بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 56 از 248 نخستنخست ... 646545556575866106156 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 551 تا 560 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #551

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [b]سلام بروبچ حاجی برگشت ...با کمرد درد و.لی خودمو رسوندم چون جواب به معین از واجباته که تو کتاب گینس هم اومده!!
    خوب ارسال اصلی میره صفحه بعد

  2. Top | #552

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بابا چقدر لاو می ترکونید برای هم ( معین و ابوالفضل)

  3. Top | #553

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    وقتی معین بیاد انگار زندگی اومده ! وقتی معین بیاد انگار هستی شایگان اومده ! وقتی معین بیاد انگار ایران دبلیو ای اومده .وقتی معین بیاد انگار ماه رمضون اومده(چه ربطی داشت)
    در انتظاریم شاید بیاید !!! شاید چهره از پرده گشاید!!

    معین فروهر برگرد به انجمنت!.....معین فروهر برگرد به انجمنت!


    داش ابوالفضلت تنهاست تو انجمنت!....داش ابوالفضلت تنهاست تو انجمنت !!! ( كاش اقای ایکس اجازه می داد از شعر اصلی استفاده كنیم كمی دور هم بخندیم!!!)
    معین نو فرر زلزله ..محبوب هر چی دله....
    معین اگه تو بری ز پیشم من همون قناری می شم كه تو بغض و گریه هاشم می ** می خوام با تو باشم!
    معین احمدی نژاد!! ( اگه بری از انجمن این شعار استفاده می شه!!!)
    معین خجالت بكش....ترك انجمن رو رها كن!!!
    معین بیا اینجا....معین نرو اونجا!!
    معین معین معین ....پرسپولیسه جزامی!!!
    دریا دریا دریا عشق ما دریا ! ساحل دریا قاتل گرما !!
    معین های زیبا با لبی خندون ...معین های زیبا با لبی خندون !
    سینشون میلرزه چون بید مجنون !!

    --------------------------

    معین جان بابت همه چیز ممنون ببخشید جو گیر شدم در وصفت به سبکه غلام گاو شعر سرودم..احتیاجی نیست با مخلصم چاکرم گفتنها ازت تشکر کنم چون ارزش تو تو مصاحبه هم گفتم والاتر از انجمن و این حرفاست ! البته این درست که همه حرفات همش حقیقته!!!! ، ولی دیگه شرمنده نکن عزیز ... ما که با هم این حرفا رو نداریم ، وولک من نمیخواستم که بروبچ اینجا منو بشناسن! ... خصوصا نمیخواستم به خصوصیات ریز اخلاقی من پی ببرن .. این چه کاری بود آخه؟
    جدای از شوخی داش معین ، جاست فرند ، تو عزیز دلمی ... بروبچ ، همه اینایی که گفته باور کنید خصلتهای اخلاقی و صفتهای خودشه ... متین و باوقار ، صبور و فهمیده ، خوشتیپ و باکلاس
    داش معین تو سرور هستی و من اینجا چاکرتم دربست .اصلا تو برو به همه بروبچ انجمن بگو ابوالی نوچه منه(حالا نری بگیا ، من شوخی کردم)

    اگه تو بیای اونم نه اینکه مثل ما الافا هر روز ...هر وقت وقت داشتی و تونستی ......
    من حاضرم فقط بخاطر تو که ارزشتت واسم یه چیز دیگست به بچه ها همینجا قول بدم یکم تجدید نظر کنم تو تاریخ خداحافظی !! ... مادر نزاییده کسی رو حرف معین حرف بزنه !!!

    داش معین جاست فرند من ! (حالا یکی بگه ترجمش چی میشه) خیلی خاطر خاتم به مولا علی ...

    از سایر دوستان گل که واقعان به ما دو برادر عزیز خیلی لطف دارن و خیلی دوسمون دارن !! تشکر میکنیم ..میدونم اسم نمیشه برد چون همه گلید ...داوود عزیز...امیر ارینم عرفان..وسترمانیا جونم خودش میدونه کیو میگم دلم براش تنگ شده بود...امیر دبلیو جونم..امیر و اسکوترم.... حامد جانم.. ..امید جان ..باز هم عرفان جان ..معین رایتر عزیزم..جی بی الم..ساسان عزیزم ..کیان دلم.......سینا گلم... .ارمانم...فربد..داش گلدبرگمون باگه اشتباه نکنم علی جان بود ! که وافعان به ما لطف داره و به شخصه یه احترام خاصی براش قائلم.. و سایر دوستان گل اگه از قلم افتادیم به بزرگیتون ببخشید..... .

    واقعان اینجور موقع ها ادم میفهمه چقدر بچه های انجمن روح بزرگن و ارزش قائلن واسه دوتاشون ...و واقعان اینو از ارسالات تک تکوتون و تنکساتون که معلومه از ته دله میشه فهمید !

    خیلی مردید یکبار دیگه این مردی تون رو در قبال این ارسال با فشار دکمه تنکس ثابت کنید که مردید !!!!

    واقعان چقدر شماها مردید !!!![

  4. Top | #554

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    725
    نوشته ها
    914
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    خدا رو شکر که برگشتی ابولفطل خوبی آلان؟
    ببین این پ.خ های من نمیرسه؟

  5. Top | #555

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    به به حاج ابول گل و گلاب
    باز شروع کردی مرد حسابی
    حالت خوبه داداش ؟ صحیح و سالمی ؟ خب خدا رو شکر....
    مواظب خودت باش بنده خدا.... نمیگی یه اتفاقی میفته واست یه ملت رو عزادار میکنی .......

    داداش تو که همشه به من لطف داشتی....
    انشالله از این به بعد همیشه بیام داداش.........

    خب بچه ها حلقه بزنن منو ابول یه رقص تانگو بریم بینم
    با آهنگ کی اشکاتو پاک میکنه ابی...

  6. Top | #556

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1612
    سن
    39
    نوشته ها
    436
    تشکر
    57
    تشکر شده 194 بار در 26 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    خوبی حاجی برگشتی؟؟؟!!!!!
    ایشالله دیگه پات هیچ وقت به بیمارستان و اونورا نرسه!!!!!
    بالاخره اولین پیش بینی این هفتم درست در اومد ،هورا!!!!!!،از صفر در اومدم!!!!
    حالا دیگه باید قول قهرمانی داد!!!!

  7. Top | #557

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سلام ابولفضل جان دو روز نبودی دلم تنگ شده بود .
    انشالله دشمنات برن بیمارستان و تو سرزنده باشی.

    با تشکر .......

  8. Top | #558

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1265
    سن
    37
    نوشته ها
    1,469
    تشکر
    0
    تشکر شده 26 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط NO FEAR
    به به حاج ابول گل و گلاب
    باز شروع کردی مرد حسابی
    حالت خوبه داداش ؟ صحیح و سالمی ؟ خب خدا رو شکر....
    مواظب خودت باش بنده خدا.... نمیگی یه اتفاقی میفته واست یه ملت رو عزادار میکنی .......

    داداش تو که همشه به من لطف داشتی....
    انشالله از این به بعد همیشه بیام داداش.........

    خب بچه ها حلقه بزنن منو ابول یه رقص تانگو بریم بینم
    با آهنگ کی اشکاتو پاک میکنه ابی...
    به به ببین کی اومده

    حاج معین

    خوش اومدی داداش

    منور کردی انجمن مارو

    از موقعی که اومدی اصلا رنگ انجمن عوض شد

    معین جون جای تو روی *** چشم ماست

  9. Top | #559

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    شماره عضویت
    664
    نوشته ها
    165
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ابوالفضل خان دادشم دلم بدجور كرفته تونستي تاپيكمو بخون يه ميل هم برن

  10. Top | #560

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    متشکرم دوستان...نو فیر جان من فقط با اهنگه بندری حال میکنم ! اخه با ابی که نمیشه یزله رفت!!!
    اسکوتر شنیدم هفته اول ترکونده بودی با پیش بینی ..بابا دستت درد نکنه دست اصغر ترقه ( معین میدونه کیو میگم) رو از پشت بناگوش بستی!!! بابا اسکوتر تو دیگه کی هستی دسه شیطونو بستی میونه صدتا عاشق بگو مال کی هستی!!!
    از ساسان و امیر جون هم تشکر میکنیم..

    =====================================

    اما مبحثی که دوست عزیز و یکی از کاربران متین و با وقار انجمن حاج ادی عزیز هم خدمتیم در 05 کرمان راه انداخته بودhttp://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=10741
    با اینکه من میخوام یه مبحث دیگه رو باز کم باز قابل تقدیره!! خیلی خوبه ادم از گذشته هاش و تاریخ کشورش خبر داشته باشه...یادمه همیشه منو و معین سر مبحث داریوش کبیر مشکل داشتیم!!! معین میگفت اسمش کوروش کبیره من میگفتم داریوشه کبیره!!!!!نو فیر عزیزمون با اینکه مارو اوسکول گیر اورده بود ولی هیچ وقت لگد به اصلاحاتش نزد!! معین اگه رئیس جمهور یه کشور میشد به جا 8 سال خدمت 80 سال خدمت میکرد به ملت بخت برگشته!!!

    اما بریم سر یه بحثی که من از قبلترها تو ذهنم میگذشت و زیاد با خودم کلنجار میرفتم!!

    [size=x-large]دایی جان ناپلئون [/size]
    برسی کنیم که چرا بطورعام( انسان) و بطورخاص( انسان شرقی) و بطورخاص تر ( انسان ایرانی) درپس هر کاسه ساده ای، هزاران نیم کاسه می بینه؟
    چرا ایرانی تمام قضایا و اتفاقات رو پیچیده میکنه در ذهنش؟
    چرا انسان و انسان شرقی و انسان ایرانی معتقد به اصالت توطئه است؟ و درپس هر رویداد اجتماعی- سیاسی- اقتصادی - فرهنگی- ورشی- هنری و... دستهای توطئه گر رو می بینه؟
    ریشه وجود این اخلاق چیه؟
    آیا این استدلال که وجودسالهای سال استبداد ، باعث بروز این روحیه دربین مردم ایران شده؛ درسته؟
    یا اینطورکه عده ای دیگر می گویند وجوداستعمارعلاوه براستبداد باعث شکل گیری این روحیه شده؟
    یا شایدهم این روحیه در ذات آدمی وجود داره؟ اگر داره چرا درانسان غربی کمتراعتقاد به نظریه توطئه و کاسه های زیرنیم کاسه، خریدار داره؟
    ایا شرایط آب و هوایی موثره؟
    ایا اینطور که عده ای معتقدن وجود معضلی به نام " کمبود آب " باعث بروز یک سلسله علت هایی شده که درنهایت منجر به شکل گیری این روحیه شده؟

    واضح تربگم

    چرا ایرانی فکرمیکنه که انقلاب 57 حاصل توطئه دور ودراز بریتانیا بوده؟
    چرا ایرانی معتقده که رضاشاه نوکر انگلیسی ها بوده؟
    چرا عده ای ، جمهوری اسلامی رو انگلیسی میدونند؟

    قاجار که انگلیسی- روسی بوده، پهلوی هم که انگلیسی- آمریکایی بوده، جمهوری اسلامی هم که انگلیسی- روسی هستش.
    پس این وسط مردم ایران چه نقشی دارند؟
    چرا انسان ایرانی برای خودش نقش ورسالت وحضوری قائل نیست؟ چرا ایرانی نرمال همیشه درطول تاریخ معصار معتقد بوده که " ای آقا، خودشون اینا رو آوردن، خودشون هم می برن" این خودشون کیا هستن؟ ایا هیچ وقت انسان ایرانی سعی کرده این خودشون رو حلاجی کنه؟
    البته این مختص به ایرونی جماعت نیتس !!!
    بطورمثال آلمانی ها در دهه دوم قرن 20 تردیدی نداشتند که یهودیان آلمانی مشغول توطئه علیه ارتش قیصری هستند. هیتلر درنبردمن استدلال ها و دلایل خودش دراین باب را ذکرکرده. مطابق تحقیقات من، درواقع یهودیان آلمانی به آلمان درجنگ اول خیانت کردند ولی این خیانت درابعادی بسیاراغراق آمیز ازسوی مخالفین یهودیت عنوان و دربوق و کرناشد
    این نظریه درهمه جای دنیا نمو داره. یعنی هستن آدمایی درآمریکا که هنوز فکر میکننداستقلال آمریکا چیزی بیش از توطئه فرانسه علیه بریتانیا نبوده یا اینکه انقلاب فرانسه هم انتقامگیری انگلیس بوده!!! یا مثلان احمد نجاد قبل اینکه بشه رئیس جمهور شغل شریف و پست مهمی داشتنم که همه میدونیم !!
    پس این روحیه اعتقاد به وجود دست پنهانی و توهم توطئه و نیرهای اهریمنی در همه جای دنیا و درهمه زمانها ( لااقل طی 10 قرن اخیر) وجود داشته

    اما بوضوح این روحیه دربین ایرانی ها به مراتب شدیدتر، نهادینه تر و ژنتیک تره. همه ماکافیه فقط یک روز دقیق بشیم به خودمون، اطرافیانمون و رخدادهای دورو برمون. لااقل 10 مورد از توهم توطئه رو میتونیم پیداکنیم.

    یكی از این دلایل توهم توطئه ای كه بین اكثریت ما ایرانی ها وجود داره اینه كه دوست داریم همیشه خودمون رو مبرا از خطا بدونیم و میخوایم خودمون رو كامل بدونیم
    از رهبر ایران گرفته كه این كلمه دشمن از دهنش نمیفته بگیر بیا تا رییس جمهور و وزیر بگیر تا بیا برس به امیر قلعه نویی سرمربی محبوبموننظرم یكی از مثالهای بارز این توهم توطئه دایی جان ناپلئونی هست !!
    این توهم توطئه رو تو روانشناسی بهش "آنگلوفوبیا" یعنی ترس از انگلیس می گن كه بعداَ به كل ترس از توطئه تبدیل شده !
    از اونجایی كه انگلیسی ها همیشه استعمار گر بودند و با انواع و اقسام روشها به توطئه دست می زدند ، خیلی از مردم این فكر رو می كنند كه همه چیز زیر سر انگلیسی هاست قاسم !!

    از یه طرف دیگه به نظرم ما ایرانی ها به این توهم توطئه نیاز مبرم داریم و اگر این توهم توطئه نباشه دچار خود كم بینی، عدم اعتماد به نفس و زندگی خجالت بار میشیم !!

    دولتمردان ما كه به این توهم توطئه نیاز دارند تا بتونند با این حربه بیشتر بر مردم حكومت كنند.
    مردم خود ما به این توهم توطئه نیاز دارند تا بتونند خودشون رو عاری از هر كمی و كاستی و خطا بدونن
    دلیلش هم مشخصه
    این كه ملت ایران دوست دارن همیشه خودشون رو برتر بدونن و تو رویای بهترین بودن هستند در حالی كه اگر بیان بیرون از ایران و این دنیا رو ببینن متوجه میشن چرا به این روز افتادن !!

    ایرانی یه كاری رو نمی تونن بكنن اما به زور میخوان بگن كه می تونن!
    شاید در نهایت به فرض بتونن بسازن، ولی یا نصفه و نیمه و یا یه كار بیخود هست اون هم به دلیل سیستمی كه در ایران هست
    در حقیقت ایرانی ها واقع نگر نیستند و رویا پردازن و بیشتر از اون چیزی كه پتانسیل دارن از خودشون انتظار دارن و آخر هم با پر رویی تمام میگن می تونیم و وقتی هم نتونن میگن توطئه "دشمن" بود ، فلانی نذاشت من كار كنم و ....

    اما مثلان اماراتی ها میان وقتی می دونن یه كاری رو نمی تونن انجام بدن می سپرنش به كار بلد و پول بهش میدن تا بهترینها رو براشون بسازه و وقت خودشون رو هم بیخودی تلف نمی كنن !!

    در كلام واضح تر این كه : ایرانی ها شعورشون نمی رسه كه شعورشون نمیرسه ، ولی اماراتی ها شعورشون می رسه كه شعورشون نمی رسه!!!


    طبعا با وجود چنین مسائلی ، انسان ایرانی دچار این خیال شده که درسرنوشت خودش نقشی نداره و مجبوره که تماشاچی باشه.
    از طرفی به باورمن ، تاریخ هزارساله اخیرایران چنان غمبار و تراژیکه که انسان ایرانی ترجیح میده که ایفای هرگونه نقشی دراین نابسامانی و ازهم گسیختگی رو منکر بشه و ریشه همه چیز رو به گردن خارجی بیندازه و اینطوری از خودش سلب مسوولیت کنه و مسوولیت وضع نابه هنجار ایران و غلط های متوالی را به خارجی ها حواله بده.

    این یکی از دلایل ایجاد روحیه دائی جان ناپلئونیستی درایرانی هاست
    (((((((((((((پییام بازرگانی وسط ارسال)))))
    یك كتاب رو من توصیه می كنم بخونید اون هم "جامعه شناسی خودمانی" هست به نوشته حسن نراقی
    كتاب واقعاَ فوق العاده ای هست كه خجم زیادی هم نداره ولی در همین 100 صفحه به دلایل عدم پیشرفت ایرانیان از نگاه جامعه شناسی با مثالهایی ساده اشاره می كنه و در اون كتاب توجیه می كنه كه خلایق هر چی لایق !!


    اره داداش !!
    اونایی که تونستن بفهمن من چی گفتم نظرشونو بگن نتوستن هم مشکلی نیست ....مهم اینه که ما ایرانیها میتونیم چون میتونیم و خواهیم تونست اما با رویا پردازی!!!!

    والسلام

صفحه 56 از 248 نخستنخست ... 646545556575866106156 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد