بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 35

موضوع: وضعیت آنــدرتــیــکــر و احتمال بازگشت او | وضعیت ناامید کننده دنـیـل بـرایـن و ...

  1. Top | #1

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    New وضعیت آنــدرتــیــکــر و احتمال بازگشت او | وضعیت ناامید کننده دنـیـل بـرایـن و ...





    وضعیت آنــدرتــیــکــر و احتمال بازگشت او


    گفته میشه چند روز پیش از آندرتیکر پرسیده شد که با توجه به مصدومیت ها و مشکلات جسمانیش ، بعد از مسابقه ی سختش در رسلمنیا 30
    آیا امکان حضورش در رسلمنیا 31 هست یا نه . آندرتیکر در پاسخ گفت این اتفاق به نظر خوب نمیاد .

    همچنین باید اضافه کرد که آندرتیکر مدتی هست به باشگاه برگشته و در حال کار کردن روی بدنش هست .









    علت رد کردن پیشنهاد Wwe توسط پسر اسکات هال


    Wwe چندین پیشنهاد بستن قرارداد به پسر هال او فیمر " اســکـات هــال " یعنی کـودی هـال داده .
    اما کـودی همه ی این پیشنهاد هارو رد کرده و گفته که قصد دارم قبل از پیوستن به کمپانی Wwe درشو های ایندی نامی برای خودم دست و پا کنم .

    هـال بارها اعلام کرده که علاقه داره قبل از پیوستن به Wwe بیشتر یاد بگیره و در مسابقات ایندی و ایونت های خارجی حضور پیدا کنه تا پیشرفت کنه
    و با داشتن نامی معتبر به کمپانی بپیونده .









    آپـدیت بر هیل ترن رالـینز


    گفته میشه تصمیم برای هیل ترن ســت رالینز و پشت کردنش به دِ شـیلد ، به طور قطعی دقیقا قبل از آغاز پی پی وی Payback گرفته شد .

    ظاهراً این اتفاق واکنش و تصمیم شخص ویـنس مـکمـن به ریتینگ ضعیف راو در هفته ی قبل بوده .









    وضعیت ناامید کننده دنیل براین


    قهرمان سنگین وزن دنیل براین در بک استیج راو این هفته که در شهر Indianapolis بود ، حضور داشت .
    خبر رسیده سرعت بهبودی دست راست او خیلی کند تر از چیزی پیش میره که پیش بینی میشد .

    یکی از افراد نزدیک به بــراین گفته ، نه تنها بهبودی در روند ریکاوری براین دیده نمیشه بلکه تمام نیرو و قدرت در دست راستش رو از دست میده !

    وضعیت بــراین , داغ ترین بحث فعلی بین نفراتی هست که در راو دارای قدرت هستند .
    ویرایش توسط AƦAƾH : 06-05-2014 در ساعت 07:40 PM
    29 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), Batista666 (06-05-2014), Chaternet (06-06-2014), DEAD MAN (06-05-2014), Danial (06-06-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), Evolution (06-06-2014), Goldberg The Man (06-05-2014), H H H (06-05-2014), Hamid (06-05-2014), Hunter Man (06-07-2014), Kevin (06-05-2014), Keyvan (06-05-2014), King MahDi (06-05-2014), KingRed (06-05-2014), Mr. Movie (06-05-2014), MrHOF (06-05-2014), Naser (06-05-2014), New World Order (06-06-2014), Scofield (06-05-2014), The Buzzards (06-05-2014), The Enforcer (06-05-2014), The Evil Dead (06-05-2014), The Fury (06-05-2014), The Shadow (06-05-2014), darkener (06-06-2014), dave michael batista (06-06-2014), pg sux fan (06-07-2014), rahman24 (06-06-2014)
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

  2. Top | #21

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    باشه دیگه چیزی نمیگم درکت میکنم من داغون تر از تو هستم برای همیشه چیزی از اون قضیه نمیگم

  3. Top | #22

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    شماره عضویت
    31447
    سن
    24
    نوشته ها
    537
    تشکر
    1,797
    تشکر شده 913 بار در 340 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    841 Thread(s)

    پیش فرض

    کی گفت شما داغونید؟؟ما میگیم انقدر نظرات الکی و اسپم ندید.اگه خبرا دروغه شما پست ندید و اصلا برید سایت های دیگه.تیکرم همیشه افسانست و باخته که باخته مهم اینه که با این باخت افسانه تر شد.تا 21 هم اومد خیلی زیاد اومد.گلدبرگ شما و دیگر استارا هیچوقت نمیتونن به این رکورد برسن
    2 کاربر مقابل از The Evil Dead عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), darkener (06-06-2014)

  4. Top | #23

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    شماره عضویت
    32762
    نوشته ها
    647
    تشکر
    5,650
    تشکر شده 3,279 بار در 573 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1506 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط YumMoon نمایش پست ها
    کمپانی هنوز هم حسرت میخوره که چرا به افسانه wcw بیل گلدبرگ انقدر بها داد و ازش افسانه ساخت و هنوز هم دنبال تحقیر گلدبرگ هست ولی خب گلدبرگ برعکس تیکر زرنگ هست و تن به خفت نمیده تیکر لزنر قشنگ نشد که حالا تیکر استینگ قشنگ شه بعد از رسلمنیای28 که تیکر اچ زیباترین مسابقه تاریخ رو رقم زدن دیگه از تیکر هیچ مسابقه زیبایی دیده نمیشه تیکر استینگ رو میبره و باهم خداحافظی میکنن استینگ قبل رسل30 گفت من تو wwe فقط با تیکر مسابقه میدم مردی که این همه اعتبار خارج از wwe بدست ابرده تو56سالگی میخواست بخاطر افتخار مسابقه با تیکر به wwe بیاد و قرارداد امضا کرد ولی مطمئنا فقط بخاطر قراداد با تیکر مسابقه میده و استینگ دیگه علاقه ای به دادن مسابقه با تیکر نداره بعد تحقیر شدن تیکر البته نه اینکه استینگ خیلی بزرگ باشه تیکر تلخ شده
    دوست عزیز اولا هیچ وقت دیگه به گلدبرگ نگید افسانه ی WcW . گلدبرگ زحمت زیادی برای WcW کشید و خودش و طرفدارانش بسیار قابل احترامن ولی گلدبرگ هیچوقت افسانه ی WcW نیست . مگر این که مثل کریس بنوا اسم استینگ و ریک فلیر و حتی هوگن سانسور بشه .
    Wwe از گلدبرگ افسانه ساخت ؟ چند تایتل مچ و فیود موفق با هانتر . دیگه چی ؟ ازش افسانه نساخت ، فقط چون از همون ابتدا ( نه دقیقا اول کریرش ) یک Fan Favorite کامل بود و استریک به یاد موندنی ای داشت ، نخواست گلدبرگو تحقیر کنه .
    گلدبرگ تن به خفت نمیده ؟؟؟؟ تن به خفت دادن تو رستلینگ چه معنی ای داره ؟؟؟؟ اگر منظورتون شکست خوردنه ، بله گلدبرگ تو استارکید جلوی کوین نش تن به خفت داد و با اسکروی اسکات هال با باتوم برقی استریکشو تموم کرد . پس گلدبرگ هم " تن به خفت داد " !
    مسابقه ی تیکر و هانتر زیبا بود ولی هیچ جایگاهی بین 50 مسابقه ی برتر تمام تاریخ رستلینگ نداره .
    می خوام یه سوال بپرسم ازتون : شما چند مسابقه از استینگ تو WcW قبل از سال '98 دیدین ؟؟؟ استینگ اون حرفو زد ، درسته ولی این چیه براش ساختین " می خواست به خاطر افتخار مسابقه با تیکر به Wwe بیاد !! " . استینگ هیچ نیازی به اومدن به Wwe نداره چون به اندازه ی کافی بزرگ هست ، همونطور آندرتیکر . در ضمن کسی نگفته قراره قرارداد امضا کنه و اگر هم امضا کنه کسی نمی ** علاقه ای به مسابقه با تیکر نداره !!! مگه شما برای استریک طرفدار تیکر بودین ؟ اون زمان که خبری از استریک نبود مگه تیکر به اندازه ی کافی بزرگ نبود ؟؟

    ممنون میشم اگه جواب بدین .
    5 کاربر مقابل از The Enforcer عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), King MahDi (06-05-2014), Naser (06-05-2014), The Evil Dead (06-05-2014)
    امضای ایشان

  5. Top | #24

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط YumMoon نمایش پست ها
    باشه دیگه چیزی نمیگم درکت میکنم من داغون تر از تو هستم برای همیشه چیزی از اون قضیه نمیگم
    دوست عزیز اگر نمیتونی با کاربر سازش داشته باشی لطفا نظر بیهوده نده . چون الان صر وصدای همه رو دراوردی . اگر نمیتونی بسازی ، اون موقع نحوه برخورد عوض میشه .

    رعایت کن ، فعلا .
    10 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), Danial (06-06-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), King MahDi (06-05-2014), Naser (06-05-2014), SHAHIN (06-05-2014), The Buzzards (06-05-2014), The Enforcer (06-05-2014), The Evil Dead (06-05-2014), bomb5 (06-06-2014)
    امضای ایشان



  6. Top | #25

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    کاربر عزیز [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] به نظر از طرفدارای آندر که نیستن هیچ از کسایی هستن که از آندر متنفر هستن. ایشون جز توهین به اندر کاری نمیکنن و به اسم طرفدار بودن هرچی میشه میگن ...
    والا همیشه گفتم و میگم که بازی آخر آندر در رستلمنیا با شکست همراه خواهد بود. با توجه به باخت برابر براک پس بازی آندر و استینگ اگه قرار باشه انجام بشه قبل از رستلمنیا خواهد بود. با توجه به سن و سال استینگ و وضعیت آندر بعیده بازی قشنگی بشه ولی خب حداقل طرفدارای واقعی کشتی کج حسرت دیدن این دو استار رو نمیخونن. شاید این بازی survivor برگزار بشه...
    4 کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), Naser (06-05-2014), The Evil Dead (06-05-2014)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  7. Top | #26

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    گفتم من دیگه برای همیشه چیزی از شب دردناک رسل30نمیگم فقط چون گفتی جواب بده میگم من از طرفدارای سه آتیشه تیکر هستم و اما گلدبرگ تو باخت به5نفر اونم با شوکر رو تحقیر میدونی تیکر تیکر شد چون خیلی خیلی سخت بدون دخالت میباخت گلدبرگ هم همینطور و گلدبرگ افسانه wwe هم بود بزرگی به تایتل شات هاش با اچ نیست به اینه که اوولوشن4نفره از دستش در میرفتن و درهیچ مسابقه1به1 شکست نخورد من هیچ علاقه ای به گلدبرگ ندارم فقط برام مورد احترامه چون گفت من رفتم چون نمیخواسم هوادارام سرشون رو بندازن زمین و اما بزرگی تیکر تیکر بخاطر کارکتر و مسابقات بی نظیرش بزرگ شد اما بخاطر استریکش شد بزرگترین استار تاریخ هرکی بگه نه ...

  8. Top | #27

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    شماره عضویت
    32762
    نوشته ها
    647
    تشکر
    5,650
    تشکر شده 3,279 بار در 573 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1506 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط YumMoon نمایش پست ها
    گفتم من دیگه برای همیشه چیزی از شب دردناک رسل30نمیگم فقط چون گفتی جواب بده میگم من از طرفدارای سه آتیشه تیکر هستم و اما گلدبرگ تو باخت به5نفر اونم با شوکر رو تحقیر میدونی تیکر تیکر شد چون خیلی خیلی سخت بدون دخالت میباخت گلدبرگ هم همینطور و گلدبرگ افسانه wwe هم بود بزرگی به تایتل شات هاش با اچ نیست به اینه که اوولوشن4نفره از دستش در میرفتن و درهیچ مسابقه1به1 شکست نخورد من هیچ علاقه ای به گلدبرگ ندارم فقط برام مورد احترامه چون گفت من رفتم چون نمیخواسم هوادارام سرشون رو بندازن زمین و اما بزرگی تیکر تیکر بخاطر کارکتر و مسابقات بی نظیرش بزرگ شد اما بخاطر استریکش شد بزرگترین استار تاریخ هرکی بگه نه ...
    " بدون دخالت در مسابقه باختن " - " اوولوشن 4 نفره از دستش در می رفتن => گلدبرگ افسانه ی Wwe است "

    ظاهرا با کی فیب آشنایی ندارین ...

    فقط می تونم بگم

    موفق باشید
    4 کاربر مقابل از The Enforcer عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), AƦAƾH (06-05-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), MrHOF (06-05-2014)
    امضای ایشان

  9. Top | #28

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    شماره عضویت
    39231
    نوشته ها
    355
    تشکر
    217
    تشکر شده 711 بار در 286 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    104 Thread(s)

    پیش فرض


    واقعا ادم بعضی نظرات را می بینه نمی دونه چی بگه. معلوم هم نیست این پست ها از سر نفرت هست یا از سر احساس یا برای اسپم دادن.

    اما نظرم در مورد اندر تیکر. بعد رسلمنیا اصلا برای من کوچک نشد. چون در این سن نمیشه توقع معجزه داشت ازش. بعد در برابر یکی از بهترین استاران تاریخ شکست خورد.

    قهرمان بزرگ یو اف سی. و جوانترین قهرمان دبلیو دبلیو ایی تاریخ و استاری که همه از شنیدن اسمش خوف دارن.

    اندر تیکر و هانتر می تونستند مثل هم دوره ای هاشون از جمله استون کلد و د راک و گلدبرگ و مایکلز و..... خودشون را بکشن کنار و بازنشسته بشن. ولی این کار را نکردن.

    این دو از همه اشون بزرگ تر هستند به این خاطر که برای بقای رستلینگ از همه چیزشون گذشتن تا از رستلینگ فقط نامی باقی نماند.

    تیکر خودشو قربانی می کنه و هر سال میاد برای بقای رستلینگ در رسلمنیا مسابقه می ده. هانتر با اون کریرش بلند بالاش حاضر میشه در مقابل برایان و رینز شکست بخوره

    تا این دو بزرگ بشوند. پس نمیشه گفت این دو خودشون را حقیر یا کوچک می کنند.

    و اما دیدم گفتند سی ام پانک بهتر از تیکره چون کمپانی را ترک کرد. با اینکه پانک استار مورد علاقه ام هست. ولی این برداشت غلطیه. پانک اگر واقعا بزرگ بود به خاطر طرفداراش می موند.

    نه قهر بکنه و بره. وقتی کمپانی 433 روز قهرمانش کرد وقتی کمپانی مسابقه با تیکر و براک بهش داد. چرا اون زمان ناراحت نبود. این نمیشه که همه پوش ها به یه استار داده بشه.

    و هرکی در مین اونت حضور نداشت ول کنه. بره. من چندتا مثال می زنم رندی اورتون بعد از سال 2009 و 2010 که در مین اونت ها بود. به مدت 3 سال در مین اونت ها مهم کمپانی حضور نداشت

    و وضعش به جایی رسیده بود مقابل وید برت می باخت و با کلین به دلریو می باخت. اورتون می تونست اون زمان بره ولی به خاطرطرفدارا موند.

    یا جریکو که قبل از سال 2012 چند سال دور بود از مین اونت پس چرا حضور پیدا کرد در کمپانی.
    8 کاربر مقابل از THE VAIPER عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), AƦAƾH (06-05-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), Kevin (06-06-2014), Naser (06-05-2014), TRIPLE H (06-06-2014), The Evil Dead (06-06-2014), darkener (06-06-2014)
    امضای ایشان


    امضای متحرک خلاف قوانین سایت میباشد.

  10. Top | #29

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    جاب کردن وظیفه افرادی مثل تریپل اچ و راک هست و جاب کردن برای نفرات اول یه ضعف هست نه نقطه قوت تازه 21-1 جاب نبود چون لزنر نیازی به جاب نداشت اگه به یه نفر زیر30سال میباخت جاب محسوب میشد که کمپانی رو از تک محوری جان سینا دربیاره 21-1 جاب استار نبود جاب رسلمنیا بود که بعد خداحافظی تیکر مردم دلتنگ تیکر نشن چون تو چندسال اخیر کل رسلمنیا شده بود آندرتیکر طوریکه مسابقش با پانک که پانک اصلا در حد و اندازه تیکر نبود پربیننده ترین مسابقه شد اونم درحضور سینا راک دو ابرستاره

  11. Top | #30

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    شماره عضویت
    40647
    نوشته ها
    31
    تشکر
    1,727
    تشکر شده 41 بار در 18 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    907 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AREF TAKER نمایش پست ها
    کاربر YumMoon واقعا رو مخه با نظرات بچه گانه و اسپم هایی که میده. مدیران لطفا یه اقدام اساسی نسبت به این کاربر لطفا انجام بدن و مانع از این بشن که

    اینجور افراد اینجوری اسپم بدن و برن رو مخ کاربرهای دیگه. اگر هم شما نمیتونید برخورد کنید من دیگه در این انجمن پستی نمیدم. چونکه واقعا دیگه خیلی بچه بازی

    شده بعضی چیزا.

    ممنون

    ممنون بابت اطلاع رسانی تون...
    بعضی ها حرف های خیلی دور از ذهن و بچه گانه میزنن.من با شما موافقم و در تعجبم که مدیران کاری
    نمیکنن
    امضای ایشان
    Your Gonna Pay
    Nice Guys, it's said they always finish last
    ***But Bad***, always kickin ***' own


صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |مقـــاله| :.: بازگشت پانک،از شایعه تا واقعیت:.:
    توسط Drew در انجمن پی پر ویو
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: 05-19-2014, 08:07 PM
  2. |اخبــــار| وضعیت دنیل برایان | ثبت مسابقه ای برای راو و...
    توسط Lord MosT@fa در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 05-16-2014, 06:43 PM
  3. |اخبــــار| تخفیف Wwe | وضعیت بیگ شو در هند + 5 خبر دیگر
    توسط Вαңгαмi در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 02-16-2014, 01:21 PM
  4. |اخبــــار| × نظرسنجی Wwe + اسـتـفاده از مواد مخدر + آپدیت بر وضعیت رومن رینز ×
    توسط Вαңгαмi در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-04-2014, 09:43 PM
  5. >>نقد وضعیت همه برندگان مانی این د بانک<<
    توسط Dash.Ali در انجمن نقد مسابقات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-16-2013, 07:51 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد