بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 48 از 248 نخستنخست ... 3846474849505898148 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 471 تا 480 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #471

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1265
    سن
    37
    نوشته ها
    1,469
    تشکر
    0
    تشکر شده 26 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    این گلشیفته فراهانی فقط به درد فیلم هایی که آدم های تو سری خور بابا یا گیر دست زن بابا و کلا آدم ستم کش بهش میاد

  2. Top | #472

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    گفتم این ها رو بزاریم یه کم بخندیم






    اگه به این جا ربطی نداره به بزرگی خودتون ببخشید,اخه دیدم این جا از شیر مرغ تا جون ادمیزاد هست,گفتم ارشیو کامل تر شه

    ممنون.
    موفق باشین.

  3. Top | #473

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سینا به جان خودت وقتی دیدم هم بدجور تعجب کردم هم بدجور خنده ام گرفت اسامی اول تعجب داشت آخری ها خنده

  4. Top | #474

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2008
    شماره عضویت
    2421
    سن
    31
    نوشته ها
    456
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سینا جان کلی حال مردیم

  5. Top | #475

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    2914
    سن
    36
    نوشته ها
    72
    تشکر
    11
    تشکر شده 301 بار در 23 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سینا جالب بود ...ولی فلسفه این اسما چی جور بوده؟

    =======================================

    گلشیفته با اینکه خیلی دور به صحنه اومد ولی از خواهرش شقایق خیلی بیشتر اومد تو چشم ...دیگه اینا همه از وجود پدر بزرگوارشون فراهانی بزرگه......
    =======================================

    تا ساعتی دیگه مصاحبه عرفان رو میزارم تو انجمن ....ابوالفضل یکم گرفتاره ....سپرد به من....این مصاحبه رو حتما بخونید ..مصاحبش زیاد طولانی نیست ولی جالب توجهه...در ضمن سینا اگه 3 بار مصاحبه رو بخونی میتونی خیلی سوالات مهمی رو در بیاری از حاجی بپرسی...

  6. Top | #476

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    915
    سن
    38
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    9,037
    تشکر شده 7,446 بار در 896 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1348 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    برگشتیم با تاپیک محبومون ولی حیف که حالم خیلی گرفتست یادش بخیر با ابوالفضل صحبت میکردیم بحث این که یکی از موبایل هام تو جوب اب افتاد پیش اومد ......چند روز پیش که اومدیم بعد تمرین لباسمون رو بپوشیم و بریم سر کارو زندگیمون هر چی گشتم دیدم ساکم رو پیدا نمیکنم!!فهمیدم ای دل غافل تماشاگرنماها ساک ما رو کادو گرفتن و بردن! از بین 22 نفر جناب دزد فقط ساک پاره پوره ما رو دیده بود! هیچی ما بودیم و یک شرت !از مرکز تهران تا جنوب تهران رو میخواستیم درب بست بگیریم بیایم شهرری به خاطر این که با شرت بودیم!بچه ها هم دلداریم میدادن یکی میگفت با همون شورت برو بیرون فوقش مردم میگن رزیم عوض شده دوباره رزیم پهلوی اومده رو کار! یکی میخواست کرایه ما رو حساب کنه 150 تومن خودشو رو کرد که البته ما هم یک عدد لنگه کفش به سمتش حواله کردیم!خلاصه شلوار پاره گلر تیم رو پوشیدم و با یکی از بچه ها اومدیم به سمت مقصد.تو ساک پاره ما هم یک عدد دمپایی پاره یک عدد موبایل مدل k310 یک سیم کارت و یک لباس و شلوار بود خلاصه دوره زمونه کارش به جایی رسیده که دزدها طرف رو لخت میفرستن خونه مثل همون راهزنهای قدیم خودمون.چند روز پیش با موتور هم تصادف کردم ولی تصادف جزیی بود فقط چون روی پام بعدش راه رفتم شبش از درد خوابم نمیبرد ولی فرداش دیگه به کل خوب شدم همون روز تصادف رفتم پیش یکی از سردارهای نیروی هوایی سپاه که از قضا فامیلمون بود و از قضا ما خیال میکردیم ایشون سرهنگ هستند!!ولی بعدا فهمیدیم ترفیع درجه گرفتن و شدن سردار برای قضیه 90 روز اضافه خدمت و غیبت و تعویق سربازیم رفتم پیششون اولش گفتم تحویلم نمیگره بعدش دیدم با هامون روبوسی کرد وگفت هیچی تو فامیل نمیدونه من سردارم شما چطوری فهمیدی؟؟خلاصه باهم ناهار خوردیم و ایشون به ما گفتن که شما تو نیروی انتظامی افتادی وما تو نیروی هوایی ارتش پس بعید میدونم بشه کاری کرد.ولی اگه تونستم حتما کارت رو درست میکنم.خلاصه بعد از خروج ما با این که نا امید بودیم از دانشگاهو معافیت تحصیلی ولی برای همه پز میدادیم که اره ما با سردار ناهار خوردیم!!چند وقت پیش هادی ساعی بچه چشمه علی شهر ری تنها مدال المپیک رو برای ایران اورد تو سه تا المپیک قبلی بچه های شهرری سه تا طلا برای ایران اوردند میگن یارای امام زمان هم دوتاشون از شهرری هستن .دم شهر ری و مردمش گرم.الان که دارم این مطلب و مینویسم یک تشییع جنازه تو خیابونمون هست که من صداشو میشنوم یک فاتحه واسش خوندیم واقعا این دنیا خیلی کوچیکه یک روزنوبت ما هم میرسه
    خوش به حال اون کسی که موقعی که از این دنیا رفت دوست ودشمن فقط خوبیش رو بگن.

