آقا شایان عکس امضات خیلی بزرگ هستش .
لطفا " رسیدگی کن !
نمایش نسخه قابل چاپ
آقا شایان عکس امضات خیلی بزرگ هستش .
لطفا " رسیدگی کن !
رسیدگی شد!
اخیش . . . بالاخره انجمن باز شد. :7: همین الان انلاین شدم دیدم عرفان بهم پی ام داده که انجمن باز شد اومدم یه سری زدم دیدم بله بالاخره انتظارات به پایان رسید و iwe قدرتمند تر از گذشته بازگشته به کوری چشم کسانی که تو این مدت یه سری صحبت های بی مورد و بی دلیلی میزدند.
راستی دوستان
من و پوریا الکی تو کنفرانس گفتیم آرش انجمن رو هک کرده که برای خنده بود , بعضیا جدی گرفته بودند مثل این که :4:
خوب تا قبل از اینکه انجمن قطع بشه :4: همه هر فکری میکردند که شما هم شایعه پرونی می کردید...:4:همه هم باورشون میشد :4:
بالآخره خدا رو شکر به خیر گذشت.از هامون عزیز هم تشکر میکنم که زحمت کشید و انجمن رو از دست غارتگران و شورشیان نجات داد :4:
[size=medium][align=center]
The Champ Is Back
[/align][/size]
براي اون كسايي كه تو ياهو فحش اينا بار اين فروم و كاربراش كردن . يك جمله دارم :
بچه هاي زير 12 سال به همين چيزها خوش باشيد.
ما تا اخر هستيم محكم . به قول ارمان پرچم بالاست.
باي .
دوستان گل ... منم بازگشت انجمن رو تبریک میگم !!!
یه عده هم که خودشون رو خیلی بزرگ کردن بهشون بگم که اصلا ارزشی ندارید که بخوایم جدیتون بگیریم !!!
راستی ساسان این تیکه ی پرچم بالاست محصول مشترک هیچکس با آرمان هست !!! :4:
چه جالب من همين صبحي يه لحظه خواب ديدم كه انجمن باز شده:4:
والا تو اين چند روزي كه انجمن قطع بودبه اين فكر ميكردم كه چقدر به اين فروم وابسته شديم...واقعا با خودم ميگفتم اگه يه روز براي هميشه فروم قطع بشه يا ديگه نباشه چقدر تحملش سخته و چقدر طول ميكشه تا بهش عادت كنيم...چيزي كه الان به ذهنم مياد بگم اينه كه چرا ماها تا وقتي چيزي هست قدرشو نميدونيم؟؟چرا حتما بايد يه اتفاقي بيفته تا يادمون بياد بعضي چيزا چقدر برامون عزيزه يا دوستشون داريم و بهشون وابسته ايم؟؟؟هميشه تا وقتي يه كسي هست برامون عاديه ولي مثلا اگه يه روز ابوالفضل بياد بگه ديگه من دارم از نت ميرم،همه ما ميايم تاپيك ميزنيم و خواهش ميكنيم برگرده و ميگيم چرا داري ميري و نرو و بمون و اينجور حرفا...اين حرفاي كليشه اي رو دارم برا اين ميزنم كه يه كم فكر كنيم ماها چرا به اين فروم وابسته ايم...به خاطر مكمن و كمپانيش؟به خاطر آندرتيكر،جان سينا يا تريپل اچ؟؟؟واقعا به خاطر اينا؟؟كسايي كه اصلا به پشمشون هم حساب نميكنن تو ايران طرفدار دارن...بابا يكي مثل ابوالفضل اگه با 25 سال سن هنوز داره مياد اينجا و پست ميده به خاطر باحالي بچه هاي اينجاس...من اگه وسط امتحاناي پايانترم بازم ميام هر روز اينجا سر ميزنم والله به خاطر بچه هاست،مگر نه من كه اولا خيلي وقته كچ رو گذاشتم كنار و اگه هم بخوام مثلا خبراهارو دنبال كنم،خوب خدا تا سايت انگليسي و فارسي هست...اينارو ميگم تا اينجا فقط به اين فكر باشيم كه با هم رفيق باشيم و 4 تا دوست باحال پيدا كنيم و قدر هم رو بدونيم...اينقدر دنبال اين نباشيم آقا كي مدير شد كي كاربر طلايي شد كي چقدر پست داره اون چرا تنكس هاش كمه اون چرا زياده من بايد ميشدم اون نبايد ميشد و اينجور حرفا...بابا ول كنين جون هر كي دوس دارين...ما تو دنياي واقعي الي ماشاالله از اينجور بحثا داريم حالا روزي چند ساعت هم ميايم تو نت تو اين دنياي مجازي هم همين بحثا رو داشته باشيم....؟؟
خلاصه اينكه حرف آخر،قدر هم رو بدونيم.
تو این چند روز خراب بودن انجمن اخبار را از سایت رسلزون می خوندم کا البته هیچ کدوم از خبراش به پای خبرهای پوریا و آرمین نمی رسید!! من همین الان دیدم که انجمن درست شده و خیلی خوشحال شدم!:34:
پيام رهبر گروه صراط مستقیم 7 به مناسبت بازگشایی انجمن و برگشت سرور
سرور جان آمدی ولی جانم به قربانت حالا چرا؟!!
متن كامل پيام سید ابوالفضل نصرا... :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر واجعلنا من خير اعوانه و انصاره و المستشهدين بين يديه
خدا را شاکریم که انجمن و سرور خانم به سلامت برگشتن...
این چند روز که انجمن در صرف دیده نبود..عده ای فرصت طلب و کوته فکر در یاهوو مسنجرها - وب مسترها و بلاگهاشون اقدامات ضد انجمنی برپا کردن..
درست است ما در انجمن با ظلم و ستم رجیم اشغالگر اجنبی در حال مبارزه هستیم ولی در چنین مواقعی ما پشت اینها می ایستیم مثل کوه ...و نخواهیم گذاشت دشمنان بیرونی به داخل انجمن مثل عنکبوت رخنه کنن!
در چنین مواقعی ما با معاونها.ناظمها.مدیران .ارشدها و ادمینها تگ تیم میشیم علیه یه دشمن ..اختلاف نخواهیم داشت... میتونیم ساز جومبک لی لی دشمنان رو بزنیم؟ میتونیم مشتشون کنیم و تو دهنشون بزنیم ...
انجمن IWE ما با بهره*گيري مناسب از همه منابع و امكانات خدادادي و جلوگيري از اتلاف فرصت*ها و نعمت*ها و اسراف، زمينه*ساز رشد و شكوفايي کاربران و تحقق چشم*انداز IRANWWE در افق 2222 است.
دشمنان بدانند که ما در انجمن خواهیم ماند و مبارزه میکنیم.....
اینجانب از معاون گروه 7 میر علی گلدبرگ بخاطر حرفها و بیانیه زیبا و کوبنده اشان در جهت برابری در انجمن قدر دانی و تشکر میکنم...راه تو راه رجایی است علی گلدبرگ!
در اخر جا دارد از زحمات شبانه روزری دوستان مدیریتی در پنل تشکر کنیم...میدانیم خیلی زحمت میکشید انجمن روپا باشد ..دستتان را از راه دور میبوسیم!