بازم ریخت و پاش !!!!! بچه بیا اینور اونور نرو شلوغه تو شلوغی گم میشی !!
میخوام حرفی بزنم به عنوان اینکه سنم از همتون بزرگتره و تجربه های زیادی در این چند سال اندوخته ایم ....شخصا مخالفت شدیدم رو با این عملیات والفجرتون که میخواید انجام بدید اعلام میکنیم..و
[color=#FF0000]از این اتفاق اینده ای تاریک میبینم ....[/color
همچین موردی رو بنده از یه وبلاگ کشتی کجی قدیمی سال 82سراغ داشتم که اخر سر دعواشون شد و رفتن و ما موندیم تو خماری !!
انجمن الان بهترین انجمننه و اینکار یه خودکشیه ....خیلی از زحمات بچه ها به باد میره ....
یه چیز جالب: اونایی که انجمن دارن و میخوان از انجمنشون به جایی برسن با اینکار موافقن ولی اونای که یه عمر اینجا زحمت کشیدن .شب بیخوابی کشیدن .بچه ها رو شیر دادن بزرگشون کردن!!!! و هزاران مورد دیگه موافق نیستن چون حق دارن
(ایا شما پدیده هایی فنی مثل داوود و حامد و علیرضا هانتر رو در انجمن دیگه ای پیدا میکنین ؟ ایا شما ادمینی قاطع مثل امیر ارین در انجمن دیگه ای پیدا میکنین ؟ ایا شما تو انجمنهای دیگه کاربرانی از نسل قدیم بروبچه های کشتی کجی پیدا میکنید ؟ ایا شما ادمین منطقی و خوش برخوردی مثل هامون رو در انجمن دیگه ای میبینین ؟!!! ایا شما مدیرهای بخش وظیفه شناسی مثل سینا و وصال و ... رو پیدا میکنید ؟؟)
من نمیگم ما بهترینیم و ما از اینا بالا تریم اصلا و ابدا .چون خدای بزرگوار همه ماها رو یکسان افریده.اتفاقا همه بچه های انجمن های دیگه هم بسیار بسیار ادمهای صافد و صادقی هستن اما هر چقدر خوب باشن واسه انجمن خودشون خوبن و اونا هم تلاششون رو والسه انجمننشون کردن .من میدونم ادمین های اون انجمن ها با این طرح مضحک موافقن و جواب بله عروس خانم (هامون ) رو بگیرن 7 شبانه روز مراسم جشن و سرور راه میندازن !! ...خوب هامون به نظرت چرا میخوان تو رو بیارن تو کار؟ چون میدونن انجمن تو بهترینه و بوده و هست و خواهد بود ...البته من نمیدونم برادر ارجمندمون اقای rabid wolvrine چرا اینقدر دوست داره انجمن ریزش کنه !! برایمان سواله ؟؟؟؟نکنه شما هم انجمن داری اخوی ؟
یعنی شما فکر میکنید بنده با اون شکلی شدن انجمن دیگه پستهای توفانی و قالبان طنز و سیاسی تو انجمن میدم ?همین الانش هم خیلی از کالربران قدیمی مون رو به علت مشکلات شخصی شون از دست دادیم وای به......
ادامه دارد !!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)