بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 25 از 248 نخستنخست ... 1523242526273575125 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 241 تا 250 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #241

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    امروز تو گوگل بدنبال یه مطلبی بودیم ...گذرمون خورد به یه وبلاگ کشتی کج ...طرف خیلی جالب و قشنگ و زیبا پست میزاره... یاده 3 سال پیش و وبلاگ کشتی کجیمون افتادیم ...منتها تفاوت ما با این اقا این بود که ایشون 1 ساعت لینک میزاره مینویسه بازی اپلود میکنه 2 تا نظر داشت اما ما تو وبمون خاطره تعریف میکردیم خیلی به ندرت میشد بازی اپلود کنیم ...اما 50تا نظر داشتیم !! که البته 20 تاش فحش و فحشکاری بود!!!30 تاش نظر درست بود ...


    اون روز اخر که تصمیم گرفتم واسه همیشه از این جماعت بزنم بیرون فکر نمیکردم یه روز دوباره دلم تنگ بشه واسش
    تنها دلیل اون موقع هم خستگیم از اون جو و اون فحاشی ها و محیط ناسالم بود ! چرا که تو وبلاگ ما دو سه تا بانو هم میومدن و جایز نبود در جایی بمونیم که از این اتفاقات ببینیم ..نکته جالب اینجا بود با همان کسانی که جنگ و جدل داشتیم الان همونا جزو بهترین رفیقایه خارج از نت بنده هستند!!

    اون زمان ما برای اینکه دیگه خاطره ای ازمون نمونه پستهای وب رو پاک کردیم اما یه بنده خدایی فرداش اومد با التماس از ما یوزر و پس رو گرفت!! وب رو از نو با همون اسم و همون کاربری ساخت(اخرم نفهمیدیم چه مرضی داشت) سر در سایت اینو نوشت
    دنیایی بدور از باتیستا

    3 تا مطلب گذاشت ووقتی دید این اون چیزی نیست که میخواد ولش کرد ...

    امروز بعد از 2 سال ما رفتیم تو همون وبمون ببینیم چطور شده اصلا وجود خارجی داره


    خودتون مشاهده کنید به چه روزی افتاده !!!

    http://abolfazlbatista.blogfa.com/

    فکر کنم کاره بلوگفاست!!!

    =================================
    پدر: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی
    پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم
    پدر: اما دختر مورد نظر من ، دختر بیل گیتس است
    پسر: آهان اگر اینطور است ، قبول است


    پدر به نزد بیل گیتس می رود و می گوید:
    پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم
    بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند

    پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیرعامل بانک جهانی است
    بیل گیتس: اوه، که اینطور! در این صورت قبول است


    بالاخره پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود
    پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم
    مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم!
    پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است!
    مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است، باشد


    و معامله به این ترتیب انجام می شود ................
    [size=large]نتیجه اخلاقی: حتی اگر چیزی نداشته باشید باز هم می توانید
    چیزهایی بدست آورید. اما باید روش مثبتی برگزینید![/size]


    =====================================

  2. Top | #242

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    عجب وبی شده...
    یادش بخیر,چه این دو سال زود گذشت,راستی ابولفضل خان,می خوام نقد کاربران رو راه بندازم,بی چون و چرا هم سر 5 روز نفر بعد رو معرفی کنم,اگه خواستی نظر بدی یادت باشهقبلا می گفتی یادت می ره!

    ممنون.
    موفق باشین.

  3. Top | #243

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    انتخابات !

    چند تا سوجه وطنی از مقامات !

    کاری از حاج ابوالفضلدین سوفی !!!

    شما رو به دیدن این سوجه ها و جریاناتشون!! دعوت میکنیم :



    ایت ا.. رفسنجانی دبیر کل تشخیص مسلحت نظام صبح زود ساعت 6.24 دقیقه با صدای زنگ موبایل k810خودشون از خواب بیدار میشن!
    البته از منبع موثقی شنیدیم از طرف شراره خانم برای ایشون پیامک (!) فرستاده شده که اکبرو اکبر بخسی بخسی که باید بری پا صن دوغ !!!

    ایشون هم بعد از به جا اوردن نماز غذای صبح خودشون میرن به پای صندوق های رای البته ایشون به علت نبودن ماشین از دوچرخه استفاده کردن مسیر مربوطه رو !!! که در طول مسیر چندین بار از دوچرخه پیاده میشدن و کلاه زرهیشونو بر میداشتن از روئ زمین
    اخه اون روز هوای تهران گرد و غباری بود !!!!

    وقتی به مکان مورد نظر میرسن .در انجا با یکی از دوستان مونث سابقشون که در دانشگاه رفسنجان پسته ! تحصیل مکیکردن روبرو میشن و با چنین حالتی به ایشون میگن


    [size=large]هی میگم خانوم کجا ؟هی خانوم کجا کجا ؟؟!!

    با ما اینجوری نباش !!!!!!!!!!
    [/size]

    بعد از دقایقی به پای صندوق میران و رای خودشون میدن
    در هنگام انداختن رای یاده دورانی میوفته که چشمش به همین دستا بود که بهش رای بدن !!!!



    برق مخصوصی تو چشماش زده شد که بعد ها طلبه ها گفتن اون برق .....

    از دور میبینه که نوه حضرت امام ***** (ر) داره میاد


    با قیافه ای درهم پیش خودش نجوا میکنه و میگه :
    باز این زالزالک رو دیدم !! وقتشه این رو هم بفرستم همون جایی که باباشو (حاج حسن ) رو فرستادم !!!

    به سرش میزنه بیاد یکم در جمع مردم و اگه شد چند تا شراره برای خودش پیدا کنه !!!
    با بانویی محترم مواجه میشه ..و باز هم نجوامیکنه .


    چی میشد مال من میشدی ای هلوووویه من
    اما افصوص که او به شراره محتاجه شراره به او مشتاق !!!!


    با دل شکسته برمیگرده میاد خونه و میره پیش اکواریومش و کوسه داخل اکواریوم !!!!!همه ماهی نگه میدارن ایشون کوسه !!!!


    کوسه سرشو از توی اکواریوم در میاره و به ایشون میگه:

    [size=xx-large]خیلی چاکریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size]

  4. Top | #244

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [b]چرا 6 تا ازارسالهای این تاپیک پاک شدن کار کی بوده ؟؟؟؟؟
    زود تند سریع برگردونین وگرنه با داس عدالت برخورد میکنیم......

    ================================================== ======

    با توجه به اینکه اون تاپیک رو لطف فرمودن بستن ما جوابیه خودمون رو برای دوست عزیزی که بما لطف کردن و ما رو احمق حساب کردن اینجا جواب ایبشون رو میدیم ....البته این تاپیک رو بجز بچه های انجمن خودمون کسی حق نداره به حاشیه بکشونه .گفته باشیم .....!!!



    بازم ریخت و پاش !!!!! بچه بیا اینور اونور نرو شلوغه تو شلوغی گم میشی !!

    میخوام حرفی بزنم به عنوان اینکه سنم از همتون بزرگتره و تجربه های زیادی در این چند سال اندوخته ایم ....شخصا مخالفت شدیدم رو با این عملیات والفجرتون که میخواید انجام بدید اعلام میکنیم..و
    [color=#FF0000]از این اتفاق اینده ای تاریک میبینم ....[/color
    همچین موردی رو بنده از یه وبلاگ کشتی کجی قدیمی سال 82سراغ داشتم که اخر سر دعواشون شد و رفتن و ما موندیم تو خماری !!
    انجمن الان بهترین انجمننه و اینکار یه خودکشیه ....خیلی از زحمات بچه ها به باد میره ....

    یه چیز جالب: اونایی که انجمن دارن و میخوان از انجمنشون به جایی برسن با اینکار موافقن ولی اونای که یه عمر اینجا زحمت کشیدن .شب بیخوابی کشیدن .بچه ها رو شیر دادن بزرگشون کردن!!!! و هزاران مورد دیگه موافق نیستن چون حق دارن

    (ایا شما پدیده هایی فنی مثل داوود و حامد و علیرضا هانتر رو در انجمن دیگه ای پیدا میکنین ؟ ایا شما ادمینی قاطع مثل امیر ارین در انجمن دیگه ای پیدا میکنین ؟ ایا شما تو انجمنهای دیگه کاربرانی از نسل قدیم بروبچه های کشتی کجی پیدا میکنید ؟ ایا شما ادمین منطقی و خوش برخوردی مثل هامون رو در انجمن دیگه ای میبینین ؟!!! ایا شما مدیرهای بخش وظیفه شناسی مثل سینا و وصال و ... رو پیدا میکنید ؟؟)

    من نمیگم ما بهترینیم و ما از اینا بالا تریم اصلا و ابدا .چون خدای بزرگوار همه ماها رو یکسان افریده.اتفاقا همه بچه های انجمن های دیگه هم بسیار بسیار ادمهای صافد و صادقی هستن اما هر چقدر خوب باشن واسه انجمن خودشون خوبن و اونا هم تلاششون رو والسه انجمننشون کردن .من میدونم ادمین های اون انجمن ها با این طرح مضحک موافقن و جواب بله عروس خانم (هامون ) رو بگیرن 7 شبانه روز مراسم جشن و سرور راه میندازن !! ...خوب هامون به نظرت چرا میخوان تو رو بیارن تو کار؟ چون میدونن انجمن تو بهترینه و بوده و هست و خواهد بود ...البته من نمیدونم برادر ارجمندمون اقای rabid wolvrine چرا اینقدر دوست داره انجمن ریزش کنه !! برایمان سواله ؟؟؟؟نکنه شما هم انجمن داری اخوی ؟

    یعنی شما فکر میکنید بنده با اون شکلی شدن انجمن دیگه پستهای توفانی و قالبان طنز و سیاسی تو انجمن میدم ?همین الانش هم خیلی از کالربران قدیمی مون رو به علت مشکلات شخصی شون از دست دادیم وای به......

    ادامه دارد !!!
    نقل قول از اقای BBC

    در مورد حرفهای که زدید من با بعضی از اونها موافقم و با بعضی از اونها کاملا مخالفم
    من برای انجمن خودم زحمت کشیدم یعنی همون بی خوابی که اون بالا گفتی
    زحمت واقعی که تونستم جزوء بهترینها باشم اینو همه می دونن و میگن نمی خوام از خودم تعریف کنم ولی به همه ثابت کردم.

    من شناختی از شما ندارم ولی می دونم شما خودتو بزرگتر از همه این بچه ها می دونی این سن و سالشون کمه ولی عقلشون از من وتو که ادعای بزرگی سن داریم بیشتر کار می کنه برادر.

    من هیچ وقت پیشنهادی به کسی برای ادغام شدن چه می دونم یکی شدن ندادم چون اصلا نیازی ندارم

    سه روز پیش اومدن گفتن بی بی سی بیا توام ما باش و دعوت به کنفرانس کردن که منم اومدم شرکت کردم

    من با این مسئله مخالفت نکردم اما به هامون گفتم هامون تو چرا داری یکی میشی تو که بهترینی ولی چون خودش دلش می خواست چیزی نگفتم

    اگر منم بخوام یکی بشم کاربرای منم احتراز می کنن چون wweiran حدود زیادی کاربر داره حداقل بعد از این انجمن هست از نظر تعداد کاربر ولی وقتی می بینم شما با جسارت تمام به خاطر اینکه احساس بالا بودن سن می کنید به من و امثال بنده حرف بی منطق و بی مورد می زنید و در نتیجه از ادغام و مدغام شدن پشیمون میشم بهتره اینو نه تنها شما بلکه همه بدونن من هیچ وقت پیشنهاد یکی شدن ندادم و در همین جا مخالفت خودمو با این مسئله اعلام می کنم .
    هامون جان اگر تا قبل از دیدن این پست ریش سفیدتون ادغام هم می کردم ولی الان دست یه این کار نمیزنم چون احساس می کنم به بنده و کاربران بنده توهین شد من جزوء اونهای بودم که این ریش سفید گفت.
    کارم بچگانه بود که قبول کردم ادغام کنم از همه دوستان عذر می خوام ولی این دوست ما یکم تند رفتن.
    برادر ارجمند جناب رادیو بی بی سی !!!از حرفای ما برداشت کردی اخوی !که تنها دلیلش هم همون ادمین بودن جنابعالیه !!شما از یه طرف میگی حرفهای مارو قبول داری از یه طرف اخر پستتون بیانیه صادر میکنی (((به بنده و کاربران بنده توهین شده !!!!!!)))

    میشه بگید من کجای کلماتم توهین کردم ؟ برای جهت اطلاعت این گوشه از پست قبل ما رو بخون


    من نمیگم ما بهترینیم و ما از اینا بالا تریم اصلا و ابدا .چون خدای بزرگوار همه ماها رو یکسان افریده.اتفاقا همه بچه های انجمن های دیگه هم بسیار بسیار ادمهای صافد و صادقی هستن اما هر چقدر خوب باشن واسه انجمن خودشون خوبن و اونا هم تلاششون رو والسه انجمننشون کردن
    من کجای کلماتم توهین بکار بردم .اتفاقا اکثر کاربران سایت شما از دوستان صمیمی بنده هستند...اما بحث اصل من این بود که اونها برای سایت شما زحمت کشیدن و خواهند کشید مثل ما که تو سایت خودمون کار خودمون رو میکنیم و کار به کسی نداریم!
    جالبه همگی میگن ما پیشنهاد ندادیم برای یکی شدن انجمن پس عمه بنده بوده لابد!!!
    من فقط یه سوال رو از شمادارم
    برای چند لحظه خودتون رو بزارید جای mrdmn یا ARMAN YA HAMED با تمام زحماتی که کشیدین ایا حاظر میشید دوباره از صفر شروع کنید ؟
    مطمئنم جوابتون نه هست[size=large]

    مگر اینکه بشینین رو مخشون کار کنین .مثل کارهایی که یه ادمینی بعضی وقتا ازش سر میزد
    کاربر ما اخراج میشد فرداش میشد ناظم انجمن ایشون و خیلی از حرکتهای دیگه
    [/size]

    بهرحال بنده هر حرفی بزنم اکثر بچه های این انجمن حرف منو قبول دارن شما لازم نیست برای ما بزرگ و کوچیکی راه بندازی ...بچه های اینجا بنده رو بخوبی میشناسن و میدونن حرف بی ربط بهشون نمیزنم .....
    همین کوچیکها با سن کمشون خوب و بد رو از هم تشخیص میدن و میتونی تو ارسالایه اکثر کسانی که اینجا پست دادن مشاهده کنی موافقت یا مخالفتشون رو !!

    اگه گزینه تشکر انجمن داشت زیر ارسال ما ثابت میکرد ما حرف حق رو میرزنیم یا اونایی که فکرشون پوچ کردن یه انجمن تر و تمیز مثل IRANWWEهست ....

    در اخر باز هم نظر با هامونه .ما کی باشیم ..ما فقط گفتیم انجمن ادغام بشه منو چند نفر دیگه از دوستان عطایش رو به لقایش میبخشیم......من حرف اصلیمو زدم حالا بیان 2 صفحه متن برای ما بنویسن .ما دیگه جوابی نداریم در این مورد ....

    راستی هامون جان این لقب رو از رو ما بردار به چند نفر زیاد فشار اومد!!!!!

    ==========================
    [size=large]
    ما میتونیم و افتخار میکنیم که سایت مون بهترین و پر ببیننده ترین سایت 2 ساله اخیر انجمنهای کشتای کجه ....و اینم بخوبی میدونیم وقتی جایی حخوب باشه ..دشمن بطور غریزی برای اونجا بوجود میاد ...

