ابوالفضل گریه نکن عزیزم.اون هو هو استقلالت منو کشته بود
والا ما که تحلیل گر فوتبال نیستیم و چیزی هم سرمون نمیشه و چیزی هم نمیگیم ولی نیمه اول که افتضاح بود دیگه نیمه دوم رو فقط صداشو میشنیدم هل این سل میدیدیم
ولی باید جایره ت*خ*م طلایی رو بدن به مازیار زارع واسه اون پنالتی که گل کردواقعا جرات میخواد تو اون دقیقه و تو اون جو ورزشگاه پنالتی زدن.







پاسخ با نقل قول












علاقه مندی ها (Bookmarks)