سلام...
اول از همه منم بازگشت داوود رو به انجمن تبریک میگم((راستی منکه داوود رو نمیشناسم))ولی خوب چونکه همه تبریک گفتن منم جوگیر شدم
داوود جون چه خبر؟خوبی؟خوشی؟سلامتی؟خوب خدارو شکر
حالا چی شد برگشتی از برگشتت واسمون بگو،از ایام غیبت؛زن و بچه چیکار میکنن؟دختر کوچیکه بزرگ شد؟پسرت رو شوهر دادی؟
والا ابوالفضل جون مکه تاثیرات روحی و روانی فراوانی بر من نهاد و مرا از این ور به اونور کردانشاالله خدا قسمت کند.
والا اون اسمهارو گذاشتم تا ذائقه بچه ها رو ببینمببینم ذائقه ایرانی در چه حاله و الا ماشاالله همه دنال سایه میگردن.
ابوالفضل جون مارو وارد سیاست نکن که مثل نوار بهداشتیه؛چرک و خونین و کثیفآخه این ******* ایمان،نه احمد،نه بابا چی بود آرش؟آهان امید چه سودی واسه منو تو داره که ملت ما چسبیدن بهش یا جک میسازن یا در موردش مطلب مینویسن.
ولش کن بچسب به ******* خودت و یه فکری واسش بکنوالا ماکه قبل از رفتن به مکه ******* مجید رو هر چند وقت یه بار میبردیمش فضا
تو هم ******* ابوالفضل رو سامونش بده.
بنظر من که ممد جون((خاتمی))بهترین کارو کرد خودش رو از استوری لاین محمودی کشید کنار؛چون تیم استوریلاین بیت رهبری هرطوری شده بود تو رسلمنیای ریاست جمهوری محمود رو انتخاب میکردن به عنوان MIS WRESTLEMENIA ((ببخشید اشتباه شد))منظورم هممون بود.... و خوب کاری کرد چون خودش رو سبک میکرد.
راستی ابوالفضل قلمت نسبت به وب دوستان خیلی تغییر کرده و مثل قدیم نمینویسی؛قلمت چه مارکیه؟قبلنا طنز مایه تر بود ولی الان از طنر رفته توی سیاست و مثل اون ایام نه چندان دور نیست؛یاد کدخدای فقد وب دوستان بخیر
راستی ممدتون GF داره و ما نمیدونستیم؟پیداست ممدتون از این رو به اون رو شده...فکر کنم از کلانتری پیدا کرده((ازاین تیریپ خلافا که جای زخم تیزی روی گونه چپ زیر گودی چشم راست وسط ابرو داشته
اون شعرو از کجا دزدیده بودی؟
در مورد فیلم اخراجیها هم ما صبر میکنیم سانسور نشدش که اومد میبینم،بعضیها هم قرار بود بیان اصفهان واسمون اون چندتا فیلم رو که خودش میدونه بیاده






))ولی خوب چونکه همه تبریک گفتن منم جوگیر شدم
آخه این ******* ایمان،نه احمد،نه بابا چی بود آرش؟آهان امید چه سودی واسه منو تو داره که ملت ما چسبیدن بهش یا جک میسازن یا در موردش مطلب مینویسن.
تو هم ******* ابوالفضل رو سامونش بده.
پاسخ با نقل قول


البته در حد سلام عليك و چاكرم مخلصم، فكراي ديگه نكنين كه من فرد بسيار پايبند و معتقدي ميباشم-جون عمه ام!-





علاقه مندی ها (Bookmarks)