
نوشته اصلی توسط
Mr.DMN
یه روز نت نیمدم ببین چه اتفاقاتی افتاده...
یکسری از حرفهای دوستمون رو قبول دارم مثلا در خصوص رفتار برخی افراد که خود رو تافته جدا بافته میدونند
اما چند کلام میگم و بحث رو ادامه نمیدم : من خودم از کاربر 0 تا بالاترین رتبه بعد از ریاست انجمن رو در این انجمن تجربه کردم نتیجش :
دوستان به این چیزا بسنده نکنید چون برای هیچکس موندگار نیست و 1 ماه در نت نباشید دیگه کسی شما رو نمیشناسه پس قدر دوستی ها رو بدونید و سعی کنید دامنش رو گسترش بدیم نه اینکه ریشش رو بخوشکونیم.این یه شعار نیست یک تجربس که خواستم انتقال بدم
یا علی
علاقه مندی ها (Bookmarks)