    ایا بهتر نیست بجای تفرقه اندازی و حالشیه درست کردن در انجمن ما به فکر بهبودی انجمن خودتو باشید ؟
    [/size]

    موفق باشید در تمام مراحل زندگی

  5. Top | #245

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
    [b]چرا 6 تا ازارسالهای این تاپیک پاک شدن کار کی بوده ؟؟؟؟؟
    زود تند سریع برگردونین وگرنه با داس عدالت برخورد میکنیم......

    ================================================== ======

    با توجه به اینکه اون تاپیک رو لطف فرمودن بستن ما جوابیه خودمون رو برای دوست عزیزی که بما لطف کردن و ما رو احمق حساب کردن اینجا جواب ایبشون رو میدیم ....البته این تاپیک رو بجز بچه های انجمن خودمون کسی حق نداره به حاشیه بکشونه .گفته باشیم .....!!!



    بازم ریخت و پاش !!!!! بچه بیا اینور اونور نرو شلوغه تو شلوغی گم میشی !!

    میخوام حرفی بزنم به عنوان اینکه سنم از همتون بزرگتره و تجربه های زیادی در این چند سال اندوخته ایم ....شخصا مخالفت شدیدم رو با این عملیات والفجرتون که میخواید انجام بدید اعلام میکنیم..و
    [color=#FF0000]از این اتفاق اینده ای تاریک میبینم ....[/color
    همچین موردی رو بنده از یه وبلاگ کشتی کجی قدیمی سال 82سراغ داشتم که اخر سر دعواشون شد و رفتن و ما موندیم تو خماری !!
    انجمن الان بهترین انجمننه و اینکار یه خودکشیه ....خیلی از زحمات بچه ها به باد میره ....

    یه چیز جالب: اونایی که انجمن دارن و میخوان از انجمنشون به جایی برسن با اینکار موافقن ولی اونای که یه عمر اینجا زحمت کشیدن .شب بیخوابی کشیدن .بچه ها رو شیر دادن بزرگشون کردن!!!! و هزاران مورد دیگه موافق نیستن چون حق دارن

    (ایا شما پدیده هایی فنی مثل داوود و حامد و علیرضا هانتر رو در انجمن دیگه ای پیدا میکنین ؟ ایا شما ادمینی قاطع مثل امیر ارین در انجمن دیگه ای پیدا میکنین ؟ ایا شما تو انجمنهای دیگه کاربرانی از نسل قدیم بروبچه های کشتی کجی پیدا میکنید ؟ ایا شما ادمین منطقی و خوش برخوردی مثل هامون رو در انجمن دیگه ای میبینین ؟!!! ایا شما مدیرهای بخش وظیفه شناسی مثل سینا و وصال و ... رو پیدا میکنید ؟؟)

    من نمیگم ما بهترینیم و ما از اینا بالا تریم اصلا و ابدا .چون خدای بزرگوار همه ماها رو یکسان افریده.اتفاقا همه بچه های انجمن های دیگه هم بسیار بسیار ادمهای صافد و صادقی هستن اما هر چقدر خوب باشن واسه انجمن خودشون خوبن و اونا هم تلاششون رو والسه انجمننشون کردن .من میدونم ادمین های اون انجمن ها با این طرح مضحک موافقن و جواب بله عروس خانم (هامون ) رو بگیرن 7 شبانه روز مراسم جشن و سرور راه میندازن !! ...خوب هامون به نظرت چرا میخوان تو رو بیارن تو کار؟ چون میدونن انجمن تو بهترینه و بوده و هست و خواهد بود ...البته من نمیدونم برادر ارجمندمون اقای rabid wolvrine چرا اینقدر دوست داره انجمن ریزش کنه !! برایمان سواله ؟؟؟؟نکنه شما هم انجمن داری اخوی ؟

    یعنی شما فکر میکنید بنده با اون شکلی شدن انجمن دیگه پستهای توفانی و قالبان طنز و سیاسی تو انجمن میدم ?همین الانش هم خیلی از کالربران قدیمی مون رو به علت مشکلات شخصی شون از دست دادیم وای به......

    ادامه دارد !!!
    نقل قول از اقای BBC

    در مورد حرفهای که زدید من با بعضی از اونها موافقم و با بعضی از اونها کاملا مخالفم
    من برای انجمن خودم زحمت کشیدم یعنی همون بی خوابی که اون بالا گفتی
    زحمت واقعی که تونستم جزوء بهترینها باشم اینو همه می دونن و میگن نمی خوام از خودم تعریف کنم ولی به همه ثابت کردم.

    من شناختی از شما ندارم ولی می دونم شما خودتو بزرگتر از همه این بچه ها می دونی این سن و سالشون کمه ولی عقلشون از من وتو که ادعای بزرگی سن داریم بیشتر کار می کنه برادر.

    من هیچ وقت پیشنهادی به کسی برای ادغام شدن چه می دونم یکی شدن ندادم چون اصلا نیازی ندارم

    سه روز پیش اومدن گفتن بی بی سی بیا توام ما باش و دعوت به کنفرانس کردن که منم اومدم شرکت کردم

    من با این مسئله مخالفت نکردم اما به هامون گفتم هامون تو چرا داری یکی میشی تو که بهترینی ولی چون خودش دلش می خواست چیزی نگفتم

    اگر منم بخوام یکی بشم کاربرای منم احتراز می کنن چون wweiran حدود زیادی کاربر داره حداقل بعد از این انجمن هست از نظر تعداد کاربر ولی وقتی می بینم شما با جسارت تمام به خاطر اینکه احساس بالا بودن سن می کنید به من و امثال بنده حرف بی منطق و بی مورد می زنید و در نتیجه از ادغام و مدغام شدن پشیمون میشم بهتره اینو نه تنها شما بلکه همه بدونن من هیچ وقت پیشنهاد یکی شدن ندادم و در همین جا مخالفت خودمو با این مسئله اعلام می کنم .
    هامون جان اگر تا قبل از دیدن این پست ریش سفیدتون ادغام هم می کردم ولی الان دست یه این کار نمیزنم چون احساس می کنم به بنده و کاربران بنده توهین شد من جزوء اونهای بودم که این ریش سفید گفت.
    کارم بچگانه بود که قبول کردم ادغام کنم از همه دوستان عذر می خوام ولی این دوست ما یکم تند رفتن.
    برادر ارجمند جناب رادیو بی بی سی !!!از حرفای ما برداشت کردی اخوی !که تنها دلیلش هم همون ادمین بودن جنابعالیه !!شما از یه طرف میگی حرفهای مارو قبول داری از یه طرف اخر پستتون بیانیه صادر میکنی (((به بنده و کاربران بنده توهین شده !!!!!!)))

    میشه بگید من کجای کلماتم توهین کردم ؟ برای جهت اطلاعت این گوشه از پست قبل ما رو بخون


    من نمیگم ما بهترینیم و ما از اینا بالا تریم اصلا و ابدا .چون خدای بزرگوار همه ماها رو یکسان افریده.اتفاقا همه بچه های انجمن های دیگه هم بسیار بسیار ادمهای صافد و صادقی هستن اما هر چقدر خوب باشن واسه انجمن خودشون خوبن و اونا هم تلاششون رو والسه انجمننشون کردن
    من کجای کلماتم توهین بکار بردم .اتفاقا اکثر کاربران سایت شما از دوستان صمیمی بنده هستند...اما بحث اصل من این بود که اونها برای سایت شما زحمت کشیدن و خواهند کشید مثل ما که تو سایت خودمون کار خودمون رو میکنیم و کار به کسی نداریم!
    جالبه همگی میگن ما پیشنهاد ندادیم برای یکی شدن انجمن پس عمه بنده بوده لابد!!!
    من فقط یه سوال رو از شمادارم
    برای چند لحظه خودتون رو بزارید جای mrdmn یا ARMAN YA HAMED با تمام زحماتی که کشیدین ایا حاظر میشید دوباره از صفر شروع کنید ؟
    مطمئنم جوابتون نه هست[size=large]

    مگر اینکه بشینین رو مخشون کار کنین .مثل کارهایی که یه ادمینی بعضی وقتا ازش سر میزد
    کاربر ما اخراج میشد فرداش میشد ناظم انجمن ایشون و خیلی از حرکتهای دیگه
    [/size]

    بهرحال بنده هر حرفی بزنم اکثر بچه های این انجمن حرف منو قبول دارن شما لازم نیست برای ما بزرگ و کوچیکی راه بندازی ...بچه های اینجا بنده رو بخوبی میشناسن و میدونن حرف بی ربط بهشون نمیزنم .....
    همین کوچیکها با سن کمشون خوب و بد رو از هم تشخیص میدن و میتونی تو ارسالایه اکثر کسانی که اینجا پست دادن مشاهده کنی موافقت یا مخالفتشون رو !!

    اگه گزینه تشکر انجمن داشت زیر ارسال ما ثابت میکرد ما حرف حق رو میرزنیم یا اونایی که فکرشون پوچ کردن یه انجمن تر و تمیز مثل IRANWWEهست ....

    در اخر باز هم نظر با هامونه .ما کی باشیم ..ما فقط گفتیم انجمن ادغام بشه منو چند نفر دیگه از دوستان عطایش رو به لقایش میبخشیم......من حرف اصلیمو زدم حالا بیان 2 صفحه متن برای ما بنویسن .ما دیگه جوابی نداریم در این مورد ....

    راستی هامون جان این لقب رو از رو ما بردار به چند نفر زیاد فشار اومد!!!!!

    ==========================
    [size=large]
    ما میتونیم و افتخار میکنیم که سایت مون بهترین و پر ببیننده ترین سایت 2 ساله اخیر انجمنهای کشتای کجه ....و اینم بخوبی میدونیم وقتی جایی حخوب باشه ..دشمن بطور غریزی برای اونجا بوجود میاد ...

    ایا بهتر نیست بجای تفرقه اندازی و حالشیه درست کردن در انجمن ما به فکر بهبودی انجمن خودتو باشید ؟
    [/size]

    موفق باشید در تمام مراحل زندگی
    موافقم به طور شدید .... خیلی ممنون
    امضای ایشان




    یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،

    امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد


  6. Top | #246

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    چون اون تاپيكو بستن منم حرفمو اينجا ميگم:
    من با اين كه يك هزارم زحمتايي كه هامون و داوود و آرمان و بقيه اينجا كشيدن نكشيدم و خاك پاي همه هستم ولي بازم تو اين مدتي كه تو اين انجمن بودم نسبت به خود انجمن و برو بچش تعصب پيدا كردم و 100در 100 با ادغام كردن و از 0 شروع كردن مخالفم.
    هر كي ميخواد ادغام بشه بياد اينجا فعاليتشو شروع كنه مطمئنا اگه لياقتشو داشت به درجه هاي بالا هم ميرسه.
    هميشه يه كوسه ماهيهاي كوچكتر رو ميبلعه نه بر عكسش...

  7. Top | #247

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    34
    نوشته ها
    34
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    با سلام به ابولی عزیز الان فهمیدم اسمت آقا ابولی هست!(قربونت برم یا ابولفضل منو ببخش اینو به بعضیا میگم تا معنی رادیو بی بی سی رو بفهمن) سفید برفی انجمن (از هامون عزیزمم عذر می خوام)

    مطمئن باشید که توهین کردید
    اینا رو شما گفتید:
    کد:
    اونایی که انجمن دارن و میخوان از انجمنشون به جایی برسن با اینکار موافقن
    من میدونم ادمین های اون انجمن ها با این طرح مضحک موافقن و جواب بله عروس خانم (هامون ) رو بگیرن 7 شبانه روز مراسم جشن و سرور راه میندازن !
    اینها رو از دهان مبارک به دستهای مبارک انتقال دادید و سپس از طریق کیبوردتون به روی صفحه مانیتور و ...

    به هرحال شما آدمین نیستید که بخواهم با شخص شما صحبت کنم یعنی در اون حدی نیستید که بخواهید احیانا حرف ما آدمین ها رو بفهمید

    به همون الله که تو می پرستی به بنده پیشنهاد شد من هم با موافقت جمع موافق بودم اگر به خودم بود محمد می دونه اصلا قبول نمی کردم

    سوالی پرسیدی شما
    جوابت اینه: حق اونای که زحمت کشیدن پایمال می شد که اینو به هامونم گفت عزیزکم

    یکم کند ذهنی من روی مغز هیچ کسی کار نکردم برعکس روی مغزم کار شد تازه قبولم نکردم ولی نمی دونم چون هزار سیزده بدر ماشالله شما عقل کل و سفید برفی انجمن هستی فکر می کنی ما روی مخ کسی کار می کنیم

    من واقعا از تو که مدعی هستی بزرگی تعجب می کنم چرا با این بچه ها اینجوری حرف می زنی؟؟

    بزرگی برای خودتی هرکسی که میاد توی این انجمن شخصیت داره می فهمه
    به اون خدا همه اینای که اینجا تو انجمن مام هستن ولی به او خدا نشده به یکشون بد بگم بزرگیمو بهشون بگم.

    این لقب شما زمانی به جاست که واقعا مثل یه ریش سفید حرف بزنی نمی دونم چرا فقط تهمت زدی اوستا

    ما فشاری بهمون نیمد چون جایمون درد نمی کنه....

    خوش باش

  8. Top | #248

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    34
    نوشته ها
    34
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    آقا ابولفضل احترامتو نگه می دارم ولی از بچگی یاد گرفتم جلوی حرف زور وایسم

    شما حرفت زوره زور اینو بدون از چیزی خبر نداری نبایدم در موردش قضاوت کنی تو کجا بودی توی اون چت های بین آدمینها؟
    من تورو ندیدم

    تو کجا بودی که هامون به کاربرش احترام گذاشت گفت فقط نظر اونها برام مهمه کجا بودی بودی؟نبودی

    پس قضاوت نکن که:
    من میدونم ادمین های اون انجمن ها با این طرح مضحک موافقن و جواب بله عروس خانم (هامون ) رو بگیرن 7 شبانه روز مراسم جشن و سرور راه میندازن
    در ضمن حالیشه که فرمودید منظورتان احتمالا حاشیه بودی که من خداوکیلش اهل حاشیه تفرقه نیستم

  9. Top | #249

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    552
    سن
    38
    نوشته ها
    164
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    من هم پیام خصوصی بهت دادم در مورد سؤال هایی که در مورد من کردی Merciful جان و خان.

    کد:
    هر كي ميخواد ادغام بشه بياد اينجا فعاليتشو شروع كنه مطمئنا اگه لياقتشو داشت به درجه هاي بالا هم ميرسه.
    اگه حقوق می دادن من هم لیاقت خودمو نشون می دادم

  10. Top | #250

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    پس بگو از تیکه های همیشگی ما ناراحت شدی ...بهت حق میدم چون با هم اشنایی نداریم ...من با تمام بچه های این انجمن شوخی میکنم و بهشون تیکه میندازم ...برادر ارجمند من کلان وقتی پست میزارم لابه لای پستها تیکه و شوخی هم میکنم ....شاید دلیل ناراحتی شما نذاشتن شکلک در پستهای ما بوده ...چون حقیقتان بسیار از بچه ها هم نمیدونن من چه جاهایی شوخی میکنم و چه جاهایی جدی حرف میزنم...اون تیکه حرفم هم یه تیکه مزاح بود ....اگه بهتون برخورد ما از شما معذرت میخوایم...

    ما اصلان الان بحثی با هم نداریم شما حرفهای خودمون رو دوباره برای ما تکرار کردی ....

    فقط ناراحتیت تیکه های ما بود .


    بی خیال ....خوش باشید ...بچه ها اینجا ما رو میشناسن ....

صفحه 25 از 248 نخستنخست ... 1523242526273575125 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد