RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[/quote]
میگم خدا این چشم پاک رو توی اینجا ازت نگیره یا بعد از اینکه عکس رو دیدی ازت نگیره؟؟؟
حالا به سبک من:بخدا هیچکی دیگه دخترشو نمیده.....بابا من دیگه کم کم اون 2-3 بیلمون تبدیل میشه به سیبیل ولی هنوز کسی نیست علاقه ی حیوانیش (چه برسه انسانی) رو به من ابراز بده
21:)
[/quote]
بیا من خودت برات ابراز علاقه کنم . دوست دارم عزیزم می دونی چقدر به اندازه ای که وقتی زنبق های وحشی کنار مرداب توی آهگنگ دلنواز شب زیر نور ماه تو صدای پرسه زدن کرمهای شبتاب واسه پونه آبی که روی مرداب خوابیده قصه دوست داشتن من رو می برن .
بیا اینم از ابراز عشق حالا فردا نری برا دختر همسایه بخونی اون فکر کنه عاشق شدی ولی نه بی شوخی دوستت داریم اصلا اینم مال تو تقدیم با دوست داشتن فروان ( شرمنده عاشق کس دیگه ای هستم وگرنه می گفتم با عشق)
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
یا علی...
اول سلام به همگی ...
دوم ما نفهمیدم که چاووشی با جعفری خونده یا نه و تو این آلبوم جدیدش آهنگ تکراری که بیرون اومده هست ؟
بعد اینکه بالاخره اون سیتم غراضه رو دور انداختم... رفتم پیش یکی از بچه ها که آشنا بود سیستم قسطی برداشتم... قسطشم کم باشه که بتونم بدم...
دمش گرم هم تخفیف داد هم کلی حال...
ابولی رو پروفایلت چرا نوشته امیر آقایی ؟ نکنه شناسنامه عوض کردی داداش گلم ؟
بقیه بچه های ماه خوب هستن؟
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
وقتی صدای پاهات میپیچه تو اسرارمون
تپش های قلب مو سر میزنه به آسمون
میخوام اروم بگیرم چه کنم نمیتونم
با چه شوقی خودمو دمه تاپیک برسونم
این دله عاشق پیشه یه دم اروم نمیشه
وای وای وای چی بگم این دل تویبه اتیشه
تا تاپیک اسرار وا میشه نوفیر پیدا میشه :13:
دل امیر اقایی پر میزنه از سینه رها میشه !!
نو فیر میگی سلام فقط با یه کلام
دیوونه میشه ام ار تی
نمیبینه ساسان
میلرزه صدام تنگه لای پام:27:
از تموم این بچه ها من تورو میخوام :30:
--------------------------------
معین جان اولا سلام...دومان این عکسه که گذاشتی تو اواتورت چقدر اشناست برام !؟ نیما .ابوذر.احسان.صاعر.سامر.صامت. هیچکس.پیشرو.فلاکت..صائب.معی .مهبد.مهیار. کدوماشون تویی ؟؟
نکنه این عکس خودته تو پروفایل شخصیت ؟ اگه خودتی چقدر ماشالا تپل مپل شدی اگه بدلته بازم احسند بارکالا!
ماشالا بهت ساخته :4: اگه قابل میدونی اون ریشت رو برای دو روزی به ما قرض بده بریم خواستگاری و برگردیم !!! اخه جدیدان امام جمعه قم فتوا داده که مرد با ریش لنگری بره خواستگاری جواب بله رو زود میگیره!!
معین جان بابا من سی دی محسن رو برات پست پیشتاز میکنم تو فقط گوش بده .چقدر گیر دادی به این یارو پیاز جعفریه ..بابا برو تیزرشو ببین اصلا میری فضا ! به مرگه ممدتوکلی!!
بالاخره او سیستم پوکیده رو انداختی دور ..یادته چقدر بهت اصرار کردم بیا با هم بریم پشت بوم از پشت بوم بندازیمش پاین.ولی تو گفتی نه امیر اقایی من واسه این پی سی عمری کار کردم...اما حالا تا نو اومد تو خونه کهنه شد چپونه !!
ابوالی چیه بی تربیت ..بگو امیر اقایی همین کارارو میکنی گلشیفته فراهانی میره لباس حاملگی میپوشه !!
معین جان تو اون امضای پایینت میدونم منتظر کی هستی .منتظر منی ....
منتظرم باش ..میام به دیدارت الهه قمشه ای من !!!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اول قربون چشای سیاهه مهربونت برم...
دوم اینکه نگفتی چرا نام کاربریت عوض شد... نخواستی خصوصی بهم بگو..
سوم چرا تو یاهو نیستی...
چهارم خودت میدونی اسیرتم...
پنجم پس چی که منتظر توام.. من که به جزء تو کسی رو ندارم عزیزه من...
ششم بفرست بیاد سیدی رو... چند تا کشتی کجم باهاش بفرست :11:
ماهی فدات شم..
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
معین جان اولان که ما اینقدر ای دی های مختلف روزانه شبانه ادد میکنن.که دیگه نیام یاهوو بهتره.اگه بدونی چقدر پی ام های چرت و پرت و اس تو الل مسخره برامون میاد..متاسفانه ای دی ما روز اول افتاد دسته چند تا بچه خردسال همین انجمن و اینها هم بدون مجوز رفتن پخشش کردن!نمیدونم تبادل لینک و ای دی کردن..!! هر وقت میایم تو یاهوو انواع و اقسام پی امه که میاد بلد هم نیستیم انگورشون کنیم :4: نمونش ارمان سپمر ..تو انجمن کم سپمر میده تو یاهوو هم دست بردار نیست...البته چند وقتیه نیستش...کلان ما از دست اینا نمیایم تو یاهوو.
البته الان هم هر کاری میکنم از شانس بد باز نمیشه ...
گفتی چشام سیاهه یاده این احمد ذایر خواننده افغانیه افتادم:4:
چیشمایت سیاه
قوربانت شوم ...
خانت بی کجا
مه مانت شوم ...
دلیل اسممون رو هم تو صفحه قبل
ارسال اخرش کامل توضیح دادم...و چیز اضافه ای نداره...یه چند وقت میخوایم استوری لاین برای خودمون بسازیم!!!
و البته گذشته ایم به دوران پرس فوتبال در سال 84.85..نمیدونم یه دفعه یه ادرس بت دادم یادته ...سایت استقلال بود یه امیر اقایی داشت...افتاد !؟ نیوفتاد یا چکش بندازمش
گفتی سی دی ..حتمان برات سی دی کشتی میفرستم ...این دفعه بد قولی نمیکنم مثل اون دفعه 3 ماه بگذره..سعی میکنم زودتر برات بفرستم ....
البته من الان نزدیکه 1 ساله به فربد قول سی دی رسترمنیا رو دادم ولی هنوز هم سر قولم هستم فربد جان حالا کو تا رسترمنیا 25 :4:
ولی جونه من سی دی چاووشی رو بخر همش 1000 تومنه..چون اینطور به نفعش کار میکنیم....چون همون یه سی دی که من بخوام رایت کنم ازش میشه کپی رایت و ضرر به خواننده است...قطره قطره جمع شود وانگهی دریا شود.. ..پس این یه قلم رو بیخیال ..مطمئن باش تکراری نداره...من خودم با محسن صحبت کردم که اختصاصی برای معین تکراری نده..چون قراره معین سی دیتو بخره :4:
در اخر بزودی یه چند تا دی وی دی مشت برات میفرستم !
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
قربونت برم..
ابول جون پس یه زحمت بکش داری سیدی چاووشی میخری 2 تا بخر که من الکی 1000 تومن ندم...
یا 2000 تومان بنداز صندوق صدقات... :4:
در مورد امیر آقایی هم که آره داداش.. میشه مگه نشناسمش... امیر آقایی از استقلالی های دو آتیشه از بچه های پاک روزگار...
آخه سیستم جدید دی وی دی رام هم داره داداش :11:
داداش یاده فوتبال تخیلیمون تو وبلاگ افتادم..
گفته بودی معین با شورت گل گلی وارد میشه :11: خدا نکشتت که یه دنیا خندیدم..
[size=medium]دوست عزیز باز هم شما دچار تخلف شدین ! چند بار بصورت خصوصی بهتون تذکر دادم از اسپم دادن تو این تاپیک بپرهیزین ! ولی شما و دوستتون بحث های خانوادگی و زناشوییتون رو به اینجا که یه محل و انجمنه کجیه میکشونید...اگر قصد بالا بردن تعداد ارسالهای خود رو دارید به طریق دیگه هم میتونید اقدام کنید...در صورت تکرار گزارش میشه و از انجمن به مدت 72 ساعت محروم میشید....[/size]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
گاهی وقتا ادم از اینکه ایرونیه به خودش میباله !
گاهی وقتا ادم وقتی غیرت هموطنش رو میبینه به خودش میباله !
گاهی وقتا ادم یاد گذشتش و دوره دفاع مقدس و خون پاک شهدا که میوفته به خودش میباله !
گاهی وقتا ادم از اینکه طرفدار یه برنامه شده و اون برنامه سرافرازش کرده به خودش میباله !
گاهی وقتا ادم از شدت خوشالی برای مملکتش میخواد گریه کنه ! چون غیرت و خون ایرونی توروانشه و حاضره همه چیشو فدا کنه ولی وطنش سرافراز بشه !
امشب یکی از اون شبایی بود که من به خودم افتخار کردم که فرزند همین اب و خاکم !
امشب بازم بهم ثابت شد که غیرت و مردونگی و خواستن توانستن رو فقط ما ایرونی ها داریم !
امشب بعد از بازی فوتسال ایران و ایتالیا که به نتیجه تساوی 5 . 5 دست یافتن و تیم ملی مون با اینکه با ایتالیل هم امتیاز شد و یه سروگردن هم میتونست بالاتر باشه ..فقط و فقط بخاطر 1 گل بیشتر تیم حریف ایران از صعود باز موند !
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
تو کشورای دیگه برای هر برد میلیون میلیون پاداش میدن به تیم ملیشون
تو کشورای همجوار خودمون همین عربا برای هر کدوم از بازیکنانشون چه مقام بیارن چه نیارن .خونه.ویلا.ماشین و صدهاهدیه میدن
توکشورای دیگه قبل از هر تورنمتی انواع و. اقسام تدارکات رو براش اماده میکنن
تو کشور ما بعد از چند برد پیاپی و نتایج عالی تازه تربیت بدنی یادش افتاده که 2 میلیون به هربازیکن اونهم اگه صعود کردی بهت میدیم!!
تو کشور ما مسئولانمون برای تدارک تیم ملی فوتسال فقط 2 تا سفر خارجی تنظیم میکنه اونهم بخاطر صدقه سری اینکه تیم به جام جهانی رفته ..
توکشور ما هر چی غیرت وجود داشته باشه اما یه بی غیرتی هم هست اونهم بی اعتنایی به سرمایه هامونه !!
تو این هیاهو میگم ای کاش اصلا نتیجه نمیگرفتیم هنوز هيچي نشده اقاي كفاشيان مياد روي خط ميگه اين نتايج حاصل زحمات بي وقفهي اقاي علي ابادي هست !!!! براي اين تيم و اگر حمايتها (منظور لابد همون دو ميليون چندغازه!) ايشون نبود ما تا اينجاي كار نميرسيدم !!
[size=x-large]مربا بده بابا [/size]
تیم نداریم..لیگ درست و حسابی نداریم..پول نداریم.امکانات نداریم اما تیم ملی مون میاد از قهرمان قهرمانان برزیل 1 گل میخوره و تعجب همه رو وا میداره
مسئول نداریم.انالیزرو نداریم.اینترنت پر سرعت نداریم .بهترین برنامه های روز جهان رو نداریم اما تیم ملی فوتسالمون میاد از تیم قهرمان دوره گذشته جام جهانی یعنی اسپانیا تو یک نیمه 3 .0 جلو میوفته و در نهایت روی بی تجربگی مساوی میکنه
پول عرب نداریم..ویلا و ماشین نداریم ..امکانات اروپایی و همین شرق اسیایی نداریم..جاپن با تمام امکانات با 3 تا شکست حذف میشه میره پیه کارش ..اما ما مقابل نائب قهرمان جهان یعنی ایتالیا سرافرازانه بازی میکنیم ..اونهم بدون 2 تا یار اصلی و تا 1 دقیقه مونده به پایان بازی این ماییم که داریم میریم بین 4 تیم برتر جهان اما رو بی تجربگی بازیمون مساوی میشه و بخاطر تفاضل گل کمتر حذف میشیم!!!
20تا تیم تو رقابتهای جام جهانی فوتسال شرکت کردن .هر کدوم هم برا خودشون غولی بودن...اما تیم ملی ما درسته تو اسیا حرف اول رو میزنه..اومد شد شگفتی ساز این رقابتها ! تو دور اول یه مساوی مقابل قهرمان جهان اورد و 3 تا برد پیاپی ..صعود کرد به یک هشتم..بازی اولشو به برزیل 1 .0 باخت و اوکراین رو 5 تا زد و با ایتالیا نائب قهرمان جهان 5.5 مساوی کرد ولی اگه از میلیون میلیون بیننده این رقابتها بپرسی حق کی بود بره بالا میگه حق iran
بعد از تمام این فشارها تازه یادت میوفته تو ایران داری زندگی میکنی ...
جایی که فقر .فحشا . .تشنگی .گشنگی.برق.اب.نون.دمپایی کهنه ..سیاست و ووو... همه چی رو درگیر خودش کرده...
اما مردم ما وقتی بخوان کاری کنن بیگانه ها میگن نه
اما غیرت ایرانی همه کاری میکنه
درود بر فوتسال ایران
درو.د بر ساعی
درود بر پارالمپیکی ها !
و در اخر
درود بر سرافرازان وطن !
===================
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
منم از جوانان ایتالیایی تشکر میکنم که توانستند به مرحله بد صعود کنند ...
اما خیلی ناراحت شدم دوست داشتم ایران ببره ...
ایتالیا قهرمانه :4:
با تشکر از داش امیر اقایی گل ....
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
آقا اعصابم خورد شد بدفرم.....
خدایی خیلی زور داره اونم 50 ثانیه به آخر بازی...من خودم رو برای بستنی که با دوستم شرط بسته بودم آماده کرده بودم....خیلی بد شد
نه به خاطر بستنی
به خاطر اینکه همه فکر میکردن وحید همه کاره ی فوتساله ولی این تیم نشون داد توی هر سختی هم باشه میتونه بهترین کار رو بکنه و فقط این جو آخر بازی بود و 5 نفره شدن اونها وگرنه نیمه ی دوم یکی از قشنگ ترین بازی های سخت ایران بود....
خدا کنه مثل بقیه نشه که تو فرودگاه کسی استقبالشون نیاد چون زحمتشون شدیدا زیاد بود
...........
آقا یک جای خنده دار هم بود اون گل 5 بود که زدیم این شمس بدبخت پاش درد میکرد عین تام جری خواست از جاش بلند شه نتونست داشت میفتاد...ترکیدم از خنده!!!!
........
ولی بازم نشون دادیم توی بدترین شرایط های ورزشی و پر حاشیه و سرمایه گزاری کم با ایتالیا مساوی کردیم
.........بازم خوشحالم
.....
یکی به من یک نسکافه بده جون به لب شدم
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
واقعا با نبود اين دو بازيكن اين جوري بازي كردن دمشون گرم!!هر چند بد شانسي هم اوردند!!!
ابولفضل هم بعد از اينكه مدير شده خودشو ميگيره،كلاس ميزاره،اسم عوض ميكنه!!!!قضيه ي اين امير چيه؟؟؟