بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 23 از 248 نخستنخست ... 1321222324253373123 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 221 تا 230 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #221

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    قرار بود در این تاپیک گزارشی از عملکردم را در این سال گذشته بنویسیم....
    مشغله بسیار شدید این روزها باعث شد نتوانم روی این مسئله فوکِس کنم و بنشینم خوب فکر کنم.
    می*خواستم بنویسم توی این سال چه کارهایی کرده*ام.
    چه غلط*هایی باید می*کردم و نکردم و چه غلط*هایی نباید می*کردم و کردم. کردن و نکردن؛ مسئله اینست.

    اصولاً سالی که نکوست، از بهارش پیداست. نکوئی سال هشتاد و هفت هم از نخستین روزهایش پیدا و قابل پیش*بینی بود. بدبیاری*های پی*در*پی، خبر از سالی خوش و قشنگ و پر بار می*داد!!!
    در این*که زمان زیادی از عمر من با فکر کردن و خیال*پردازی سپری می*شود شکی نیست.
    در طول روز حداقل پنج*ساعت به فکر کردن محض می*گذرد. توی محیط خانه، و در حین قدم زدن توی خیابان.و حتی توی پادگان شهید عضدی رشت!!
    بطوری*که بارها پیش آمده است که می*آیند می*گویند فلانی دیروز دیدمت تو خیابون. سلام کردم محل نذاشتی!!!

    تابستون کم کم فرار میرسه دوباره کودک دبستانیایه سایت که یکسال خر خونی کردن پیداشون میشه ! دوباره غلغله میکنن ...

    معین(no fear) از اون دسته کودکایی که در یک سال گذشته خیلی مشقت کشید تا تونست از زیر منجلاب درس خودشو بیرون بکشه اونم با ترکه ما !!!

    اما همین معین یه کسیه واسه خودش ...
    وقتی وارد استادیوم میشه 10 هزار تا تماشاچی به افتخارش بلند میشن !
    =========================


    کجا بودیم؟ آهان. می*خواستم بگویم قرار بود کارهایی را خارج از ذهنم انجام بدهم. می*خواستم بیشتر سفر کنم. مثلا همین دم عیدی قرار بود به اتفاق یک دوست بروم کیش را ببینم. که نشد.

    می خواستم [پاراگراف حذف شد] خیلی کارها می*خواستم بکنم که همین الان بطور ناگهانی متوجه شدم حوصله این*کار بی*حاصل (بر شمردن این مسائل) را ندارم.

    روزهای آخر سال یک ویژگی دارند و آن این*که همه سعی می*کنند فعالیت*های*شان را طی سال گذشته مرور و ری*ویو کنند. در این سال موفقیت*های نسبی*ای هم کسب کردم که اینجا نمی*توانم اقرار کنم. اما هنوز هیچ راهی ( ولو یک روزنه کوچک) برای آن بن*بست بزرگ پیدا نکرده*ام.
    احساس می*کنم که بیست و اندی سال است که توی یک زیرزمین تاریک و نمور افتاده*ام. اوایل با خودم می*گفتم به محض اینکه «بخواهم» و لازم باشد می*توانم خودم را از اینجا نجات بدهم. در سال هشتاد و شش به این نتیجه رسیدم که هنوز حتی یک روزنه کوچک هم به بیرون پیدا نکرده*ام. هنوز پرتوی خورشید را ندیده*ام. هنوز چشمم به آبی ِ آسمان نیفتاده است.
    باید چارذه بی اندیشم !!!

    ===============================
    فدراسیون فوتبال ترکیب کامل تیم ملی ایران را طی صد سال آینده هم برای مقدماتی جام جهانی هم خود جام جهانی هم المپیک هم پارا المپیک (!) هم بازیهای آسیائی هم جام ملتهای آسیا و خصوصاْ برای شرکت در انتخابات رقابتی مجلس هشتم چنین اعلام کرد :

    سر مربی : علی دائی
    مربی : علی دائی
    مترجم مربی : علی دائی
    کاپیتان : علی دائی
    دروازه بان : علی دائی
    دفاع وسط : علی دائی
    دفاع آخر : علی دائی
    هافبک وسط : علی دائی
    هافبکهای جناحین : علی دائی
    هافبک نفوذی : علی دائی
    فوروارد : علی دائی
    بقیه بازیکنها : علی دائی
    پزشک تیم : علی دائی
    مهندس تیم : علی دائی
    دستیار : کامران دائی
    ذخیره طلائی : برادر علی دائی
    توپ جمع کنها : رفقای علی دائی
    مربی بدنساز : رضا زاده
    شعار تیم ملی : یا ابوالفضل
    دائی در بین دو نیمه : اِشّک دروازه اونا اونطرفه !

    حریف تمرینی : برزیل و توابع !