  7. Top | #477
    KANE

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    حداقل خوبیش به اینه یه دعوایی چیزی اختلافی پیش بیاد تو همین تاپیک میشه جمعش کرد هرچند که بهتره ادامه ندین.[hr]
    البته منظورم دعوای مربوط به 3 صفحه پیش بود.

  8. Top | #478

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ای سینا خدا بگم چیکارت کنه !!!!!
    آخه بابلی ها کجا اسمه "ملنگ" یا "عقابعلی" میذارن واسه خودشون ؟!!!!! آبروی مارو بردی

  9. Top | #479

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    2914
    سن
    36
    نوشته ها
    72
    تشکر
    11
    تشکر شده 301 بار در 23 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط john bradshaw layfield
    برگشتیم با تاپیک محبومون ولی حیف که حالم خیلی گرفتست یادش بخیر با ابوالفضل صحبت میکردیم بحث این که یکی از موبایل هام تو جوب اب افتاد پیش اومد ......چند روز پیش که اومدیم بعد تمرین لباسمون رو بپوشیم و بریم سر کارو زندگیمون هر چی گشتم دیدم ساکم رو پیدا نمیکنم!!فهمیدم ای دل غافل تماشاگرنماها ساک ما رو کادو گرفتن و بردن! از بین 22 نفر جناب دزد فقط ساک پاره پوره ما رو دیده بود! هیچی ما بودیم و یک شرت !از مرکز تهران تا جنوب تهران رو میخواستیم درب بست بگیریم بیایم شهرری به خاطر این که با شرت بودیم!بچه ها هم دلداریم میدادن یکی میگفت با همون شورت برو بیرون فوقش مردم میگن رزیم عوض شده دوباره رزیم پهلوی اومده رو کار! یکی میخواست کرایه ما رو حساب کنه 150 تومن خودشو رو کرد که البته ما هم یک عدد لنگه کفش به سمتش حواله کردیم!خلاصه شلوار پاره گلر تیم رو پوشیدم و با یکی از بچه ها اومدیم به سمت مقصد.تو ساک پاره ما هم یک عدد دمپایی پاره یک عدد موبایل مدل k310 یک سیم کارت و یک لباس و شلوار بود خلاصه دوره زمونه کارش به جایی رسیده که دزدها طرف رو لخت میفرستن خونه مثل همون راهزنهای قدیم خودمون.چند روز پیش با موتور هم تصادف کردم ولی تصادف جزیی بود فقط چون روی پام بعدش راه رفتم شبش از درد خوابم نمیبرد ولی فرداش دیگه به کل خوب شدم همون روز تصادف رفتم پیش یکی از سردارهای نیروی هوایی سپاه که از قضا فامیلمون بود و از قضا ما خیال میکردیم ایشون سرهنگ هستند!!ولی بعدا فهمیدیم ترفیع درجه گرفتن و شدن سردار برای قضیه 90 روز اضافه خدمت و غیبت و تعویق سربازیم رفتم پیششون اولش گفتم تحویلم نمیگره بعدش دیدم با هامون روبوسی کرد وگفت هیچی تو فامیل نمیدونه من سردارم شما چطوری فهمیدی؟؟خلاصه باهم ناهار خوردیم و ایشون به ما گفتن که شما تو نیروی انتظامی افتادی وما تو نیروی هوایی ارتش پس بعید میدونم بشه کاری کرد.ولی اگه تونستم حتما کارت رو درست میکنم.خلاصه بعد از خروج ما با این که نا امید بودیم از دانشگاهو معافیت تحصیلی ولی برای همه پز میدادیم که اره ما با سردار ناهار خوردیم!!چند وقت پیش هادی ساعی بچه چشمه علی شهر ری تنها مدال المپیک رو برای ایران اورد تو سه تا المپیک قبلی بچه های شهرری سه تا طلا برای ایران اوردند میگن یارای امام زمان هم دوتاشون از شهرری هستن .دم شهر ری و مردمش گرم.الان که دارم این مطلب و مینویسم یک تشییع جنازه تو خیابونمون هست که من صداشو میشنوم یک فاتحه واسش خوندیم واقعا این دنیا خیلی کوچیکه یک روزنوبت ما هم میرسه
    خوش به حال اون کسی که موقعی که از این دنیا رفت دوست ودشمن فقط خوبیش رو بگن.
    شهر ری خیلی جای خوبیه...بابام6سال اونجا در نوجونی کار کرده...میگفت اونجا خیلی پیشرفت کردم...الان ابوالفضل میاد میگه من بچه اونجام
    در مورد اتفاق هم که برات افتاد...تو خیلی راحت میتونستی با موبایل یکی از رفیقات زنگ بزنی خونتون برات لباس بیارن یا بیان دنبالت چرا لقمه رو دور خودت چرخوندی؟[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط KANE
    حداقل خوبیش به اینه یه دعوایی چیزی اختلافی پیش بیاد تو همین تاپیک میشه جمعش کرد هرچند که بهتره ادامه ندین.[hr]
    البته منظورم دعوای مربوط به 3 صفحه پیش بود.
    تایید میشه
    درسته ..خوبه همیشه اینجا فصل و حلش کرد! ولی فکر کنم اون خانم دوست نداره اتیش بخوابه ..میخواد با سروصدا خودشو مطرح کنه...

  10. Top | #480

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    915
    سن
    38
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    9,037
    تشکر شده 7,446 بار در 896 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1348 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    خدمت دوست شریفم محمد هوگان باید عارض بشم که ما شهرری جنوب تهران زمین تمرین تیم هم میدون فلاح حالا این هیچ اعضای پر مشغله خانواده تو اون لحظه یکی قم بود یکی سر اسباب کشی یکی هم سر کار همیشگی !اون روز همه چی به هم دست داده بود تا من با شورت ورزشی اسپورت به خونه برم.....که اخرش یک شلوار زانو پاره به داد ابروی ما رسید!!

صفحه 48 از 248 نخستنخست ... 3846474849505898148 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد