بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 4 123 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

موضوع: وضعیت آنــدرتــیــکــر و احتمال بازگشت او | وضعیت ناامید کننده دنـیـل بـرایـن و ...

  1. Top | #1

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    New وضعیت آنــدرتــیــکــر و احتمال بازگشت او | وضعیت ناامید کننده دنـیـل بـرایـن و ...





    وضعیت آنــدرتــیــکــر و احتمال بازگشت او


    گفته میشه چند روز پیش از آندرتیکر پرسیده شد که با توجه به مصدومیت ها و مشکلات جسمانیش ، بعد از مسابقه ی سختش در رسلمنیا 30
    آیا امکان حضورش در رسلمنیا 31 هست یا نه . آندرتیکر در پاسخ گفت این اتفاق به نظر خوب نمیاد .

    همچنین باید اضافه کرد که آندرتیکر مدتی هست به باشگاه برگشته و در حال کار کردن روی بدنش هست .









    علت رد کردن پیشنهاد Wwe توسط پسر اسکات هال


    Wwe چندین پیشنهاد بستن قرارداد به پسر هال او فیمر " اســکـات هــال " یعنی کـودی هـال داده .
    اما کـودی همه ی این پیشنهاد هارو رد کرده و گفته که قصد دارم قبل از پیوستن به کمپانی Wwe درشو های ایندی نامی برای خودم دست و پا کنم .

    هـال بارها اعلام کرده که علاقه داره قبل از پیوستن به Wwe بیشتر یاد بگیره و در مسابقات ایندی و ایونت های خارجی حضور پیدا کنه تا پیشرفت کنه
    و با داشتن نامی معتبر به کمپانی بپیونده .









    آپـدیت بر هیل ترن رالـینز


    گفته میشه تصمیم برای هیل ترن ســت رالینز و پشت کردنش به دِ شـیلد ، به طور قطعی دقیقا قبل از آغاز پی پی وی Payback گرفته شد .

    ظاهراً این اتفاق واکنش و تصمیم شخص ویـنس مـکمـن به ریتینگ ضعیف راو در هفته ی قبل بوده .









    وضعیت ناامید کننده دنیل براین


    قهرمان سنگین وزن دنیل براین در بک استیج راو این هفته که در شهر Indianapolis بود ، حضور داشت .
    خبر رسیده سرعت بهبودی دست راست او خیلی کند تر از چیزی پیش میره که پیش بینی میشد .

    یکی از افراد نزدیک به بــراین گفته ، نه تنها بهبودی در روند ریکاوری براین دیده نمیشه بلکه تمام نیرو و قدرت در دست راستش رو از دست میده !

    وضعیت بــراین , داغ ترین بحث فعلی بین نفراتی هست که در راو دارای قدرت هستند .
    ویرایش توسط AƦAƾH : 06-05-2014 در ساعت 07:40 PM
    29 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), Batista666 (06-05-2014), Chaternet (06-06-2014), DEAD MAN (06-05-2014), Danial (06-06-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), Evolution (06-06-2014), Goldberg The Man (06-05-2014), H H H (06-05-2014), Hamid (06-05-2014), Hunter Man (06-07-2014), Kevin (06-05-2014), Keyvan (06-05-2014), King MahDi (06-05-2014), KingRed (06-05-2014), Mr. Movie (06-05-2014), MrHOF (06-05-2014), Naser (06-05-2014), New World Order (06-06-2014), Scofield (06-05-2014), The Buzzards (06-05-2014), The Enforcer (06-05-2014), The Evil Dead (06-05-2014), The Fury (06-05-2014), The Shadow (06-05-2014), darkener (06-06-2014), dave michael batista (06-06-2014), pg sux fan (06-07-2014), rahman24 (06-06-2014)
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    باز هم ... تیکر مطمئنا برای رسل31 میاد تیکر یک آدم بدبختی هست که جرئت اینکه به نفعش کاری کنه رو نداره و هرچی بهش بگن میگه چشم وگرنه تو رسل30شرکت نمیکرد کمپانی میخواد تیکر تو31باشه پس هست قضیه مصدومیت هم همش کشکه

  3. Top | #3

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37495
    نوشته ها
    2,138
    تشکر
    17,545
    تشکر شده 13,767 بار در 1,984 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1715 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط YumMoon نمایش پست ها
    باز هم ... تیکر مطمئنا برای رسل31 میاد تیکر یک آدم بدبختی هست که جرئت اینکه به نفعش کاری کنه رو نداره و هرچی بهش بگن میگه چشم وگرنه تو رسل30شرکت نمیکرد کمپانی میخواد تیکر تو31باشه پس هست قضیه مصدومیت هم همش کشکه

    یبار دیگه به تیکر توهین بکنی هرچیزی دیدی از ...، در جوابم هم لازم نیست چیزی بگی و این بحث رو کش بدی.
    تویی که فقط به فکر بردنی برو به سینا بچسب که فقط میبره ، اون بدردت میخوره ، وایت روهم برد ، احتمالا کریر وایت نابود میشه خوشحال شدی...
    4 کاربر مقابل از Naser عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), Chaternet (06-06-2014), darkener (06-06-2014), rahman24 (06-06-2014)
    امضای ایشان


    Rush




  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    کی گفت سینا همیشه میبره من از سینا متنفرم سینا اگه جرئت داشت از تیکر انتقام میگرفت که همیشه بهش باخت سینا که چپ و راست به سی ام پانک باخته به رندی ارتن هم همینطور انتظار داشتی یه تازه وارد نفله مثل بری وایات نفر اول کمپانی رو شکست بده زهی خیال باطل از تیکر بد گفتم چون با ما بد کرد مردم ازبس با21-1 مسخرم کردن پانک نفله جرئت داره خلاف قرارداد عمل کنه ولی تیکر نمیتونه این منو عذاب میده که چرا تو مسابقه شرکت کرد چرا چرا چرا از داغداری هست که هنوز هم نتونستم21-1 رو فراموش کنم ازش بد میگم داغی شده که تا زنده ام یادم نمیره

  5. Top | #5

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37495
    نوشته ها
    2,138
    تشکر
    17,545
    تشکر شده 13,767 بار در 1,984 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1715 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط YumMoon نمایش پست ها
    کی گفت سینا همیشه میبره من از سینا متنفرم سینا اگه جرئت داشت از تیکر انتقام میگرفت که همیشه بهش باخت سینا که چپ و راست به سی ام پانک باخته به رندی ارتن هم همینطور انتظار داشتی یه تازه وارد نفله مثل بری وایات نفر اول کمپانی رو شکست بده زهی خیال باطل از تیکر بد گفتم چون با ما بد کرد مردم ازبس با21-1 مسخرم کردن پانک نفله جرئت داره خلاف قرارداد عمل کنه ولی تیکر نمیتونه این منو عذاب میده که چرا تو مسابقه شرکت کرد چرا چرا چرا از داغداری هست که هنوز هم نتونستم21-1 رو فراموش کنم ازش بد میگم داغی شده که تا زنده ام یادم نمیره
    وایت نفله؟ نفر اول کمپانی؟ جرات؟ داغدار؟ کلا حرفهات خنده داره و نشان از ناپختگی و سن و سال کمت داره عزیزم ، تیکر یه مرد بالغه ، فکر کاملی داره ، امیدوارم منظورمو گرفته باشی
    سینا هم بزرگترین خائن به رستلینگه ، اگر کریر وایت نابود بشه واقعا تا سالها چنین استعدادی پدید نمیاد ، این بشر توی میک اسکیلز و رینگ بی نظیره...
    کسانی که درکی ندارن از رستلینگ فکر میکنن رینز قویه چون چهارتا حرکت مسخره انجام میده اما واقعیت اینه بهترین استار جوان و آینده دار کمپانی بری وایت و بعدش ست رالینز و سزارو هستند.
    امضای ایشان


    Rush




  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    داداش متوجه منظورم نشدی به نظرمن بری وایات با استعداد ترین استار حال حاضر هست منتها بحث اینه که پی جی ارا نیازی به استعداد نداره اون 10-15سال پیش بودکه طرف با استعدادش به جایی میرسید الان دیگه اونطور نیست
    من از تمام دوران کج خبر دارم ناپخته نیستم درک نمیکنم تیکر چرا تو این مسابقه شرکت کرد هرچقدر هم که ضمانت و قرارداد داشت نباید تن به اسن مسابقه داد البته میدونم که همه و همه با شکست رفتن وتیکر از همون2010 دنبال لزنر برای شکستن استریکش و لی نباید تو این مسابقه شرکت میکرد تا افسانه آندرتیکر زنده بمونه همه انسانها برد رو دوست دارن نمیدونم این تیکر چرا این کار رو کرد سینا هیچ چی نیست بیخود ازش تنفر نداشته باش سینا درحد برایان و ارتن هست چون دائما با اینها داره رقابت میکنه ولی شخصی مثل تیکر اچ کلد راک با اسطوره ها هم دوره بودن انقدر تاپ استار زیاد بود که قهرمانان تگ تیم تیکر کین کلد اچ بودن ولی الان تایتلهای سنگین وزن رو یکی هم کردن باز چلنجری به جز سیناو ارتن ندارن برای کمربند
    کاربر مقابل از YumMoon عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Naser (06-05-2014)

  7. Top | #7

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض

    دوستان خواهش میکنم تاپیک رو منحرف نکنید از بحث اصلیش . نظراتتون هم سعی کنید در کمال آرامش بدین که دلخوری پیش نیاد واسه خودتون .

