
نوشته اصلی توسط
ABOLFAZL

نوشته اصلی توسط
mahnaz_undertaker
نظریه ی اشتقاق گونه ها كه شما مسخره اش مكنید خیلی بیشتر از عقایدتون علمی و اثبات شده ست
من بحث مذهبی نمی كنم فقط برای كسانی كه نمی دونن 1 كم در مورد این نظریه توضیح می دم
بر اساس این نظریه موجودات روی كره ی زمین حاصل تكامل از ساده ترین نوعشون تا تكاملیافترین (انسان) هستن
طبق یافته های مستدل دانشمندان مثل فسیلهای حد واسط ثابت شده كه این نظریه پذیرفته ست مثلا فسیلی پیدا كردن كه چیزی بین خزنده و پرنده ست این فسیل مربوط به دورانیه كه هنوز پرنده ای وجود نداشته و از نظر زمانی كاملا میتونه یكی از اشكال موجود در راه تكامل خزنده به پرنده باشه
البته این فقط یكی از دلایلی كه من بهش اشاره كردم و دلایل خیلی زیاد دیگه ای هم وجود داره مثلا همه ی موجودات از مواد مشابهی ساخته شدن , دستگاه های مختلف بدن مثلا گوارش یا استخوان بندی به وضوح تكاملو نشون میدن و...
دانشمندان حتی از اینم جلوتر رفتن و الان تونستن از مواد معدنی با توجه به شرایط ابتدایی زمین (مثل عدم وجود جو و برخورد uv و x خورشید به زمین) مواد الی بسازن یعنی حتی بوجود اومدن همون ویروس ابتدایی هم داره برای بشر روشن میشه(ویروس چیزیست بین موجودات زنده و غیر زنده ها )
<اگه من گفتم خدا رو هنوز قبول دارم به خاطر اینه كه بالاخره اون مواد معدنی یا در واقع كره ی زمین 1 جوری باید بوجود اومده باشه حالا اسم خالقش خدا باشه یا هر چیز دیگه>
دوستانی كه تجربی نخوندن كمی ممكنه در دركش به مشكل بربخورن و اونم به این خاطره كه دقیقا از ژن, نحوه ی تكامل داستگاههای بدن از ساده تا پیشرفته و... اطلاع ندارن
دیگه الان مردم چشم و گوششون بازه دیگه نمیشه با جملاتی مثل شما فكر میكنید بشر از میمون بوجود اوده باعث شد طرف حس كنه خیلی چیزی بدی بهش نسبت داده شده و زود عقب بكشه الان مردم دوست دارن مطالب با مدرك و استدلال بهشون ثابت بشه .
علاقه مندی ها (Bookmarks)