علی شفیعی زاده عضوی از هیئت مدیره استقلال تهران شده ..در مشكوك بودن این نتیجه هیچ شكی نكنید .رفاقت شدیدش با قلعه نویی و اطلاعاتی كه من امروز از باشگاه گرفتم همه از این حكایت داشت كه اره داداش ما هم خر شدیم !!!!!! با بازیكنا كه صحبت كردم گفتن كه یه چیزهایی هست كه نمیتونیم به زبون بیاریم .از لیدر باشگاه شنیدم ...اونم میخواست از فشار انتقادا رذاحت شه اینطور گفت...امروز تجحمع هواداران استقلال اهواز در باشگاه بود و شیشه هاشم شكستن !!!
.هر چند هنوزم اعتقاد دارم تبانی نبوده و اگه میخواستن تبانی كنن 2 تا میخوردن نه 6 تا !!
ولی پشت پرده فوتبال لعنتی خیلی چیزها هست داداش !!!!
بیخیال ...مهم اینه که استقلال رو فرم اومد
به امید ترکوندن ارتش لنگ در هفته نهم





پاسخ با نقل قول




!!! اینقدر من این داداشمو دوست دارم که فعالیتم تو انجمنم 2 برابر شده و حتی حاضرم مدیریت هم کنم تو انجمن ...
فکر میکردی با گار اشبرخونه میشه به نت وصل شد حالا با ما هم ! بابا ما خودمون ذغال فروشیم اخوی !!!


علاقه مندی ها (Bookmarks)