    فعلا همین !

  2. Top | #222

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    14
    سن
    40
    نوشته ها
    380
    تشکر
    0
    تشکر شده 24 بار در 12 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ابوالفضل جان سلام خيلي چاكرم باور كن دلم اول براي تو بعد براي تايپيكت خيلي تنگ شده بود امروز بعد از 2 ماه اومدم خونمون يه نفسه راحتي بكشم كه چشمم به كامپيوتر خورد و پيش خودم گفتم سري به اينترنت بزنم و اوضاع و احوال انجمن چه خبره كه ديدم اسرار التوحيد هنوز ماشا الله فعاله و به قوله جدم ال سعدي تا شقايق(ابولفضل) هست بايد زندگي كرد
    خوب خوبي عزيزم انشالله ساله خوب و پر بركتي رو در پيش رو داشته باشي راستي نوه ات بچه دار شد يا نه تا ما يه شيريني توپي از طرف ابولي خودمون به فيض ببريم يا بچه نوه ات دوباره سقط جنين كرد مثل پارسال
    ما بدبختانه اينقدر گرفتار شديم اين چند ماه باور كن وقت ميشه كه هر چند وقت يكبار به خونمون ميايم و بايد زود برم اين ورو اون ور اخه رفتم كارت بازرگاني گرفتم و اجناس چيني رو از دبي وارد ايران ميكنم الانم با اين تحريم هاي كه بر ضد ايران كردن شايد ما هم ديگه نتونيم وارد و صادر كنيم راستي كارت پايان خدمت داري يا نه ادرسه اي دي تو بده ميخوام كمي باهات مشاجره كنم و يه ساعته مشخصي بزار تا با هم كمي صحبت كنيم خيلي كاره مهمي دارم با هات

  3. Top | #223

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1280
    نوشته ها
    1,053
    تشکر
    0
    تشکر شده 20 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اییییییییوللللللللل واقعا دلم نیمد به این تاپیک نظر ندم خیلی عالی بود دستت درد نکنه ...

  4. Top | #224

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    27
    نوشته ها
    596
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ابولفضل دلم خيلي برات تنگيده .. !!
    اين وبلاگتم اسمشو يادم رفته چي بود.. !! آدرسشو بزار يه صفايي بكنييييم .. !!

  5. Top | #225

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ایولا داری عمو ابوالفضل

  6. Top | #226

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط hossein_wwe
    ابوالفضل جان سلام خيلي چاكرم باور كن دلم اول براي تو بعد براي تايپيكت خيلي تنگ شده بود امروز بعد از 2 ماه اومدم خونمون يه نفسه راحتي بكشم كه چشمم به كامپيوتر خورد و پيش خودم گفتم سري به اينترنت بزنم و اوضاع و احوال انجمن چه خبره كه ديدم اسرار التوحيد هنوز ماشا الله فعاله و به قوله جدم ال سعدي تا شقايق(ابولفضل) هست بايد زندگي كرد
    خوب خوبي عزيزم انشالله ساله خوب و پر بركتي رو در پيش رو داشته باشي راستي نوه ات بچه دار شد يا نه تا ما يه شيريني توپي از طرف ابولي خودمون به فيض ببريم يا بچه نوه ات دوباره سقط جنين كرد مثل پارسال
    ما بدبختانه اينقدر گرفتار شديم اين چند ماه باور كن وقت ميشه كه هر چند وقت يكبار به خونمون ميايم و بايد زود برم اين ورو اون ور اخه رفتم كارت بازرگاني گرفتم و اجناس چيني رو از دبي وارد ايران ميكنم الانم با اين تحريم هاي كه بر ضد ايران كردن شايد ما هم ديگه نتونيم وارد و صادر كنيم راستي كارت پايان خدمت داري يا نه ادرسه اي دي تو بده ميخوام كمي باهات مشاجره كنم و يه ساعته مشخصي بزار تا با هم كمي صحبت كنيم خيلي كاره مهمي دارم با هات
    به به دوست دختر قدیمیم ! باورم نمیشه خودتی ؟حسین جان خیلی سرافرازمون کردی ...ما که خیلی جویای حالت بودیم ...یه روز از داوود جان سراغتو گرفتیم گفت که رفتی سوسیس ببخشید سوئیس !! بعد گفته بودی به کسی نگه ولی اون گفت !!! وقتی دیدیش یه کشیده بخوابون تو گوشش !!!
    والا چی بگم از این دل بی صاحاب ...تو کارت خدمت منو میخوای چکار ...ما نمیخوایم بیایم بیگار کشی کنیم...ما 5 سال پیش کارت معافیت سربازی رو گرفتیم ! شما هر وقت تونستی شبا ان بشو ما هستیم ...ای دیم رو هم که فقط ننه رفسنجانی نداره !!! وگرنه همه دارن..abolfazlbatista

    حسین جان یادته که بهت گفتم بچه های بازار همشون دزد از کار در میان !!نمونش خودت از گاری کشی تو میدون افسریه شدی کارگر دبییی !!!
    من که میدونم تو مثل این اخوی که عکسشو میزارم به اینجا رسیدی ...چون کارت مغلطه است...


