RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
در مورد این ویدئو چی بگم والا . تو شک هستم . مو به تنم سیخ شد . باورم نمیشه دارم تو ایران زندگی میکنم . اصلا نمیتونم هیچی بگم . لحظه ایی که خون از دهنش میزنه بیرون واقعا شک آوره . واقعا نمیدونم چی بگم در مورد این دولت .......
این دولت و اون شخص بی پدر و مادر که در راس هستش دورش سر اومده و باید بار و بندیلش رو ببنده و بره . اون روز رو می بینم که این مردم این پیر سگ رو دار بزنن .
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط mak
کاشکی حداقل توی این نت امنیت داشتیم که اگر یک حرفی بزنیم فردا سرمون رو بریده روی سینمون نزارن .
میخوام حرف بزنم ولی لال میشم :2:
منظورت چیه ؟
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
منظوری ندارم فقط میترسم یک حرفی رو بزنم که نباید میزدم .
البته همین الانش هم انقدر از زندگی دلسرد و بی انگیزه شدم که به فکر مردنو این چیزا نباشم .
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
برای من تصویرش اجرا نمیشه
دلیلش رو کسی نمیدونه ؟:(
با ان که با هزار کلنجار رفتن به خودم خواستم ببینم ولی خوب با این که قبلا فایل ام پی فور دیدم ولی الان نمیتونم ببینم
شاید حکمت خهداست که این ویدئو رو نبینم
واقعا عجیبه
اگه یمشه یکی لطف کنه این رو با فرمت 3GP بذاره تا توی کل پایگاه بسیج منتشرش کنم
موفق باشید
خدانگهدار
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
این اهنگ و دانلود کنید
http://www.4shared.com/file/113114724/7796730c/khaso_khashak.html
بد نیست.اهنگ خس و خاشاک
شاید یکم اروم شدید.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اره بچه ها من وارد نیستم هر کی میتونه این فایل رو تبدیل کنه به 3جیب ...من هم خیلی مشتاقم واسه همه بفرستم...
اگه پولوتوز بشه --------------ایران قیامت میشه!!!
ما که کاری ازمون برنمیاد اقلان اینطوری یه ملت رو بسیج میکنیم علیه این دیکتاوریستا...و میفهمن که کجا دارن زندگی میکنن ...
ما از مردن نمی ترسیم و از هیچ بی نام وسی هم ترسی نداریم.
بابا به خدا به پير به پيغمبر با حيوون هم اينكارو نميكنن كه اينا با خواهر و برادراي ما ميكنن .
كثاف ت اي ******** مگه اينا هموطناي شما نيستن؟ بي پدر مادراي بي نام وس چرا با مردم اينجوري ميكنين؟
كي جواب اين پدر رو ميده؟ اي خدا دارم اخه تا كي تماشا ميكني؟
مطمئنم مطمئنم روزی خدا حقمون رو میگیره و سزای اون کثاف ت هایی که امروز به مردممون تیر اندازی کردن و خواهرمون رو شهید کردن میده ! خدایا ملت حرکت کردن فقط مونده لطف تو !
امشب با دیدن این صحنه از خدا مرگم رو خواستم خیلی حالم بده ...حتی شام هم نخوردم...تو شوکم!
امیدوارم تقاص این کارهاشون رو ببینن این بی همه چیزها.که در راسشون اون احمدی ا ن زات و ایت ا.. نون خامه ایه...
در عجبم که یک عمر اسرای یلی*ها را به دلیل جنایت علیه زنان و کودکان فلسطین ملامت کردن
و حالا اینا با «خودی*ها و هم*وطنان*شان» کاری که که اسرایی لی*ها با فلسطینیا میکردن رو انجام میدن!....
و انگار نه انگار ...
یا علی
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
بفرمایید اینم برای موبایل : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
از اوضاع تهران چه خبر؟
بعد از سخنان رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي:D
چيزي نشد؟
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
دیشب 19 نفر تو تهران کشته شدن
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
مهرشهر کرج هم که گویا چوکومت نظامی هست.دیروز با 4 تا از دوستان رفته بوددیم بیرون هی گشت رد میشد از پنجره ماشین هوار میزد تجمع نکنین .
تو چهار بانده (جردن مهرشهر) هم تو هر لاینش 3 تا گشت میرفت میومد.
جولو کلانتری مهرشهر هم خیلی بیشتر از همیشه سرباز و ماشین گشت بود.
از تلفات و زخمی ها خبری در دست نیست.