ابوالفضل خالي بند
تو يه ماه تمام خاطره نوشته اونوقت ميگي مال يه شبه همش؟
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
در ادامه بايد بگم جناب مستطاب معين الدوله خان يه بار تو زندگيت اومدي خبر بذاري خير سرت ر*دي
مردشورتو ببره
اگه اين خبرو اون بهنام نادون گذاشته بود احتمال برد همه بود غير از تريپل اچ حتي مي يانگ
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
ابوالفضل تو چند مورد باهات موافقم يكيش گشاد بودن ارشديانه
همين قضيه تهران اومدنش و بگير برو تا ته ( ديگه نگفتم تا اونجا بري )
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
اگه چرنديات ديگه اي داشتم ميام ميگم
لازم نيست بهم پ.خ. بدين كه بيا![]()








پاسخ با نقل قول
یه دفعه تلفن زنگ زد.









علاقه مندی ها (Bookmarks)