[b]سلام بروبچ حاجی برگشت ...با کمرد درد و.لی خودمو رسوندم چون جواب به معین از واجباته که تو کتاب گینس هم اومده!!
خوب ارسال اصلی میره صفحه بعد
[b]سلام بروبچ حاجی برگشت ...با کمرد درد و.لی خودمو رسوندم چون جواب به معین از واجباته که تو کتاب گینس هم اومده!!
خوب ارسال اصلی میره صفحه بعد
بابا چقدر لاو می ترکونید برای هم( معین و ابوالفضل)
وقتی معین بیاد انگار زندگی اومده ! وقتی معین بیاد انگار هستی شایگان اومده ! وقتی معین بیاد انگار ایران دبلیو ای اومده .وقتی معین بیاد انگار ماه رمضون اومده(چه ربطی داشت)
در انتظاریم شاید بیاید !!! شاید چهره از پرده گشاید!!
معین فروهر برگرد به انجمنت!.....معین فروهر برگرد به انجمنت!
داش ابوالفضلت تنهاست تو انجمنت!....داش ابوالفضلت تنهاست تو انجمنت !!! ( كاش اقای ایکس اجازه می داد از شعر اصلی استفاده كنیم كمی دور هم بخندیم!!!)
معین نو فرر زلزله ..محبوب هر چی دله....
معین اگه تو بری ز پیشم من همون قناری می شم كه تو بغض و گریه هاشم می ** می خوام با تو باشم!
معین احمدی نژاد!! ( اگه بری از انجمن این شعار استفاده می شه!!!)
معین خجالت بكش....ترك انجمن رو رها كن!!!
معین بیا اینجا....معین نرو اونجا!!
معین معین معین ....پرسپولیسه جزامی!!!
دریا دریا دریا عشق ما دریا ! ساحل دریا قاتل گرما !!
معین های زیبا با لبی خندون ...معین های زیبا با لبی خندون !
سینشون میلرزهچون بید مجنون !!
--------------------------
معین جان بابت همه چیز ممنون ببخشید جو گیر شدم در وصفت به سبکه غلام گاو شعر سرودم..احتیاجی نیست با مخلصم چاکرم گفتنها ازت تشکر کنم چون ارزش تو تو مصاحبه هم گفتم والاتر از انجمن و این حرفاست ! البته این درست که همه حرفات همش حقیقته!!!! ، ولی دیگه شرمنده نکن عزیز ... ما که با هم این حرفا رو نداریم ، وولک من نمیخواستم که بروبچ اینجا منو بشناسن! ... خصوصا نمیخواستم به خصوصیات ریز اخلاقی من پی ببرن .. این چه کاری بود آخه؟
جدای از شوخی داش معین ، جاست فرند ، تو عزیز دلمی ... بروبچ ، همه اینایی که گفته باور کنید خصلتهای اخلاقی و صفتهای خودشه ... متین و باوقار ، صبور و فهمیده ، خوشتیپ و باکلاس
داش معین تو سرور هستی و من اینجا چاکرتم دربست .اصلا تو برو به همه بروبچ انجمن بگو ابوالی نوچه منه(حالا نری بگیا ، من شوخی کردم)
اگه تو بیای اونم نه اینکه مثل ما الافا هر روز ...هر وقت وقت داشتی و تونستی ......
من حاضرم فقط بخاطر تو که ارزشتت واسم یه چیز دیگست به بچه ها همینجا قول بدم یکم تجدید نظر کنم تو تاریخ خداحافظی !! ... مادر نزاییده کسی رو حرف معین حرف بزنه !!!
داش معین جاست فرند من ! (حالا یکی بگه ترجمش چی میشه) خیلی خاطر خاتم به مولا علی ...
از سایر دوستان گل که واقعان به ما دو برادر عزیز خیلی لطف دارن و خیلی دوسمون دارن !! تشکر میکنیم ..میدونم اسم نمیشه برد چون همه گلید ...داوود عزیز...امیر ارینم عرفان..وسترمانیا جونم خودش میدونه کیو میگم دلم براش تنگ شده بود...امیر دبلیو جونم..امیر و اسکوترم.... حامد جانم.. ..امید جان ..باز هم عرفان جان ..معین رایتر عزیزم..جی بی الم..ساسان عزیزم ..کیان دلم.......سینا گلم... .ارمانم...فربد..داش گلدبرگمون باگه اشتباه نکنم علی جان بود ! که وافعان به ما لطف داره و به شخصه یه احترام خاصی براش قائلم.. و سایر دوستان گل اگه از قلم افتادیم به بزرگیتون ببخشید..... .
واقعان اینجور موقع ها ادم میفهمه چقدر بچه های انجمن روح بزرگن و ارزش قائلن واسه دوتاشون ...و واقعان اینو از ارسالات تک تکوتون و تنکساتون که معلومه از ته دله میشه فهمید !
خیلی مردید یکبار دیگه این مردی تون رو در قبال این ارسال با فشار دکمه تنکس ثابت کنید که مردید !!!!
واقعان چقدر شماها مردید !!!
خدا رو شکر که برگشتی ابولفطل خوبی آلان؟
ببین این پ.خ های من نمیرسه؟
به بهحاج ابول گل و گلاب
باز شروع کردی مرد حسابی
حالت خوبه داداش ؟ صحیح و سالمی ؟ خب خدا رو شکر....
مواظب خودت باش بنده خدا.... نمیگی یه اتفاقی میفته واست یه ملت رو عزادار میکنی .......
داداش تو که همشه به من لطف داشتی....
انشالله از این به بعد همیشه بیام داداش.........
خب بچه ها حلقه بزنن منو ابول یه رقص تانگو بریم بینم
با آهنگ کی اشکاتو پاک میکنه ابی...
![]()
خوبی حاجی برگشتی؟؟؟!!!!!
ایشالله دیگه پات هیچ وقت به بیمارستان و اونورا نرسه!!!!!
بالاخره اولین پیش بینی این هفتم درست در اومد ،هورا!!!!!!،از صفر در اومدم!!!!
حالا دیگه باید قول قهرمانی داد!!!!

سلام ابولفضل جان دو روز نبودی دلم تنگ شده بود .
انشالله دشمنات برن بیمارستان و تو سرزنده باشی.
با تشکر .......

به به ببین کی اومدهنوشته اصلی توسط NO FEAR
حاج معین
خوش اومدی داداش
منور کردی انجمن مارو
از موقعی که اومدی اصلا رنگ انجمن عوض شد
معین جون جای تو روی *** چشم ماست
ابوالفضل خان دادشم دلم بدجور كرفته تونستي تاپيكمو بخون يه ميل هم برن
متشکرم دوستان...نو فیر جان من فقط با اهنگه بندری حال میکنم ! اخه با ابی که نمیشه یزله رفت!!!
اسکوتر شنیدم هفته اول ترکونده بودی با پیش بینی ..بابا دستت درد نکنه دست اصغر ترقه ( معین میدونه کیو میگم) رو از پشت بناگوش بستی!!! بابا اسکوتر تو دیگه کی هستی دسه شیطونو بستی میونه صدتا عاشق بگو مال کی هستی!!!
از ساسان و امیر جون هم تشکر میکنیم..
=====================================
اما مبحثی که دوست عزیز و یکی از کاربران متین و با وقار انجمن حاج ادی عزیز هم خدمتیم در 05 کرمان راه انداخته بودhttp://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=10741
با اینکه من میخوام یه مبحث دیگه رو باز کم باز قابل تقدیره!! خیلی خوبه ادم از گذشته هاش و تاریخ کشورش خبر داشته باشه...یادمه همیشه منو و معین سر مبحث داریوش کبیر مشکل داشتیم!!! معین میگفت اسمش کوروش کبیره من میگفتم داریوشه کبیره!!!!!نو فیر عزیزمون با اینکه مارو اوسکول گیر اورده بود ولی هیچ وقت لگد به اصلاحاتش نزد!! معین اگه رئیس جمهور یه کشور میشد به جا 8 سال خدمت 80 سال خدمت میکرد به ملت بخت برگشته!!!
اما بریم سر یه بحثی که من از قبلترها تو ذهنم میگذشت و زیاد با خودم کلنجار میرفتم!!
[size=x-large]دایی جان ناپلئون [/size]
برسی کنیم که چرا بطورعام( انسان) و بطورخاص( انسان شرقی) و بطورخاص تر ( انسان ایرانی) درپس هر کاسه ساده ای، هزاران نیم کاسه می بینه؟
چرا ایرانی تمام قضایا و اتفاقات رو پیچیده میکنه در ذهنش؟
چرا انسان و انسان شرقی و انسان ایرانی معتقد به اصالت توطئه است؟ و درپس هر رویداد اجتماعی- سیاسی- اقتصادی - فرهنگی- ورشی- هنری و... دستهای توطئه گر رو می بینه؟
ریشه وجود این اخلاق چیه؟
آیا این استدلال که وجودسالهای سال استبداد ، باعث بروز این روحیه دربین مردم ایران شده؛ درسته؟
یا اینطورکه عده ای دیگر می گویند وجوداستعمارعلاوه براستبداد باعث شکل گیری این روحیه شده؟
یا شایدهم این روحیه در ذات آدمی وجود داره؟ اگر داره چرا درانسان غربی کمتراعتقاد به نظریه توطئه و کاسه های زیرنیم کاسه، خریدار داره؟
ایا شرایط آب و هوایی موثره؟
ایا اینطور که عده ای معتقدن وجود معضلی به نام " کمبود آب " باعث بروز یک سلسله علت هایی شده که درنهایت منجر به شکل گیری این روحیه شده؟
واضح تربگم
چرا ایرانی فکرمیکنه که انقلاب 57 حاصل توطئه دور ودراز بریتانیا بوده؟
چرا ایرانی معتقده که رضاشاه نوکر انگلیسی ها بوده؟
چرا عده ای ، جمهوری اسلامی رو انگلیسی میدونند؟
قاجار که انگلیسی- روسی بوده، پهلوی هم که انگلیسی- آمریکایی بوده، جمهوری اسلامی هم که انگلیسی- روسی هستش.
پس این وسط مردم ایران چه نقشی دارند؟
چرا انسان ایرانی برای خودش نقش ورسالت وحضوری قائل نیست؟ چرا ایرانی نرمال همیشه درطول تاریخ معصار معتقد بوده که " ای آقا، خودشون اینا رو آوردن، خودشون هم می برن" این خودشون کیا هستن؟ ایا هیچ وقت انسان ایرانی سعی کرده این خودشون رو حلاجی کنه؟
البته این مختص به ایرونی جماعت نیتس !!!
بطورمثال آلمانی ها در دهه دوم قرن 20 تردیدی نداشتند که یهودیان آلمانی مشغول توطئه علیه ارتش قیصری هستند. هیتلر درنبردمن استدلال ها و دلایل خودش دراین باب را ذکرکرده. مطابق تحقیقات من، درواقع یهودیان آلمانی به آلمان درجنگ اول خیانت کردند ولی این خیانت درابعادی بسیاراغراق آمیز ازسوی مخالفین یهودیت عنوان و دربوق و کرناشد
این نظریه درهمه جای دنیا نمو داره. یعنی هستن آدمایی درآمریکا که هنوز فکر میکننداستقلال آمریکا چیزی بیش از توطئه فرانسه علیه بریتانیا نبوده یا اینکه انقلاب فرانسه هم انتقامگیری انگلیس بوده!!! یا مثلان احمد نجاد قبل اینکه بشه رئیس جمهور شغل شریف و پست مهمی داشتنم که همه میدونیم !!
پس این روحیه اعتقاد به وجود دست پنهانی و توهم توطئه و نیرهای اهریمنی در همه جای دنیا و درهمه زمانها ( لااقل طی 10 قرن اخیر) وجود داشته
اما بوضوح این روحیه دربین ایرانی ها به مراتب شدیدتر، نهادینه تر و ژنتیک تره. همه ماکافیه فقط یک روز دقیق بشیم به خودمون، اطرافیانمون و رخدادهای دورو برمون. لااقل 10 مورد از توهم توطئه رو میتونیم پیداکنیم.
یكی از این دلایل توهم توطئه ای كه بین اكثریت ما ایرانی ها وجود داره اینه كه دوست داریم همیشه خودمون رو مبرا از خطا بدونیم و میخوایم خودمون رو كامل بدونیم
از رهبر ایران گرفته كه این كلمه دشمن از دهنش نمیفته بگیر بیا تا رییس جمهور و وزیر بگیر تا بیا برس به امیر قلعه نویی سرمربی محبوبموننظرم یكی از مثالهای بارز این توهم توطئه دایی جان ناپلئونی هست !!
این توهم توطئه رو تو روانشناسی بهش "آنگلوفوبیا" یعنی ترس از انگلیس می گن كه بعداَ به كل ترس از توطئه تبدیل شده !
از اونجایی كه انگلیسی ها همیشه استعمار گر بودند و با انواع و اقسام روشها به توطئه دست می زدند ، خیلی از مردم این فكر رو می كنند كه همه چیز زیر سر انگلیسی هاست قاسم !!
از یه طرف دیگه به نظرم ما ایرانی ها به این توهم توطئه نیاز مبرم داریم و اگر این توهم توطئه نباشه دچار خود كم بینی، عدم اعتماد به نفس و زندگی خجالت بار میشیم !!
دولتمردان ما كه به این توهم توطئه نیاز دارند تا بتونند با این حربه بیشتر بر مردم حكومت كنند.
مردم خود ما به این توهم توطئه نیاز دارند تا بتونند خودشون رو عاری از هر كمی و كاستی و خطا بدونن
دلیلش هم مشخصه
این كه ملت ایران دوست دارن همیشه خودشون رو برتر بدونن و تو رویای بهترین بودن هستند در حالی كه اگر بیان بیرون از ایران و این دنیا رو ببینن متوجه میشن چرا به این روز افتادن !!
ایرانی یه كاری رو نمی تونن بكنن اما به زور میخوان بگن كه می تونن!
شاید در نهایت به فرض بتونن بسازن، ولی یا نصفه و نیمه و یا یه كار بیخود هست اون هم به دلیل سیستمی كه در ایران هست
در حقیقت ایرانی ها واقع نگر نیستند و رویا پردازن و بیشتر از اون چیزی كه پتانسیل دارن از خودشون انتظار دارن و آخر هم با پر رویی تمام میگن می تونیم و وقتی هم نتونن میگن توطئه "دشمن" بود ، فلانی نذاشت من كار كنم و ....
اما مثلان اماراتی ها میان وقتی می دونن یه كاری رو نمی تونن انجام بدن می سپرنش به كار بلد و پول بهش میدن تا بهترینها رو براشون بسازه و وقت خودشون رو هم بیخودی تلف نمی كنن !!
در كلام واضح تر این كه : ایرانی ها شعورشون نمی رسه كه شعورشون نمیرسه ، ولی اماراتی ها شعورشون می رسه كه شعورشون نمی رسه!!!
طبعا با وجود چنین مسائلی ، انسان ایرانی دچار این خیال شده که درسرنوشت خودش نقشی نداره و مجبوره که تماشاچی باشه.
از طرفی به باورمن ، تاریخ هزارساله اخیرایران چنان غمبار و تراژیکه که انسان ایرانی ترجیح میده که ایفای هرگونه نقشی دراین نابسامانی و ازهم گسیختگی رو منکر بشه و ریشه همه چیز رو به گردن خارجی بیندازه و اینطوری از خودش سلب مسوولیت کنه و مسوولیت وضع نابه هنجار ایران و غلط های متوالی را به خارجی ها حواله بده.
این یکی از دلایل ایجاد روحیه دائی جان ناپلئونیستی درایرانی هاست
(((((((((((((پییام بازرگانی وسط ارسال)))))
یك كتاب رو من توصیه می كنم بخونید اون هم "جامعه شناسی خودمانی" هست به نوشته حسن نراقی
كتاب واقعاَ فوق العاده ای هست كه خجم زیادی هم نداره ولی در همین 100 صفحه به دلایل عدم پیشرفت ایرانیان از نگاه جامعه شناسی با مثالهایی ساده اشاره می كنه و در اون كتاب توجیه می كنه كه خلایق هر چی لایق !!
اره داداش !!
اونایی که تونستن بفهمن من چی گفتم نظرشونو بگن نتوستن هم مشکلی نیست ....مهم اینه که ما ایرانیها میتونیم چون میتونیم و خواهیم تونست اما با رویا پردازی!!!!
والسلام
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)