    مرسی
    9 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), Batista666 (06-05-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), King MahDi (06-05-2014), Naser (06-05-2014), Scofield (06-05-2014), The Buzzards (06-05-2014), The Enforcer (06-05-2014), The Fury (06-05-2014)
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

  8. Top | #8

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    شماره عضویت
    4263
    سن
    31
    نوشته ها
    775
    تشکر
    2,760
    تشکر شده 3,059 بار در 380 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1190 Thread(s)

    پیش فرض

    جا داره یادآوری کنم ,,

    بحث و گفتگو در فضای سالم (و مرتبط با تاپیک) هیچ مشکلی نداره

    ولی اگه به توهین و حاشیه کشیده بشه با هر دو کاربر برخورد خواهد شد
    7 کاربر مقابل از Batista666 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), AƦAƾH (06-05-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), King MahDi (06-05-2014), Scofield (06-05-2014), The Buzzards (06-05-2014), The Fury (06-05-2014)
    امضای ایشان
    تـو خـوبی ... شـما بـه مـا بـگو بَـد !




    بــــرق میـــزنــیم چـــون اَلمـاسیــم !



  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    تاپیک راجع به تیکر هست البته این خبر شما رو من هیچ جا نخوندم وباتوجه به اینکه شما سابقه طولانی ای تو درج خبرهای دروغ دارین فکرنمیکنم مصاحبه تیکر دست باشه چون تیکر بعد مرگش شدیدا سکوت کرده البته همیشه ساکت بوده حتی چند روزپیش که استونکلد و تیکر تو تگزاس بودن خیلی ها به پادکست کلد و مصاحیش با تیکر امیدوار بودن ولی طبق معمول تیکر مصاحبه ای انجام نداد تا به کارکترش لطمه ای وارد نشه ولی ظاهرا خبر نداره که دیگه کارکترش مرده

  10. Top | #10

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37495
    نوشته ها
    2,138
    تشکر
    17,545
    تشکر شده 13,767 بار در 1,984 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1715 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط YumMoon نمایش پست ها
    تاپیک راجع به تیکر هست البته این خبر شما رو من هیچ جا نخوندم وباتوجه به اینکه شما سابقه طولانی ای تو درج خبرهای دروغ دارین فکرنمیکنم مصاحبه تیکر دست باشه چون تیکر بعد مرگش شدیدا سکوت کرده البته همیشه ساکت بوده حتی چند روزپیش که استونکلد و تیکر تو تگزاس بودن خیلی ها به پادکست کلد و مصاحیش با تیکر امیدوار بودن ولی طبق معمول تیکر مصاحبه ای انجام نداد تا به کارکترش لطمه ای وارد نشه ولی ظاهرا خبر نداره که دیگه کارکترش مرده

    خدایی میدونستی خیلی رو مخی با نظرهات؟
    5 کاربر مقابل از Naser عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), AƦAƾH (06-05-2014), King MahDi (06-05-2014), Scofield (06-05-2014), darkener (06-06-2014)
    امضای ایشان


    Rush




صفحه 1 از 4 123 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |مقـــاله| :.: بازگشت پانک،از شایعه تا واقعیت:.:
    توسط Drew در انجمن پی پر ویو
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: 05-19-2014, 08:07 PM
  2. |اخبــــار| وضعیت دنیل برایان | ثبت مسابقه ای برای راو و...
    توسط Lord MosT@fa در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 05-16-2014, 06:43 PM
  3. |اخبــــار| تخفیف Wwe | وضعیت بیگ شو در هند + 5 خبر دیگر
    توسط Вαңгαмi در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 02-16-2014, 01:21 PM
  4. |اخبــــار| × نظرسنجی Wwe + اسـتـفاده از مواد مخدر + آپدیت بر وضعیت رومن رینز ×
    توسط Вαңгαмi در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-04-2014, 09:43 PM
  5. >>نقد وضعیت همه برندگان مانی این د بانک<<
    توسط Dash.Ali در انجمن نقد مسابقات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-16-2013, 07:51 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد