من دو سه روز نیومدم تو این تایپیک,باز حاجی بحث های دخترونه رو کشیده وسط...
----------------------------
در ابتدا,ابولفضل جان اگر قرار نیست که موضوع رو باز کنیم,شما هم این موضوع رو مطرح نکن...این جا پای منبر نشستیم,که شما صحبت کنید,ما هم صلوات بفرستیم,وقتی در تاییکی,مبحثی وارد شد,باید انتظارجواب رو داشته باشین.
----------------------------
از دو بند بالا قصد جسارت به ابوالفضل عزیز رو نداشتم,پس لطف کنه تا قبل از افطار به دل نگیره.
----------------------------
دوباره شما احساساتی با موضوع برخورد کردی...حامد خان اومدن یه خبر گذاشتن , ایشون اومدن می گن اینش کمه,حامد خان می گن:کم نیست.بعد ایشون پستی دادن که نه تنها بنده,بلکه حامد و صد البته خیلی های دیگه,هیچ برداشتی جز کنایه و ضایع کردن حامد از اون نمی تونستن ببرن,حامد اومد جوابش رو داد و ... تا این که داوود خان وارد ماجرا شد,ایشون به خاطر این که مدیر اون بخش هستند موظف به رسیدگی به این جور موارد هستند...تگ تیم کسی نزده...من دیدیم ایشون زیادی داره پاش رو از گلیمش دراز تر می کنه و به همه گیر داده,به خاطر این که ناظم هستم و وظیفه ایجاب می کنه به این موارد رسیدگی کنم,تذکری دادم که موضوع رو تمومش کنید,ایشون دوباره اومده حق به جانب فقط یاوه از اون سوراخ پایین بینی شلیک می کنه,تا این که داوود خان ایشون رو اخراج کردن...حالا ما شدیم ********,ولی اگر بنا به دیکتاتوری بود,من زود تر از حامد و داوود خان پست های شما رو دیدم,ولی خودم رو کنار نگه داشته بودم,می تونستم اخراجتون کنم.
بعد ایشون رفتن یه تایپیک انتقاد مال n ماه پیش رو اودن بالا(تایپک در مورد GM), می گن: تو این انجمن اصلا با انتقاد های سازنده مبارزه می شه...(مثلا یه انتقاد سازنده,حدس کلمه)...بعد تو یه تایپک دیگه که هیچ موردی از بحث و کل کل نبوده,رفتن ادامه ی جر و بحث شون در تایپیک انفورگیون رو حالا در این یکی ادامه می دن...خوب ادم کینه ایی که صد بار بهش تذکر داده شد,ولی نمی فهمد رو باید چی کار کرد,اخراج!(گفتم از بچه ی 15 ساله کم تر می فهمه,چون من یه بار به کاربر طلایی HHH تذکر می دم,ایشون یه پ.خ می زنه,کلی عذر خواهی می کنه و خودش می ره پستش رو پاک می کنه,ولی ایشون هی می ** من 20 سالمه و من کیومرث حدس کلمه نژادم و من درست می گم و گروه خونیم XY مثبته و من ابر انسانم و من ...دهقان فداکار رو می شناسی؟من حدس کلمه شونم)بعد داوود خان یه تایپک تذکر زده,باز جای این که بگه چشم,می ره بحث رو شروع می کنه,ما تازه از خواب بیدار شدیم,روزمون رو باید با دیدن یاوه های اقا شروع کنیم,من دوباره تذکری دادم که موضوع رو تمومش کنید و کینه ها رو کنار بزارین...در اومده نقل و قول کرده و گفته,تو ********,تو بی صفت, تو نادان, تو عشق مقام کورت کرده(انگار شدم رئیس جمهور) و از این چرت و پرت ها که توئم با کنایه و طعنه اراسته شده بود.ما هم اون پست رو دادیم که بعد از یک ساعت پشیمون شدم که این که متخلفه...این که نادونه...چیز یاد دادن به ادم نادون هم که مثل سفید کردن زغال با گچه...جواب نادون هم که سکوته...چرا من به اعصابم مسلط نبودم و شخصیتم رو اوردم پایین...به محض این که رسیدم خونه,اون پست و پست های ایشون رو پاک کردم که دوستان وقتی بیدار شدن,مثل بنده صبحشون رو با اراجیف ایشون شروع نکنند.بعد ایشون به من پ.خ دادن که اگر مردی بیا یاهو...جوابی بهش ندادیم.
بالاخره من هم تا یه حدی نظرم و می نویستم و بعد تو انجمن ارسال نمی کنم و تو دلم نگه می دارم,ولی قرار نیست که هر کی هر چی گفت,سکوت کنم.
ممنون.
موفق باشین.




پاسخ با نقل قول





علاقه مندی ها (Bookmarks)