آقا اسپم نده زشته کی رو داری گول می زنی یکی هم رو پاک کنه
بابا مگه نمی فهمی سال اصلاح الگ.ی مصرف نه نمی گیری
ببین از ابولی یاد بگیر حرف یک هفته رو میاد تو یه پست می ده ببین دیگه از شیر مرغ تا جون آدمی زاد می ** از تیپ افتضاح عکسهای ت*خ*می من تا کارهای فوقوالعاده حرفه ای محمود و مسعود اینه دیگه
------------------------------------------
بابا وقتی تریاکی میاد می ** اصلاح الگوی مصرف یعنی آی ایهالناس بدونید فردا از گشنگی مردید به ما هیچ ربطی نداره نیایید بگید مملکت ال مملکت بل ما گفتیم هر کاری دوست دارید کنید
کم مصرف کنید آره کم مصرف کنید بدونید همه چیز به طور 100% گرون می شه انم به اندازه 100% یهنی نون 8 تومنی خاتمی شد 12 بعد شد 15 الان که 20 خدا میدونه فردا 1000 تومن کمتر باشه بدونید مردم خودتون باید نون بپزید به ما هیچ ربطی نداره
-----------------------
ای مرم برید قبض آب و برق و گاز و تلفن و کوفت و درد رو نگاه کنید از فردا دیگه دولت یارانه ای بهتون نمی ده و همه پول رو باید خودتون پرداخت کنید ( یعنی الان می *** می بینید پول گاز اومده 10 تومن یه خرده برگه رو خوب نگاه کنید نوشته مبلغ شما 200 تومن هست 190 تومن رو دولت داده ) آخه یکی نیست بگه جرا منت می زارید کاری رو که نمی کنید دزدها زشته به قرآن اینا با چه رویی میرن قیامت با پول محشور می شن
آره داشتم می گتم بونید آی ملت فردا باید خودتون این پول رو بدید .
وقتی از فردا قطره های شاشمون رو هم محاسبه کرن ازمون پول گرفتن خودتون می فهمید فکرکدید چرا می خوان واسه فاضلاب کنتر بزارن کی را دارن گول می زنن ما رو دیگه دقیقا تونستن . اینم از این
-----------------------------
یه ******* فرستادن فضا بساط خنده یه ملت رو واسه 100 سال جور کردن
------------------------
یه لحشه گفتی یاد امم افتادم فکر کردم یاد اون برق توی چشمای امام افتادی همون برق معروف ک.ک
خاتمی بدبخت حق داشت کشید کنار منم بودم می کشیدم کنار فکر کردین که چی آره
چون دید اگر شرکت کنه هم باز محمود رای میاره با این ملت خر گفت بیام واسه یه مشت الاغ خودم رو سبک کنم هرگز نمی کنم . دقیقا داره کار پله رو می کنه فکر کردین پله چرا اینقدر محبوبه چون مثل علی دایی تا ون آخر فوتبل بازی نکرد وسطاش کشید کنار گفت توی اوج می رم کنار تا همیشه منو توی اوج ببینین نه اینکه تو گوه برم کنار تا هرکی یادش میاد یه فحش هم بهم بده .
الان اگر مسی بکشه منار چند سال دیگه اسطوره میشه ولی نمی کشه . ببنید رونالدینیو همیشه خوب بود عالی بود الان رو نیمکت هم راش نمی دن .
عجوبه دهه 90 فوتبال رونالدو الان کجاست .
خاتمی از همین ها درس گرفت نیومد داش ابولی
محمود فقط با ترو8ر درست می شه وبس
به هر کس رای می دهیم تا محمود رئیس جمهور نشود شاید بتوانیم این کار رو بکنیم
----------------------------------
اخراجیخای 2 رو من رفتم دیدم خیلی سانسور داره . روز اکران روز آخر جشنواره بود فیلم یه سری از دوستام از ساعت 5 صبح رفتن سینما استقلال واسه اکران فیلم ما هم گفتیم خاک تو سرتون ما صبح میایم . ما هم صبح ساعت 9 رفتیم همون جا وقتی رسیدیم تو صف فیلم دیدم 2 تا چهار راه با سینما فاصله دارم . بچه ها یی که 5 رسیده بودن تازه ساعت 12 نوبتوشن شد برن تو ماا که شب هم بهمون نوبت نرسید برگشتیم . بچه ها وقتی از سینما می اومدن بیرون روی پا بند نبودن نمی تونستن وای سن فقط می شستن زمین گریه می کردن از زور خنده می گفتن فیلم 2.30 هست ولی الان که من رفتم سینما دیدم 45دقیقه کم داره قشنگه ولی خیلی سانسور داره معلوم نیست باید وایسیم کاملش بیاد .
مسعد خیلی سیاست داره اول فیلمن رو نصفه می ده رو پرده وقتی از فروش فیلم کامل سود کرد بعد میاد اون 45 دیقیقه رو هم اضافه می کنه می ده رو CD و DVD بعد مردم می گن بریم اون تیکه که نبود رو هم ببنیم از همین روی روی اونهاهم سود می کنه چقدر مگه زرنگه .
برای اولین بار حرف ابول رو توی سینما قبول دارم هیچ تحصیلات سینمایی نداره مسعود همین اولین فیلمی که ساخت مستند فقرو فحشا بود که هم جا هست . دومین کارش هم همین اخراجیها بود ولی خوب پول خورد واقعا هم دستش خیلی بازه . خیلی راحت وسایل میزارن در اختیارش اگر ابولی رو اینقدر دستش رو باز می زاشتند می شد واسه خودش یه پا مایکل مان می شد ( مایکل مان کارگردانی که خیلی راحت کار می کنه و دستش بازه و کم فیلم می سازه و هر وقت می سازه بدون شک زیر 4 تا اسکار نمی گیره نمونه اش نفوذی 7 تا مخمسه 5 تا وثیقه 4 تا و خیلی های دیگه مه ساخته و فقط اسمار درو کرده )
------------------------------------------
متالهم که می خونی داش ابولی
-------------------------------
تیپ رو هم که نگو خشو تیپی از خودت هست نه بابا ما خوشگل نیستیم تعریف نکن این معین میاد چشممون می زنه بدبخت می شیم .
-------------------------------
منم این پست رو دادم در راستای اهداف انقلاب خدمتی کرده باشم
پس حد اقل در سال اصلاح الگوی مصرف اسپم کمتر بدید مخصوصا شما دوست عزیز







پاسخ با نقل قول

اما بازگشت این سری خیلی چیزها رو عوض میکنه.راستی حاجی اگه مصاحبه جنجالی خواستی پایه ام در سطح المپیک 




علاقه مندی ها (Bookmarks)