    بهرحال حسین جان خیلی دوست دارم دوباره میومدی مثل قدیما ...ولی نیومدی و ما هم میخوایم چند وقت دیگه دل از اینجاها بکنیم....


    ===========================
    از برادر محترم ام ار توکلی متشکریم که هنوز که هنوزه نفس میکشه...ما هم دلمون براتنون تنگ شده ولی متاسفانه شمارتو تو موبایلمون گم کردیم ...ادرس وبلاگ مون هم که اینه چقدر تو گیجی بدتر از ما !!! http://biain2dostan.blogfa.com

    از دیگر برادرای عزیز مثل ارمان و محمد متشکریم و براشون در نزد خداوند طلب مغرفت میکنیم .انشالا هوری هایه بهشتی گیرشون بیاد !!

  7. Top | #227

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1045
    سن
    37
    نوشته ها
    290
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!


    سلام داداش ابولفضل خودم . من قربون اون پايان خدمتت برم كه همه دنبالشن
    ديگه ما رو ببخشو حلال كن كه ديگه نتونستيم بيايم وبت يكم مشكل داشتم ايشالله داره درست ميشه
    پستت رو هم خوندم مثل هميشه
    ولي چرا جديدا انقدر گير به اين دايي ما دادي ديگه نبينم كسي پشت سرش حرف بزنه

  8. Top | #228

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    27
    نوشته ها
    596
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    دستت طلا ابوالفضل .. !! منم گوشيمو عوض كردم شمارت رف قاتي باقاليا .. !! برات پي ام خصوصي ميدم

  9. Top | #229

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    امروز روز خوبی بود چرا که تیم محبوبمان (استقلال اهواز )تونست تیم پرسپولیس رو با 4 گل خورد و خمیر کنه گرچه باید ۵ تا دیگه میزد ولی شانس با قرمزکا یار بود که تنها4 گل خوردن ! لطف خدا بود !

    بهرحال زیاد وارد مسائل فنی به علت اینکه چند تا رفیق پرسپولیسی دارم و ممکنه دلگیر بشن ازم نمیشم

    امشب سر بازی استقلال اهواز و پرسپولیس نشستم پشت میز کامپیوتر ، یه آهنگ ملایم و دلنواز گذاشتم و رفتم تو حس که شرح استادیوم رفتنم رو بنویسم ... عادتم اینه که نیگا به کیبورد نمیکنم ؛ چشامو میبندم و یوهو 2-3 خط که نوشتم ، چشامو وا میکنم و یه دور نوشته رو میخونم ، ببینم اگه اشتب مشتب داشت درست کنیم

    حدود 2خط نوشتم و چشامو تا حالت خماری واکردم ببینم چی نوشتم

    چند ثانیه طول نکشید که حالت خمار تبدیل شد به این حالت و چشام داشت از حدقه در میومد

    نوشته ام یه چیزی تو همین مایه ها بود : منتنیم ینتیفلاین نتبیاشس نتیاشس نتای عضصخ هعئبی

    یه نیگا به کیبورد کردم و دیدم یا حضرت خضر!! ... هیچکدوم از کلیدها سر جاش نییست و مثلا کیلید "الف" جای "ظ" بود

    تو نگو من که استادیوم رفتم داداشم کیبورد رو وا میکنه که کلیدهاشو تمیز کنه ، یادش میره یه نقشه از کیلید حروفش بکشه که بعد سرجاشون بذاره

    بهرحال یه مختصر درگیری فیزیکی پیش اومد ... بگذریم ... مهم اینه که الان درسته

    ---------------------

    از استادیوم اهواز و بازی بگم ... این سری ما ساعت 2.30 حرکت کردیم سمت استادیوم که دیگه اون بلاها سرمون نیاد

    همچین که رسیدیم در استادیوم ، یکی نبود ما رو بگیره ... از خنده روده بر شدیم

    صحنه هایی دیدم که واقعا هر کدوم واسه خودش یه جوک بود


    یارو یه دکه پوکیده گذاشته بود و فلافل پر از میکروب میفروخت (این که چیز عادیه ، ادامه رو بخونید) ... اوج خنده این صحنه اینجا بودش!!
    که بالای اون دکه ی پوکیدش ، پوستر فامیلشون که کاندید شده بود رو نصب کرده و عاجزانه از مردم میخواست که به این رای بدید

    (ماله اون زمان که رای گیری بوده این هنوز عکسه اون نماینده هه رو نکنده بود )

    اسمه این نماینده ها رو اوردم یاده همون زمان افتادم که کاندید بودن و من برا یه بازی استقلال رفته بودم استودیو !!

    حالا بخونید و بخندید

    یارو که کاندید شده بود ، از یه جا شنیده بود یکشنبه بازی هست ... بلند میکنه میره در نجاری ، سفارش 1000 تکه چوب باریک وکوتاه میده ....
    از اونجا هم یه راست میره پارچه فروشی 1000 متر مربع پارچه( آبی )میخره ..
    وقتی اینا آماده شدن ، یه عده مشنگ عین خودش جمع میکنه و به اینا می سپره که این پارچه 1000 متری رو به 100 قسمت هم اندازه (10 سانت در 10 سانت) تبدیل کنید ... این پارچه ها رو به اون چوبها چسبونده ، و روی هرکدوم با منگنه پوستر تبلیغ منو بچسبونید و روز بازی ببرید در استادیوم پخش کنید بین تماشاچیها ....

    غافل از اینکه یارویی که این پرچم میاد دستش اولین کاری که میکنه اون تبلیغه رو از پارچه جدا و زیر پاش له میکنه!!!!

    بگذریم و بریم تو استادیوم....


    تو استودیو یه قسمتی که ما بودیم عینه منطقه جنگی بود یعنی اونجا تعداد تماشاگرایی که نشسته بودن همه از هم بدتر که ما رو هم تحت تاثیر قرار داده بودن !!

    فوش دادن که خلاف کوچیکشون بود ...


    معمولا پرسپولیس تو اهواز حکمه فلسطین رو تو اسرائیل میکنه
    دیدین جنگ اسرائیل با فلسطین رو امروزم هر پرسپولیسی که از طرفه این جایگاه رد میشد مورد حمله یه عده وحشی والبته سنگباران قرار میگرفت
    از شعار های بد گرفته تا ...
    عقاید هیچکدوم اینها با اخلاقیات ما سازگار نبودوای وای وای
    چه فحشایی میدادن ..ادم به سنگ میزد اب میشد ... از مجمو 25 هزار نفری که اومده بودن شاید بیش از 20 هزار نفرشون طرفداره تیم اهواز بودن ...

    فقط میتونم بگم متاسفم واسه اون دسته افرادی که از شهرستانهای خوزستان واسه دیدن یه بازی میرن اهواز و تیم همشهری خود رو هووو میکنن!!

    من کار ندارم مثلا یه پسره که از اندیمشک با دمپایی بلند میکنه میره اهواز تا پرسپولیس رو تشویق کنه ، خب نظر هر کسی واسه خودش قابل احترامه ، ولی من برای همون شخص عمیقا متاسفم که تیمهای هم استانی خودش رو هووو میکنه!!! البته امروز سر جمع 4000نفر هم نبودنا ..

    البته دلایل زیادی هست که بشه بهشون حق داد ... شاید مهمترین دلیلش این باشه که توی شهرشون تیمی ندارن و نمیتونن درک کنن که تیم شهر و استان آدم یه چیز دیگس

    ولی باز هم این دلیل قانع کننده ای نمیتونه باشه ... پس همنیجا جا داره از طرف همه بچه های انجمن از خودم و دیگر دوستانم یه تشکر ویژه بعمل بیارم که تیمهای اهواز رو عین تیمهای خودمون دوست داریم(چی گفتم!! ) و همه جوره مورد حمایت خودمون قرارشون میدیم ... ... واقعا امثال ما خیلی کم پیدا میشه ... درود بیکران بر ما!!!

    یه نفر بود اونطرف تر طرفداره لنگ بود
    آخر بازی فقط بهش گفتم واست متاسفم ... خیلی مشتاق بود و دوست داشت دلیلشو بدونه ، ولی من گفتم یه خورده فکر کنی دلیلش رو میفهمی

    دیگه خدا میدونه تا الان متوجه شده یا هنوز داره فکر میکنه ببینه دلیل تاسف من واسه اون چی بوده؟؟

    در کل جوانان غیور خوزستان درس فوتبال به تهرانیا دادن ...

    راستی تیم شهید پرور پگاه گیلان هم تونست تیم درب و داغون فیروز کریمی دماغ سوخته رو بترکونه من این موفقیت رو به سردار معین نوفرر تبریک میگم...

  10. Top | #230

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ابولفضل جان,يادمه اين پست اخرت(همه اين خاطره ها) رو حدود يك سال پيش تو يكي از وب هات خوانده بودم...چاپ دوم زدي؟

    ممنون.
    موفق باشين.

صفحه 23 از 248 نخستنخست ... 1321222324253373123 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد