ابولفضل جون...ابولفضل رو ابولفشل نوشتن که غلط املایی نیست که...ابراد از کیبرده...اتفاقا من املام عالیه.5سال ابتدایی بلکل همه ی املاهامو بیست شدم...خدایی.البته دروغ نگم.سه یا 4تا 19 داشتم که امریست طبیعی.
شما خوفی؟؟
یه خورشید هم بگو دیگه حوصلشو ندارم.ماه بهتره.تازه شبا هم میاد که دیگه بهتر(شوخی بید)





(شوخی بید)
پاسخ با نقل قول







علاقه مندی ها (Bookmarks)