دم به دم ...به هر دم ...بر گل رخسار عرفان ....شاخترين عضو بارسا....حسین مغضوب صلوات!!!نوشته اصلی توسط erfan fcbarca
دم به دم ...به هر دم ...بر گل رخسار عرفان ....شاخترين عضو بارسا....حسین مغضوب صلوات!!!نوشته اصلی توسط erfan fcbarca
کاملآ باهات موافقم.نوشته اصلی توسط MRDMN
نوشته اصلی توسط hossein_wwe
![]()

حرفاتون درست !!ولی من دیگه بحثی نداشتم كه كنار برم یا توش بمونم اما برای رفع سوء تفاهم و اینكه كس دیگه ای مثل شما فكر نكنه باید بگم من خدا رو قبول دارم اسلامو قبول ندارم
1 چیزی دیگه اینكه من نه ادمی هستم كه به حرف دلم گوش بدم و احساساتی عمل كنم و نه مادیگرام من در حال حاضر 1 نهیلیستم !!

سرکار خانم محترم ممنون از لطفتون که به بحث ادامه نمیدید سایرین آقایون هم لطفا ادامه ندند من کوچیکتونم فکر کنم به قدر کافی بحث شده و بی نتیجه بوده
داوود جان چرا نباید اینطور بحثا بشه...مگه چی میشه تو این تاپیک این بحث کشیده بشه و بچه ها در مورد عقاید دیگران اطلاعاتی کسب کنند... و با هم تبادل نظر کنند...
به نظر من عالی...حالا من دلیل شما رو برای اینکه این بحث تموم شه نمیدونم...

معین داداش گلم شما راست میگی ولی من ترسم از دعواهای بچه هاست مثلا نزدیک بود بین خسرو و علیرضا کدورت پیش بیاد
من دربست کوچیکتم داداش معین خودم هرچی شما بگی گل پسر
اين يعني چي؟بكي توضيح بده لطفا!نوشته اصلی توسط mahnaz_undertaker
![]()
![]()
...................
معين جان اخه اطلاعات تنها نيست كه...
از دين هم ديگه بد مي گن...
دوست عزیز! نهيليست ها (پوچگرا) در خصوص دين و اعتقادات ديني، از موضع مشترك ضد ديني و ضد اعتقادي برخوردارند. اونها معتقد بودند كه دين افيون توده هاست و وجود جهان كنوني را براساس حادثه و انسان را از نسل تكامل يافته ميمون مي دانستند.نوشته اصلی توسط mahnaz_undertaker
یعنی شما انسان رو از نسل میمون می دونید!! فقط می تونم بگم متاسفم!

داداش میتی کومان تو گاندی نیستی ؟ختم سیاستیا.با اطلاعات.ولی من مطمئنم با من قهری
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)