش ، بعد از مسابقه ی سختش در رسلمنیا 30
    آیا امکان حضورش در رسلمنیا 31 هست یا نه . آندرتیکر در پاسخ گفت این اتفاق به نظر خوب نمیاد .

    همچنین باید اضافه کرد که آندرتیکر مدتی هست به باشگاه برگشته و در حال کار کردن روی بدنش هست .









    علت رد کردن پیشنهاد Wwe توسط پسر اسکات هال


    Wwe چندین پیشنهاد بستن قرارداد به پسر هال او فیمر " اســکـات هــال " یعنی کـودی هـال داده .
    اما کـودی همه ی این پیشنهاد هارو رد کرده و گفته که قصد دارم قبل از پیوستن به کمپانی Wwe درشو های ایندی نامی برای خودم دست و پا کنم .

    هـال بارها اعلام کرده که علاقه داره قبل از پیوستن به Wwe بیشتر یاد بگیره و در مسابقات ایندی و ایونت های خارجی حضور پیدا کنه تا پیشرفت کنه
    و با داشتن نامی معتبر به کمپانی بپیونده .









    آپـدیت بر هیل ترن رالـینز


    گفته میشه تصمیم برای هیل ترن ســت رالینز و پشت کردنش به دِ شـیلد ، به طور قطعی دقیقا قبل از آغاز پی پی وی Payback گرفته شد .

    ظاهراً این اتفاق واکنش و تصمیم شخص ویـنس مـکمـن به ریتینگ ضعیف راو در هفته ی قبل بوده .









    وضعیت ناامید کننده دنیل براین


    قهرمان سنگین وزن دنیل براین در بک استیج راو این هفته که در شهر Indianapolis بود ، حضور داشت .
    خبر رسیده سرعت بهبودی دست راست او خیلی کند تر از چیزی پیش میره که پیش بینی میشد .

    یکی از افراد نزدیک به بــراین گفته ، نه تنها بهبودی در روند ریکاوری براین دیده نمیشه بلکه تمام نیرو و قدرت در دست راستش رو از دست میده !

    وضعیت بــراین , داغ ترین بحث فعلی بین نفراتی هست که در راو دارای قدرت هستند .
    ویرایش توسط AƦAƾH : 06-05-2014 در ساعت 07:40 PM
    29 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), Batista666 (06-05-2014), Chaternet (06-06-2014), DEAD MAN (06-05-2014), Danial (06-06-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), Evolution (06-06-2014), Goldberg The Man (06-05-2014), H H H (06-05-2014), Hamid (06-05-2014), Hunter Man (06-07-2014), Kevin (06-05-2014), Keyvan (06-05-2014), King MahDi (06-05-2014), KingRed (06-05-2014), Mr. Movie (06-05-2014), MrHOF (06-05-2014), Naser (06-05-2014), New World Order (06-06-2014), Scofield (06-05-2014), The Buzzards (06-05-2014), The Enforcer (06-05-2014), The Evil Dead (06-05-2014), The Fury (06-05-2014), The Shadow (06-05-2014), darkener (06-06-2014), dave michael batista (06-06-2014), pg sux fan (06-07-2014), rahman24 (06-06-2014)
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

  2. Top | #11

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض

    تاپیک راجع به تیکر هست البته این خبر شما رو من هیچ جا نخوندم وباتوجه به اینکه شما سابقه طولانی ای تو درج خبرهای دروغ دارین فکرنمیکنم مصاحبه تیکر دست باشه چون تیکر بعد مرگش شدیدا سکوت کرده البته همیشه ساکت بوده حتی چند روزپیش که استونکلد و تیکر تو تگزاس بودن خیلی ها به پادکست کلد و مصاحیش با تیکر امیدوار بودن ولی طبق معمول تیکر مصاحبه ای انجام نداد تا به کارکترش لطمه ای وارد نشه ولی ظاهرا خبر نداره که دیگه کارکترش مرده
    بفرمایید برین جایی که خبر های واقعا میزنن . اینجا ما دروغ مینویسیم
    نیازی هم نمیبینم به شما منبع بدم که ثابت کنم چیزیو ... مدیران سوالی داشتن در خدمتم
    8 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), King MahDi (06-05-2014), MrHOF (06-05-2014), Naser (06-05-2014), Scofield (06-05-2014), THE VAIPER (06-05-2014), The Buzzards (06-05-2014)
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

  3. Top | #12

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    اره چیزی که رو اعصاب منه چطور کسیکه تو19-0 مخصوصا تو20-0 که تاحد مرگ کتک خورد و با دابل فینیشر دی اکس تسلیم نشد به این سادگی تسلیم شه یعنی تنها هدفشون نابودی تیکر بود تا بعد خداحافظیش رسلمنیا هم همراهش نمیره و مردم دیگه نگن رسل بدون تیکر فایده ای نداره این قانونشونه که اسطوره ها رو با تخقیر خداحافظی بدن تا بعد رفتنشون نبودنشون کمتر احساس شه ولی یه چیزی که هست خیلی عجیبه که کمپانی چرا این افتخار رو به کسی داد که سالی3مسابقه درسال میده میتونست این افتخار رو به یه نفر زیر30سال بده که کلی ازش برای آینده بهره برداری کنه یعنی با این کارشون خواستن کاری کنن که شخصی بزرگتر از تیکر بوجود نیاد چون مطئنا اگه یه جوون یا سینا اگه استریک رو میشکوندن تبدیل به بزرگترین استار تاریخ میشدن ولی خدا رو شکر که سینا استریک رو نشکوند
    ویرایش توسط YumMoon : 06-05-2014 در ساعت 08:47 PM

  4. Top | #13

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    شماره عضویت
    31447
    سن
    24
    نوشته ها
    537
    تشکر
    1,797
    تشکر شده 913 بار در 340 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    841 Thread(s)

    پیش فرض

    امیدوارم تیکر برگرده و بتونه در رسل 31 شرکت کنه و با لزنر مسابقه بده و انتقام بگیره.احتمالش کمه با لزنر باشه

    آقای [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] شما فقط میخواید استار مورد علاقتون ببره؟؟؟منم عاشق تیکرم ولی بابت استوری باید ببازن و ببرن.بعدشم سال های پیش که تیکر همیشه میبرد شما میگفتین تیکر خاک بر سره و ....؟؟؟این سایتم خبر دروغ نمیگه و خبر هاش رو از منابع خارجی بر میداره در نتیجه خبر ها دروغ نیستن و اگه باشه دروغ توسط منابع معتبر خارجی هست
    3 کاربر مقابل از The Evil Dead عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Hossein (06-06-2014), King MahDi (06-05-2014), Naser (06-05-2014)

  5. Top | #14

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37495
    نوشته ها
    2,138
    تشکر
    17,545
    تشکر شده 13,767 بار در 1,984 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1715 Thread(s)

    پیش فرض

    البته در این رابطه بگم دوست دارم تیکر و استینگ برگردن و توی رسل 31 باهم مسابقه بدن و هردو برای همیشه خداحافظی بکنن ، نتیجه ش هم دوست دارم تیکر ببره ولی فرقی نمیکنه واقعا ، هردو بزرگن و یک دریم مچ فوق العاده میشه ، جزو بهترین مسابقات تاریخ رستلینگ.
    3 کاربر مقابل از Naser عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), King MahDi (06-05-2014), darkener (06-06-2014)
    امضای ایشان


    Rush




  6. Top | #15

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    نه سالهای قبل نمیگفتم من به این خاطر میگم چون تو 21-1 شرکت کرد باید میموند تو خونش درسته بر اساس استوری باید بردوباخت وگرنه سنگ رو سنگ بند نمیشه تیکر قبلا هم باخت داشته ولی بحث اینه که 21سال شکست ناپذیری افسانه بودن1شبه به باد رفت و این مسابقه فراتر از بردوباخت واستوری بود اگه انتقام بگیره هم مهم نیست باخته و تموم شده رفته تیکر رو همه با انتقام هاش میشناختن همیشه مرد انتقام بوده سال بعد که مسابقه بده بیشتر تحقیر میشه که چرابا شخصی به جز لزنر داره مسابقه میده ظاهرا که میگن استینگ قرارداد بسته و با استینگ مسابقه میده درضمن تیکر استینگ دیگه دریم مچ نیست زمانی دریم مچ بود که تیکر شکست ناپذیر بود الان دیگه به قول گلدبرگ که سالها پیش گفت شکستن استریک تیکر با خوردن مک دونالد فرقی نداره که واقعا هم درست گفت وقتی لزنر تونست گلدبرگ که دیگه یه افسانه هست مک دونالد هم زیادیه باید گفت املت
    ویرایش توسط YumMoon : 06-05-2014 در ساعت 09:01 PM

  7. Top | #16

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Naser نمایش پست ها
    البته در این رابطه بگم دوست دارم تیکر و استینگ برگردن و توی رسل 31 باهم مسابقه بدن و هردو برای همیشه خداحافظی بکنن ، نتیجه ش هم دوست دارم تیکر ببره ولی فرقی نمیکنه واقعا ، هردو بزرگن و یک دریم مچ فوق العاده میشه ، جزو بهترین مسابقات تاریخ رستلینگ.
    آخ آخ گفتی داداش ، خیلی مسابقه خوبی میشه ، هرچند به خاطر قوانین موجود گند میخوره تو کیفیت مسابقه ولی باز هم قشنگ میشه.
    من دوست دارد یا استینگ ببره یا لحظه بردن تیکر ، کین دخالت کنه و بازی بدون نتیجه تموم شه.




    فعلا ...
    7 کاربر مقابل از H H H عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), King MahDi (06-05-2014), Naser (06-05-2014), THE VAIPER (06-05-2014), bomb5 (06-05-2014), spite (06-10-2014)
    امضای ایشان


    آبی تر
    از آنم که بی رنگ بمیرم
    قرمز نشوم هرگز که با ننگ بمیرم


  8. Top | #17

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    شماره عضویت
    31447
    سن
    24
    نوشته ها
    537
    تشکر
    1,797
    تشکر شده 913 بار در 340 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    841 Thread(s)

    پیش فرض

    هر افسانه هم پایانی داره.هر رکوردی هم پایانی داره.فقط تیکر تحقیر نشد.تیکر اگه در رسل شرکت نمیکرد رسل نمیشد.همه میگفتن ترسیده و ... تیکر اسطوره می مونه و امیدوارم برگرده.طرفدارای واقعی هم چه ببازه چه ببره نباید بهش توهین کنن.اگه تیکر در رسل 31 با استینگ مسابقه بده خیلی خوب میشه.با لزنر هم بد نیست ولی با استینگ عالیه.من دوست دارم تو اون مسابقه تیکر ببره ولی فرقی نداره و مهم اینه که مسابقه قشنگ باشه.بعدش تیکر ببره یا ببازه خدافظی کنه و مثل رسل 26 تیکر و شان بود همدیگرو بغل کردن اینا هم بغل کنن فیلم هندی میشه
    کاربر مقابل از The Evil Dead عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: King MahDi (06-05-2014)

  9. Top | #18

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    شماره عضویت
    32762
    نوشته ها
    647
    تشکر
    5,650
    تشکر شده 3,279 بار در 573 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1506 Thread(s)

    پیش فرض

    اگه اون مسابقه شکل بگیره Wwe قطعا تیکر رو برنده می کنه .
    دلیلش هم واضحه چون استینگ نماد WcW بوده و تیکر نماد Wwe . با این که 16-17 سال از ماندی نایت وارز میگذره ولی Wwe همیشه می خواد پیروزیشو به رخ بکشه .
    5 کاربر مقابل از The Enforcer عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), King MahDi (06-05-2014), Naser (06-05-2014), Persian Dragon (06-07-2014)
    امضای ایشان

  10. Top | #19

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    کمپانی هنوز هم حسرت میخوره که چرا به افسانه wcw بیل گلدبرگ انقدر بها داد و ازش افسانه ساخت و هنوز هم دنبال تحقیر گلدبرگ هست ولی خب گلدبرگ برعکس تیکر زرنگ هست و تن به خفت نمیده تیکر لزنر قشنگ نشد که حالا تیکر استینگ قشنگ شه بعد از رسلمنیای28 که تیکر اچ زیباترین مسابقه تاریخ رو رقم زدن دیگه از تیکر هیچ مسابقه زیبایی دیده نمیشه تیکر استینگ رو میبره و باهم خداحافظی میکنن استینگ قبل رسل30 گفت من تو wwe فقط با تیکر مسابقه میدم مردی که این همه اعتبار خارج از wwe بدست ابرده تو56سالگی میخواست بخاطر افتخار مسابقه با تیکر به wwe بیاد و قرارداد امضا کرد ولی مطمئنا فقط بخاطر قراداد با تیکر مسابقه میده و استینگ دیگه علاقه ای به دادن مسابقه با تیکر نداره بعد تحقیر شدن تیکر البته نه اینکه استینگ خیلی بزرگ باشه تیکر تلخ شده درضمن مسابقات واقعی نیست که بگن تیکر ترسیده شرکت نمیکرد و 21-0 و افسانه میموند البته تیکر باید بعد20-0 که بزرگترین و زیباترین مسابقه کریرش بود و زیباترین مسابقه تاریخ و زیباترین عدد برای استریک20-0 خداحافظی میکرد
    ویرایش توسط YumMoon : 06-05-2014 در ساعت 09:16 PM

  11. Top | #20

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1295
    سن
    37
    نوشته ها
    1,658
    تشکر
    11,446
    تشکر شده 4,910 بار در 900 ارسال
    حالت من
    Shad
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1685 Thread(s)

    پیش فرض

    کاربر YumMoon واقعا رو مخه با نظرات بچه گانه و اسپم هایی که میده. مدیران لطفا یه اقدام اساسی نسبت به این کاربر لطفا انجام بدن و مانع از این بشن که

    اینجور افراد اینجوری اسپم بدن و برن رو مخ کاربرهای دیگه. اگر هم شما نمیتونید برخورد کنید من دیگه در این انجمن پستی نمیدم. چونکه واقعا دیگه خیلی بچه بازی

    شده بعضی چیزا.

    ممنون

    15 کاربر مقابل از AREF TAKER عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (06-05-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), H H H (06-05-2014), King MahDi (06-05-2014), Mr. Movie (06-05-2014), Naser (06-05-2014), Persian Dragon (06-07-2014), SHAHIN (06-05-2014), Scofield (06-05-2014), THE VAIPER (06-05-2014), The Buzzards (06-05-2014), The Enforcer (06-05-2014), The Evil Dead (06-05-2014), bomb5 (06-05-2014), darkener (06-06-2014)
    امضای ایشان

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |مقـــاله| :.: بازگشت پانک،از شایعه تا واقعیت:.:
    توسط Drew در انجمن پی پر ویو
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: 05-19-2014, 08:07 PM
  2. |اخبــــار| وضعیت دنیل برایان | ثبت مسابقه ای برای راو و...
    توسط Lord MosT@fa در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 05-16-2014, 06:43 PM
  3. |اخبــــار| تخفیف Wwe | وضعیت بیگ شو در هند + 5 خبر دیگر
    توسط Вαңгαмi در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 02-16-2014, 01:21 PM
  4. |اخبــــار| × نظرسنجی Wwe + اسـتـفاده از مواد مخدر + آپدیت بر وضعیت رومن رینز ×
    توسط Вαңгαмi در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-04-2014, 09:43 PM
  5. >>نقد وضعیت همه برندگان مانی این د بانک<<
    توسط Dash.Ali در انجمن نقد مسابقات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-16-2013, 07:51 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد