بقول داش ابولفضل تکتیرنوشته اصلی توسط Hamoon
بابا داش هامون یه روز هکر می شی یه روز نود باز می شه بابا اینکاره راستی بگم تا من هستم این سایت به هیچ وجه من ال وجود هک نمی شه اگر شد اون هکر ها از صفحه شطرنج روزگار حذف می شن قول شرف مید م همینجه ( نه مثل قطبی قول قهرمانی بدم بعد 4 تا بخورم ) که کارشون تموم اگر بیان اینجا این از این . خداییش همش زیر سر عادل هست و تمام این دوربین ها واسه برنامه 90 هست . من به 90 می گم طنز هفته که خیلی کارگردانی دقیقی داره هر فته باید یه تعداد آدم رو بندازن به جون هم . در ضم اگر بازیکن اخلاق داشته باشه نباید فحش بده هم اون نکبخت هم کسای دیگه . تازه اگر ما از همه به زمین نزدیک تر بودیم به چشم دیدم که بعد از ریختن صندلی ها به امیر قلعنویی یه چیزی گفتن که رفت نشست سر جاش دیگه بلند نشد اون آخرا بود بهش گفتن یک منبع کاملا موسق که نمی تونم فاشش کنم گفت علنن بهش گفتن باید بازی مساوی بشه و بس . این باید با اون باید ها فرق می کرد چون وواقعا زور داشت حالا هیچی بگزریم
-------------------------------------------
داش ابل فضل اون وسطی تویی یا حضرت ابولفضل عباس کبابی این دیگه چیه چندتا دوست دختر داری بابا قالتاق حالا هیچی بالاخره دیدیمت تنها کسی که من هنوز توی انجمن عکسش رو ندیدم سینا هستش که مسئوله همون کایکوی خودمون . باید همه بسیج بشیم یه عکس از این ببینیم . راستی آواتارش هم قشنگ بود .
---------------------
ولی این فیلم یکه الکی الکی گلشیفته رفت توش عجب چیزی فیلمی که رایدلی اسکات بسازه و اونم راسل کروو و دیکاپریو توش بازی کنن با هم اون فیلم مطمئن باشین اسکار امسال رو داره 100 در 100 نداشته باشه گولدن گلوب رو داره مطمئن باشین . یه فیلم هم پاچینو با دنیرو با هم بازی کردن امسال که انم من دارم ولی هنزو ندیدم باید قشنگ باشه . یه فیلم دیگه هم ساختم رسم عشق هست دقیق اسمش یادم نیست که مایک میرز با جسیکا آلبا بازی کردن که خیلی ردیفه همه ببینین از زور خنده مترکین
-----------------------
راستی داش ابولفضل این هفته نماز امام زمان نبودی چی شده بود
-------------------------
راستی اگر گروه 2+1 اجازه بدن می خوام و در خواست بدن یه ذره اطلاعات فیلیمی و نام فیلمهای خوب رو بزارم تا دوستان استفاده کنن . ما منتظر جواب گروه 2+1 هستیم .







پاسخ با نقل قول





: عجب دختر رعناییه...ای کاش چند سال جوون میشدم میرفتم صیغه اش میکردم....










)


علاقه مندی ها (Bookmarks)