حالا چرا اینقدر خشانت؟نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
راستش دوس دارم نظر بدم ولی وقتی مفید 3 ماهه اینجام ندم که بهتره
حالا چرا اینقدر خشانت؟نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
راستش دوس دارم نظر بدم ولی وقتی مفید 3 ماهه اینجام ندم که بهتره
خیلی ممنون داش ابول.
برای امیر هم آرزوی موفقیت می کنم.
فقط یه نکته : امیر جون من فیلم +18 از ماریا دیدم ولی دلیلی نداره نظرم عوض بشه.

نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
یک دفعه بیا بزن تو صورت من دیگه![]()
![]()
عزیز دلم من با تو نبودم ....با هیچ کدومتون هم نبودمنوشته اصلی توسط I Am Legend
فقط میخواستم جو این تاپیک رو یکم فرق بدم با تاپیکهای دیگه...
.اتفاقا حامد از کسانی بود که خیلی دوست داشت این مصاحبه رو بخونه!!!
=============================================
نفر بعدی مصاحبه dave batista هستند ...که دوشنبه باشون مصاحبه میشه ....
دوستان هر سوالی دارن میتونن بپرسن اینجا .من از میونه سوالاتتون گلچین میکنم و از مصاحبه کننده میپرسم...
فقط سعی کنید یه سوالاتی بکنید که تو چارچوب عملکرد شخص تو انجمن باشه
.نه اینکه بیای بگی سینا دیشب ناهار چی خوردی!!!!
یا حق ....
خواستم تایپیک رو بالا بیارم,اگر کسی از من بدش می یاد,فکر می کنه حسودی می کنم,ناظم بدی هستم...سوالش رو بیاد این جا به کربلایی بگه,به امید این که جواب هام قانع کننده باشن!نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
![]()
![]()
ممنون.
موفق باشین.
این جمله به عنوان بزرگترین با معنی ترین و قشنگترین جمله سال انتخاب شد.انصافا" من تا حالا به این پست سر نزده بودم این یه جمله رو دیدم حسابی حال کردم.دمت گرم.آقا این داستان خودش معضلی شده تو انجمن که جدیدا" بوجود اومده.تازه این یه گوشش هست و من چند روز پیش به هامون گفتم که انجمن بهتره از مسیر اصلیش یعنی کشتی کچ خیلی خارج نشه و نشه یه فروم ساده مثل بقیه.همین پستهای مثل مصاحبه جالبتر و کاملتر هستش.منبع بوجود اومدن این مشکلات هم که همه میدونن چی هستش و لازم نیست بگم.موضوعی که تازه چند ماهه وارد انجمن شده و همین طوری تعدادش داره زیاد میشه.بابا هر کسی را بهر کاری فلان....نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
یه مشکل دیگه این وسط ایجاد شاخه گفتگو گوناگون بوده که باعث میشه طرف اصلا" نمیدونه کشتی کچ رو با کدوم ق می نویسن میاد اونتو چهارتا پست بی ربط میده که آره خداحافظ wwe.com سلام bia2.com چطوری rapbrap.ir ؟بعد هم 4 تا بچه با جنبه که به قول گفتنی دامن از دستم برفت میرن یه اعتبار هم بهش می دن اونم صفا میکنه میاد یه پست جدید میزنه.بابا به خدا به جان خودم این فروم مخصوص کشتی کچه.یه مدت پیش یه تاپیک زده شده بود در هفته چند بار خودتونو ارضا می کنید.من یعنی این تاپیکو دیدم سرم سوت کشید!یه لحظه فکر کردم کدوم پی پی وی کسی خودشو ارضا کرده بود که این مسئله به کشتی کچ ربط داشته باشه؟
البته تاپیک واقعا علمی و خوب و مفید شروع شده بود و هر چند بعد به رکوردزنی بچه ها کشید اما انصافا" اینجا جای این بحثها نیست.
موافقم به طرز فجیحنوشته اصلی توسط KANE
![]()
انجمن تخصصی خود ارضایی ایران
بای

آقا ابولفظل نمیخوای این مصاحبه جدید رو بزاری ما فیض ببریم؟
امشب مصاحبه سینا خان چاپ میشه .حتما بخونید مصاحبه جذاب و خوندنی و حاشیه ای شده!!!.لطفا کسی ارسال نکنه تا مصاحبه بره اول صفحه بعد....
متشکر.ضمن اینکه لینک تمامی مصاحبه ها در صفحه اول قرار میگیره....
مصاحبه با سینا کریمیان ناظم سایت....
از لابه لای مصاحبه با سینا هلندی !!
.
[size=medium]از نظر شرایط اجتماعی اون جوری نبود که بتونه راضیم کنه!جنگ بشه بر می گردم ایران!
شوخ نیستم .بهم میگم اخلاق تلخی داری ... اهله غر زدنم زیاد!!!
ارش ناظم سایت یه جورایی مغروره و غرور جوانی زیادی داره,با خیلی تصمیماتش مخالفم!!!
باتیستا و تریپل اچ **** استارهای محبوب من !استوری لاین ها باعث پیشرفت WWE شد!!!
عنوان ناظمی من یک عنوان فرمالیته هست!!!! مثل عنوان ادمینی فرمالیته امیر ارین!!!حقم بیش از این بود!
