بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 54 از 248 نخستنخست ... 444525354555664104154 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 531 تا 540 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #531

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    من دو سه روز نیومدم تو این تایپیک,باز حاجی بحث های دخترونه رو کشیده وسط...
    ----------------------------
    در ابتدا,ابولفضل جان اگر قرار نیست که موضوع رو باز کنیم,شما هم این موضوع رو مطرح نکن...این جا پای منبر نشستیم,که شما صحبت کنید,ما هم صلوات بفرستیم,وقتی در تاییکی,مبحثی وارد شد,باید انتظارجواب رو داشته باشین.
    ----------------------------
    از دو بند بالا قصد جسارت به ابوالفضل عزیز رو نداشتم,پس لطف کنه تا قبل از افطار به دل نگیره.
    ----------------------------
    دوباره شما احساساتی با موضوع برخورد کردی...حامد خان اومدن یه خبر گذاشتن , ایشون اومدن می گن اینش کمه,حامد خان می گن:کم نیست.بعد ایشون پستی دادن که نه تنها بنده,بلکه حامد و صد البته خیلی های دیگه,هیچ برداشتی جز کنایه و ضایع کردن حامد از اون نمی تونستن ببرن,حامد اومد جوابش رو داد و ... تا این که داوود خان وارد ماجرا شد,ایشون به خاطر این که مدیر اون بخش هستند موظف به رسیدگی به این جور موارد هستند...تگ تیم کسی نزده...من دیدیم ایشون زیادی داره پاش رو از گلیمش دراز تر می کنه و به همه گیر داده,به خاطر این که ناظم هستم و وظیفه ایجاب می کنه به این موارد رسیدگی کنم,تذکری دادم که موضوع رو تمومش کنید,ایشون دوباره اومده حق به جانب فقط یاوه از اون سوراخ پایین بینی شلیک می کنه,تا این که داوود خان ایشون رو اخراج کردن...حالا ما شدیم ********,ولی اگر بنا به دیکتاتوری بود,من زود تر از حامد و داوود خان پست های شما رو دیدم,ولی خودم رو کنار نگه داشته بودم,می تونستم اخراجتون کنم.
    بعد ایشون رفتن یه تایپیک انتقاد مال n ماه پیش رو اودن بالا(تایپک در مورد GM), می گن: تو این انجمن اصلا با انتقاد های سازنده مبارزه می شه...(مثلا یه انتقاد سازنده,حدس کلمه)...بعد تو یه تایپک دیگه که هیچ موردی از بحث و کل کل نبوده,رفتن ادامه ی جر و بحث شون در تایپیک انفورگیون رو حالا در این یکی ادامه می دن...خوب ادم کینه ایی که صد بار بهش تذکر داده شد,ولی نمی فهمد رو باید چی کار کرد,اخراج!(گفتم از بچه ی 15 ساله کم تر می فهمه,چون من یه بار به کاربر طلایی HHH تذکر می دم,ایشون یه پ.خ می زنه,کلی عذر خواهی می کنه و خودش می ره پستش رو پاک می کنه,ولی ایشون هی می ** من 20 سالمه و من کیومرث حدس کلمه نژادم و من درست می گم و گروه خونیم XY مثبته و من ابر انسانم و من ...دهقان فداکار رو می شناسی؟من حدس کلمه شونم)بعد داوود خان یه تایپک تذکر زده,باز جای این که بگه چشم,می ره بحث رو شروع می کنه,ما تازه از خواب بیدار شدیم,روزمون رو باید با دیدن یاوه های اقا شروع کنیم,من دوباره تذکری دادم که موضوع رو تمومش کنید و کینه ها رو کنار بزارین...در اومده نقل و قول کرده و گفته,تو ********,تو بی صفت, تو نادان, تو عشق مقام کورت کرده(انگار شدم رئیس جمهور) و از این چرت و پرت ها که توئم با کنایه و طعنه اراسته شده بود.ما هم اون پست رو دادیم که بعد از یک ساعت پشیمون شدم که این که متخلفه...این که نادونه...چیز یاد دادن به ادم نادون هم که مثل سفید کردن زغال با گچه...جواب نادون هم که سکوته...چرا من به اعصابم مسلط نبودم و شخصیتم رو اوردم پایین...به محض این که رسیدم خونه,اون پست و پست های ایشون رو پاک کردم که دوستان وقتی بیدار شدن,مثل بنده صبحشون رو با اراجیف ایشون شروع نکنند.بعد ایشون به من پ.خ دادن که اگر مردی بیا یاهو...جوابی بهش ندادیم.
    بالاخره من هم تا یه حدی نظرم و می نویستم و بعد تو انجمن ارسال نمی کنم و تو دلم نگه می دارم,ولی قرار نیست که هر کی هر چی گفت,سکوت کنم.

    ممنون.
    موفق باشین.

  2. Top | #532

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3297
    نوشته ها
    8
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    خيلي جالبه ايشون حق دارن نظر بدن و هر توهيين بكنن اون وقت بخاطر (به قول خودتون)يه كنايه بايد بلاك بشم!
    اگر بحث سر آشوب گري هست كه الان تو هم تاپيك بي شاز 4 نفرتون اين بحثي كه حاجي گفت ديگه ادامه نديد رو ادامه داديد اون وقت به من ميگيد چون ما هشدار داديم بازم ادامه دادي بلاكت كرديم!
    من كه ديگه تو فوروم هفته اي يه پست ميدم اونم تو تاپيك پيش بيني مسابقات ليگ هست كه حاجي راه انداخته و فقط هم به عشق حاجي همون يه پست رو ميدم ولي بدونيد با اين سياست يك بام و دو هوا فقط كاربرهاي خودتون رو از دست ميديد!
    آقا حامد من ميام غرورم رو مي شكنم با اينكه ازم كوچيكتري ازت عذرخواهي ميكنم عوض عذرخواهي مياي جواب ميدي؟
    واقعا كه....
    هر كي بود ديگه شرمنده ميشد واقعا چه رويي داري كه بازم غرق افكار خودتي
    به نظرم اين عينك بدبيني رو هر چه زودتر از چشمات برادر چون فقط خودت ضرر ميكني
    من قصمد تو اون تاپيك به هيچ وجه كنايه زدن به تو نبود و اين برداشت غلط تو بود كه باعث اون طور جواب بدي و بعد....
    به هر حال بازم ميگم گره اي كه باز دست باز ميشد رو با دندون وا كه نكرديم كور تر كرديم!
    آقا سينا شما هم تا ميتوني به من توهين كن چون فقط با اين كار شخصيت خودت رو نشون ميدي ولي من بازم ميگم هيچ كينه اي از شما دو دوست عزيزم به دل ندارم حتي اگر باز هم بعد از اين پست به من توهين كنيد.
    چون دوستي هات كه باقي ميمونه نه مديريت و اين مسائل بيخود...
    در ضحمن حامد عزيز من هيچوقت منكر زحمات تو در فوروم نشدم و اگر باهات مشكل داشتم كه دو بار ازت تقاضاي ساخت امضا و يك بار هدر نميكردم پس قبولت داشتم كه اينكار رو كردم . پس نگو طرف با من مشكل داره مياد بهانه پيدا كنه
    در مورد اون تاپيك قديمي انتقاد هم بايد گكم اون موقع دقيقا وسط اون دعوا بودم و از رو عصباتيت اون كار رو كردم(حالا ما يه اشتباهي كرديم يكي يكي بيان بزنين تو سرمون)
    در آخر از حاج ابوالفضل كه تنها حامي من تو اين جنجال بيخود بودن سپاسگذارم.
    به اميد ديدار...
    كيومرث

  3. Top | #533

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    یه اشتباه نبود...تازه یکی از اشتباهاتت رو قبول کردی...یکی دیگش همین نام کاربری جدیده...به نظر خودت ,ما که تو پست و مقام ریاست جمهوری مون غرق شدیم,اون دو نام کاربری رو چرا بستیم؟این هم ببندم,باز ******** غرق شده در سمت های شاهنشاهی هستم!
    به مرور زمان بقیه اشتباهاتت هم قبول خواهی کرد و می فهمی حرف هایی که بهت زدم توهین نبود و فقط اینه ایی در مقابلت قرار دادم,یک نصیحت برادرانه...در اخلاق و رفتارت تجدید نظر اساسی به عمل بیار, و گرنه من به شما ضمانت می دهم در زندگی اینده با سر بر سنگ جوری فرود خواهید امد که جبرانش برایتان غیر ممکن خواهد بود.

    ممنون.
    موفق باشین.

  4. Top | #534

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3297
    نوشته ها
    8
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    آقا سينا برادر عزيز
    وقتي بلاك هستم چه جوري بايد صحبت كنم؟
    اين نام كاربري ها رو هم كه ميساختم واسه صحبت بود درباره اين مساله نه چيزه ديگه
    والا زير پست هام نمي نوستم كيومرث كه همه بفهمن!
    در مورد اون مساله كه گفتي بايد بگم من تو عصبانيت بك مقدار منطقم رو از دست ميدم ولي بدون اونقدر هم كه فكر ميكني آدم بدي نيستم.
    واقعا قبول كن اون حرفها رو به هر كي ميزدي چهار تا روش ميذاشت بهت پس ميداد ولي من بازم كوتاه اومدم!
    اين رو ميتوني در مورد اتفاقات بعدي روي افراد ديگه آزمايش كني تا بفهمي من اونقدر ها هم آدم كينه اي و نفهمي نيستم!
    يه بچه 15 ساله با اين همه توهين معلوم نبود چي جو.اب ميداد ولي من كه به قول تو از اون هم كتر ميغهم بازم بخشيدم و گذاشتم به حساب عصبانيت!
    ممنون
    موفق باشين

  5. Top | #535

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ادم وقتی عصبانی هست,باید درست برخورد کنه و به اعصابش مسلط باشه,و گر نه موقع خوشی,همه می خندند و هنر نیست...
    سری به دفاتر طلاق بزنید ببینید چند نفر مثل شما سر دقیقی از دست دادن منطق در هنگام عصبانیت در حال جدایی از عشق گذشته شون هستند,بعد سری به زندان ها بزنید و ببینید چند نفر به خاطر دقیقی از دست دادن منطق در هنگام عصبانیت در حال کشیدن حبس و انتظار برای حکم اعدام هستند.
    اشتباهات, تجاربی هستند برای زندگی بهتر; پس از این اشتباهات در این دنیای مجازی و بی ارزش, و تجربه هایی که بدست می اورید, در زندگی خود استفاده کنید...

    ممنون.
    موفق باشین.

  6. Top | #536

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3297
    نوشته ها
    8
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بله حرف شما درسته
    ----------------------------------------
    راستي چت روم براي چي دوباره حذف شد؟!

  7. Top | #537

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    کادر مدیریت ازش راضی نبود و مدعی بودن که سرعت لود شدن انجمن و فعالیت کاربران با توجه به چت روم و پیدا شدن پاتوق کاربران,کم شده ; که پر بیراه نمی گفتند.

    ممنون.
    موفق باشین.

  8. Top | #538

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    با تشکر از همگی دوستان سر اخر باید بگم...
    کیومرث راببرگردانید...
    فقط استاد و سالار کیومرث ...

    همین پس.

    ممنون.
    موفق باشی.


    حاج ناظم ساعت 5 بیا چت روم کارت دارم.

  9. Top | #539

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1612
    سن
    39
    نوشته ها
    436
    تشکر
    57
    تشکر شده 194 بار در 26 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    همه به افتخار من دست دست،آقا سوت نزن زشته،
    من موفق شدم در یک اقدام تحسین بر انگیز در مسابقات پیش بینی همه ی مسابقات را به اشتباه پیش بینی کنم!!!! البته باید اضافه کنم که من تحت فشار تمرینات بودم و به زودی به فرم ایده آل میرسم!!!!هر چند که خطر سقوط تهدیدم میکنه اما من از همین جا قول قهرمانی میدم!!ا! این اقدامات من در هفته ی اول هم مشت محکمی بر دهان استکبار بود!!!البته باید اضافه کنم در لیگ پیش بینی جای JBl واقعا خالی بود!!!!

  10. Top | #540

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    مهدی جان من به کمک ایتالیایی ها توانستم هفته اول را 14 امتیاز بگیرم .
    البته در هفته های بعد اگر دیدیم اوضاع بهتر شد کل سربازانم را میفرستم تا قهرمانی را تقدیمم کنند.

    با تشکر ... البته من قهرمانم

صفحه 54 از 248 نخستنخست ... 444525354555664104154 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد