بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 154 از 248 نخستنخست ... 54104144152153154155156164204 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,531 تا 1,540 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #1531

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    آقا اسپم نده زشته کی رو داری گول می زنی یکی هم رو پاک کنه
    بابا مگه نمی فهمی سال اصلاح الگ.ی مصرف نه نمی گیری
    ببین از ابولی یاد بگیر حرف یک هفته رو میاد تو یه پست می ده ببین دیگه از شیر مرغ تا جون آدمی زاد می ** از تیپ افتضاح عکسهای ت*خ*می من تا کارهای فوقوالعاده حرفه ای محمود و مسعود اینه دیگه
    ------------------------------------------
    بابا وقتی تریاکی میاد می ** اصلاح الگوی مصرف یعنی آی ایهالناس بدونید فردا از گشنگی مردید به ما هیچ ربطی نداره نیایید بگید مملکت ال مملکت بل ما گفتیم هر کاری دوست دارید کنید
    کم مصرف کنید آره کم مصرف کنید بدونید همه چیز به طور 100% گرون می شه انم به اندازه 100% یهنی نون 8 تومنی خاتمی شد 12 بعد شد 15 الان که 20 خدا میدونه فردا 1000 تومن کمتر باشه بدونید مردم خودتون باید نون بپزید به ما هیچ ربطی نداره
    -----------------------
    ای مرم برید قبض آب و برق و گاز و تلفن و کوفت و درد رو نگاه کنید از فردا دیگه دولت یارانه ای بهتون نمی ده و همه پول رو باید خودتون پرداخت کنید ( یعنی الان می *** می بینید پول گاز اومده 10 تومن یه خرده برگه رو خوب نگاه کنید نوشته مبلغ شما 200 تومن هست 190 تومن رو دولت داده ) آخه یکی نیست بگه جرا منت می زارید کاری رو که نمی کنید دزدها زشته به قرآن اینا با چه رویی میرن قیامت با پول محشور می شن
    آره داشتم می گتم بونید آی ملت فردا باید خودتون این پول رو بدید .
    وقتی از فردا قطره های شاشمون رو هم محاسبه کرن ازمون پول گرفتن خودتون می فهمید فکرکدید چرا می خوان واسه فاضلاب کنتر بزارن کی را دارن گول می زنن ما رو دیگه دقیقا تونستن . اینم از این
    -----------------------------
    یه ******* فرستادن فضا بساط خنده یه ملت رو واسه 100 سال جور کردن
    ------------------------
    یه لحشه گفتی یاد امم افتادم فکر کردم یاد اون برق توی چشمای امام افتادی همون برق معروف ک.ک
    خاتمی بدبخت حق داشت کشید کنار منم بودم می کشیدم کنار فکر کردین که چی آره
    چون دید اگر شرکت کنه هم باز محمود رای میاره با این ملت خر گفت بیام واسه یه مشت الاغ خودم رو سبک کنم هرگز نمی کنم . دقیقا داره کار پله رو می کنه فکر کردین پله چرا اینقدر محبوبه چون مثل علی دایی تا ون آخر فوتبل بازی نکرد وسطاش کشید کنار گفت توی اوج می رم کنار تا همیشه منو توی اوج ببینین نه اینکه تو گوه برم کنار تا هرکی یادش میاد یه فحش هم بهم بده .
    الان اگر مسی بکشه منار چند سال دیگه اسطوره میشه ولی نمی کشه . ببنید رونالدینیو همیشه خوب بود عالی بود الان رو نیمکت هم راش نمی دن .
    عجوبه دهه 90 فوتبال رونالدو الان کجاست .
    خاتمی از همین ها درس گرفت نیومد داش ابولی
    محمود فقط با ترو8ر درست می شه وبس
    به هر کس رای می دهیم تا محمود رئیس جمهور نشود شاید بتوانیم این کار رو بکنیم
    ----------------------------------
    اخراجیخای 2 رو من رفتم دیدم خیلی سانسور داره . روز اکران روز آخر جشنواره بود فیلم یه سری از دوستام از ساعت 5 صبح رفتن سینما استقلال واسه اکران فیلم ما هم گفتیم خاک تو سرتون ما صبح میایم . ما هم صبح ساعت 9 رفتیم همون جا وقتی رسیدیم تو صف فیلم دیدم 2 تا چهار راه با سینما فاصله دارم . بچه ها یی که 5 رسیده بودن تازه ساعت 12 نوبتوشن شد برن تو ماا که شب هم بهمون نوبت نرسید برگشتیم . بچه ها وقتی از سینما می اومدن بیرون روی پا بند نبودن نمی تونستن وای سن فقط می شستن زمین گریه می کردن از زور خنده می گفتن فیلم 2.30 هست ولی الان که من رفتم سینما دیدم 45دقیقه کم داره قشنگه ولی خیلی سانسور داره معلوم نیست باید وایسیم کاملش بیاد .
    مسعد خیلی سیاست داره اول فیلمن رو نصفه می ده رو پرده وقتی از فروش فیلم کامل سود کرد بعد میاد اون 45 دیقیقه رو هم اضافه می کنه می ده رو CD و DVD بعد مردم می گن بریم اون تیکه که نبود رو هم ببنیم از همین روی روی اونهاهم سود می کنه چقدر مگه زرنگه .
    برای اولین بار حرف ابول رو توی سینما قبول دارم هیچ تحصیلات سینمایی نداره مسعود همین اولین فیلمی که ساخت مستند فقرو فحشا بود که هم جا هست . دومین کارش هم همین اخراجیها بود ولی خوب پول خورد واقعا هم دستش خیلی بازه . خیلی راحت وسایل میزارن در اختیارش اگر ابولی رو اینقدر دستش رو باز می زاشتند می شد واسه خودش یه پا مایکل مان می شد ( مایکل مان کارگردانی که خیلی راحت کار می کنه و دستش بازه و کم فیلم می سازه و هر وقت می سازه بدون شک زیر 4 تا اسکار نمی گیره نمونه اش نفوذی 7 تا مخمسه 5 تا وثیقه 4 تا و خیلی های دیگه مه ساخته و فقط اسمار درو کرده )
    ------------------------------------------
    متالهم که می خونی داش ابولی
    -------------------------------
    تیپ رو هم که نگو خشو تیپی از خودت هست نه بابا ما خوشگل نیستیم تعریف نکن این معین میاد چشممون می زنه بدبخت می شیم .
    -------------------------------
    منم این پست رو دادم در راستای اهداف انقلاب خدمتی کرده باشم
    پس حد اقل در سال اصلاح الگوی مصرف اسپم کمتر بدید مخصوصا شما دوست عزیز

  2. Top | #1532

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    458
    سن
    34
    نوشته ها
    1,154
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سلام به حاج آقای گل.چطوری؟؟؟.نهایت استفاده رو از مطلب زیبات بردم و مطمئنن نصیحت هاتم آویزه گوشم میکنم جچون هربار گوش نکردم کله پا شدم

    فعلا داریم شرایط رو محک میزنیم تا ببینیم از کجا باید شروع کنیم اما بازگشت این سری خیلی چیزها رو عوض میکنه.راستی حاجی اگه مصاحبه جنجالی خواستی پایه ام در سطح المپیک


    یه تبریک صمیمانه به مدیران جدید بخصوص دوستای نازنینم در بخش اخبار و بازهم بخصوص به پوریای گلم که بالاخره به حقش رسید فردی که معرفتش واسه من یکی اثبات شدس همه عزیزان موفق باشند در تمام مراحل زندگی


    از تمامی عزیزان که به بنده لطف داشتند چه در فروم و چه در یاهو پس از این 2 پستم تشکر ویژه میکنم خودت حاجی.محمد کهربایی عزیزم و بابک گلم دوست خوبم گلبرگ د من و .... (اگه اسم کسی جا موند به بزرگی خودش ما رو ببخشه)


    یا علی

  3. Top | #1533

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ما هم خوشحالیم که همچین فرد تاپی به انجمن برگشت.
    امیدوارم فعالیتتون رو بیشتر کنید و 24 ساعت آنلاین باشید.

  4. Top | #1534

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    959
    سن
    34
    نوشته ها
    563
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    من که از خوش حالی رو سقفم

    واقعا داوود اگه مثل قدیم دوباره شروع کنه پرچم انجمن میچسبه به سقف.
    ما نیز امیدواریم فعالیتت مثل قبل بشه و 24 ساعته آن باشی

  5. Top | #1535

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    458
    سن
    34
    نوشته ها
    1,154
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    منم از همه دوستان با معرفتم ممنونم هرچیزی بودیم از صدقه سر همین حمایتها بوده و کمال تشکر رو دارم از همه من از کاربر تا مدیر اخبار و نایب رئیسی این انجمن رو تجربه کردم اما انصافا هیچ چیز همین دوستی نمیشه و بنظرم رنگها فقط فاصله ای بین دوستی میندازه گاهی اوقات.خوشحالم که دوباره در جمع دوستانم هستم . از دوست خوبم Cerebral Assassin
    هم تشکر میکنم شرمنده اسم شما رو نمیدونم اما معلومه فرد شایسته و پرتلاشی هستی که در جایگاه مدیریت اخبار قرار گرفتی برای شما هم آرزوی بهترینها رو دارم.


    حاجی این تاپیک اسرارت خیلی تاپیک سنگنیه ها من نمیدونم چرا تو این 3 سال عضویت کم سر زدم بهش مطالبش جالبه دستت درست

  6. Top | #1536

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ممنون داوود جان حتما لیاقتش رو داشتی که همه بهت لطف داشتن.

    کوچیک شما من آرمین هستم.

  7. Top | #1537

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    458
    سن
    34
    نوشته ها
    1,154
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بزرگ مایی سنی هم نباشه در معرفت و ادب از ما بزرگتری

    موفق باشی آرمین جان

  8. Top | #1538

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    منم خوشحالم كه داود به انجمن برگشت ، با برگشت داود تيم خبري انجمن اميدوارم از ايني كه هست بهتر بشه . ولي خوب تيم خبري انجمن موقعي كه خبر نويس هاي قديمي مثل بهنام و داود رفتند كم نزاشته واسه انجمن ، من و معين و آرمين حتي شب ها شده ا كه به خاطر انجمن نخوابيديم .اميدوارم داود هم ريكاوري خودش رو بكنه تا دوباره به انجمن تزريق بشه !

  9. Top | #1539

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سلام
    خدا رو شکر که کاربران قدیمی یکی پس از دیگری در حال برگشتن هستن و به انجمن خودشون طراوت و شادی خواصی میدن
    آقا داوود خوش امدی انشاالله که همیشه موفق باشی
    من دلم برا بهنام خیلی تنگ شده خبرم ازش ندارم کجاس این بشر ؟ مگه قرار نبود با برگشتن ابوالفضل به انجمن برگرده
    راستی درباره ******* امید هم یه چی برام عجیب بود یک عمر کوتاه این ******* دو آخرش نفهمیدم چه ماموریتی در فضا انجام داد
    خداحافظ

  10. Top | #1540

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1306
    نوشته ها
    1,571
    تشکر
    123
    تشکر شده 182 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    منم خیلی خوشحالم از بازگشت داوود عزیز , جای تاپیکای اتمیش تو بخش اخبار خالی بود !
    فنچول هم خودتی

صفحه 154 از 248 نخستنخست ... 54104144152153154155156164204 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد