به به داشMRT619RKO کجا بودي دلم برات تنگ شد خيلي دوستتتتتتتتتتتت دارم عزيزززززززززززززم
به به داشMRT619RKO کجا بودي دلم برات تنگ شد خيلي دوستتتتتتتتتتتت دارم عزيزززززززززززززم

كي ميره اين همه رارو .. !!![]()
مام دوستت داريم !!![]()
تفلدت مبارك .. !!![]()
سلام حاج ابوالفضل .... عزیز اومدم باهات در دو دل کنم !!!!! هی میبینی ماروالآن که دارم مینیویسم ساعت هشت و ربع صحبح هستش ... قرار بودش مثل هر روز برم مدرسه که دلم درد گرفته ... بعد اون هم حالم به هم خوردو .............دیگه خونه موندیم ..... مستیم اومدم این جا .... آخ الآن که دارم اینارو مینیویسم دلم پیچ پیچ میره !!!!!!! ببخشید سرت رو به دردآوردیم دیگه ....کاری نداری حاجی ؟ بازم میام ...خداحافظ
اینجا رو نگاه....
یه عده جمع شدین دور این مرتیکه که چی ...
کردینش دلقک جمع ....... فیلم میلم ازش نگیرین پخش کنین....
حاجی نیای یه چیزی بگی مارو بسوزونی...
چرا خاطرات تخیلی تعریف میکنی .... کار خودتو ننداز گردن ما![]()
ابولفضل واسه نماز صبح خونه ما رفت قبله رو به سمت چپ موند نماز خوند.... ظهر به سمت راست... و شب به سمت جلو....... ما هم اینقدر خندیدیم![]()
اي بابا ارمان ايشالله زودتر خوب بشي
امروز برنامه امتحانات ترممون رو دادن هيچکدومش وقت دادن پشت هم هندسه رو بگووووووووو واي اسمش مياد سرم درد ميگيره بچه ها دعا کنين برام شانس گند من بدبخت روز تولدم يعني 8 دي امتحان عربي داريم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آه ه ه ه
این جا هم که دفتر خاطرات شده...
موفق باشین.
چه کنیم حاج اردل ... درد روزگاره دیگه ....
ارمان دست رو دلم نزار که خونه
ابولفضل کجايييييييييييييييييي به دادم برس ميدوني اصلآ هروقت حالم ميگيره ميام تو iranwwe و ميام تو اين تاپيک حرفايه بچه ها رو ميخونم خيلي حال ميکنم راستي داش ارمان تبريککککککککککک عرض ميکنم گولدن يوزر شدنتو واقعآ لياقتشو داشتي اميدوارم موفق باشي راستي يادت نره بعد امتحانا بايد ببينمت
داداش ما نورکتیم عزیز ... ممنون بابت تبریک ///خجالت زدمون کردی
اين داش ارمان يکي از بچه ها گل روزگاره راستي امروز چه خبر تعريف کن بينيم از مدرست بگو که با بچه ها گروه درست کردين تعريف کن بينيم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)