کارهای داوود فوق العاده هست,ولی با نوشتن اون دو جمله انگلیسی پایین خبراش مخالفم...
انتخاب ناظم سایت پارتی بازی بود کسی که 3 ماه 3 ماه میومد شد ناظم ما هم زیر دستش!!
هر جا رفتم گفتم ایرانی هستم,مثل ایرانی هایی نیستم که می رن خودشون رو ایتالیایی معرفی می کنن!
خودم رو مجری قانون می دونم,نه تنظیم کننده ی قانون!برخلاف دیگران...
[/size]
در حاشیه مصاحبه
Dave Batista:سلام عزیز حالت چطوره
abolfazlbatista: جون من فارسی بنویس
abolfazlbatista: این نقاشیا چیه
abolfazlbatista: قربانت.خوبی گلم
Dave Batista: نقاشی؟
abolfazlbatista: اره سیرابی
Dave Batista: بلاخره بعد از دو سال افتخار چت با شما رو پیدا کردیم!
abolfazlbatista: فدات شم انگاری قسمت نبود
abolfazlbatista: باور کردنی نتیست
abolfazlbatista: منو و تو
abolfazlbatista: 2 ساله رفیق همیم ولی تا حالا با هم حرف نزدیم
abolfazlbatista: چه رفاقتی چه کشکی
Dave Batista: واسه ما گریه داره!
abolfazlbatista: خوب اماده هستی که
Dave Batista: بعله!
Dave Batista:abolfazlbatist: وووووووو این وووو
abolfazlbatista: بابا سینا جون خیلی چاکریم زودتر میگفتی شما هلند زندگی میکنین
abolfazlbatista:
abolfazlbatista: کدوم شهرش امستردام که نیستی ؟چون من هفته ای یبار میام امستردام واسه باغبونی
Dave Batista: دوست داشتم اصفهان بودم,می یومدی,از خجالتت در میومدم!
Dave Batista: نه,ساکن ارنهم هستم.
abolfazlbatista: abolfazlbatista: حالا خودمونیم چند تا دوست دختر هلندی داری
abolfazlbatista:
abolfazlbatista: این تو مصاحبه نمیره
Dave Batista: دوست معمولی زیاد,ولی این که تریپ عشق و عاشقی,هیچی!
Dave Batista: abolfazlbatista: یه انجمنی قبلان اومدم دیدم اونجا مدیر کلی
abolfazlbatista: مال خودته؟ حتی بیشترین پست هم از خودت بود اسمش چی بود
Dave Batista: یییی,کدوم انجن؟خودم بی خبرم!
abolfazlbatista: حتی سبز رنگی انجنمش
Dave Batista: من وبلاگ هم ندارم چه برسه به سابت
abolfazlbatista: نه مشکی رنگ بود شایدم قهوه ای نوک پستونی بود
Dave Batista: اگه WWE4u رو می گی,اون یکی دیگس...
Dave Batista: نام کاربریش تو انجمن خودمون Big Daddy Cool هست!
abolfazlbatista: ولی فعالییت بالاست درسته
Dave Batista: کجا؟
abolfazlbatista: بابا اونجا
abolfazlbatista: اصلا ولش کن چه گیری دادی تو
=========================================
[size=medium]
یه بیوگرافی مختصر ....
Dave Batista: بسم الله الرحمن الرحیم!
سینا کریمیان هستم,18 ساله,متولد اصفهان,ساکن هلند,دیگه چی بگم؟
واقعان هلندیDave Batista: با اجازه شما!
چند ساله؟
3 سال
با خانواده رفتین دیگهDave Batista: بله.
خانواده چند نفره
Dave Batista: 3 نفره,خودم,مامان و بابام!
یعنی تو تک فرزندی.دیگه چی از این بهتر Dave Batista: خوشبختانه یا بدبختانه بله!
خوب بستگی به خودت داره که بتونی وقف بدی خودتو با تنها بودنDave Batista: وقف که دادم,ولی همیشه دوست داشتم یه خواهر داشتم!
اخی ...انشالا بچه هات جبران میکننDave Batista: اللبته همچین مشکلی هم با تک فرزند بودن ندارم!
ایشالله!
شغل پدرت چیه
چطور شد که رفتین خارج از کشورDave Batista: تو اداره ی مالیات کار می کنه,کلا اومدن ما خیلی ماجراش طولانیه!
حالا چرا هلندDave Batista: نمی دونم,شاید به خاطر اینکه مردمش مهربون ترن!
از لحاظ مالی هم که وضعیت خوبی دارین دیگه درسته.زبان انگلیسی رو هم که فولی هلندی چی
Dave Batista: خدا رو شکر دستمون به دهنمون می رسه,ولی نه اون جوری که فکر کنی پول تو جیبی می گرم,خفن...نه,یه شاهی هم پول تو جیلی نمی گیرم هلندی و انگلیسیم تقریبا تو یه مایه هستن,انگلیسیم بهتره,فول نیستم,ولی به اندازه زندگی روزانه بلدم!
زندگی در غربت چطوره..زندگی کردن تو غربت بهتره یا کشورت
Dave Batista:خوبه,سلام می رسونه! غربت رو ترجیه می دم...
واقعان ! از چه لحاظ..یعنی عرقی نداری به وطنتDave Batista: نه اتفاقا,پاش بیوفته واقعا حاضرم جونم هم واسش بدم...شعار بیخود نمی دم,جنگ بشه بر می گردم!ولی از نظر شرایط اجتماعی اون جوری نبود که بتونه راضیم کنه!
تو 15 سالت بود که از وطنت رفتی درسته یعنی میخوام اینطور بگم: هنوز اونطور باید و شاید زندگی رو لمس نکرده بودی.چطور برات سخت بود زندگی در وطنت یعنی ما الان زندگی نمیکنیم چرا ما هم با تمام مشکلات بازم همینجا زندگیمونو میکنیم
Dave Batista: نه...خوب طرز فکر ها فرق دارن,بعد هم من که از ایران فرار نکردم برم,خانوادم این ور بودن,من هم اومدم...ولی شرایط اجتماعیش جوری نبود که بتونه راضیم کنه...شرایط اجتماعی این ور رو ترجیح می دم!
شرایط اجتماعی اونور ...پسر و دختر ازاد اخوند نداریم این چیزها چون.اونجا نیست.واسه اینه که تو ترجیح میدی.بی بندباری که دیگه جای خود
Dave Batista: نه منظورم این نیست,ولی به زور روسری سر مردم نمی کنن,مشکل مسکن نداره,بیکاری بیداد نمی کنه,پارتی بازی به اون صورت نیست,پول حرف اول رو نمی زنه و ...اصلا من بحث بی بند و باری مگه کردم که گیر دادی بهش؟
همه ما زندگی راحت میخوایم .این درسته .اما بازم اینو میگم ...حس به وطن چیز دیگست
من تحقیق کردم از 80 درصد ایرانیهایی که در خارجن بازهمزندگی داخل ایران.رو بیشتر میپسندن.چون خاکشونه ولی حرف خودت رو میگم هر کس یه جور عقیده داره منم به تصمیم تو احترام میزارم...
اما سینا گیریم جنگ بشه تو نمیای چون اینجا واست ارزش نداره .نه اخوندش نه اکثر مردم پارتی بازش نه بیکارش.اون دیگه بستگی به حس درونیت داره اما مطمئنم تو خانواده ای پرورش یافتی که اولین نفری که باهات مخالفت میکنه پدرته ...مثل پدر من که میگه حیف که بری واسه این نظام بجنگی!!!
Dave Batista: جفتشون باهام مخالفت می کنن شدید!
چقدر تونستی خودت رو کنترل کنی تو جامعه غربی.اصلا تونستی؟Dave Batista: همون جوری که تو ایران بودم این جا هم هستم!باور کن اون جوری که فکر می کنی نیستم!
اینجا چگونه بودی منم نگفتم تو جوری هستی اتفاقا ایرانیهایی که میرن خارج ماه اولش یکم سخته براشون بعدش واسشون عادی میشه اماتو یک جوون 18ساله ایDave Batista: مثلا می گی چه قدر خودت رو حفظ می کنی,مثلا شنیدم ایرانی هایی که می یان این ور همش تو کاباره هستن و همیشه الکل می خورن و همیشه با همه رابطه دارن و ...
اصلان من با عرق و اینا کاری ندارم.تو ایران خودمون که بدتریم!!!
Dave Batista: من اومدم,چسبیدم به درس,گفتم این جا که کنکور نداره,پس بزاری یه مدرک درست بگیرم!منظورت از حفظ کردن پس چیه؟ عقاید مذهبی.؟
ببین حفظ کردن یعنی اینکه.غرق نشی در غرب.گذشته خودترو فراموش نکنی من کاری به مذهبت ندارم.من که خدای تو نیستم.خودت عاقل و بالغی و قدرت تصمیم داری اینطور که محکم گفتی.چسبیدی به درس.خودم جواب خودم رو گرفتم
Dave Batista: نه گذشتم رو فراموش نمی کنم,هر جا رفتم گفتم ایرانی هستم,مثل ایرانی هایی نیستم که می رن خودشون رو ایتالیایی معرفی می کنن!
احسند ..... خوب بحث خوبی بود ... انصافا خوشم اومد
سینا جوون اریایی ولی خارج از وطن.خوب بیایم تو سرگرمی.ورزشیت کشتی کج: !چی شد که اومدی دنبالش یا اون اومد دنبالت!!
Dave Batista: چند سال پیش که ایران بودم,یه بار رفتم خونه خالم اینا,پسر خالم گفت,بای یه چیز باحال نشونت بدم!رفتم,چند تا مسابقه ی کشتی کچ نشونم داد,از اون موقع باورت نمی شه همون مسابقات رو بیشتر از 50 بار تماشا کردم,تا این که چند تا بازی خریدم,و بعد تو نت اسم خودم رو سرچ کردم!
Dave Batista: رفتم,چند تا مسابقه ی کشتی کچ نشونم داد,از اون موقع باورت نمی شه همون مسابقات رو بیشتر از 50 بار تماشا کردم,تا این که چند تا بازی خریدم,و بعد تو نت اسم خودم رو سرچ کردم!
Dave Batista: WWE Sina رسیدم به سایت مرتضی عبدی پور از اون جا قسمت لینک باکسش اومدم انجمن!بازی HHH در مقابل Benoit و باتیستا در مقابل سنیتسکی و رندی در مقابل سنک رابرتز و کین در مقابل کریسشن بود! مال سال 2005
و **** استارهای مورد علاقتDave Batista: باتیستا و تریپل اچ
چقدر به نمایشی بودن مسابقات اهمیت میدیDave Batista: سوال رو می شه بیشتر بشکافی؟
یعنی اینکه بیشتر طرفداره خوده بازیشون هستی.یا مثل امیر ارین استوری لاینDave Batista: نه خوب,کلا استوری لاین ها باعث پیشرفت WWE شده,کلا به نظر من چیز خوبیه!
قشنگترین بازی که دیدی تو عمرت؟تا حالا گریه هم کردی ؟Dave Batista: Batista vs HHH wm 21 , HHH vs Randy Orton,همین بازی چند وقت پیش شون! نه!مگه ادم واسه کچ گریه می کنه؟
سینا در چند انجمن فعالیت داره فکر کنم 10 تا میشن!!
عضو بیشتر از 3 تا هستم!
سینا معمولان تو هر انجمنی من ببینمش یه سمتی داره هیچ وقت کاربر عادی نیست.حتی وقتی انجمن من هم اومد من دنبال یه جا بودم که بزارمش مدیر باشه .چون بهش نمیاد کاربر عادی باشه!!
Dave Batista: ادمین ها لطف دارن!
چقدر اهمیت داره براتDave Batista: نداره,البته تو انجمن هامون که دو سال وقت گذاشتم,چرا,ولی تو بقیش نه!
تو این انجمنها در کل کدوم بهتره از نظر خودت؟و کدوم انجمن بعد از اونه.... تو اینایی که.عضو کشتی کچ رسمی هستی رو میگم
Dave Batista: خوب موضوعاتشون متفاوته,اصلا قابل مقایسه نیستن,اگر منظورت کچ هست,که کلا تو دو تاشون فعالیت می کردم که یکی شون بسته شد,به نظر من انجمن هامون اوله,انجمن به خاک سپرده شده ی BBC دوم,بقیش هم عضو نیستم,چون به نظرم نو پا هستن!
تو انجمن سبک قلمت سنگینه و خیلی کم شوخی میکنی !
Dave Batista: کلا شوخ نیستم,هستم؟
میتونی باشی اون کلمه که همیشه اخر پستت مینویسی .ممنون موفق باشین .دلیل خاصی داره
Dave Batista: نه,خیلی سعی کردم,کلا ادم تلخی هستم...بهم می گن!
اره,تشکر می کنم,یه ارزوی موفقیت هم می کنم!
قبل اینکه.ناظم بشی.مدیر چه بخشی بودی: Dave Batista: مدیر بخش بیوگرافی
,بیوگرافی هایه مشتی میدادی!!
نظر لطفتته!
اما بیوگرافی خودت رو هیچ وقت ندادی!! که من تازه بعد2 سال بفهمم.تو هلند هستی قبلان فکر میکردم همشهری ممد توکلی هستی تو کاشانDave Batista: احساس نکردم اون قدر مهمم که بیوگرافیم برای بقیه جالب باشه!
چی شد که سمت ناظمی بهت دادن ...
Dave Batista: خودم پا فشاری کردم,به قول معروف زیگیل شدم!
Dave Batista: البته قبول دارم که فرمالیته هست! بله!
قبول داری تو ناظم دوم هستی نه اولDave Batista: بله,از این هم خیلی ناراحتم,تا جایی که یک ماه در انجمن پست ندادم!احساس می کنم حقم بیشتر از این ها بود!
دقیقان خودت جواب خودت رو دادی خوب چرا قبول کردی صرفا یه عنوان فرمالیته داشته باشی تازه
اونم درخواست خودت من هم همین رو میگم سینا گرچه زیاد تو انجمن با بچه ها گرم نمیگیره اما یه مدیر قاطع میتونه باشه.حکایت دو اشپزه ..دو تا ناظم داشتن در انجمن
Dave Batista: اخه می دونی,من انتظار داشتم به جای احمد رضا ناظم بشم,اون که شد,گفتم حتما چیزی داره که من ندارم! بعد یه مدت رفت,باز یه بار اعلام امادگی کردم,ارش ناظم شد,اون موقع به هم برخورد!
Dave Batista: ناظم دوم سایت!
خوب تویی که اتز این عنوان ناراحتی چرا قبول کردی زیر ناظم اول باشی
من حرکتی از سوی تو هنوز ندیدم واسه همینه که میگم دومی ..چرا راه دور بریم یعنی بنظرت هامون نمیتونست همین تاپیکی که جدیدان زده شد اخطار به کاربران .وظیفشو میداد به تو که لااقل ما دلمون خوش باشه سینا یه حرکتی کرد
[]Dave Batista: وقتی ارش ناظم شد,تصمیم گرفتم فعالیتم رو در سایت قطع کنم,که دلم نیود
احساس میکنم ارش نسبت به ناظم شدن تو روی خوش نشون نداده .اونو که میشناسی
Dave Batista: بار سوم که اعلام امادگی کردم,گفتم اگر هامون قبول نکرد دیگه واقعا می رم,چون احساس کردم واقعا حق من نبود که دو سال با اون همه فعالیت تو گل بمونم و چند تا کاربر که ماهی یه بار به سایت می یومدن ناظم سایت بشن!
تا قبل اینکه تو ناظم بشی چند بار دیده بودم باش بحث میکردی ..: اختلاف زیادی دارین با هم که اصلا زیبنده این انجمن نیست.دو تا ناظم داشته باشیم و هر جفتشون نسبت به هم ....!!
Dave Batista: در مورد وظایف هم,من به هامون گفتم به کاربر ها یه اخطار در مورد سپم زنی بده,چون اون اخطار بده 100 برابر من تاثییر داره!
خودم رو مجری قانون می دونم,نه تنظیم کننده ی قانون!
پس ببخشید تو وظیفت تو انجمن چیست؟ تو کارهایی رو که یک ناظم باید انجام بده رو بهم بگو
Dave Batista: ناظم نظم می ده,هر جا رفتم,ادمین قانون می زاشت,ناظم وظیفه داشت قوانین رو اجرا کنه,هیچ وقت ناظم قانون نمی زاشت!
ولی در قبال ارش من چنین چیزی ندیدم اکثر موقع ها ارش قانون میزاره درسته
Dave Batista: ارش خوب یه جورایی مغروره و غرور جوانی زیادی داره,با خیلی تصمیماتش مخالفم!مثلا این که می گفتن همه باید به مافوقشون احترام بزارن,مگه پادگانه,یه سری رفیق نشستیم دور هم! ارش هم طرز فکر خودش رو داره,و من هیچ وقت به خودم اجازه ندادم بهش اعتراض کنم!
هامون اومد تورو ناظم کنه که مثلا صدات بخوابه ولی نمیدونست.اتیش تورو بیشتر کرد تو عملان زیر سایه ارشی.میخوام همینجارسمان بگم هامون اگه مصاحبه رو میخونی سریعا پست سینا رو عوض کن یا ارش چه اشکالی داره چند صباحی هم ارش رنگ کاررریش مثل من باشه!!! ببینم اون موقع اون مثل تو دلش میاد دوباره بیاد انجمن
Dave Batista: دقیقا همین رو به طور غیر مستقیم ازش خواستم که من رو بکنه,مدیر کل تالار ها یا قائم مقام...ولی یا نگرفت یا نخواست!
البته خودم رو ناظم دوم نمی دونم!چون ارش خیلی کم به سایت سر می زنه,هر وقت هم می زنه چند تا سپم می ده و می ره!
نظرت در مورد اتفاقات جدید انجمن چیه .زیاد شدن بحث های گوناگون
Dave Batista: مخالف نیستم,ولی بحث گوناگون داریم تا بحث,مثلا تایپیک اسرار التوحید و مصاحبه یا صندلی داغ,واقعا عالیند,ولی جمله سازی و حدس کلمه و اگه قبلی پیشت بخوابه و از بعدی بپرس و به قبلی جواب بده و غیره,واقعا تایپیک های مسخره ایی هستند که فقط به درد سپمر های سایت که قصد افزایش تعداد پست خود رو دارن می خوره!
تو به عنوان ناظم اول اگه بودی چقدر تلاش میکردی که جلوی اینجور تاپیکا رو بگیریچون تو ناظم دویی و ناظم یکمون که فعلان خوابه تو هم دستت به کار نمیره.چون عملان پستت فرمالیتست
Dave Batista: همین جوری که الان تلاش می کنم,کلا به خاطر خواب بودن ناظم اول,خودم رو ناظم دوم نمی دونم!دستم به کار می ره,ولی این جوری نیست که تقی به توقی می خوره یه تایپیک باز کنم قانون واسه خودم بزارم!
یه ناظم باید همیشه تو انجمن باشه قبول داری که مثال میزنم من اومدم انجمن بی بی سی: دو روز اول سر دو تا پستم دیدی چقدر ناظم اونجا بهم گیر دادناظم یعنی نظم دهنده سایت نه خوابیده در رختخواب
Dave Batista: موافقم.
احساس میکردم ادم رکی باشی که تو مصاحبه کاملان متوجه شدم درصدش بالاس
واسه همین رکیم بعضی ها ازم خوششون شاید نیاد...
سینا جان اونایی که باید خوششون بیاد خوششون میاد ....
Dave Batistaه فزمالیته دیگه هم داریم... به نظر من امیر ادمین شد که فقط فروشگاهش رو نگه داره و به انجمن کار زیادی نداره,یعنی مسئولیت رسیدگی به انجمن ها و کاربر ها بر عهده ی هامونه!امیر هم به نظر من ادمینیش فرمالیته هست!
دو نوع ادم داریم.۱نوع ادم داریم حرفشونو تو دلشون میزنن و اهله رفاقت نیستن مثل توو یسری هم اهله رفاقت و چاپلوسی هستند مثل اقای ایکس
قبول داری اگه چاپلوس بودی تا الان: پستت بالاتر بود؟
Dave Batista: نمی دونم والا,تا حالا امتحان نکردم!
حقیقتان روزی که بحث ناظمی شد یادته که اکثرمون میگفتیم.کار تمومه no fearناظم شداما اون روزی که دیدم ارش شده اولا رفتم رو نام کاربریش ببینم این کیه.حقیقتان نمیشناختمش زیاد!!!!!
Dave Batista: اره من گفتم معین می شه,اگر نشه من,ارش شد,یه دقیقه جا خوردم...گفتم ارش که 3 ماه یه بار می یاد سایت,ناظم شد؟
Dave Batista: پارتی بازی که می گفتم همین یه نوعش بود!
نقیصه ای هست در در همه ماها هست نه اینکه بگم خودمون خیلی صافیم نه اما خوب ادم باید بعضی وقتاتو بعضی مسائل چشماشو باز کنه ببینه کی حقشه کی نیست اما تو مورد نظام سایت اجحاف دیدم!!!
بهرحال از این مبحث میگذریم و قضاوت رو میدیم دست کاربران با فهم و شعور سایت اونها کاربران رو خوب میشناسن ببین یه دفعه.یه تاپیکی بود حامد اومد نظر دادگفت همه مدیرا عوض شن بجز بخش بیوگرافیاین نشون میداد حامدادم شناسه!!!
Dave Batista: خیلی حامد رو دوست دارم,نمی دونم می دونه یا نه,ولی تنها دوست صمیمی من تو نت هست!
من تو خیلی چیزها باش اختلاف نظر دارم که اونم فقط بخاطر غرور جوونیه..البته جدیدان خیلی با هم رفیق شدیم !!!حامد رفت کنار گیمارس اضافه شد!!!
Dave Batista: پسر تندی هست,ولی باور کن بشناسیش و فحش هاش رو نشنیده بگیری,پسر فوق العاده صاف و صادق و با مرام و دوست داشتی ی هست!
به چی انجمن خوشت میاد .بالاخره یه چیزهایی داره که تو همیشه اومدی درونش با وحجود تمام ناداورها!!!
Dave Batista: به خاطر عشق خوندن پست های حامد,به خاطر پست های فوق العاده ی ابولفضلی که سه ساله دارم متن هاش رو می خونم,هر چند کم نظر دادم,به خاطر عشق به کاربری به نام معین که 5 ماهه رفته واسه امتحانات دانشگاه بخونه,ولی نمی دونه با این غیبت ما رو داره می کشه...
به خاطر پسری به اسم پوریا که خیلی کم می یاد تو انجمن و سپمر های سایت حتی شاید نشناسنش!
خوب بیایم از محیط انجمن بیرون یکم از خصوصیات اخلاقی خودت بگو دوست دادری زن ایندت چطور زنی باشه
خوش اخلاق و مهربون و خوش برخورد باشه,مثل من قر نزنه!صداقت و پاک دامنی هم مهمه,خیانت هم نکنه,خوش قیافه هم باشه که خدا رو شکر,هیکل هم که ایشالله خوب باشه!
چنان باش که به هر کس بتوانی بگویی، مثل من رفتار کن!
-امروز فرصتي است براي جبران ديروز و ساختن فردا-
×همه از عشق دم مي زنند اما عاشقان در سكوت مي ميرند×
در موردش توضیح بده
سه تا جمله ایی بود که من رو به تفکر وا داشت,تازه این ها هم هستن:
دنيا همه هيچ و كار دنيا همه هيچ
اي هيچ ز بهر هيچ در هيچ مپيچ
در اشتباه گذشت عمر من يقين دارم
که آنچه به ز يقين است اشتباه من است
بهترین جملات و اشعاری بودن که به عمرم شنیدم!
از اصفهان بگومحل تولدت حتما خیلی دوسش داری
عشقه منه,ای دلم واسش و مردمش تنگ شده!اگر مشکل سربازی نداشتم حتما می رفتم!
اهله اهنگ و ... خواننده های مورد علاقت
Dave Batista: Dope,Rob Zombie,Saliva,Mudvayne,Drownng pool,Three days grace
Dave Batista: سالیوا همون خواننده ی اهنگ ورودی باتیستا هستن,دپ من باهاش خیلی حال می کنم ولی شاید سبکش رو نپسندی,راب زامبی هم قبلا کارش خوب گرفته بود ولی الان نه به اون صورت,تو فیلم ماتریکس یک و دو از چند تا اهنگ هاش استفاده کردن!: Drownng pool کلا چند تا اهنگ هاش جالبن!
خوب پس با ایرانی جور نیستی
Dave Batista: نه زیاد,ولی از کار های تهی و هیچکس خوشم می یاد,ابی هم دوست دارم,بقیه شون موسیقی متنشون دزدی هست(گوگوش نه) از کامران و هومن هم متنفرم!البته ازشون خوشم می یومد,ولی یه مصاحبشون رو دیدم,خودشون رو کانادایی معرفی کردن,ازشون متنفر شدم!
اهله فوتبال هم هستی
Dave Batista: هستم,طرفدار استقلال و منچستر یونایتد هستم!
ایول ابیته نظرت در مورد بهترین اخبار گوی سایتمون داوود چیهDave Batista: کاراش فوق العاده هست,ولی با نوشتن اون دو جمله انگلیسی پایین خبراش مخالفم...واقعا حیف نیست,فارسی رو پاس نداریم؟
هر بار اون دو جمله رو می بینم,انگار یه گربه داره روم پنجول می کشه! همون که می نویسه ام ای نیوز زیر مجموعه ی دبوی دبوی ای و خبر گزاری بین و المللی و این حرف ها...
امیدوارم بخونه و از این به بعد اون دو خط هم فارسی بنویسه!نمی دونم چرا بعضی ایارنی ها عشق اینگلیسی حرف زدن و نوشتن دارن...نه تنها داوود,خیلی فامیلامون زنگ می زنیم شروع می کنن انگلیسی بین فارسی حرف زدن...
در انجمن با کیاصمیمی تری
Dave Batista: حامد,پوریاlegendarp,
به همین ترتیبی که گفتم
ساکت ترین بچه های سایت کین Dave Batista: همون هایی که حتی ای دی شون هم فعال نمی کنند!
و شلوغ ترینهاDave Batista: سپمر های محترم:ارمان اف یو,ساسان(این باید مدال سپمر سال رو بگیره),ارش
تا کی دوست داری تو انجمن باشی
Dave Batista:تا هر وقت بتونم و رفیقام بمونن,مثلا اگر شما بری,حامد هم بره,دیگه من هم فکر نکنم دل و دماغ فعالیت داشته باشم!
خوب بریم سر سوال اخر در یه کلام بگو
ایران:کاش همون جوری که 2500 سال پیش مقتدر و بهترین بود,می موند و به این روز ها نمی افتاد که ایران در دنیا جلوه ی بدی بگیره!
امریکا:قلدر و فوضول...
هلند:هواش خیلی بده...
هامون:مدیر کم سن و سال,باید خیلی پخته تر بشه!
امیر ارین:امیر رو نمی دونم چی بگم,تو نقدش هم نتونستم چیزی بگم!
ارش ناظم:تایپیک هایی که می زنه اصلا در شئن ناظم سایت نیست...
داوود :به جان خودم,به جان خودت,اون دو خطی که انگلیسی می نویسی هم می شه فارسی تایپ کرد,ولی بدون شوخی,یک فرد انقلابی در اخبار گویی کشتی کچ ایران!
علیرضا هانتر:اولا عصبی بود,الان پخته و باحال شده,ازش خوشم می یاد,اخباراش به پای داوود نمی رسه,ولی خیلی زحمت می کشه,با کلاس هم هست,نمی خواد من تایپیک هاش رو قفل کنم
حامد :خیلی ها از من گله کردن,چرا به حادم رای می دی و رفیق بازی می کنه(واسه کاربر نمونه ی ماه),حامد دو ساله,چه در پشت پرده,چه جلوی پرده,برای انجمن سنگ تموم گذاشته,تا کاربر نمونه نشه,من بهش به عنوان نفر اول رای خواهم داد,در ضمن رفیق فابریک خودم هم هست,دوستش هم دارم,با مرام,صمیمی,خاکی,باحال!
ارمان اف او:وای,این یه مدت ای فحش می داد,هی می گفتیم بابا فحش نده,وسط فحش هاش ستاره و نقطه چین می زاشت,می گفتم حالا نقطه چین گذاشتی مگه فحش حساب نمی شه؟الان ماشالله بزنم به تخته رعایت می کنه,ادم باحال و صمیمی و زود جوشی هم هست,سپم هم زیاد می ده,تو انجمن هم خیلی محبوبه!ازش خوشم می یاد ولی چون دوستش دارم,به فحش دادنش گیر می دم!
وصال:خیلی فعالیتش کم شده,جدیدا هم زده تو کار با نیما,خیلی پسر خوبیه,ولی یکم هم دوست داره خلاف باشه,پخته تر از هم سن و سالاشه...
ممد رضا که خیلی وقته تو سایت نیست,عجیب هم هست,تنها کسی که کاربر طلاییش به خاطر کم فعالیت کردن لغو نشده,
بهنام,:فعالیتش خیلی خوبه,اخلاقش رو نمی دونم,ولی این جوری که تو صندلی داغش گفت,(حالا شوخی یا جدی)هم جنس باز به نظر می یاد,تایپیک جیم راسش هم عالیه!(توهین نکردم ها...برداشت کردم,معذرت می خوام اگر اشتباه برداشت کردم)
معین رایپ:این هم اسپم می ده,هم اسپم هاش باحال و خوندنیه,در ضمن تایپیک بازی هاش هم عالی بود!
: ALI BIG RED MANSTER:از اخلاقش خیلی خوشم می یاد,خیلی باحال و دوست داشتی هست!
کیان دانلودر:با اخلاقش اشنا نیستم,ولی مدیر خوب و پرتلاشی به نظرم می یاد!
: AMIRWWE619:جدیدا فعال شده,نظر دیگه ای ندارم,چون باهاش زیاد اشنا نیستم!
: R619M:نام کاربریش رو عوض کرده,اسپم می ده اندازه تیم ملی,فونت هاش هم هی رنگی و بزرگ می کنه به فکر ما پیر مرد ها نیست که نمی تونیم فونت رنگی بخونیم,فعالیتش هم همیشه در نوسان بوده!
Qmars:ای گیر داده به حدس کلمه,نام کاربریش رو می بینم,یاد حدس کلمه می افتم,از من هم اینقدر بدش می یاد که خودش فقط می دونه!امیدوارم نظرش نسبت به ما عوض شه!
AIDA :بر عکس این که هی می ** اعتبار براش ارزشی نداره,فوق العاده براش ارزش منده,همیشه تو چت در مورد اعتبارش حرف می زد,تو چند تا پست هاش هم در باره اعتبارش حرف زده,یه تایپیک هم زد...دختر عصبی و بد خلقی هست,ولی دوست خوبیه...
: THE PEONEM:می تونم بگم کاربر نمونه انجمن,فداکار,باحال,سپمر باحال,خوش اخلاق,مهربان,کلا خیلی پسر خوبیه!من مخلصشم!
: GRETONE:به گفته ی خودش دیگه دختر ها بهش وقت نمی دن فعالیت کنه,کاربر خیلی خوبی بود و هست,از اخلاقش خیلی خوشم می یاد!
: LEGENDRAP:یکی از بهترین رفیقام,باحال,مغز کامپیوتر,خوش اخلاق,احساساتی,حساس
: NO FEAR :استاد,خوش برخورد,متین,فهمیده,در غالب کلمه نمی شه توصیفش کرد,خیلی دلم براش تنگ شده,کاش افتخار بده و باز بیاد انجمن تا از وجود پر برکتش استفاده کنیم!
: ABOLFAZL:استاد,ریش سفید,یکی از بهترین نویسنده ها,متین,دوست داشتنی,محبوب,مشهور,صادق,دل سوز,خیلی از متن هاش رو کپی می کنن,فهمیده,جدا می گم توصیف ابولفضل خان در واژه نمی گنجه!
کلام اخر
این که,الان می بینم ابولفضل دو ساعت از وقت برابر با طلاش رو حروم من کرده و با من رو قابل دونسته که مصاحبه کنه,تازه خدا می دونه چند ساعت دیگه وقت بزاره برای تدوین و ویرایش این مصاحبه,پس ای کاش دوستان مصاحبه ها رو کامل بخونن,نقد بنویسن و نظر بدن,تا خستگی از تن این عزیز دل هم در بیاد!
گداي عشقم و سلطان حسن شاه من است
به حسن نيّت عشقم خدا گواه من است
خيال روي تو در هر کجا که خيمه زند
ز بي قراري ام آنجا قرارگاه من است
به محفلي که تويي صد هزار تير نگاه
روانه گشته ولي کارگه نگاه من است
در اشتباه گذشت عمر من يقين دارم
که آنچه به ز يقين است اشتباه من است
اگر چه بيشتر از هر کسي گنهکارم
وليک عفو تو بالاتر از
گناه من است
یاد خدا رو هرگز از یاد نبرید,احساسش کردم,واقعا بی همتا ست,همه گی در پناه حق و زیر سایه ی پدر و مادر,ایشالله عاقبت به خیر بشین,التماس دعا!
یا حق!
ممنون سینا جون.خدایی خیلی به دلم نشست مصاحبت.ولی تو خیلی صادق حرف زدی به دلم نشست مواظب خودت باش,در پناه حق موفق باشی.یا حق[/size]
==================================================
نقد ابوالفضل از مصاحبه سینا :
وقتی مصاحبه تموم شد ویکبار مرور کردم به رک گوییش خیلی خوشم اومد ...سینا گرچه زیاد تو انجمن اهله رفاقت بازی و اینجحور مسائل نیست ولی تو دل اکثر کاربرامن مثل خودم هست .....اینکه یک پسری باشی و ساکنه خارج از کشور ولی هیچ وقت خودت رو تو چشم نکنی خیلی نکوست .....من 2 سال نمیدونستم عجیب بود وقتی تازه تو چت فهمیدم .برعکس سینا یکی مثل محمد ام جی 2 ..این پسرک خردسال 80 بار گفت من دوبی هستم اما دوبی کجا هلند کجا !!!اینه که میگم سینا خودش رو تو چشم نمیکنه و اهله رفاقتم نیست همین به ضررش شده و نتوسته به حق واقعیش برسه ..سینا خیلی تو انجمن انلاین میشه ولی ارسال کم میکنه اما نکو ارسال میکنه ...باید بیشتر بهش بها بده هامون .حقیقتان قدر اینجور کاربرانی که از زندگیشو میزنن و به انجمن میرسن رو باید دونست .همه میبینم در غیاب ارش اون بازم بیا تمام اون فشار روحی که روش هست بازم به انجمن خوب میرسه .حسابشو کنید اگه ناظم 1 باشه چی میشه .و همینجا هم به نمایندگی از بچجه ها میخوام که یه فکری بحال پستش بشه...نظر قطعی و اخر با هامونه ولی هامون باید حرف کاربرانش رو هم مدنظر بگیره .ارش . و هم خو.ده سینا هم باید سعی کنن کدورتها و حساسیتهاشونو کنار بگزارن ...و به فکر پویایی انجمن باشن .....در اخر ازش تشکر میکنم که بخوبی و متینی جواب سوالت رو داد....
یا حق
==============
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)